Ervaren (online) bijlesdocent en huiswerkbegeleider

Hallo!

Ik ben Sofia en geef al heel veel jaren met plezier bijles en huiswerkbegeleiding aan leerlingen van verschillende middelbare niveaus (ook online!). Heeft u(w kind) structurele hulp nodig, hulp met de proefwerkweek, zijn er examens niet gehaald of moet er in de zomervakantie wat worden bijgespijkerd? Wellicht kan ik helpen! Stuur me vrijblijvend een bericht en vertel me om welke vakken het zal gaan+niveau. Dan kunnen we afstemmen wat er nodig is en/of waar ik kan helpen.

Over mezelf: Naast mijn huidige werk geef ik bijles, omdat ik merk dat ik er veel leerlingen mee help en dit mij plezier geeft. Zelf heb ik altijd gestudeerd (nog steeds vind ik het leuk om studies naast mijn werk te doen) en 5 jaar terug heb ik een Master behaald aan de Universiteit van Leiden. Ik geef al 5+ jaar bijles en huiswerkbegeleiding (ook examentraining).

Met vriendelijke groet,
    Sofia

PS: Natuurkunde geef ik alleen voor leerlingen in de onderbouw.
    PS: Tijden en afspraken altijd in overleg. :)

Op een locatie gekozen door de leraar : Spaarndam, Nederland
    Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Haarlem, Nederland

Hallo!

Ik ben Sofia en geef al heel veel jaren met plezier bijles en huiswerkbegeleiding aan leerlingen van verschillende niveaus (ook online!). Heeft u(w kind) structurele hulp nodig, hulp met de proefwerkweek, zijn er examens niet gehaald of moet er in de zomervakantie wat worden bijgespijkerd? Wellicht kan ik helpen!

Over mezelf: Naast mijn huidige werk geef ik bijles, omdat ik merk dat ik er veel leerlingen mee help en dit mij plezier geeft. Zelf heb ik altijd gestudeerd (nog steeds vind ik het leuk om studies naast mijn werk te doen) en 5 jaar terug heb ik een Master behaald aan de Universiteit van Leiden. Ik geef al 5+ jaar bijles en huiswerkbegeleiding.

Met vriendelijke groet,
    Sofia

PS: Natuurkunde geef ik alleen voor leerlingen in de onderbouw.

O.a. Bachelor en master aan de Universiteit van Leiden, minor in rechten en Arabisch. Gekozen pakket destijs op de middelbare school: wiskunde, aardrijkskunde, biologie, scheikunde, Engels, Frans, Duits, Nederlands.

5+jaar ervaring met huiswerkbegeleiding en bijles van bijna alle vakken op de middelbare school, examentraining van oa wiskunde, economie, aardrijkskunde.

Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Sofia snel zal reageren:

10            Zaterdag om 10:00
    11            Zaterdag om 11:00
    14      Woensdag om 14:00    Vrijdag om 14:00
    15      Woensdag om 15:00    Vrijdag om 15:00
    16  Maandag om 16:00  Dinsdag om 16:00  Woensdag om 16:00  Donderdag om 16:00  Vrijdag om 16:00
    17  Maandag om 17:00  Dinsdag om 17:00  Woensdag om 17:00  Donderdag om 17:00  Vrijdag om 17:00
    18  Maandag om 18:00  Dinsdag om 18:00  Woensdag om 18:00  Donderdag om 18:00  Vrijdag om 18:00
    19  Maandag om 19:00  Dinsdag om 19:00  Woensdag om 19:00  Donderdag om 19:00  Vrijdag om 19:00
    20  Maandag om 20:00  Dinsdag om 20:00  Woensdag om 20:00  Donderdag om 20:00  Vrijdag om 20:00
    21  Maandag om 21:00  Dinsdag om 21:00  Woensdag om 21:00  Donderdag om 21:00  Vrijdag om 21:00

• Leraar sinds juli 2021

10            Zaterdag om 10:00
    11            Zaterdag om 11:00
    14      Woensdag om 14:00    Vrijdag om 14:00
    15      Woensdag om 15:00    Vrijdag om 15:00

Angie
    Beter in Wiskunde, of Frans worden met meer plezier
    Heb je hulp nodig bij het onder de knie krijgen van wiskunde of frans? Samen zoeken we naar een manier die bij jou past om je de stof eigen te maken. Of het nu om meetkunde of algebra gaat. Of om teksten snappen of grammatica. Zodat je met meer plezier aan de slag gaat.

Zephyr
    Wiskunde en Fysica bijles voor Secundair Onderwijs leerling in Antwerpen
    Ik studeer Wiskunde aan de University of Cambridge (afgestudeerd in Juni 2023) en behaalde systematisch >90% op wiskunde en fysica. My English is excellent: I have lived and studied in Ontario and now live in Cambridge 6 months every year to study. I am familiar with the English maths and physics terminology as my Mathematics degree at the University of Cambridge is taught in English. Mijn wiskundeleerkracht schreef over mij in haar aanbevelingsbrief voor de University of Cambridge: “And very important as well, he is a good communicator and apt to share his knowledge. Whenever we do teamwork, a quiz or a game in the classroom, everyone wants to be in the same group as Zephyr.” Ik heb 4 jongere broers die me regelmatig om hulp vragen als ze vastzitten met hun schoolwerk. Door hen hiermee te helpen heb ik geleerd hoe ik leerstof moet uitleggen. Ik leg ook regelmatig leerstof wiskunde en fysica uit aan vrienden in de derde en de tweede graad. Ondertussen heb ik ook al ervaring met betalend bijles geven. Toen ik nadacht over welke studentenjob ik het liefst zou doen om een centje bij te verdienen bleek tutor in wiskunde en fysica een evidentie omdat ik hierdoor gepassioneerd ben en graag anderen wil helpen. Onderwijs ligt aan de basis van succes, en wiskunde is misschien wel het belangrijkste vak. Het is belangrijk voor mij om op het einde van de eerste les met jullie, ouders en leerling, te bespreken of hetgeen jullie verwachten haalbaar zal zijn. Zo kan ik zeker zijn dat jullie tevreden zullen zijn met de lessen. Mijn doel is om de student zo snel mogelijk bij te spijkeren in elk gebied waar er een achterstand is, zodat de student niet nog meer achterloopt. Contacteer me gerust als je nog vragen hebt.

Raed
    Studiebegeleiding Fysica en Chemie + Toelatingsexamen Arts/tandarts
    Fysica en scheikunde zijn zeer interessante vakken, maar ook vakken waar velen moeite mee hebben. Zit je in het middenbaar of in het hoger onderwijs en heb je moeite met deze vakken, hoe je deze moet aanpakken etc... Ik geef graag bijles en wil graag mensen helpen niet alleen met het begrijpen van deze vakken maar ook hoe je juist moet studeren zodat je dit ook kan toepassen voor andere vakken. Naast deze twee vakken geef ik ook begeleiding voor het Toelatingsexamen Arts Tandarts. Ik ben een 2ba student in de biomedische wetenschappen op de Universiteit Antwerpen. Ik ga geduldig te werk en probeer eerst een beeld te hebben over mijn student zodat ik een gerichte aanpak heb, we bespreken de problemen samen lossen deze samen op (plannen, fysica oefeningen etc..). Ik ben zeer enthousiast en probeer altijd mijn volle 100 procent te geven aan mijn student en als een soort vriend te zijn te voor hem. Hopelijk kan ik jou helpen met uw verdere studies! Raed

Shan
    Examen tutor Micro & Macro Economics - Voor studenten tot universitair masterniveau
    Heeft u moeite om het universiteitsexamen economie voor te bereiden? Stuur me dan een bericht. Ik heb goede ervaring met het begeleiden van universiteits- / hogeschoolstudenten in micro- en macro-economie. Mijn doel is om studenten uitgedaagd te houden, maar niet overweldigd. Met mijn hulp heeft mijn student meer vertrouwen om te werken aan hun economische examens.

Yogesh
    Verbeter uw wiskundige vaardigheden - Wiskunde A - B (HAVO VWO HBO CCVX OMPT SAT)
    Als wiskundefanaat doe ik graag dingen die met wiskunde te maken hebben. Om die reden vind ik het fijn om mijn wiskundige kennis met anderen te delen. Ik zou graag wiskundeonderwijs geven aan middelbare scholieren of universiteitsstudenten (HAVO, HBO, VWO) met mijn ervaring van meer dan 10 jaar. Als je in korte tijd Nederlandse CCVX toelatingstests of OMPT (online wiskunde plaatsingstest) of SAT (Scholastic Aptitude Test) moet halen, kan ik je helpen met een intensieve cursus. Mijn lessen zijn veelomvattend, duidelijk en persoonsgebonden. Ik zorg ervoor dat de studenten snel leren met een minimum aan lessen.

Pieter
    Wiskunde/Wetenschappen Primair, Secundair en Hoger Onderwijs (privéles)
    Is wiskunde voor jou niet helemaal duidelijk? Heb je nog vragen bij fysica? Wil je je verder verdiepen in de wetenschappen? Dan help ik je hier graag bij! Als burgerlijk ingenieur mechanica, 26 jaar, help ik je verder met al je vragen op een duidelijke en gestructureerde manier. Ik geef mijn lessen op een interactieve manier en pas dit aan aan je specifieke vragen en verwachtingen. Al vanaf mijn 16 jaar geef ik les aan kinderen en (jong)volwassen in verschillende domeinen. Lessen zijn mogelijk via Zoom/Skype of ter plaatse indien gewenst.

(Online) Bijles Wiskunde / Rekenen (Vmbo - Mavo - Havo - Vwo - MBO - HBO, waaronder de WisCat - toets; Basisonderwijs )
    Als bevoegd wiskundedocent geef ik (online) bijles in Wiskunde en/of Rekenen: - Voortgezet Onderwijs: Vmbo - Mavo - Havo - Vwo; - Beroepsonderwijs: MBO - HBO (waaronder de WisCat-toets); - Basisonderwijs (extra ondersteuning in rekenen). Stap voor stap nemen we de leerstof samen door, zodat je het goed onder de knie krijgt. Wiskunde (en ook Rekenen) leer je door te doen! Het geeft mij veel voldoening als de leerling mooie cijfers haalt. Ook (online) bijles in de schoolvakanties mogelijk.

Gerrit
    Bijles wiskunde, fysica en chemie door ervaren leraar
    Uw kind heeft moeite met wiskunde, fysica, chemie of natuurwetenschappen. Het kan de leerstof niet verwerken en u wilt hier iets aan doen. Als leraar (ingenieur met getuigschrift van pedagogische bekwaamheid) geef ik reeds 15 jaar wiskunde, fysica en chemie en natuurwetenschappen in het secundair onderwijs. Ik ben zelfstandig leraar in bijberoep en erkend door de Vlaamse Gemeenschap. Door mijn ervaring en inlevingsvermogen kan ik de abstracte terminologie en oefeningen waar uw kind niets van begrijpt toch verstaanbaar maken. Ik geef bijles aan leerlingen van het lager en secundair onderwijs tot studenten hoger onderwijs. Van de tafels van vermenigvuldiging tot tweedegraadsvergelijkingen, logaritmische en exponentiële functies, limieten, afgeleiden, integralen, … Alles is mogelijk! Studenten die zich voorbereiden op de centrale examencommissie, in de volksmond beter bekend onder de naam “middenjury”, ondervinden vaak problemen bij de vakken wiskunde, chemie of fysica. Door een intensieve begeleiding kan ik de slaagkansen sterk verhogen. Leerlingen met dyscalculie worden geremediëerd door het inoefenen van de leerstof, gebruik makend van tips, ezelsbruggetjes en veel geduld. De ervaring leert dat de manier van wiskundig denken bij dyscalculie anders is en daarom een meer gestructureerde, stap per stap-aanpak vergt. Referenties zijn beschikbaar. De bijlessen worden op zaterdag bij mij thuis te Melsbroek (Steenokkerzeel) gegeven en van zondag tot vrijdag online via Zoom. Zoom beschikt over een handig online bord waarop we tegelijk kunnen schrijven. Het is net alsof we naast elkaar zitten en op hetzelfde blad schrijven. Indien u via Zoom bijles wenst, dient u de Zoom app te downloaden en mij het email adres dat u daaraan koppelt door te sturen.

Bijles wiskunde, natuurkunde en programmeren voor alle niveaus
    Wiskunde, natuurkunde en programmeren zijn allemaal ongelooflijk belangrijk in de moderne wereld. Bekijk een van de baanbrekende ontdekkingen van de 21ste eeuw en je zult zien dat het minstens één, zo niet al deze onderwerpen betreft. Ik had het voorrecht om bij verschillende internationale onderzoekscentra te werken en uit eerste hand de kracht van zo'n toolset te ervaren. Momenteel ben ik docent aan de TU Delft en deel ik mijn kennis graag met de nieuwe generatie enthousiaste studenten. Ik zou echter ook scholieren, die problemen kunnen ondervinden met deze vakken, helpen om ze te begrijpen en een duurzame passie voor leren te ontwikkelen. In mijn lessen gebruik ik altijd een persoonlijke benadering, waarbij ik studiemateriaal relateer aan de onderwerpen die studenten al kennen en leuk vinden. Op zo'n manier kan ik ervoor zorgen dat studenten de stof niet alleen begrijpen, maar het ook langer onthouden en gemotiveerd blijven om er meer over te leren.

Christian
    Bijles Wiskunde, Scheikunde, Natuurkunde (exacte vakken).
    Ik ben Christian, en ben afgestudeerd in scheikunde aan de Universiteit van Utrecht (Biomolecular sciences), en heb een doctoraat in ontwikkelingsbiologie (PhD). Ondertussen geef ik al een aantal jaren bijles en examentraining wiskunde, scheikunde en natuurkunde aan HAVO en VWO leerlingen, maar ook aan HBO en Cambridge international A-level studenten. En, wellicht kan ik jou ook helpen! De lessen worden vooral online gegeven, maar doe dit op een persoonlijke en levendige manier. Zo maak ik gebruik van een stift en whiteboard, waardoor de sfeer vergelijkbaar is met wanneer ik bij je in huis zou zijn. Er zijn verschillende redenen waarom een leerling graag bijles wil, en ook heeft iedereen een eigen manier van leren. Ik ben altijd erg betrokken bij de leerling zijn of haar doelstellingen en voortgang, en ben persoonlijk optimistisch en laagdrempelig van aard. Mijn ervaring is dat er tijdens de lessen een veilige en motiverende sfeer ontstaat, die aanstekelijk werkt en ik naast het begrip voor de stof ook het zelfvertrouwen zie groeien bij leerlingen. Naast het geven van bijles ben ik parttime kunstenaar (schilder en muzikant), en wellicht dat mijn creatieve enthousiaste houding doorsijpelt in hoe ik tegen exacte vakken aankijk. Soms worden exacte vakken ervaren als zwaar, moeilijk, saai of rigide. Of misschien heb je pech gehad met een docent die je er de lol niet van in kon of kan laten zien. Je zult merken dat wanneer je er meer van gaat begrijpen, je er meer plezier in gaat hebben en ook goede cijfers kunt halen. Het lijkt me leuk om kennis met je te maken!

Collegegeld in wiskunde en wetenschappen (natuurkunde, scheikunde, biologie), wiskundig gedeelte (GRE en SAT)
    Wiskundecursus gegeven door een afgestudeerde ingenieur met meer dan 10 jaar ervaring in het lesgeven in wiskunde (tot bachelorniveau) en meer dan 3 jaar ervaring in het lesgeven en begeleiden van gestandaardiseerde tests (GRE en SAT). Ik zal je helpen om gestandaardiseerde cursussen (GRE, SAT en zelfs TOEFL) effectiever te leren. Er zijn wiskundelessen beschikbaar voor studenten tot bachelorniveau, waaronder bachelorstudenten, IB-studenten (wiskunde SL en wiskunde HL), studenten op A-niveau, studenten op Europees S6- en S7-niveau, GCSE-studenten en IGCSE-studenten. De cursus Wetenschap (Fysica en Scheikunde) is beschikbaar voor studenten tot Europees hoger secundair niveau, IB en A-niveau. Wetenschapslessen (biologie) zijn beschikbaar voor de studenten tot Europees secundair niveau, GCSE-niveau en IGCSE-niveau. Momenteel geef ik les: 1. GCSE-studenten 2. IGCSE-studenten 3. IB-studenten 4. Europese scholieren 5. Studenten op AS / A-niveau 6. Lycée Vauban-studenten 7. Athénée de Luxembourg studenten Er zal ook huiswerkhulp beschikbaar zijn voor scholieren. De voortgang van de student kan worden afgeleid uit de periodieke tests in alle bovenstaande cursussen volgens de eisen van de ouders of de student zelf. Gelieve de notitie te lezen. Opmerking: 1. Hoewel sommige van mijn studenten een cursus Frans / Duits / Zweeds volgen, is mijn onderwijstaal Engels. Aangezien het onderwerp wiskunde is, is het gemakkelijk om erachter te komen waar de taak over gaat (aangezien ik ook een algemene kennis van een bepaalde taal heb) en daarom leg ik het antwoord in het Engels uit.

Robrecht
    Wiskunde en alle wetenschappelijke vakken voor alle leeftijden
    Ik ben leerkracht in het volwassen onderwijs en heb ook lessen in het secundair- en lager onderwijs gegeven. Ik geef wiskunde, biologie, fysica, chemie en andere wetenschappelijke vakken. Mijn voornaamste doel is vooral om er voor te zorgen dat de student snapt waar hij/zij mee bezig is zonder zomaar iets van buiten te leren. Als je iets leert dat je snapt, gaat het leren veel makkelijker en sneller. Geen saaie bijles bij mij dus!

Gabriela
    Cours particuliers pour enfants: wiskunde, français, wetenschappen, enz.
    Fraichement diplômée en tant qu'institutrice, je suis disponible afin d'aider vos enfants (maternel et primaire), dans différentes matières comme le français, les mathématiques, les sciences, etc. Pour les enfants de maternelle ou de primaire.

Wanda
    Wiskunde, rekenen, rekentoets, studievaardigheden, plannen.
    Problemen met wiskunde of rekenen of studievaardigheden? Ik help je graag. Met discipline en humor kom je verder. Ook als je je voorbereidt op een rekentoets kan ik je helpen. Heb je hulp nodig bij het leren plannen? Ook daarbij kan ik je helpen. We hebben altijd eerst een vrijblijvend gesprek; daarin maken we afspraken.