- Ik promoveer momenteel aan het Imperial College in Londen -MSc Biochemistry University of Oxford: ik ben in 2018 afgestudeerd met een specialisatie in virologie -IB diploma 42/45: HL Wiskunde 7/7; HL Physics 7/7; HL Chemistry 7/7; SL Geografie 7/7; SL Frans 7/7; SL Enligsh: 6/7. Ik ben in 2014 afgestudeerd aan de United World College van Zuidoost-Azië East Campus in Singapore Ik gaf les aan de Oxford Royale Academy en gaf les in scheikunde, natuurkunde en academisch schrijven aan studenten van 16-18 jaar in groepen van 8 tot 25 studenten. In mijn laatste jaren van de middelbare school en tijdens het studeren aan Oxford, gaf ik les aan studenten in groepen van maximaal 5. II ben gespecialiseerd in het voorbereiden van studenten op IB-, A-niveau- of IGCSE-examens, maar ik heb ook ervaring met het begeleiden van studenten vanaf 8 jaar jaar oud. Mijn aanpak varieert afhankelijk van de behoeften en leerstijl van de student. Ik stimuleer mijn studenten om onafhankelijk te denken en abstracte concepten toe te passen op realistische scenario's. Ik begin met onderwerpen waar de student redelijk vertrouwd mee is en ga langzaam verder naar nieuwe en complexere gebieden naarmate hun begrip groeit. Ik heb de neiging om examenvragen uit het verleden over een bepaald onderwerp te gebruiken om het begrip te controleren terwijl we het onderwerp doornemen. Als een student een onderwerp eenmaal heeft begrepen, verleg ik mijn focus naar examentechniek: waar moet ik op letten bij examenvragen, veel voorkomende valkuilen en hoe te beginnen met het aanpakken van de meer uitdagende vragen. Ik geloof dat een duidelijke en systematische aanpak essentieel is bij het afleggen van examens in de wetenschappen.
- Ik promoveer momenteel aan het Imperial College in Londen -MSc Biochemistry University of Oxford: ik ben in 2018 afgestudeerd met een specialisatie in virologie -IB diploma 42/45: HL Wiskunde 7/7; HL Physics 7/7; HL Chemistry 7/7; SL Geografie 7/7; SL Frans 7/7; SL Enligsh: 6/7. Ik ben in 2014 afgestudeerd aan de United World College van Zuidoost-Azië East Campus in Singapore Ik gaf les aan de Oxford Royale Academy en gaf les in scheikunde, natuurkunde en academisch schrijven aan studenten van 16-18 jaar in groepen van 8 tot 25 studenten. In mijn laatste jaren van de middelbare school en tijdens het studeren aan Oxford, gaf ik les aan studenten in groepen van maximaal 5. II ben gespecialiseerd in het voorbereiden van studenten op IB-, A-niveau- of IGCSE-examens, maar ik heb ook ervaring met het begeleiden van studenten vanaf 8 jaar jaar oud. Mijn aanpak varieert afhankelijk van de behoeften en leerstijl van de student. Ik stimuleer mijn studenten om onafhankelijk te denken en abstracte concepten toe te passen op realistische scenario's. Ik begin met onderwerpen waar de student redelijk vertrouwd mee is en ga langzaam verder naar nieuwe en complexere gebieden naarmate hun begrip groeit. Ik heb de neiging om examenvragen uit het verleden over een bepaald onderwerp te gebruiken om het begrip te controleren terwijl we het onderwerp doornemen. Als een student een onderwerp eenmaal heeft begrepen, verleg ik mijn focus naar examentechniek: waar moet ik op letten bij examenvragen, veel voorkomende valkuilen en hoe te beginnen met het aanpakken van de meer uitdagende vragen. Ik geloof dat een duidelijke en systematische aanpak essentieel is bij het afleggen van examens in de wetenschappen.
- Ik promoveer momenteel aan het Imperial College in Londen -MSc Biochemistry University of Oxford: ik ben in 2018 afgestudeerd met een specialisatie in virologie -IB diploma 42/45: HL Wiskunde 7/7; HL Physics 7/7; HL Chemistry 7/7; SL Geografie 7/7; SL Frans 7/7; SL Enligsh: 6/7. Ik ben in 2014 afgestudeerd aan de United World College van Zuidoost-Azië East Campus in Singapore Ik gaf les aan de Oxford Royale Academy en gaf les in scheikunde, natuurkunde en academisch schrijven aan studenten van 16-18 jaar in groepen van 8 tot 25 studenten. In mijn laatste jaren van de middelbare school en tijdens het studeren aan Oxford, gaf ik les aan studenten in groepen van maximaal 5. II ben gespecialiseerd in het voorbereiden van studenten op IB-, A-niveau- of IGCSE-examens, maar ik heb ook ervaring met het begeleiden van studenten vanaf 8 jaar jaar oud. Mijn aanpak varieert afhankelijk van de behoeften en leerstijl van de student. Ik stimuleer mijn studenten om onafhankelijk te denken en abstracte concepten toe te passen op realistische scenario's. Ik begin met onderwerpen waar de student redelijk vertrouwd mee is en ga langzaam verder naar nieuwe en complexere gebieden naarmate hun begrip groeit. Ik heb de neiging om examenvragen uit het verleden over een bepaald onderwerp te gebruiken om het begrip te controleren terwijl we het onderwerp doornemen. Als een student een onderwerp eenmaal heeft begrepen, verleg ik mijn focus naar examentechniek: waar moet ik op letten bij examenvragen, veel voorkomende valkuilen en hoe te beginnen met het aanpakken van de meer uitdagende vragen. Ik geloof dat een duidelijke en systematische aanpak essentieel is bij het afleggen van examens in de wetenschappen.
- Ik promoveer momenteel aan het Imperial College in Londen -MSc Biochemistry University of Oxford: ik ben in 2018 afgestudeerd met een specialisatie in virologie -IB diploma 42/45: HL Wiskunde 7/7; HL Physics 7/7; HL Chemistry 7/7; SL Geografie 7/7; SL Frans 7/7; SL Enligsh: 6/7. Ik ben in 2014 afgestudeerd aan de United World College van Zuidoost-Azië East Campus in Singapore Ik gaf les aan de Oxford Royale Academy en gaf les in scheikunde, natuurkunde en academisch schrijven aan studenten van 16-18 jaar in groepen van 8 tot 25 studenten. In mijn laatste jaren van de middelbare school en tijdens het studeren aan Oxford, gaf ik les aan studenten in groepen van maximaal 5. II ben gespecialiseerd in het voorbereiden van studenten op IB-, A-niveau- of IGCSE-examens, maar ik heb ook ervaring met het begeleiden van studenten vanaf 8 jaar jaar oud. Mijn aanpak varieert afhankelijk van de behoeften en leerstijl van de student. Ik stimuleer mijn studenten om onafhankelijk te denken en abstracte concepten toe te passen op realistische scenario's. Ik begin met onderwerpen waar de student redelijk vertrouwd mee is en ga langzaam verder naar nieuwe en complexere gebieden naarmate hun begrip groeit. Ik heb de neiging om examenvragen uit het verleden over een bepaald onderwerp te gebruiken om het begrip te controleren terwijl we het onderwerp doornemen. Als een student een onderwerp eenmaal heeft begrepen, verleg ik mijn focus naar examentechniek: waar moet ik op letten bij examenvragen, veel voorkomende valkuilen en hoe te beginnen met het aanpakken van de meer uitdagende vragen. Ik geloof dat een duidelijke en systematische aanpak essentieel is bij het afleggen van examens in de wetenschappen.

Beoordelingen (1)

Alisson is a great young and motivating Teacher. I believe that she can help any student with their problems in Sciences.

Good-fit Leraar Garantie


Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.

Online reputatie

  • Leraar sinds september 2018
  • Geverifieerd telefoonnummer
  • Verbonden met Linkedin