Privélessen voor Statistiek in Haarlem

Vind je perfecte statistiek leraar in Haarlem.
Leer statistiek met onze leraren bij u thuis of bij de leraar.

1 statistiek leraar in Haarlem

0 leraren in mijn favorieten
+

1 statistiek leraar in Haarlem

Ontmoet zelfs nog betere leraren. Probeer online lessen met de volgende real-time online leraren:
Betrouwbare leraar: 90% van mijn leerlingen heeft geen iPad. Het werkt erg goed op de pc. Je zou een Wacom kunnen kopen om met een stylus te schrijven, in plaats van met een muis. Geen webcam nodig. Ik deel mijn scherm. Studenten konden direct zien wat ik erop schreef. ​ Ik kreeg 100% wiskunde tijdens mijn lagere en middelbare school in het Belgische systeem en werd elk jaar geselecteerd voor de Belgische Wiskunde Olympiade. Ik nam deel aan verdere wiskundecompetities waar ik op nationaal niveau goed werd geklasseerd. Er zijn geen geheimen in wiskunde: oefenen, oefenen en oefenen ... Hoe meer je wiskundeoefeningen doet, hoe dieper je het begrijpt, je cijfer gaat omhoog en je zult van MATH houden. Ik ben volledig flexibel en pas me aan de behoeften van elke student aan. Naast het uitleggen van het op school geleerde onderwerp, laat ik dingen vaak anders zien, op zo'n manier dat studenten het concept beter kunnen begrijpen. In het verleden heb ik studenten met verschillende achtergronden en voor verschillende doeleinden gecoacht. Ze komen voornamelijk uit België, Frankrijk, Duitsland. Op zowel staats- als internationale scholen. Om het cijfer te verbeteren, speciale wiskunde/logica-spelsessies tijdens vakantie / nieuwe school- en universiteitstoelatingstests, ... Ik reageer op allerlei soorten verzoeken Om wiskunde bij mij te volgen, je hoeft geen goed cijfer te hebben (ik zal je helpen), en hou ook niet van wiskunde maar je moet de motivatie hebben om weer op het goede spoor te komen (en bereid zijn TIJDEN te besteden aan het doen van oefeningen, zelfs na de sessie met mij) Nogmaals: er zijn geen geheimen: oefenen, oefenen en oefenen ...
Wiskunde · Statistiek · Fysica - natuurkunde
Ik ben universitair geschoold en heb ervaring als wiskunde docent in verschillende landen, zowel in het middelbaar als in het hoger onderwijs. Tevens ben ik in het bezit van eerstegraads onderwijsbevoegdheid. Mijn doel is om wiskunde leuk en begrijpelijk te maken voor de leerling. Samen gaan we op zoek naar de manier van werken die het beste aansluit bij de leerling. Daarbij is de inzet van de leerling ook heel belangrijk! · Goede uitleg, simpele voorbeelden uit het dagelijks leven, herhalen en oefenen zorgen al vaak voor dat leerlingen wiskunde echt gaan begrijpen en daardoor meer plezier gaan ervaren. Betere schoolprestaties zijn dan meestal het gevolg. · Vaak zitten achterstanden, opgelopen in vroegere leerjaren, behoorlijk in de weg voor het begrijpen van de huidige lesstof. We kunnen deze achterstanden opsporen en wegwerken door extra oefenen. Zowel middelbare scholieren als studenten kunnen bij mij terecht voor bijlessen. Voorbereiding op het 21-plus examen behoort ook tot mijn specialiteit. Het laatste anderhalf jaar heb ik een goede ervaring opgedaan met bijlessen online via skype. Leerlingen of ouders stuurde per mail of watsapp foto's uit het wiskunde boek, die nodig varen voor de komende les. Tijdens de les schreef ik de uitleg op papier en hield het voor de camera. De leerling schreef ook zijn oplossingen op papier en hield het voor de camera. Het werkte heel goed. Ook gaf ik huiswerk op, leerlingen mailden de gemaakte sommen naar mij en kregen daarna feedback van mij. Dit is een goede voorbereiding op een toets.
Statistiek · Meetkunde · Wiskunde
Betrouwbare leraar: 🚩Locatie: Zowel Leuven als Brussel (Zoom ook mogelijk) 🕛Tijd: zeer flexibel, meerdere dagen per week mogelijk, evenals sessies van meerdere uren *** 🚩Locatie: zowel in Leuven als Brussel (Zoom ook mogelijk) 🕛Tijd: flexibel, meerdere dagen per week kan, als ook meerdere uren achter elkaar *** Engels *** Hallo daar ! Als jij of je zoon/dochter moeite heeft met vakken als wiskunde, statistiek of economie, dan help ik je graag verder. Ik heb ruime ervaring in het lesgeven aan zowel middelbare scholieren als universitaire studenten in deze cursussen. Hoe gaan we te werk ? Dit hangt natuurlijk af van de behoefte van de student. Over het algemeen zullen we eerst een stapje terug doen om er zeker van te zijn dat we de structuur van de cursus en het grotere geheel begrijpen, wat essentieel is om de details te kunnen begrijpen. We zullen dan problemen oplossen om ons echt op ons gemak te voelen met de materialen. Ik wil het leren vooral zo leuk mogelijk maken! :) *** Nederlands *** Hallo ! Als jij of je zoon/dochter last hebt met vakken als wiskunde, statistiek, of economie, wil ik je graag helpen. Zelf heb ik uitgebreide ervaring in les geven aan zowel studenten aan de universiteit als leerlingen in het middelbaar. Hoe gaan we het aanpakken 🤔? Dat hangt vooral af van de noden. Over het algemeen zullen we er eerst voor zorgen dat we de structuur van de cursus en de grote lijnen begrijpen. Dit is nodig om niet verloren te lopen in de details en om te zien hoe verschillende onderwerpen gelinkt zijn. Pas wanneer we de concepten begrijpen, zullen we oefeningen maken om comfortabel te worden met de onderwerpen. Ik ga vooral proberen om het leren leuker te maken!
Wiskunde · Economie · Statistiek
Betrouwbare leraar: Hallo! Ik geef bijles op middelbaar/universitair niveau in: - Wiskunde: Analyse, algebra, controletheorie, etc. - Statistiek - Chemie: Organische, anorganische, analytische, enz. - Biologie: Celbiologie, ecologie, dieren- en plantenwetenschappen, nano-bio (DNA), enz. - Fysica: Statica & dynamica, thermodynamica, elektromagnetisme, fluida, enz. Wat de les betreft, wordt deze aangepaste volgens de behoeften van de student. Hier is een typische tijdlijn: 1. STAP 1: Ik bespreek met de student hij/zij wil bereiken (voorbereiding op een examen, enz.), de student die hij/zij agressief, en het cursusmateriaal van de les. 2. STAP 2: De lessen vinden plaats. 3. STAP 3: Ik geef u/de student updates over de vooruitgang. LOCATIE EN TAAL De verminderen kunnen op afstand van in persoon, in het Nederlands, Frans of Engels. WIE BEN IK? Laatste jaar masterstudent bio-ingenieur aan de KU Leuven, met specialisatie nanotechnologie en tot nu toe een gemiddeld cijfer van 85%. Mensen helpen is mijn passie! (animator voor mensen met een handicap, monitor in surfen & windsurfen en ik heb een verleden als scoutsleider). MANIER VAN LESGEVEN Ik ben een enthousiaste, geduldige en empathische lesgever. Naast het lesgeven hoop ik mijn passie voor wetenschap & wiskunde door te geven aan jou/jouw kinderen ;) Mijn verminderen zijn zeer interactief. De student wordt vaak gechallenged met vragen die hem/haar doet nadenken over de theorie en oefeningen. Op die manier zal hij/zij het lesmateriaal grondig begrijpen. Aarzel niet om mij te ontvangen voor meer info :)
Wiskunde · Statistiek · Wiskundige analyse
Betrouwbare leraar: Ik geef kansrekening, basis- en geavanceerde statistiek. WAT BOVEN ALLEMAAL PRIMAIR IS, IS OM DE SUPERIEURE / UNIVERSITAIRE PEDAGOGISCHE AANPAK (IN MIJN EIGEN TE FORMELE EN NIET-INTUÏTIEVE) TE VERMIJDEN DOOR HET GEMAKKELIJKER IN BEPALINGEN EN CONCEPTEN TE DECONSTRUCEREN, BEGINNEN, BEGRIJPEN EN BEGRIJPEN !!! Sinds 4 jaar student in IT Management Engineer, ben ik dol op statistiek en alle soorten toepassingen (econometrie, data science, machine learning, operationeel onderzoek, enz.). Wat de cursus zelf betreft, hangt alles af van de student die mijn diensten gebruikt. Ik zou van de student verwachten dat hij me precies vertelt wat het probleem is dat ze hebben (of ze het kunnen, wat niet altijd het geval is als we verdwaald zijn in een onderwerp), wat het doel is dat bereikt moet worden en of hij predikt de ene weg naar de andere om dit te bereiken. Bij mij is de student koning en hij is het dus die totaal kiest voor de pedagogie die hij wil (ik sta echt voor alles open!). Ten tweede ben ik zelf altijd een vrij trage leerling geweest om het te begrijpen, waardoor ik een zeer geduldige en empathische leraar ben. Ik beloof natuurlijk niet dat ik altijd en meteen een antwoord op alles heb. Ik hoop zelfs dat de student me af en toe een lijm geeft, zodat we er samen een tijdje over nadenken en dat ook ik op mijn beurt iets leer. ERVARING -> + Ondersteuning bij 2e baccalaureaat Criminologie: inleiding tot de jurimetrie + Ondersteuning voor de 2e masteropleiding Politieke Wetenschappen: Manipulatie van de R-taal in R-studio voor onderzoekswerk + Ondersteuning in 1e bio-ingenieur: introductie en afhandeling van de Python-computertaal. Aarzel niet om contact met mij op te nemen voor meer informatie :)
Statistiek
Resultaten aan het tonen 1 - 25 van 251 - 25 van 25

Onze leerlingen from Haarlem beoordelen hun Statistiek leraar.

Om de kwaliteit van onze Statistiek leraren te kunnen garanderen, vragen we onze leerlingen from Haarlem om ze te beoordelen.
Uitsluitend de beoordelingen van leerlingen worden weergegeven en zij zijn gegarandeerd door Apprentus. Gewaardeerd 4.9 van 5 op basis van 41 beoordelingen.

Bijles Wiskunde voor Middelbare School (VMBO, HAVO, VWO, Gymnasium) (Amsterdam)
Sacha
Sacha heeft onze dochter in een paar korte maanden een enorme boost aan zelfvertrouwen gegeven voor haar wiskunde op vwo niveau. Niet enkel de wiskundige opdrachten werden uitgebreid behandeld en uitgelegd, maar met name de achterliggende redenen en inzichten werden verduidelijkt. Het enthousiasme en geduld die Sacha overbrengt op onze dochter heeft er toe geleid dat zij veel beter presteert en positiever is mbt wiskunde. Ook de flexibiliteit in de agenda van Sacha is een pre. We kunnen Sacha daarom ook zeer aanbevelen en zullen voor onze dochter van haar ondersteuning gebruik blijven maken.
Beoordeling door ARNAUD
Bijles in statistiek, statistische analyses in SPSS. (Haarlem)
Nicole
Ik benaderde Nicole 1 week voor mijn tentamen en ze was nog zo flexibel om 5 dagen achtereenvolgend een bijles van 2 uur in te kunnen plannen. Ze heeft mij geholpen met statistiek (SPSS) voor mijn master Arbeids-en organisatie psychologie. Ze had veel kennis van de stof en bereid de lessen goed voor. Ze houdt de les ook interactief door vragen te stellen.
Beoordeling door TOM
Wiskunde en alle wetenschappelijke vakken voor alle leeftijden (Gent)
Robrecht
Zeer dynamische coach/leraar. Stemt zich met gemak af op de jongere, zeer enthousiast, speelt in op motivatie van de leerling, is flexibel en deskundig. Kortom, een aanrader!
Beoordeling door BRENDA