Wiskundelessen voor het toelatingsexamen Grade 7/Grade 10 en Grade 11 Athénée de Luxembourg

Wiskundecursus (vooral vanuit het perspectief van het toelatingsexamen) gegeven door een afgestudeerde ingenieur met meer dan 14 jaar leservaring in wiskunde tot aan het bachelorniveau. Daarnaast heb ik ruim 3 jaar ervaring in het lesgeven en begeleiden van gestandaardiseerde toetsen zoals de GRE en SAT. Ik kan je helpen deze gestandaardiseerde cursussen (GRE, SAT en zelfs TOEFL) effectiever te leren.

Ik bied wiskundelessen aan voor studenten van verschillende niveaus, waaronder bachelorstudenten, IB-studenten (Math SL en Math HL), studenten op A-niveau, studenten op Europees S6- en S7-niveau, GCSE-studenten en IGCSE-studenten.

Ik verzorg ook wetenschappelijke cursussen in natuurkunde en scheikunde voor studenten tot het Europese hoger secundair niveau, evenals voor studenten op IB- en A-niveau. Daarnaast bied ik biologielessen aan voor studenten tot het Europese secundaire niveau, GCSE-niveau en IGCSE-niveau.

Momenteel geef ik les aan een uiteenlopende groep studenten, waaronder:
- GCSE-studenten
- IGCSE-studenten
- IB-studenten
-Europese scholieren
- AS/A-niveau studenten
- Lycée Vauban-studenten
- Studenten van het Athénée de Luxembourg

Ik bied ook huiswerkhulp aan scholieren, en de voortgang van leerlingen kan worden beoordeeld door middel van periodieke tests volgens de vereisten van ouders of de leerlingen zelf.

Opmerking:
Houd er rekening mee dat hoewel sommige van mijn studenten cursussen in het Frans, Duits of Zweeds volgen, mijn voornaamste onderwijstaal Engels is. Omdat het onderwerp wiskunde is, is het over het algemeen gemakkelijk om de taak te begrijpen, en ik leg de antwoorden in het Engels uit.

Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Luxemburg, Luxemburg
Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Esch-sur-Alzette, Luxemburg
Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Schrassig, Luxemburg
Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Bettembourg, Luxemburg
Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Bertrange, Luxemburg

De les wordt gegeven in:Engels, Frans, Duits, Nederlands, Zweeds

Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Update: Ik werk fulltime als Projectmanager in de bouwsector.

Ik ben een student aan de Universiteit van Luxemburg en volg momenteel een masterdiploma in civiele techniek. Allereerst zou ik moeten zeggen dat het onderwijzen van die dingen / weten wat ik weet, mijn passie is. Ik heb meer dan honderd studenten een huisonderwijs gegeven in wiskunde en wetenschappen (natuurkunde, scheikunde en biologie) tijdens mijn bacheloropleiding en nu, en bijna allemaal waren ze tevreden met de manier waarop ik lesgeef en maak het dingen gemakkelijker. Bovendien heb ik ervaring met bijna alle syllabus van onderwijssystemen in Luxemburg (Lycée Vauban ::: Athénée de Luxembourg, ::::
St. Georges :::: GCSE, A-niveau :::, Europese school ::: tot S7 :::, ISL ::: ICGSE, IB :::: enz.). Ik had ook thuisonderwijs gedaan in Luxemburg aan een student in jaar 3 (8 jaar oud) die wachtte op toelating tot St. Georges / ISL in jaar 4. Ik leerde haar wiskunde en voltooide de hele wiskundecursus van haar jaar 4 in 3 maanden.

Ook heb ik ervaring met het lesgeven van standaardtests zoals GRE en SAT, wat meestal vereist is voor een kandidaat die zijn verdere studie in de VS wil voltooien en ook voor een aantal andere landen. Ik geef het wiskundegedeelte van GRE- en SAT-tests.
Ik kan begeleiden in wiskunde, natuurkunde, scheikunde, biologie en huiswerkhulp bieden aan de studenten. Als u meer over mij wilt weten, laat dan een bericht achter, u zult zeer snel antwoord krijgen.

Master Bedrijfskunde
Master of Science in financiën en economie
Master of Science in Civiele Techniek - Megastructure Engineering met duurzame hulpbronnen

Meer dan 12 jaar onderwijservaring in wiskunde tot leerlingen van groep 12
Meer dan 7 jaar ervaring in het geven van gestandaardiseerde tests (GRE en SAT), alleen wiskundegedeelten

Beoordelingen (37)

Goede uitleg
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Super handig voor mijn scheikundelessen. Super professioneel en heeft mij geholpen met zeer ingewikkelde onderwerpen!
Zeer goede leraar
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Goede leraar. Zeer bekwaam en professioneel.
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
We hebben wiskundeondersteuning gehad van Narayan om de MYP-cijfers van mijn zoon te verbeteren. Constructieve en duidelijke lessen, zeer goed geaccepteerd door mijn zoon. Geweldige leraar!
...
Wiskundecursus gegeven door een afgestudeerde ingenieur met meer dan 14 jaar onderwijservaring in wiskunde tot aan het bachelorniveau. Ook heb ik ruim 3 jaar ervaring in het doceren en begeleiden van gestandaardiseerde toetsen zoals de GRE en SAT. Ik kan je helpen deze gestandaardiseerde cursussen (GRE, SAT en zelfs TOEFL) effectiever te leren. Ik bied wiskundelessen aan voor verschillende niveaus van studenten, waaronder pre-universitaire studenten, IB (Math SL en Math HL) studenten, A-niveau studenten, Europese S6 en S7 niveau studenten, GCSE studenten, IGCSE studenten, evenals lagere niveaus ( basisschool) leerlingen. Ik geef ook wetenschappelijke cursussen in natuurkunde en scheikunde voor studenten tot het Europese hoger secundair niveau, evenals voor IB- en A-niveau studenten. Daarnaast bied ik biologielessen aan voor studenten tot het Europees secundair niveau, GCSE-niveau en IGCSE-niveau. Momenteel geef ik les aan een divers scala aan studenten, waaronder: 1. GCSE-studenten 2. IGCSE-studenten 3. IB-studenten 4. Europese scholieren 5. Studenten op AS / A-niveau 6. Lycée Vauban-studenten 7. Athénée de Luxembourg studenten Ik geef ook huiswerkhulp aan scholieren, en de voortgang van studenten kan worden beoordeeld door middel van periodieke tests volgens de eisen van ouders of de studenten zelf. Opmerking: Houd er rekening mee dat hoewel sommige van mijn studenten cursussen in het Frans, Duits of Zweeds hebben gegeven, mijn primaire onderwijstaal Engels is. Aangezien het onderwerp wiskunde is, is het over het algemeen gemakkelijk om de taak te begrijpen en ik leg de antwoorden in het Engels uit.
Wiskundecursus gegeven door een afgestudeerde ingenieur met meer dan 14 jaar onderwijservaring in wiskunde tot aan het bachelorniveau. Ook heb ik ruim 3 jaar ervaring in het doceren en begeleiden van gestandaardiseerde toetsen zoals de GRE en SAT. Ik kan je helpen deze gestandaardiseerde cursussen (GRE, SAT en zelfs TOEFL) effectiever te leren. Ik bied wiskundelessen voor studenten van verschillende niveaus, waaronder bachelorstudenten, IB-studenten (Math SL en Math HL), A-niveau studenten, Europese S6- en S7-studenten, GCSE-studenten en IGCSE-studenten. Ik geef ook wetenschappelijke cursussen in natuurkunde en scheikunde voor studenten tot het Europese hoger secundair niveau, evenals voor IB- en A-niveau studenten. Daarnaast bied ik biologielessen aan voor studenten tot het Europees secundair niveau, GCSE-niveau en IGCSE-niveau. Momenteel geef ik les aan een divers scala aan studenten, waaronder: - GCSE-studenten - IGCSE-studenten - IB-studenten - Europese scholieren - Studenten op AS/A-niveau - Lycée Vauban-studenten - Studenten Atheneum van Luxemburg Ik geef ook huiswerkhulp aan scholieren, en de voortgang van studenten kan worden beoordeeld door middel van periodieke tests volgens de eisen van ouders of de studenten zelf. Opmerking: Houd er rekening mee dat hoewel sommige van mijn studenten cursussen in het Frans, Duits of Zweeds hebben gegeven, mijn primaire onderwijstaal Engels is. Aangezien het onderwerp wiskunde is, is het over het algemeen gemakkelijk om de taak te begrijpen en ik leg de antwoorden in het Engels uit.
Biologielessen gegeven door een afgestudeerde ingenieur met meer dan 8 jaar ervaring in het onderwijzen van wiskunde (tot bachelorniveau), biologie (tot secundair niveau, inclusief IGCSE, GCSE en S5) en natuurkunde en scheikunde (hoger secundair niveau, IB, en A-niveau). Ook heb ik ruim 3 jaar ervaring in het doceren en begeleiden van gestandaardiseerde toetsen zoals de GRE en SAT. Ik kan je helpen om gestandaardiseerde cursussen zoals de GRE, SAT en zelfs TOEFL effectief te leren. Voor wiskunde verzorg ik lessen voor studenten tot en met bachelor niveau, waaronder bachelor studenten, IB (Math SL en Math HL) studenten, A level studenten, European S6 en S7 level studenten, GCSE studenten en IGCSE studenten. Wetenschapscursussen (natuurkunde en scheikunde) zijn beschikbaar voor studenten tot het Europese hoger middelbaar niveau, inclusief IB- en A-niveau. Wetenschapslessen (biologie) zijn beschikbaar voor studenten tot het Europees secundair niveau, GCSE-niveau en IGCSE-niveau. Momenteel geef ik les: 1. GCSE-studenten 2. IGCSE-studenten 3. IB-studenten 4. Europese scholieren 5. Studenten op AS / A-niveau Ook geef ik huiswerkbegeleiding aan scholieren. De voortgang van studenten kan worden beoordeeld door middel van periodieke tests die worden uitgevoerd volgens de vereisten van ouders of de studenten zelf.

Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Narayan snel zal reageren:

1          Vrijdag om 1:00  Zaterdag om 1:00  Zondag om 1:00
2          Vrijdag om 2:00  Zaterdag om 2:00  Zondag om 2:00
3          Vrijdag om 3:00  Zaterdag om 3:00  Zondag om 3:00
4          Vrijdag om 4:00  Zaterdag om 4:00  Zondag om 4:00
5          Vrijdag om 5:00  Zaterdag om 5:00  Zondag om 5:00
6        Donderdag om 6:00  Vrijdag om 6:00  Zaterdag om 6:00  Zondag om 6:00
7        Donderdag om 7:00  Vrijdag om 7:00  Zaterdag om 7:00  Zondag om 7:00
8        Donderdag om 8:00  Vrijdag om 8:00  Zaterdag om 8:00  Zondag om 8:00
9        Donderdag om 9:00  Vrijdag om 9:00  Zaterdag om 9:00  Zondag om 9:00
10  Maandag om 10:00  Dinsdag om 10:00  Woensdag om 10:00  Donderdag om 10:00  Vrijdag om 10:00  Zaterdag om 10:00  Zondag om 10:00
11  Maandag om 11:00  Dinsdag om 11:00  Woensdag om 11:00  Donderdag om 11:00  Vrijdag om 11:00  Zaterdag om 11:00  Zondag om 11:00
12  Maandag om 12:00  Dinsdag om 12:00  Woensdag om 12:00  Donderdag om 12:00  Vrijdag om 12:00  Zaterdag om 12:00  Zondag om 12:00
13  Maandag om 13:00  Dinsdag om 13:00  Woensdag om 13:00  Donderdag om 13:00  Vrijdag om 13:00  Zaterdag om 13:00  Zondag om 13:00
14  Maandag om 14:00  Dinsdag om 14:00  Woensdag om 14:00  Donderdag om 14:00  Vrijdag om 14:00  Zaterdag om 14:00  Zondag om 14:00
15  Maandag om 15:00  Dinsdag om 15:00  Woensdag om 15:00  Donderdag om 15:00  Vrijdag om 15:00  Zaterdag om 15:00  Zondag om 15:00
16  Maandag om 16:00  Dinsdag om 16:00  Woensdag om 16:00  Donderdag om 16:00  Vrijdag om 16:00  Zaterdag om 16:00  Zondag om 16:00
17  Maandag om 17:00  Dinsdag om 17:00  Woensdag om 17:00  Donderdag om 17:00  Vrijdag om 17:00  Zaterdag om 17:00  Zondag om 17:00

• Leraar sinds juli 2018
  • 10 herhaalleerlingen

1          Vrijdag om 1:00  Zaterdag om 1:00  Zondag om 1:00
2          Vrijdag om 2:00  Zaterdag om 2:00  Zondag om 2:00
3          Vrijdag om 3:00  Zaterdag om 3:00  Zondag om 3:00
4          Vrijdag om 4:00  Zaterdag om 4:00  Zondag om 4:00
5          Vrijdag om 5:00  Zaterdag om 5:00  Zondag om 5:00
6        Donderdag om 6:00  Vrijdag om 6:00  Zaterdag om 6:00  Zondag om 6:00
7        Donderdag om 7:00  Vrijdag om 7:00  Zaterdag om 7:00  Zondag om 7:00
8        Donderdag om 8:00  Vrijdag om 8:00  Zaterdag om 8:00  Zondag om 8:00
9        Donderdag om 9:00  Vrijdag om 9:00  Zaterdag om 9:00  Zondag om 9:00

Rico (Ph.D)
Bijles en ondersteuning in exacte vakken op ieder onderwijsniveau (ook ter verdieping uit interesse).
Een goede basis aanleggen voor de exacte vakken is voor iedereen handig. Hierbij is het vooral essentieel dat de docent vaardig en didactisch is in het opbouwen van de kennis. Ik heb zelf meegemaakt dat dit ontbrak toen ik van mbo niveau 2 doorstroom maakte naar een doctoraat in natuurkunde aan de universiteit van Amsterdam. Ik wil graag het verschil maken en jou met een dosis zelfvertrouwen op pad sturen naar de wondere wereld van wiskunde, natuurkunde en sterrenkunde. Voor alle middelbare school niveaus en hogere opleidingen kan ik je begeleiden met een plan om je kennis op te schroeven en het beste uit jezelf te halen voor zowel toetsen, examens en tentamens als verdieping uit interesse.

Godfried
(Online)bijles scheikunde door eerstegraad scheikunde docent
Effectief & productief (online)bijles door een ervaren eerstegraad scheikunde docent. Jaren leservaring met doceren aan (voor)examenklassen havo & vwo en hoger onderwijs. Maar uiteraard ook de onderbouw. Vanaf de eerste les inventariseren we jou nood en werken daarna al snel aan het inzichtelijk maken van de rode draad van het vak. We verstevigen de basisvaardigheden en jou aanpak voor het oplossen van complexere vragen/opdrachten (examens). Diverse methodes: Chemie, Chemie Overal, Nova Max en ook module-onderwijs. Leerstrategieen, Examentraining, Huiswerkbegeleiding.

Wiskunde, Wetenschappen: Secundair onderwijs - privéles.
Hulp nodig bij wiskunde of wetenschappen? Als burgerlijk ingenieur, 30, help ik je graag verder! Bijleren op jouw tempo en met veel voorbeelden om de leerstof te verduidelijken. Ik heb reeds jaren ervaring in het aanleren van eenvoudige en complexe leerstof. De lessen verlopen als volgt. Allereerst gaan we samen op zoek naar de grootste struikelblokken van de student. Deze kunnen zowel gerelateerd zijn aan de leerstof als aan de studiemethode. Vanaf daar werk ik verder op het tempo van de student en moedig ik hen aan om zoveel mogelijk vragen te stellen. Ik geef hen ook tips en tricks, en verbeter hun werkwijze waar nodig. Tijdens de les geef ik veel voorbeelden om de leerstof interessanter te maken en lossen we samen oefeningen op. Eens de student de oefeningen uit de les beheerst, geef ik nog enkele uitdagende oefeningen om ook te testen op het diepere begrip van de leerstof. Op die manier probeer ik de student optimaal voor te bereiden op zijn/haar toets of examen. Leren moet echter ook aangenaam zijn. Daarom streef ik altijd naar een goede band met de student door een spontane en positieve aanpak. Verder ben ik ook heel geduldig. Dit alles verlaagt de drempel om vragen te stellen en verbetert het leerproces van de student. Ben je geïnteresseerd? Aarzel niet om mij te contacteren! Graag tot binnenkort! Tim

Faten
Privélessen als je alle moeilijkheden onder de knie wilt krijgen (Arabisch, Frans, wiskunde, geschiedenis, aardrijkskunde, islamitisch)
Een zeer effectieve en uitstekende cursus, een goede manier om te leren (Arabisch: grammatica, morfologie, woordconcepten, letters van het alfabet voor kinderen, en expressie, Frans, wiskunde, geschiedenis, en je kunt ze soepel en gemakkelijk onder de knie krijgen. Onze methode van lesgeven is het resultaat van jaren. Aarzel niet om uw plaatsen te reserveren. Als u wilt leren. welkom !!!

Salomé
Universitair afgestudeerde geeft wiskunde- en natuurkundelessen, huiswerkhulp en revisie - Economie/Algemene boekhouding
Een 32-jarige universitair afgestudeerde, managementingenieur, met 8 jaar professionele ervaring, biedt haar onderwijsdiensten aan. Cursus van (1 uur) - 1 uur 30 of 2 uur, afhankelijk van het onderwerp/niveau/locatie Educatieve en georganiseerde leraar met goede revisie- en organisatietechnieken Alle primaire en secundaire niveaus Leraar en patiënt 97% succespercentage bij regelmatige monitoring Ik kom bij je thuis en geef ook online les Mogelijkheid tot groepslessen tegen gereduceerd tarief per persoon vanaf 3! Neem gerust contact met mij op voor meer informatie! Tot binnenkort

Yassin
Gemakkelijk te begrijpen wiskunde met gemakkelijk te onthouden tips!
Bent u op zoek naar een competente wiskundeleraar om uw kind te begeleiden bij de uitdagingen van rekenen, algebra en meetkunde? Zoek niet meer! Ik bied privé wiskundelessen aan, aangepast aan basisschoolleerlingen, middelbare scholieren en middelbare scholieren tegen een betaalbare prijs. Met mijn ervaring en passie voor wiskunde ben ik ervan overtuigd dat ik uw kind kan helpen zijn vaardigheden te ontwikkelen en zijn academische doelen te bereiken. Of je nu regelmatig ondersteuning nodig hebt gedurende het schooljaar of een intensieve voorbereiding op specifieke examens nodig hebt, ik pas me aan de individuele behoeften van elke leerling aan. Ik ben geduldig, een leraar en ik gebruik interactieve en leuke lesmethoden om wiskunde toegankelijker en interessanter te maken. Hier vindt u een overzicht van de diensten die ik aanbied: 🔹 Academische ondersteuning en gepersonaliseerde monitoring 🔹Wiskundige concepten uitgelegd 🔹 Problemen oplossen 🔹Voorbereiding op examens en beoordelingen 🔹Versterking van wiskundige grondslagen Aarzel niet om nu contact met mij op te nemen om een sessie te boeken of voor meer informatie. Samen kunnen we van wiskunde een spannend en waardevol vak voor uw kind maken! Boek nu en geef uw kind de kans om te schitteren in wiskunde! Ik kijk ernaar uit om met u samen te werken en uw kind te helpen vooruitgang te boeken in de wereld van getallen en vergelijkingen! Met vriendelijke groeten, Ja

Adriaan
Wiskunde voor Economen voor TEW/Rechten aan de KUL
Ik geef bijles voor het vak 'Wiskunde voor Economen', een verplicht opleidingsonderdeel voor de studenten die TEW of Rechten optie Economie volgen aan de KU Leuven. Ikzelf zit in mijn derde bachelor Handelsingenieur aan de KUL, en studeer momenteel in de VS aan de universiteit van Wisconsin-Madison, waardoor de lessen enkel online mogelijk zijn. Ik heb ervaring met bijlesgeven in dit vak, en tot nog toe slaagde elke leerling voor zijn examen.

Rekenles / Cito toets voor basisonderwijs t/m groep 8
Zit je kind op de basisschool en is er bijles nodig voor rekenen? Vindt hij rekenen stom? Schakel mij in! Met leuke en grappige trucjes en ezelsbruggetjes zal je kind zijn mening snel veranderen. Het creëren van een goed pedagogisch klimaat en het opbouwen van een rijke leeromgeving is altijd mijn doel. Ik stimuleer de leerlingen om autonoom zelf te ontdekken, samen te discussiëren, te beleven en naar conclusies te komen. Mijn taak is niet om een vat te vullen, maar om een vuur te ontsteken. Ook ben ik constant bezig om mijn leerlingen in de zone van de naaste ontwikkeling te houden. Zo bevorder ik hun constante ontwikkeling en groei.

Roland
Bijles wiskunde/calculus/natuurkunde voor middelbare scholieren en universiteitsstudenten
Wiskunde, calculus en natuurkunde kunnen soms overweldigend zijn, vooral als de theorie of oplossingsmethode onduidelijk is. Ik ben cum laude afgestudeerd Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek aan de TU Delft en help sinds 2017 andere leerlingen met hun problemen. Met mijn rustige en stapsgewijze uitleg wordt een tweede kijk op de oplossingsprocedure gegeven, wat vaak ontbreekt. Ik geef bijles in diverse wiskunde- en natuurkundevakken op zowel het middelbaar als het middelbaar onderwijs, maar ook op wetenschappelijk bachelorniveau. Dit kan theorie/oefeningsgericht zijn, maar ook examenvoorbereiding.

Leo Vd
Bijlessen en huiswerkbegeleiding wiskunde, economie en m&o
Bijlessen en huiswerkbegeleiding voor middelbaar scholieren, gericht op zowel onder- als bovenbouw. Lessen vinden plaats via Zoom, en zijn gericht op problemen waar men tegenaan loopt. Het uiteindelijke doel is om een voldoende te halen voor de struikelvakken. - Met name exacte vakken als wiskunde zijn vaak struikelvakken. - Economie kan soms erg conceptueel zijn. Ook bij het uitwerken van projecten en werkstukken kan ik een bijdrage leveren.

Remco
Ingenieur in werktuigbouwkunde geeft bijles in wiskunde, natuurkunde en meer!
Hallo leerlingen! Ik ben Remco, ik ben al enige jaren werkzaam in de techniek en vind het leuk om leerlingen te helpen en enthousiast te maken voor diverse vakken. Ik doe sinds begin dit jaar één op één huiswerkbegeleiding en examenvoorbereiding van leerlingen van de middelbare school op alle niveaus. Mijn specialiteit zit bij de technische vakken, maar ik heb een brede interesse waardoor ik ook met andere vakken goed kan helpen, alleen op het gebied van talen hou ik het bij Nederlands en Engels. Laat me weten als je een keer wilt afspreken! Over mij: Ik ben werktuigbouwkundig ingenieur met ongeveer 8 jaar werkervaring in de offshore en aerospace industrie. Tijdens mijn studie heb ik veel bijbaantjes gehad waarbij ik studenten hielp bij werkcolleges en dat vond ik altijd erg leuk. Vandaar dat ik het lesgeven weer een beetje opgepakt heb en sinds een half jaar diverse vakken op alle niveaus van de middelbare school geef. Ik vind het erg interessant om te kijken wat goed werkt bij leerlingen en gebruik graag animaties om kennis over te brengen als dit mogelijk is. Daarnaast vind ik humor erg belangrijk want school is al serieus genoeg!