Biologiebijles voor studenten van IGCSE-, GCSE-, S5-, secundair of gelijkwaardig niveau

Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Biologielessen gegeven door een afgestudeerde ingenieur met meer dan 8 jaar ervaring in het onderwijzen van wiskunde (tot bachelorniveau), biologie (tot secundair niveau, inclusief IGCSE, GCSE en S5) en natuurkunde en scheikunde (hoger secundair niveau, IB, en A-niveau).
Ook heb ik ruim 3 jaar ervaring in het doceren en begeleiden van gestandaardiseerde toetsen zoals de GRE en SAT. Ik kan je helpen om gestandaardiseerde cursussen zoals de GRE, SAT en zelfs TOEFL effectief te leren.

Voor wiskunde verzorg ik lessen voor studenten tot en met bachelor niveau, waaronder bachelor studenten, IB (Math SL en Math HL) studenten, A level studenten, European S6 en S7 level studenten, GCSE studenten en IGCSE studenten.

Wetenschapscursussen (natuurkunde en scheikunde) zijn beschikbaar voor studenten tot het Europese hoger middelbaar niveau, inclusief IB- en A-niveau.

Wetenschapslessen (biologie) zijn beschikbaar voor studenten tot het Europees secundair niveau, GCSE-niveau en IGCSE-niveau.

Momenteel geef ik les:
1. GCSE-studenten
2. IGCSE-studenten
3. IB-studenten
4. Europese scholieren
5. Studenten op AS / A-niveau

Ook geef ik huiswerkbegeleiding aan scholieren. De voortgang van studenten kan worden beoordeeld door middel van periodieke tests die worden uitgevoerd volgens de vereisten van ouders of de studenten zelf.

Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Ik raad studenten en ouders aan om minimaal één les te boeken voordat ze beslissen of ze door willen gaan met de service (hoewel het boeken van pakketten voordeliger is). Ik ben ervan overtuigd dat u of uw kinderen geen spijt zullen krijgen van het investeren van tijd en geld in mijn lessen.

Bovendien ben ik efficiënter wanneer ik lesonderwerpen en -materialen krijg, zoals werkbladen en syllabi. Door deze bronnen te delen, kan ik de lessen effectiever op maat maken.

Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Luxemburg, Luxemburg
Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Esch-sur-Alzette, Luxemburg
Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Schrassig, Luxemburg
Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Bettembourg, Luxemburg
Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Genève, Zwitserland
Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Parijs, Frankrijk

suitcase iconVaardigheden:
De les wordt gegeven in:Engels, Frans, Duits, Nederlands, Zweeds

Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Update: Ik werk fulltime als Projectmanager in de bouwsector.

Ik ben een student aan de Universiteit van Luxemburg en volg momenteel een masterdiploma in civiele techniek. Allereerst zou ik moeten zeggen dat het onderwijzen van die dingen / weten wat ik weet, mijn passie is. Ik heb meer dan honderd studenten een huisonderwijs gegeven in wiskunde en wetenschappen (natuurkunde, scheikunde en biologie) tijdens mijn bacheloropleiding en nu, en bijna allemaal waren ze tevreden met de manier waarop ik lesgeef en maak het dingen gemakkelijker. Bovendien heb ik ervaring met bijna alle syllabus van onderwijssystemen in Luxemburg (Lycée Vauban ::: Athénée de Luxembourg, ::::
St. Georges :::: GCSE, A-niveau :::, Europese school ::: tot S7 :::, ISL ::: ICGSE, IB :::: enz.). Ik had ook thuisonderwijs gedaan in Luxemburg aan een student in jaar 3 (8 jaar oud) die wachtte op toelating tot St. Georges / ISL in jaar 4. Ik leerde haar wiskunde en voltooide de hele wiskundecursus van haar jaar 4 in 3 maanden.

Ook heb ik ervaring met het lesgeven van standaardtests zoals GRE en SAT, wat meestal vereist is voor een kandidaat die zijn verdere studie in de VS wil voltooien en ook voor een aantal andere landen. Ik geef het wiskundegedeelte van GRE- en SAT-tests.
Ik kan begeleiden in wiskunde, natuurkunde, scheikunde, biologie en huiswerkhulp bieden aan de studenten. Als u meer over mij wilt weten, laat dan een bericht achter, u zult zeer snel antwoord krijgen.

Master Bedrijfskunde
Master of Science in financiën en economie
Master of Science in Civiele Techniek - Megastructure Engineering met duurzame hulpbronnen

Meer dan 12 jaar onderwijservaring in wiskunde tot leerlingen van groep 12
Meer dan 7 jaar ervaring in het geven van gestandaardiseerde tests (GRE en SAT), alleen wiskundegedeelten

Beoordelingen (38)

Ik heb ongeveer 8 lessen gehad bij Narayan en zonder twijfel dacht hij dat ik alles had wat ik moest weten en meer! De beste docent die ik ooit heb gehad.
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Super handig voor mijn scheikundelessen. Super professioneel en heeft mij geholpen met zeer ingewikkelde onderwerpen!
Zeer goede leraar
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Goede leraar. Zeer bekwaam en professioneel.
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
We hebben wiskundeondersteuning gehad van Narayan om de MYP-cijfers van mijn zoon te verbeteren. Constructieve en duidelijke lessen, zeer goed geaccepteerd door mijn zoon. Geweldige leraar!
...
Wiskundecursus gegeven door een afgestudeerde ingenieur met meer dan 14 jaar onderwijservaring in wiskunde tot aan het bachelorniveau. Ook heb ik ruim 3 jaar ervaring in het doceren en begeleiden van gestandaardiseerde toetsen zoals de GRE en SAT. Ik kan je helpen deze gestandaardiseerde cursussen (GRE, SAT en zelfs TOEFL) effectiever te leren. Ik bied wiskundelessen aan voor verschillende niveaus van studenten, waaronder pre-universitaire studenten, IB (Math SL en Math HL) studenten, A-niveau studenten, Europese S6 en S7 niveau studenten, GCSE studenten, IGCSE studenten, evenals lagere niveaus ( basisschool) leerlingen. Ik geef ook wetenschappelijke cursussen in natuurkunde en scheikunde voor studenten tot het Europese hoger secundair niveau, evenals voor IB- en A-niveau studenten. Daarnaast bied ik biologielessen aan voor studenten tot het Europees secundair niveau, GCSE-niveau en IGCSE-niveau. Momenteel geef ik les aan een divers scala aan studenten, waaronder: 1. GCSE-studenten 2. IGCSE-studenten 3. IB-studenten 4. Europese scholieren 5. Studenten op AS / A-niveau 6. Lycée Vauban-studenten 7. Athénée de Luxembourg studenten Ik geef ook huiswerkhulp aan scholieren, en de voortgang van studenten kan worden beoordeeld door middel van periodieke tests volgens de eisen van ouders of de studenten zelf. Opmerking: Houd er rekening mee dat hoewel sommige van mijn studenten cursussen in het Frans, Duits of Zweeds hebben gegeven, mijn primaire onderwijstaal Engels is. Aangezien het onderwerp wiskunde is, is het over het algemeen gemakkelijk om de taak te begrijpen en ik leg de antwoorden in het Engels uit.
Wiskundecursus (vooral vanuit het perspectief van het toelatingsexamen) gegeven door een afgestudeerde ingenieur met meer dan 14 jaar leservaring in wiskunde tot aan het bachelorniveau. Daarnaast heb ik ruim 3 jaar ervaring in het lesgeven en begeleiden van gestandaardiseerde toetsen zoals de GRE en SAT. Ik kan je helpen deze gestandaardiseerde cursussen (GRE, SAT en zelfs TOEFL) effectiever te leren. Ik bied wiskundelessen aan voor studenten van verschillende niveaus, waaronder bachelorstudenten, IB-studenten (Math SL en Math HL), studenten op A-niveau, studenten op Europees S6- en S7-niveau, GCSE-studenten en IGCSE-studenten. Ik verzorg ook wetenschappelijke cursussen in natuurkunde en scheikunde voor studenten tot het Europese hoger secundair niveau, evenals voor studenten op IB- en A-niveau. Daarnaast bied ik biologielessen aan voor studenten tot het Europese secundaire niveau, GCSE-niveau en IGCSE-niveau. Momenteel geef ik les aan een uiteenlopende groep studenten, waaronder: - GCSE-studenten - IGCSE-studenten - IB-studenten -Europese scholieren - AS/A-niveau studenten - Lycée Vauban-studenten - Studenten van het Athénée de Luxembourg Ik bied ook huiswerkhulp aan scholieren, en de voortgang van leerlingen kan worden beoordeeld door middel van periodieke tests volgens de vereisten van ouders of de leerlingen zelf. Opmerking: Houd er rekening mee dat hoewel sommige van mijn studenten cursussen in het Frans, Duits of Zweeds volgen, mijn voornaamste onderwijstaal Engels is. Omdat het onderwerp wiskunde is, is het over het algemeen gemakkelijk om de taak te begrijpen, en ik leg de antwoorden in het Engels uit.
Wiskundecursus gegeven door een afgestudeerde ingenieur met meer dan 14 jaar onderwijservaring in wiskunde tot aan het bachelorniveau. Ook heb ik ruim 3 jaar ervaring in het doceren en begeleiden van gestandaardiseerde toetsen zoals de GRE en SAT. Ik kan je helpen deze gestandaardiseerde cursussen (GRE, SAT en zelfs TOEFL) effectiever te leren. Ik bied wiskundelessen voor studenten van verschillende niveaus, waaronder bachelorstudenten, IB-studenten (Math SL en Math HL), A-niveau studenten, Europese S6- en S7-studenten, GCSE-studenten en IGCSE-studenten. Ik geef ook wetenschappelijke cursussen in natuurkunde en scheikunde voor studenten tot het Europese hoger secundair niveau, evenals voor IB- en A-niveau studenten. Daarnaast bied ik biologielessen aan voor studenten tot het Europees secundair niveau, GCSE-niveau en IGCSE-niveau. Momenteel geef ik les aan een divers scala aan studenten, waaronder: - GCSE-studenten - IGCSE-studenten - IB-studenten - Europese scholieren - Studenten op AS/A-niveau - Lycée Vauban-studenten - Studenten Atheneum van Luxemburg Ik geef ook huiswerkhulp aan scholieren, en de voortgang van studenten kan worden beoordeeld door middel van periodieke tests volgens de eisen van ouders of de studenten zelf. Opmerking: Houd er rekening mee dat hoewel sommige van mijn studenten cursussen in het Frans, Duits of Zweeds hebben gegeven, mijn primaire onderwijstaal Engels is. Aangezien het onderwerp wiskunde is, is het over het algemeen gemakkelijk om de taak te begrijpen en ik leg de antwoorden in het Engels uit.

Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Narayan snel zal reageren:

1          Vrijdag om 1:00  Zaterdag om 1:00  Zondag om 1:00
2          Vrijdag om 2:00  Zaterdag om 2:00  Zondag om 2:00
3          Vrijdag om 3:00    Zondag om 3:00
4          Vrijdag om 4:00
5          Vrijdag om 5:00
6          Vrijdag om 6:00
7        Donderdag om 7:00  Vrijdag om 7:00  Zaterdag om 7:00  Zondag om 7:00
8        Donderdag om 8:00    Zaterdag om 8:00  Zondag om 8:00
9        Donderdag om 9:00  Vrijdag om 9:00  Zaterdag om 9:00  Zondag om 9:00
10  Maandag om 10:00  Dinsdag om 10:00  Woensdag om 10:00  Donderdag om 10:00  Vrijdag om 10:00  Zaterdag om 10:00  Zondag om 10:00
11  Maandag om 11:00  Dinsdag om 11:00  Woensdag om 11:00  Donderdag om 11:00  Vrijdag om 11:00  Zaterdag om 11:00  Zondag om 11:00
12  Maandag om 12:00  Dinsdag om 12:00  Woensdag om 12:00  Donderdag om 12:00  Vrijdag om 12:00  Zaterdag om 12:00  Zondag om 12:00
13  Maandag om 13:00      Donderdag om 13:00  Vrijdag om 13:00  Zaterdag om 13:00  Zondag om 13:00
14  Maandag om 14:00    Woensdag om 14:00  Donderdag om 14:00  Vrijdag om 14:00  Zaterdag om 14:00  Zondag om 14:00
15  Maandag om 15:00    Woensdag om 15:00  Donderdag om 15:00  Vrijdag om 15:00  Zaterdag om 15:00  Zondag om 15:00

• Leraar sinds juli 2018
  • 11 herhaalleerlingen

1          Vrijdag om 1:00  Zaterdag om 1:00  Zondag om 1:00
2          Vrijdag om 2:00  Zaterdag om 2:00  Zondag om 2:00
3          Vrijdag om 3:00    Zondag om 3:00
4          Vrijdag om 4:00
5          Vrijdag om 5:00
6          Vrijdag om 6:00
7        Donderdag om 7:00  Vrijdag om 7:00  Zaterdag om 7:00  Zondag om 7:00
8        Donderdag om 8:00    Zaterdag om 8:00  Zondag om 8:00
9        Donderdag om 9:00  Vrijdag om 9:00  Zaterdag om 9:00  Zondag om 9:00

Christel
Biochemie-Engels voor jonge studenten en volwassenen ...
chemie, organische chemie biologie, biochemie wetenschappelijk Engels Engels eerste certificaat Cambridge Volwassenheidsniveau, hogeschool en middelbare school. Ik ben momenteel ook een scheikundig assistent aan het Voltaire College en heb meegeschreven aan een thuisstudie-instituut Ik heb een bachelor in de biochemie en ik ben momenteel in de Master in Environmental Chemistry. -

Natuurkunde / Scheikunde / Bio, bij jou thuis, bij mij thuis of op afstand!
Als Frans-Belgische leraar bied ik privélessen natuurkunde, scheikunde en biologie aan voor het middelbaar en hoger niveau. Ik ben gespecialiseerd in het middelbaar niveau tot en met het 5e jaar Belgisch. Ik reis indien nodig tot bij u thuis, zowel in de regio Brussel als in Waals- en Vlaams-Brabant, met een minimale cursusduur van 2 uur. Met ruime ervaring bied ik talloze oefeningen aan om kennis te consolideren. Afstandsonderwijs is ook mogelijk via platforms zoals Skype, Facebook, enz. Voor studenten in Frankrijk worden de lessen uitsluitend op afstand gegeven. Aarzel niet om contact met mij op te nemen om uw lessen te organiseren op basis van uw behoeften en beschikbaarheid. Ik ben hier om u te helpen uw vaardigheden in deze onderwerpen op een effectieve en persoonlijke manier te versterken. Cursussen die op uw behoeften zijn afgestemd, zorgen ervoor dat u snel vooruitgang boekt.

Ihsaan
1e, 2e,3e,4e leerjaar wiskunde, chemie en biologie leerstof met oefeningen
Beste student, Ik ben een zeer gedreven leerkracht die jou rustig elk onderdeel uitlegt. Moeilijk bestaat niet, vragen stellen daar ben ik voor . Geen vraag is teveel. Elk student heeft capaciteiten, het willen is de sleutel tot succes. Ik geef oefeningen en leer jou hoe je samenvattingen moet maken. Stap voor stap kom je er zeker. Groetjes Ihsaan

Alessia
Bijleslessen Latijn, Oudgrieks en Biologie
Ik heb meerdere jaren ervaring met het bijles geven van studenten van verschillende leeftijdsgroepen in Latijn en Oudgrieks. Ik ben diep gepassioneerd door deze talen en ik vind het leuk om studenten te helpen deze talen te verbeteren. Ik geloof dat het begrijpen van de structuur van een zin van fundamenteel belang is bij het benaderen van deze talen, daarom is dit een belangrijk aandachtspunt voor mij. Tijdens de les besteed ik altijd wat tijd aan het redeneren en samen met de leerling vertalen van zinnen. Ik heb een bachelordiploma in farmaceutische biotechnologie en ben momenteel een masterstudent geneeskunde. Biologie vind ik heel boeiend en ik geef er al jaren bijles in. Afhankelijk van het onderwerp en de behoeften van de leerling structureer ik de lessen anders. Meestal leg ik het onderwerp uit en gebruik ik hulpmiddelen zoals gespreide herhaling, aantekeningen en conceptuele kaarten om er zeker van te zijn dat de leerling het heeft begrepen.

Chaima
Voorbereidende cursussen voor het medische examen - Wiskunde, Natuurkunde, Scheikunde, Redeneren, enz.
Momenteel studeer ik wiskunde aan de VUAmsterdam/UvA en bied ik mijn vaardigheden aan in verschillende vakken, waaronder wiskunde, scheikunde, natuurkunde, Spaans (mijn moedertaal), Engels en Frans. De lessen zijn gepersonaliseerd en worden online of persoonlijk gegeven, afhankelijk van uw voorkeuren. Mijn lesmethodologie is flexibel en legt de nadruk op het afstemmen van benaderingen op individuele voorkeuren om een grondig begrip van onderwerpen te garanderen. Het opbouwen van een relatie van vertrouwen en welzijn is essentieel in mijn onderwijsfilosofie, en ik ben vastbesloten om een constant tempo aan te houden door middel van regelmatige monitoring om de verwerving van kennis te optimaliseren. Door mijn uitgebreide ervaring als privéleraar in de afgelopen zes jaar heb ik een sterk gevoel van geduld en consistentie ontwikkeld. Mijn toewijding ligt in het helpen van anderen, en ik streef er voortdurend naar om verschillende perspectieven te overwegen om de meest effectieve oplossingen te identificeren. Indien u meer informatie wenst of uw specifieke wensen wilt bespreken, neem dan gerust contact met mij op. Ik kijk ernaar uit om bij te dragen aan jouw academisch succes.

Nalan
Lessen voor Engelssprekenden in Leuven (wiskunde, wetenschappen en Engels)
Wiskunde- en natuurwetenschappenvakken kunnen op een bepaald moment in het onderwijs overweldigend zijn. Als je je overweldigd voelt of gewoon wat hulp nodig hebt bij bepaalde onderwerpen, help ik je graag verder. Als je hulp nodig hebt met school Engels, je voorbereidt op IELTS, of gewoon Engels als tweede taal wilt leren, dan ben ik hier om je te helpen.

Jordy
celbiologie en biochemie voor hogeschoolstudenten - cell biology for college students
In deze module leg ik de grondbeginselen van de menselijke cel uit op het niveau dat in een hogeschool eigen moet worden gemaakt. Omdat de examens per hogeschool en richting verschillen, raad ik sterk aan om mij op voorhand het curriculum (of specifiek onderwerp van de les) door te sturen zodat ik de les ten volste kan afstellen aan jouw noden. --- In this module we will go over the fundamentals of the human cell based on a college level. Because the curriculum differs depending on where you are from, I strongly recommend sending me a syllabus if you have any so I can apply myself as well as possible to your needs as a student.

Romanie
vakantie-/zomerlessen voor jongeren tem het 4de middelbaar
Hallo, bent u om zoek naar iemand om uw zoon/dochter extra uitleg te geven over de leerstof van de lagere school, 1ste of 2de graad middelbaar onderwijs? Dan help ik graag! Ik ben een enthousiaste 17-jarige die uw kind heel graag zou bijstaan in zijn/haar studies. Door mijn richting clil-latwetwisk6 kan ik veel diverse vakken geven. Zowel online als bij mij thuis help ik graag. Daarnaast ben ik in de vakanties en specifiek de zomervakantie vrij uw kind bij te scholen! Stuur gerust een berichtje voor meer informatie! Met vriendelijke groeten, Romanie

Yas
Fysica: bijles en hulp voor test/examen voorbereidingen
Als ingenieur wil ik graag helpen andere studenten wegwijs te maken in de soms complexe wereld van wiskunde en fysica. Gedurende mijn studies heb ik 6j bijles gegeven in middelbare scholen, regio Den Haag, Delft, Rotterdam en Antwerpen. Hierbij tracht ik interactief met de leerling de leerstof door te nemen en theoretische concepten zoveel als mogelijk te linken aan voorbeelden uit ons dagelijks leven om student te voorbereiden en motiveren. Indien je dus bijles wenst over een of meerdere onderwerpen in wiskunde of fysica, kan je me contacteren. Ik geef bijles aan leerlingen van het basis- en voortgezet onderwijs tot en met het hoger onderwijs. Van vermenigvuldigingstabellen tot kwadratische vergelijkingen, logaritmische en exponentiële functies, limieten, afgeleiden, integralen,... Alles is mogelijk!

Wiskunde, Wetenschappen, Algebra, Calculus, Statistiek: Hoger Onderwijs - privéles.
Hulp nodig bij wiskunde en wetenschappen (fysica, chemie,...)? Als burgerlijk ingenieur, 31, help ik je graag verder! Bijleren op jouw tempo en met veel voorbeelden om de leerstof te verduidelijken. Ik heb reeds jaren ervaring in het aanleren van eenvoudige en complexe leerstof. De lessen verlopen als volgt. Allereerst gaan we samen op zoek naar de grootste struikelblokken van de student. Deze kunnen zowel gerelateerd zijn aan de leerstof als aan de studiemethode. Vanaf daar werk ik verder op het tempo van de student en moedig ik hen aan om zoveel mogelijk vragen te stellen. Ik geef hen ook tips en tricks, en verbeter hun werkwijze waar nodig. Tijdens de les geef ik veel voorbeelden om de leerstof interessanter te maken en lossen we samen oefeningen op. Eens de student de oefeningen uit de les beheerst, geef ik nog enkele uitdagende oefeningen om ook te testen op het diepere begrip van de leerstof. Op die manier probeer ik de student optimaal voor te bereiden op zijn/haar toets of examen. Leren moet echter ook aangenaam zijn. Daarom streef ik altijd naar een goede band met de student door een spontane en positieve aanpak. Verder ben ik ook heel geduldig. Dit alles verlaagt de drempel om vragen te stellen en verbetert het leerproces van de student. Ben je geïnteresseerd? Aarzel niet om mij te contacteren! Graag tot binnenkort! Tim

Michiel
Wetenschap, biologie, wiskunde aangepast aan uw behoeften
Ik kan u persoonlijke training en begeleiding geven die aan al uw behoeften voldoet. Ik heb een doctoraat in Moleculaire Biologie met een focus op immunologie. Om deze reden kan ik helpen met algemene wetenschappelijke lessen, maar ook met wiskunde en biochemie. Studenten van alle niveaus zijn welkom voor biologie en moleculaire biologie (inclusief universitair niveau). Voor Wiskunde kan ik leerlingen ondersteunen tot en met het 4e leerjaar van de middelbare school.

Tanguy
Wiskunde (Calculus & Algebra), Wetenschappen en Talen bijles aan school- en universiteitsstudenten - CESS, Baccalauréat, IB, Cambridge, EB
Welkom bij mijn bijleslessen, waar leren geen grenzen kent en kennis met passie en zorg wordt gekoesterd! Ik bied bijles in het Engels, Frans, Nederlands, Wiskunde en Wetenschappen, gegeven door mij, een ervaren docent met een sterke academische achtergrond in techniek en een liefde voor muziek. Mijn onderwijsfilosofie draait om een stapsgewijze benadering, waarbij ik ervoor zorg dat elk concept grondig wordt begrepen voordat ik verder ga. Ik moedig kritisch denken en creativiteit aan, waardoor studenten in staat worden gesteld om op hun capaciteiten te vertrouwen en onafhankelijk denken te ontwikkelen. Mijn persoonlijke succesverhaal illustreert mijn overtuiging dat iedereen kan uitblinken met de juiste mentaliteit en vastberadenheid. Letterlijk iedereen. Van worstelen met wiskunde tot de beste leerling van mijn klas worden, mijn ervaring bewijst dat ambitieuze doelen en effectieve studiestrategieën opmerkelijke resultaten opleveren. Tijdens mijn bijleslessen creëer ik een koesterende en ondersteunende omgeving, waarbij ik mijn lesmethoden afstem op de behoeften van elke student. Onze inzet gaat verder dan het verbeteren van academische prestaties; Ik streef ernaar om een levenslange liefde voor leren en zelfverbetering bij te brengen. Ga mee op deze verrijkende leerreis, waar ambitie en toewijding samensmelten tot grote hoogten. Of je nu een jonge student bent die graag nieuwe concepten wil begrijpen of een tiener die streeft naar academische excellentie, wij zijn er om je bij elke stap te begeleiden en te ondersteunen. Ontketen uw potentieel en maak van leren een bevredigende ervaring met onze bijlesactiviteiten!

Bijles STATISTIEK & WISKUNDE voor 1ste graad middelbaar t/m universiteit
Ik heb een diploma academische bachelor Wiskunde met onderscheiding en een master in Data Science & Biostatistiek met grote onderscheiding behaald aan de UHasselt. Ik heb een toneeldiploma en ben oud-leiding bij de scouts (dus ik heb enige ervaring met kinderen). Verder heb ik al enige tijd als full time wiskunde leerkracht in de 3de graad voor de klas gestaan. Momenteel ben ik statistisch consultant bij het DSI aan de UHasselt. Ik zie te veel kinderen die het onnodig moeilijk hebben met wiskunde. Persoonlijk zie ik dit allemaal gebeuren door een gebrek aan toepassingen in het dagelijkse leven. Dit wil ik veranderen door hen deze toepassingen te laten zien en het allemaal wat eenvoudiger uit te leggen. Ik zal eerst algemeen kijken waar de problemen zitten en dan specifiek daarop in blijven gaan tot dat deze opgelost zijn.

Manaal
📚 WETENSCHAPPEN: Haal het Beste Uit Jouw Voorbereiding: Persoonlijke Bijles in het 4de, 5de en 6de Jaar! 📚
📚 Haal het Beste Uit Jouw Voorbereiding: Persoonlijke Bijles in het 4de, 5de en 6de Jaar! 📚 Welkom in een wereld van gepersonaliseerd leren en succesvolle voorbereiding! Ben jij een leerling in het 5de of 6de jaar en op zoek naar effectieve bijles die zich volledig aanpast aan jouw behoeften? Zoek niet verder, want ik sta klaar om jou te begeleiden naar een diepgaand begrip van jouw leerstof. Mijn Aanpak: Jouw Succes Is Mijn Doel 🔍 Samen Leren, Samen Groeien: Bij mij begint elke bijles met jouw vraag of dat ene stuk leerstof waarover je struikelt. Ik begrijp dat sommige onderwerpen verwarrend kunnen zijn, daarom begin ik met het aftasten van jouw voorkennis om te zorgen dat we op dezelfde golflengte zitten. 🎓 Individuele Begeleiding: Geen zorgen als bepaalde concepten niet helemaal duidelijk zijn. Ik leg ze met plezier en geduld uit, zodat jij de basis hebt om verder te gaan. In de les zorg ik ervoor dat je mijn uitleg begrijpt en moedig ik je aan om zelf conclusies te trekken. Samen komen we tot een diepgaand begrip. 💡 Inzicht Creëren: Mijn doel is niet alleen om jou te helpen de stof te begrijpen, maar ook om je in staat te stellen een bredere kijk op het onderwerp te hebben. Ik laat je nadenken en redeneren, en bevestig of corrigeer dan de conclusies die je trekt. Zo ontwikkel je een echt inzicht. 📝 Samenvatting en Vooruitgang: Aan het einde van elke bijles ronden we af met een korte samenvatting. Dit helpt jou om de belangrijkste punten te onthouden en je voortgang bij te houden. Krachtige Studievoorbereiding: Optimaal Afgestemd op Jouw Behoeften 📚 Leerstof Analyseren: Ik moedig je aan om de cursus in te scannen en via e-mail naar mij te sturen. Hierdoor kan ik begrijpen wat jouw leerkracht van je verwacht en hoe de leerstof is gestructureerd. Dit stelt me in staat om mijn bijlessen naadloos af te stemmen op jouw vragen en moeilijkheden. 📖 Aanpassen aan Jouw Klas: Door inzicht te krijgen in de verwachtingen van jouw leerkracht en de afbakening van de leerstof, kan ik jou helpen je voor te bereiden op klasdiscussies, opdrachten en toetsen. 📝 Toetsinzicht: Hoewel het optioneel is, is het ook handig als je toetsen inscant. Hierdoor krijg ik een duidelijk beeld van de vraagstelling en kan ik jou beter voorbereiden op mogelijke examenvragen. Bereid je voor op succes in het 4de, 5de en 6de jaar met mijn gepersonaliseerde aanpak. Neem contact met me op en laten we samen werken aan jouw uitmuntendheid! Met mijn begeleiding ga jij zelfverzekerd de uitdagingen van het schooljaar aan

Emilia
Spoedcursus biologie (door een afgestudeerde biomedische wetenschappen uit Oxford)
Een spoedcursus biologie tijdens de zomer, bedoeld om u/uw kind voor te bereiden op het volgende schooljaar. Deze les kan worden samengesteld op basis van je persoonlijke behoeften en biologieniveau, of dat nu groep 7 is of je wilt alles inhalen in de zomer voordat je afstudeert. Ik kan zoveel sessies doen als je nodig hebt om klaar te zijn voor het volgende jaar, ook zeer flexibel in timing!