Wiskunde, economie en papers schrijven, internationale focus

Ik doceer meestal wiskunde en economie in het Engels, voor leerlingen die wetenschapper willen worden. Ik help een goede paper te schrijven. Zolang Corona er is kan het via Teams, Zoom of Skype, maar in principe zijn de lessen in mijn pand op loopafstand van het Centraal Station.

Op een locatie gekozen door de leraar : Herengracht, Amsterdam, Nederland

De les wordt gegeven in:

Nederlands, Engels

Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Thijs snel zal reageren:

9    Dinsdag om 9:00  Woensdag om 9:00  Donderdag om 9:00
10    Dinsdag om 10:00  Woensdag om 10:00  Donderdag om 10:00
11    Dinsdag om 11:00  Woensdag om 11:00  Donderdag om 11:00
20    Dinsdag om 20:00  Woensdag om 20:00  Donderdag om 20:00
21    Dinsdag om 21:00  Woensdag om 21:00  Donderdag om 21:00

• Leraar sinds juli 2020

9    Dinsdag om 9:00  Woensdag om 9:00  Donderdag om 9:00
10    Dinsdag om 10:00  Woensdag om 10:00  Donderdag om 10:00
11    Dinsdag om 11:00  Woensdag om 11:00  Donderdag om 11:00
20    Dinsdag om 20:00  Woensdag om 20:00  Donderdag om 20:00
21    Dinsdag om 21:00  Woensdag om 21:00  Donderdag om 21:00

Jos
Wiskunde voor havo vwo .Meetkunde analyse algebra en statistiek.
Wiskunde komt voor in veel vakken. Natuurkunde Scheikunde economie , biologie . Het is dus een goede investering voor je toekomst. Statistiek komt ook voor bij medicijnen , rechten, psychologie , en uiteindelijk bij iedere scriptie voor je afstuderen. Dus een goede wiskundige basis, het denken in systemen , is geen overbodige luxe. Het systematisch aanpakken van problemen is des te meer gevraagd als de sommen ondoorzichtelijker worden , het steeds verder komen in de materie. Ik wil je daarbij helpen. Vriendelijke groet Jos.

Bob
Wiskunde A, B, C voor middelbare scholieren (havo en vwo)
Ik geef wiskundebijles (incl. examentraining) aan middelbare scholieren (havo, vwo). Ik hou van wiskunde en vind het leuk om mijn kennis en vaardigheden op dit gebied aan jonge mensen over te dragen. Ik kan goed met leerlingen omgaan en kan de leerstof en de aanpak van wiskundesommen duidelijk en begrijpelijk uitleggen.

Zakia
Economie uitleg en oefenen, Rekenen uitleg en oefenen en Recht uitleg en oefenen
Ik geef bijles in Economie en (Belasting)recht. Mijn doel is om student/leerling zelf te leren nadenken. Hierbij stuur ik en stel ik vragen. Het gaat niet alleen om kennis vergaren, maar ook om vaardigheden. Waarom doe ik iets op een bepaalde manier? Wat is de logica hierachter en hoe zou het anders kunnen. Zo leren student/leerlingen ook leren leren.

Sacha
Wiskunde & statistiek Tutoring voor middelbare school en universiteitsstudenten
Tijdens mijn studie Econometrie aan de Universiteit van Amsterdam (afgestudeerd in 2015, MSc.) En naast mijn werk als consultant, heb ik wiskunde en statistiek altijd met veel plezier les gegeven aan middelbare scholieren en universitaire studenten (HBO en WO). . Locatie: thuis of in de openbare bibliotheek (Amsterdam), Skype, Zoom Lessen kunnen in het Engels of Nederlands worden gegeven. NB. Sinds COVID-19 alleen online lessen van Zoom. Het is mogelijk om groepslessen te regelen (max. 3 studenten).

Melisa
Zit jij in groep 3-4-5-6-7-8 of in je eerste/tweede jaar van vmbo dan help ik jou !
Hey! Heb jij moeite op school en zit je op de basischool of ben zit jij in je eerste jaar op vmbo dan help ik jou op een leuke manier zonder dat wij ons vervelen ! Ik woon in Amsterdam dus woon jij ook in Amsterdam kom dan samen je cijfers verbeteren op school. Ik ben altijd beschikbaar we kunnen altijd een afspraak inplannen. Na school of in het weekend wanneer jij wilt. In de bibliotheek als het van je ouders mag zo niet, bij jou of bij mij thuis ! Ik haal je van school op als je dat wilt!

Anne LI
Huiswerk organiseren, studenten helpen meer zelfvertrouwen te krijgen over wat ze kunnen (vooral tijdens examens) Wiskunde, natuurkunde, scheikunde en geschiedenis
In deze les help ik studenten bij het organiseren van hun huiswerk en bij het voorbereiden van examens. Ik vind het erg belangrijk om een student te helpen de cursus te begrijpen, maar ook om hen te helpen meer vertrouwen te krijgen in wat ze kunnen. Wiskunde, natuurkunde en scheikunde zijn allemaal bètavakken. Ik richt me op het echt begrijpen van de cursussen in plaats van je een truc te leren. Het gaat ook om veel oefenen met die onderwerpen. Ik geef ook geschiedenis. Het is belangrijk om de verbanden tussen gebeurtenissen te begrijpen en waarom mensen ervoor kiezen om op een bepaalde manier te handelen.

Sanne
Wiskunde voor beginners, Tutoring, Engels, Nederlands, Middelbare school, Berekenen.
Mijn naam is Sanne en ik studeerde wiskunde op de middelbare school op verschillende niveaus. In Nederland deed ik op HAVO wiskunde a en b. Nu studeer ik op vwo wiskunde b. Ik kan hulp aanbieden voor beginners of als je meer uitleg nodig hebt als je op de middelbare school zit!

Lex
Bijles Wiskunde/Natuurkunde/Engels online of in omgeving amsterdam/den helder
Hoi!  Mijn naam is Lex. Ik geef al 3,5 jaar bijles wiskunde en natuurkunde voor de middelbare school in Den Helder. Sinds dit jaar ben ik nu bachelor student wiskunde aan de Universiteit van Amsterdam, en ben opzoek naar een paar nieuwe leerlingen om te kunnen begeleiden voor bijles. Een paar punten die mij nou echt los zetten van de rest zijn: - mijn bijles ervaring, ik geef al 3,5 jaar ervaring met bijles op veel verschillende niveau's - ik werk een stuk minder formeel, dit zorgr er vooral voor dat de leerling niet bang is om vragen te stellen of zich "dom" gaat voelen - ik ben zeer flexibel met de tijden - ik kan alles op veel verschillende manieren uitleggen - de leerling kan altijd  een whatsappje sturen als iets niet lukt, en dan help ik hem daarbij Online bijles is zeker mogelijk, en daarbij zorg ik ook dat alle aantekeningen die ik maak doorgestuurd worden zodat ze later terug gekeken kunnen worden. Het beste raad ik aan een blok van 2 uur achterelkaar bij bijles, hierbij weet ik zeker dat ik de leerling voldoende kan helpen. Als er enige vragen zijn, stuur me gerust een bericht.

Wiskunde, Economie, M&O, Geschiedenis, Scriptiebegeleiding
- Wiskunde A, Geschiedenis op alle niveaus van het voortgezet onderwijs - Economie, M&O op alle niveaus van het voortgezet onderwijs, tevens ook HBO/Universitair - Scriptiebegeleiding alle niveaus van het voortgezet onderwijs, tevens ook HBO/Universitair (economische onderwerpen)

Hanna
Wiskunde, informatica, chemie, Frans, Engels, Nederlands, studiemethode, voorbereiding ingangsexamen geneeskunde
Beste student Ik ben, een jonge, gemotiveerde en enthousiaste leerkracht wiskunde-informatica. Studenten kunnen soms niet altijd goed meevolgen in bepaalde lessen omdat het soms wat snel gaat en hebben soms gewoon wat meer tijd nodig om bepaalde zaken te begrijpen. Het begrijpen van de leerstof is zeer belangrijk. Ik bied daarom bijlessen aan op maat van iedere student! Elke student is anders, leert anders. Door de lerarenopleiding die ik gevolgd heb en de jaren ervaring met bijles geven, ken ik heel veel (online) tools waarmee leerlingen efficiënt en beter zaken kunnen stockeren in het geheugen. De student zal inzien dat leren op die manier ook véél leuker is! Vakken waarin ik bijlesen geef: - Wiskunde - Informatica (Excel, Word, Access, Programmeren...) - Wetenschappelijke vakken - Frans - Engels - Nederlands - Voorbereiding ingangsexamen geneeskunde (ik beschik over duidelijke cursussen) Contacteer me gerust als je nog vragen hebt. :)

Mahmood
Wiskundelessen voor beginners en gevorderden
Heeft u wat extra hulp nodig bij wiskunde? Ik kan je helpen! Een klein overzicht van wat ik je kan leren: - Stichting Wiskunde - Basisconcepten in de wiskunde - Algebra en trigonometrie - Elementaire statistieken - Moderne geometrie - Calculus - Differentiaalvergelijkingen Mijn cursussen zijn aangepast aan elk niveau, van basisniveau tot zeer geavanceerd. Geef jezelf een kans op een betere toekomst door deel te nemen aan mijn lessen. :) Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen. Over mij: Ik ben een gepassioneerd en technisch persoon die mijn kennis graag deelt door mensen les te geven en op te leiden. - Ik geef studenten les sinds 8 jaar - Oprecht enthousiasme en passie voor het lesgeven in wiskunde - Uitstekende communicatievaardigheden - Slim gebruik van innovatieve en vindingrijke lesmethoden om te voldoen aan de speciale behoeften van een individu of groep.

Harry
Wiskunde bijles voor basis- en middelbare scholieren
Ik heb 10 jaar ervaring in wiskunde, natuurkunde en wetenschappen in de ruimtevaart, elektronica en ruimtefysica. Ik kan wiskunde op een zeer innovatieve manier onderwijzen die iedereen kan begrijpen en bekwaam worden. Ik verstrek heel eenvoudige oefeningen stap voor stap

Yasmin
Chemie, natuurkunde, biologie, wiskunde en Engels
Ik ben een internationale opvoeder die lessen geeft voor de vakken: Scheikunde, Natuurkunde, Biologie, Wiskunde en Engels. Ik geef les voor zowel A-niveaus als het IB-curriculum en alle lessen worden in het Engels gegeven. De lessen kunnen in de studenten thuis of via skype worden gegeven. Ik ben ook in staat om te helpen met IA's, Engelse essays en opdrachten.

Clive
Bijles Mechanica, Statica, Dynamica, Sterkteleer, Constructieleer, Stromingsleer, Breukmechanica, Thermodynamica, Wiskunde of Natuurkunde
Ben je mbo, havo, vwo, hbo, wo student of studeer je bouwkunde, civiele techniek, werktuigbouwkunde, Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek of industrieel product ontwerpen en heb je behoefte aan extra hulp/begeleiding om je Mechanica, Statica of Dynamica toets te halen? Neem dan contact met mij op. Ik help je op een geduldige, efficiënte en effectieve methode om je toets alsnog met een hoog cijfer te halen. Verder bied ik ook hulp in de volgende vakken: Krachtswerking 3D modelleren Warmteleer Eindige Elementen Methode Mechanische Trillingen Machine Onderdelen - Theorie & Praktijk Let op: lessen zijn excl. voorbereidingstijd (afhankelijk van het onderwerp) Vanwege het Coronavirus (COVID-19) worden alle lessen momenteel via de webcam gegeven.

Niels
Wiskunde en Engels op een middelbare school niveau, wiskunde en Engels op middelbare school niveau.
Ik ben een tutor voor iedereen die problemen heeft met hun Engelse en Math-lessen op school. Ik ben afgestudeerd in de industriële wetenschappen (8 uur wiskunde per week), studeer voor docent op de middelbare school en spreek Nederlands en Engels op een natuurlijk geboren luidsprekerniveau. Mijn studiebegeleiding is geen vervanging voor je huidige lessen, maar een toevoeging voor het geval je problemen met ze hebt. Ik ben een leraar voor iedereen die problemen heeft met Engels en Wiskunde op school. Ik ben afgestudeerd in Industriële Wetenschappen, studeer currently further for Leraar. Secundair onderwijs en spreek Nederlands en Engels zo vlot als een moedertaal. Mijn lessen zijn geen vervanging voor echte schoollessen, maar eerder als aanvulling als u moeite heeft met het lesmateriaal. Ik kan ook helpen voor mensen sterven op Engels of Wiskunde gewoon willen bijschaven.