van23.00EUR/ h
Natuurkunde en wiskunde: denk als een professional!
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Ik ben gespecialiseerd in het onderwijzen van natuurkunde aan studenten van elk niveau en ook aan kandidaten van de Olympiade van de natuurkunde. Ik geef een gedetailleerde en nauwkeurige beschrijving van onderwerpen op een manier dat de student de betekenis en oorsprong van het vakgebied begrijpt. Mijn doel is om het standpunt van studenten in de natuurkunde te veranderen en hen aan te moedigen om dieper, preciezer en meer buiten de kaders te kijken!Locatie
Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Voorschoten, Nederland
Op een locatie gekozen door de leraar : Pasteurstraat, Leiden, Nederland
Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Voorburg, Nederland






|
Use ctrl + wheel to zoom!
Algemene info
Leeftijd: | Kinderen (7-12 jaar oud) Tieners (13-17 jaar oud) Volwassenen (18-64 jaar oud) |
---|---|
Niveau van de leerling: | Beginner Gemiddeld Gevorderden |
Duur: | 60 minuten 90 minuten 120 minuten |
De les wordt gegeven in: | Nederlands, Perzisch, Engels |
Over
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Als student astronomie wil ik altijd graag meer over de natuur leren en de wereld om me heen begrijpen en deze kennis met anderen delen. Daarom heb ik besloten om jonge studenten te leren hoe ze goed moeten denken, hoe ze moeten vertrouwen op hun redenering en hoe ze fysica echt kunnen 'begrijpen'.Opleiding
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
-Masterstudent aan de Universiteit Leiden op het gebied van astronomie en kosmologie. (2017-2019)-Bachelor-student aan de technische universiteit van Sharif op het gebied van natuurkunde. (2012-2017)
Leservaring
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
-Docent van de Olympiade voor natuurkunde aan middelbare scholieren.-Privé bijles natuurkunde aan tweede- en eerstejaars middelbare scholieren.
-privé bijles wiskunde aan basisschoolleerlingen.
Stel een vraag
Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Banafshe snel zal reageren:
Hoe meer details, des te beter.
Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"
Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"
Beschikbaarheid typische week
(GMT -04:00) New York
Ma | Di | Woe | Do | Vrij | Zat | Zo | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | |||||||
1 | |||||||
2 | |||||||
3 | Zaterdag om 3:00 | Zondag om 3:00 | |||||
4 | Zaterdag om 4:00 | Zondag om 4:00 | |||||
5 | Zaterdag om 5:00 | Zondag om 5:00 | |||||
6 | Zaterdag om 6:00 | Zondag om 6:00 | |||||
7 | Maandag om 7:00 | Dinsdag om 7:00 | Woensdag om 7:00 | Donderdag om 7:00 | Vrijdag om 7:00 | Zaterdag om 7:00 | Zondag om 7:00 |
8 | Maandag om 8:00 | Dinsdag om 8:00 | Woensdag om 8:00 | Donderdag om 8:00 | Vrijdag om 8:00 | Zaterdag om 8:00 | Zondag om 8:00 |
9 | Maandag om 9:00 | Dinsdag om 9:00 | Woensdag om 9:00 | Donderdag om 9:00 | Vrijdag om 9:00 | Zaterdag om 9:00 | Zondag om 9:00 |
10 | Maandag om 10:00 | Dinsdag om 10:00 | Woensdag om 10:00 | Donderdag om 10:00 | Vrijdag om 10:00 | Zaterdag om 10:00 | Zondag om 10:00 |
11 | Maandag om 11:00 | Dinsdag om 11:00 | Woensdag om 11:00 | Donderdag om 11:00 | Vrijdag om 11:00 | Zaterdag om 11:00 | Zondag om 11:00 |
12 | Maandag om 12:00 | Dinsdag om 12:00 | Woensdag om 12:00 | Donderdag om 12:00 | Vrijdag om 12:00 | Zaterdag om 12:00 | Zondag om 12:00 |
13 | Maandag om 13:00 | Dinsdag om 13:00 | Woensdag om 13:00 | Donderdag om 13:00 | Vrijdag om 13:00 | Zaterdag om 13:00 | Zondag om 13:00 |
14 | Maandag om 14:00 | Dinsdag om 14:00 | Woensdag om 14:00 | Donderdag om 14:00 | Vrijdag om 14:00 | Zaterdag om 14:00 | Zondag om 14:00 |
15 | Maandag om 15:00 | Dinsdag om 15:00 | Woensdag om 15:00 | Donderdag om 15:00 | Vrijdag om 15:00 | Zaterdag om 15:00 | Zondag om 15:00 |
16 | Maandag om 16:00 | Dinsdag om 16:00 | Woensdag om 16:00 | Donderdag om 16:00 | Vrijdag om 16:00 | Zaterdag om 16:00 | Zondag om 16:00 |
17 | |||||||
18 | |||||||
19 | |||||||
20 | |||||||
21 | |||||||
22 | |||||||
23 |
van 23€Bij de leraar thuis
van 29€Bij de student thuis
Totale Tevredenheid Gegarandeerd
Good-fit Leraar Garantie
Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.
Online reputatie
- Leraar sinds juli 2018
- Geverifieerd telefoonnummer
- Verbonden met Facebook187 vrienden
- Verbonden met Google
- Verbonden met Linkedin24 verbindingen
Beschikbaarheid typische week
(GMT -04:00) New York
Ma | Di | Woe | Do | Vrij | Zat | Zo | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | |||||||
1 | |||||||
2 | |||||||
3 | Zaterdag om 3:00 | Zondag om 3:00 | |||||
4 | Zaterdag om 4:00 | Zondag om 4:00 | |||||
5 | Zaterdag om 5:00 | Zondag om 5:00 | |||||
6 | Zaterdag om 6:00 | Zondag om 6:00 | |||||
7 | Maandag om 7:00 | Dinsdag om 7:00 | Woensdag om 7:00 | Donderdag om 7:00 | Vrijdag om 7:00 | Zaterdag om 7:00 | Zondag om 7:00 |
8 | Maandag om 8:00 | Dinsdag om 8:00 | Woensdag om 8:00 | Donderdag om 8:00 | Vrijdag om 8:00 | Zaterdag om 8:00 | Zondag om 8:00 |
9 | Maandag om 9:00 | Dinsdag om 9:00 | Woensdag om 9:00 | Donderdag om 9:00 | Vrijdag om 9:00 | Zaterdag om 9:00 | Zondag om 9:00 |
10 | Maandag om 10:00 | Dinsdag om 10:00 | Woensdag om 10:00 | Donderdag om 10:00 | Vrijdag om 10:00 | Zaterdag om 10:00 | Zondag om 10:00 |
11 | Maandag om 11:00 | Dinsdag om 11:00 | Woensdag om 11:00 | Donderdag om 11:00 | Vrijdag om 11:00 | Zaterdag om 11:00 | Zondag om 11:00 |
12 | Maandag om 12:00 | Dinsdag om 12:00 | Woensdag om 12:00 | Donderdag om 12:00 | Vrijdag om 12:00 | Zaterdag om 12:00 | Zondag om 12:00 |
13 | Maandag om 13:00 | Dinsdag om 13:00 | Woensdag om 13:00 | Donderdag om 13:00 | Vrijdag om 13:00 | Zaterdag om 13:00 | Zondag om 13:00 |
14 | Maandag om 14:00 | Dinsdag om 14:00 | Woensdag om 14:00 | Donderdag om 14:00 | Vrijdag om 14:00 | Zaterdag om 14:00 | Zondag om 14:00 |
15 | Maandag om 15:00 | Dinsdag om 15:00 | Woensdag om 15:00 | Donderdag om 15:00 | Vrijdag om 15:00 | Zaterdag om 15:00 | Zondag om 15:00 |
16 | Maandag om 16:00 | Dinsdag om 16:00 | Woensdag om 16:00 | Donderdag om 16:00 | Vrijdag om 16:00 | Zaterdag om 16:00 | Zondag om 16:00 |
17 | |||||||
18 | |||||||
19 | |||||||
20 | |||||||
21 | |||||||
22 | |||||||
23 |
van 23€Bij de leraar thuis
van 29€Bij de student thuis
Good-fit Leraar Garantie
Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.
Deel deze pagina
Je bent hier
Vergelijkbare lessen
Paul
Scheikunde wiskunde samen bepalen we de doelstellingScheikunde van VMBO tot VWO (ook 2-talig onderwijs) en Internationale school
Lessen afhankelijk van de vraag waar de leerling/student mee zit.
Wiskunde afhankelijk van probleem.
Van te voren definiëren we de doelstelling en wordt de haalbaarheid getest.
100% inzet van de student wordt wel op prijs gesteld.
Ik heb les gegeven bij de hogeschool Inholland te Amsterdam (Chemie).Doe aan huiswerkbegeleiding en geef bijlessen. Daarnaast begeleidt ik op dit moment leerlingen van een Internationale school
Raoul
Bijles Wiskunde, Logica, VMBO, HAVO, VWO, Leiden Aan HuisIk ben een 26 jarige Wiskunde en Filosofie student aan de Universiteit Leiden en ik geef sinds 2019 privé bijles wiskunde B. Lesgeven is een van mijn passies. Door de jaren heen heb ik vaak gezien dat veel studenten die moeite hebben met wiskunde makkelijk voldoendes kunnen halen als we samen voldoende oefenen en ik ze de stof op een net iets andere manier uitleg dan ze gewend zijn.
Onno
Een praktijkvoorbeeld van de stelling van PythagorasIn de dagelijkse wereld, en zeker in de techniek, kom je vaak de stelling van Pythagoras tegen. Zoals bijvoorbeeld in de bouw waar timmerlui gebruik maken van de 3, 4, 5 regel om deuren en kozijnen loodrecht te kunnen stellen.
Hoe gaat dat in zijn werk? De timmerman bereid drie balken voor met een lengte van 3, 4 en 5 meter. Maar dat mag bijvoorbeeld ook 1.5, 2 en 2.5 meter zijn (de maten worden met zodanig aangepast dat de onderlinge verhoudingen hetzelfde zijn in dit geval 1.5 = 3/2 / 2 = 4/2 en 2.5=5/2). Hoe stelt de timmerman het kozijn zodat dit loodrecht staat?
Hij maakt een rechthoekige driehoek met 1.5 meter vertikaal, 2 meter horizontaal en 2.5 meter schuin (of met de 3, 4, en 5 meter balken).
Wat zie je, de 1.5 meter verticaal staat precies 90 graden overeind, en dat wil je graag met de deuren en kozijnen in het huis.
Roland
Wetenschap, wiskunde, andere vakken - voorbereiding op en voorbereiding van de toetsHeb je moeite om wetenschappelijke en wiskundige concepten te begrijpen? Laat me helpen!
Ik kan ook helpen met andere onderwerpen. Ik kan je helpen rapporten te schrijven, je voor te bereiden op gestandaardiseerde tests of examens op school.
Ik zal de sessies aanpassen aan uw wensen en behoeften.
Oussama
Met vertrouwen de examens Natuurkunde HAVO en VWO ingaanAls ervaren examendocent voor het vak Natuurkunde weet ik waar HAVO- en VWO leerlingen tegenaan lopen. Natuurkunde is een lastig vak en je zal het alleen snappen door veel te oefenen. Bovendien merk ik vaak tijdens de examentrainingen dat de theorie nog niet begrepen wordt. Vandaar dat ik elke les aanvang met theorie. Ik ga grondig door de theorie en vaak geef ik handige examentips waarmee leerlingen punten kunnen sprokkelen op de examens. Na de theorie geef ik een paar examenopgaven/oefenopgaven op die de leerlingen aanvankelijk zelf maken. Als de opgaven gemaakt zijn, bespreek ik ze met de leerlingen en is er tijd voor vragen.
Irina
Wiskunde voor kinderen, aangepast aan hun manier van denkenIk heb de Universiteit van Wiskunde gestudeerd en heb meer dan 7 jaar ervaring in het onderwijzen van wiskunde aan kinderen. Ik ben gepassioneerd door de ontwikkeling van kinderen en wiskunde, daarom combineer ik de twee om kinderen te motiveren en uit te leggen via verschillende methoden die zijn aangepast aan hun manier van denken en begrijpen.
De meerderheid van mijn vorige studenten waren toegelaten en afgestudeerd aan universiteiten over de hele wereld, over onderwerpen met wiskunde als achtergrond (bijvoorbeeld architectuur, bouwtechniek).
Ik werk momenteel voor een softwarebedrijf, maar ik ben bereid om de middagen/weekenden te wijden aan het ondersteunen van kinderen bij het leren en ontwikkelen.
Sanne
Bijles wiskunde (A, B, C) voor vmbo, havo en vwo / tutoring in mathematics (A, B, C) for middle and high school students*ENGLISH BELOW*
Hallo! Mijn naam is Sanne (23) en als masterstudent Moleculaire Levenswetenschappen heb ik een grote passie voor biochemie. Ik heb al een aantal jaar ervaring en meer dan 20 studenten geholpen met diverse bètavakken. Ik bied bijles aan voor het vak wiskunde (wiskunde A, B en C). Of je nu hulp nodig hebt bij een specifiek hoofdstuk, of een bredere examentraining wilt volgen.
Tijdens de bijlessen zullen we vooral gezamenlijk bezig met opdrachten en zal ik je ondersteunen in het denkproces. Naast de lessen is het uiteraard ook de bedoelingen dat je zelfstandig bezig gaat. Je hebt zelf een rekenmachine nodig.
Bijles in tweetallen of kleine groepjes (bijvoorbeeld met klasgenoten) is mogelijk tegen een lager tarief per persoon – neem gerust contact op voor meer informatie!
*ENGLISH*
My name is Sanne (23), and I’m a Master’s student in Molecular Life Sciences with a strong passion for biochemistry. I have several years of tutoring experience and have helped over 20 students with various science subjects. I currently offer tutoring sessions in mathematics (A, B, and C) – whether you need help with a specific chapter or are looking for broader exam preparation.
During our sessions, we’ll work through exercises together, and I’ll guide you through the thought process step by step. Between sessions, it's important for you to work independently on homework assignments too. You’ll need your own calculator.
Tutoring in pairs or small groups (e.g. with a classmate) is possible at a reduced rate per person – feel free to get in touch for more details!
Robert
Wiskunde / stat / proba, natuurkunde / scheikunde en bio, bij jou thuis, bij mij of op afstandFrans-Belgische docent geeft (ook in het nederlands!), voor secundair en hoger, privélessen wiskunde (inclusief financiën), kansrekening en statistiek, natuurkunde/scheikunde/bio (voor natuurkunde/scheikunde/bio: alleen secundair niveau, tot 'in 5de Belg), Gaat, indien nodig, naar uw huis (Brussel + Waals en Vlaams-Brabant), voor dan minimum 2 uur. Geweldige ervaring en veel oefeningen! Mogelijkheid tot leren op afstand (Skype, Facebook, enz.). Voor Frankrijk: alleen cursussen voor afstandsonderwijs.
Voor wiskunde in het bijzonder: ik geef veel lessen (voor alle middelbare scholen tot wiskunde 6 en hoger) over factorisatie, 1e en 2e graads vergelijkingen (met studie van parabolen), limieten, afgeleiden, integralen, exponentiëlen en logaritmen, en trigonometrie . Ook word ik af en toe ingeschakeld voor analytische meetkunde in de ruimte (vergelijkingen van lijnen en vlakken).
In statistiek en waarschijnlijkheden: beschrijvende en inferentiële statistiek (univariate en bivariate) (met betrouwbaarheidsintervallen en hypothesetoetsen), voor secundair en hoger onderwijs.
Jordy
IMAT 2025 - volledige voorbereiding of vakspecifiekIn deze cursus bereid ik je voor op de IMAT (Italiaanse toelatingstest voor geneeskunde). Deze test vindt elk jaar plaats en is de enige manier om toegang te krijgen tot de opleiding Engelstalige geneeskunde aan openbare universiteiten in Italië.
Ik help je met de vier wetenschappelijke disciplines (wiskunde, natuurkunde, biologie, scheikunde), evenals met kritisch redeneren en algemene kennis. Ik bereid je ook voor op realistische examensituaties om je te laten wennen aan de tijdslimiet en andere beperkingen.
Chris
Les in wiskunde/natuurkunde, elk niveau, VMBO - universitair, online of in Velp, door een ervaren wiskundedocent.Iedereen leert anders. Ik geef daarom les zoals jij dat wilt. Jij bepaalt wat je wilt leren en hoe, onder andere wanneer jouw les plaatsvindt en hoe lang de les duurt.
Ik geef wiskunde en/of natuurkunde/NASK aan iedereen die wil, ongeacht leeftijd of niveau, online of bij mij thuis in Velp. Je kunt bijles of een cursus volgen. Je kunt werken richting een examen/tentamen of gewoon leren vanuit interesse. Ik kan je helpen met je dyscalculie of met jou helemaal de diepte in duiken. Er is van alles mogelijk. Ik zorg eventueel ook voor passend lesmateriaal.
Wat wiskunde betreft, heb ik ervaring met alle klassen van VMBO, HAVO en VWO, maar ook HBO en universiteit. Ik heb ervaring met wiskunde A, B, C en D, en met allerlei wiskunde die meestal niet op de middelbare school wordt gegeven, zoals cryptografie, lineaire algebra, groepentheorie, gevorderde analyse/calculus, geschiedenis van de wiskunde, topologie, knopentheorie en meer. Ook hierin kun je bij mij les volgen. Wat natuurkunde/NASK betreft, heb ik ervaring met alle klassen van VMBO, HAVO en VWO.
Ik ben afgestudeerd als tweedegraads wiskundedocent en studeer momenteel voor eerstegraads. Ik heb al meer dan 10 jaar ervaring in het onderwijs en geef onder andere al een aantal jaar wiskunde, natuurkunde en andere vakken op een kleine middelbare school, waar ik ook teamlid ben. Ik schrijf lesmateriaal, dat op diverse scholen in het middelbare en hogere onderwijs gebruikt wordt. Ik heb veel ervaring met vernieuwend onderwijs en het één op één lesgeven.
Heb je interesse of vragen? Neem dan gerust contact op.
Naast wiskunde en natuurkunde kan je ook bij mij terecht voor lessen creatief schrijven, muziektheorie en kunstgeschiedenis.
Hala
Bijles voor middelbare en basisschool, alle vakken en groepen! Verzend een berichtje voor meer informatieVakgebieden:
- Wiskunde, Nederlands, biologie, natuurkunde, scheikunde.
- Cito training
- Huiswerkbegeleiding
Doelstellingen:
1. Verbeteren van academische vaardigheden en kennis.
2. Vergroten van zelfvertrouwen en zelfstandigheid.
3. Ontwikkelen van effectieve studie- en leerstrategieën.
4. Voorbereiden op toetsen en examens.
Inhoud van de bijles:
1. Behoeftenanalyse:
- Intakegesprek om sterke en zwakke punten te identificeren.
- Persoonlijk leerplan opstellen.
2. Basiskennis en Verdieping:
- Herhalen en verdiepen van belangrijke concepten.
- Oefenen met relevante opdrachten.
3. Huiswerk en Toetsvoorbereiding:
- Hulp bij huiswerk.
- Voorbereiden op toetsen met oefentoetsen.
4. Studievaardigheden:
- Aanleren van technieken zoals samenvatten en plannen.
- Effectieve leertips en tijdsbeheer.
5. Feedback en Evaluatie:
- Regelmatige evaluatie en aanpassing van het leerplan.
Carli
Bijles biologie, scheikunde, natuurkunde en wiskunde voor middelbare scholierenAls tweedejaars geneeskundestudent heb ik veel ervaring met het leren van wiskunde en wetenschappen. Ik heb alle drie de wetenschappen en wiskunde gevolgd in mijn IBDP-diploma. Nu blijf ik mijn wetenschappelijke en wiskundige kennis uitgebreid ontwikkelen in mijn geneeskundeopleiding.
Wiskunde en wetenschappen zijn zeer interessante en belangrijke vakken, maar het kan een behoorlijke uitdaging zijn om zelfstandig te leren. Mijn bijles is gericht op het geven van duidelijke, gestructureerde, georganiseerde en boeiende lessen om eventuele verwarring te helpen oplossen. Ik stem mijn lessen af op de behoeften van de leerlingen en moedig hen aan om actief te zijn in hun eigen leerproces door middel van oefenvragen. Ik ben iemand die vriendelijk, attent, gemotiveerd en hardwerkend is en deze eigenschappen komen terug in mijn bijlessessies.
Als recent IB-afgestudeerde met een score van 44/45 (Alle 7's in de Wetenschappen en Wiskunde) weet ik de inhoud van het IB-diploma op een slimme manier onder de knie te krijgen. Omdat het IB-diploma een zeer universeel curriculum bestrijkt en mijn kennis van wetenschappen/wiskunde solide is, kan ik ook helpen bij het geven van bijles in andere systemen.
Narayan
Bijles in wiskunde en wetenschappen (natuurkunde, scheikunde) tot en met MYP (IB)/IGCSE (Cambridge/Edexcel etc.)/S5 (Europees) niveauWiskundecursus gegeven door een afgestudeerde ingenieur met meer dan 14 jaar ervaring in het lesgeven in wiskunde tot en met bachelorniveau. Ik heb ook meer dan 9 jaar ervaring in het lesgeven en begeleiden van gestandaardiseerde tests zoals de GRE en SAT. Ik kan u helpen deze gestandaardiseerde cursussen (GRE, SAT en zelfs TOEFL) effectiever te leren.
Ik bied wiskundelessen voor studenten van verschillende niveaus, waaronder bachelorstudenten, IB-studenten (Math SL en Math HL), A-niveau studenten, Europese S6- en S7-studenten, GCSE-studenten en IGCSE-studenten.
Ik geef ook wetenschappelijke cursussen in natuurkunde en scheikunde voor studenten tot het Europese hoger secundair niveau, evenals voor IB- en A-niveau studenten. Daarnaast bied ik biologielessen aan voor studenten tot het Europees secundair niveau, GCSE-niveau en IGCSE-niveau.
Momenteel geef ik les aan een divers scala aan studenten, waaronder:
- GCSE-studenten
- IGCSE-studenten
- IB-studenten
- Europese scholieren
- Studenten op AS/A-niveau
- Lycée Vauban-studenten
- Studenten Atheneum van Luxemburg
Mijn huidige leerlingen komen van de volgende scholen:
Nationaal:
1. St Georges International School, Luxemburg, Edexcel (Pearson) Curriculum (10 studenten)
2. Internationale School van Luxemburg, Luxemburg, IB-curriculum (6 studenten)
3. Lycée Athénée de Luxembourg, Luxemburg, IB Curriculum (4 studenten)
4. Lycée - Internationale school Michel Lucius, Luxemburg, Cambridge Curriculum (6 studenten)
5. Europese School Kirchberg, Luxemburg, Europees curriculum (4 studenten)
6. Lycée Aline Mayrisch, Luxemburg, Luxemburgs curriculum (1 student)
7. Lënster Lycée International School, Luxemburg, Europees curriculum (2 studenten)
Internationale:
8. Internationale School van Den Haag, Nederland, IB-curriculum (1 student)
9. Internationale School van Nice, Frankrijk, IB-curriculum (2 studenten)
10. Merchiston Castle School, Edinburgh, Schotland, Edexcel (Pearson)/Cambridge (1 leerling)
11. Silverline Private School, Limassol, Cyprus, nationaal curriculum van het Verenigd Koninkrijk (1 student)
12. North Broward Preparatory School, Florida, VS, IB-curriculum (1 student)
13. King Solomon School, Israël, IB-curriculum (1 student)
14. De Europese School van Bergen, Nederland, Europees curriculum (1 student)
Ik geef ook huiswerkhulp aan scholieren, en de voortgang van studenten kan worden beoordeeld door middel van periodieke tests volgens de eisen van ouders of de studenten zelf.
Opmerking:
Houd er rekening mee dat hoewel sommige van mijn studenten cursussen in het Frans, Duits of Zweeds hebben gegeven, mijn primaire onderwijstaal Engels is. Aangezien het onderwerp wiskunde is, is het over het algemeen gemakkelijk om de taak te begrijpen en ik leg de antwoorden in het Engels uit.
Christian
Bijles Wiskunde, Scheikunde, Natuurkunde (exacte vakken).Ik ben Christian, afgestudeerd in scheikunde aan de Universiteit Utrecht (Biomolecular Sciences) en gepromoveerd in ontwikkelingsbiologie (PhD). Al een aantal jaren geef ik bijles en examentraining in wiskunde, scheikunde en natuurkunde aan HAVO- en VWO-leerlingen, maar ook aan HBO-studenten en Cambridge International A-levels. Misschien kan ik jou ook verder helpen!
De lessen worden online gegeven, maar ik zorg voor een persoonlijke en interactieve aanpak. Met een stift en whiteboard creëer ik een sfeer die vergelijkbaar is met privéles bij je thuis.
Iedere leerling heeft unieke doelen en een eigen manier van leren. Daarom stem ik mijn lessen af op jouw behoeften. Ik ben altijd betrokken bij je voortgang en ben optimistisch en toegankelijk van aard. Tijdens de lessen merk ik vaak dat leerlingen niet alleen de stof beter begrijpen, maar ook hun zelfvertrouwen groeit.
Naast bijlesdocent ben ik parttime kunstenaar (schilder en muzikant). Mijn creatieve achtergrond geeft me een frisse en enthousiaste kijk op exacte vakken. Als exacte vakken nu als zwaar, moeilijk of saai voelen, of als je een docent hebt gehad die de lol er niet in kon laten zien, kan ik je helpen dat te veranderen. Hoe meer je begrijpt, hoe leuker het wordt, en goede cijfers volgen vanzelf!
Ik maak graag kennis met je!
Prashil
Bijles aan huis in wiskunde/natuurkunde/wetenschappen voor het (IB) of Britse curriculum (IGCSE en A-levels).Welkom bij mijn bijles wiskunde, natuurkunde en wetenschap, speciaal ontworpen voor jonge geesten die zich voorbereiden op IB MYP, IGCSE en GCSE-examens. Als gepassioneerde leerling en toegewijde tutor, zet ik me in om studenten te helpen deze boeiende onderwerpen niet alleen te begrijpen, maar ook een liefde voor ze te ontwikkelen. Dit is wat u kunt verwachten van mijn bijlessessies
Gepersonaliseerd leren: Elke leerling is uniek en ik geloof in het afstemmen van mijn lesmethoden op de individuele behoeften van elke leerling. Ik oordeel niet; in plaats daarvan concentreer ik me op het begrijpen van hun sterke punten en verbeterpunten om een ondersteunende en aanmoedigende leeromgeving te creëren.
Conceptanalyse: Ik verdeel complexe onderwerpen in eenvoudigere, beter beheersbare delen, waardoor het voor studenten gemakkelijker wordt om uitdagende concepten te begrijpen en een sterke basis in natuurkunde en wetenschap op te bouwen.
Student-Centred Approach: Ik vind het leuk om studenten les te geven en streef er voortdurend naar om hun nieuwsgierigheid en passie voor leren aan te wakkeren. Ik streef ernaar om elke les boeiend en plezierig te maken, en studenten te helpen de echte toepassingen van wat ze leren te herkennen.
Gedeelde strategieën: Als student die zich succesvol heeft gekwalificeerd voor het Engineering Entrance-examen en momenteel in het buitenland studeert met een volledig gefinancierde beurs, breng ik mijn eigen leerstrategieën en studietechnieken mee. Deze bewezen methoden zullen studenten helpen hun academische doelen te bereiken.
Continue verbetering: Ik leer en groei altijd, net als mijn studenten. Deze mindset van continue verbetering, die ik actief promoot, inspireert en motiveert studenten om het beste uit zichzelf te halen. Het stelt mij in staat om op de hoogte te blijven van de nieuwste educatieve trends en technieken, zodat mijn studenten de best mogelijke begeleiding krijgen.
Ondersteunende omgeving: Ik moedig studenten aan om vragen te stellen, hoe triviaal ze ook lijken. Door een vriendelijke en comfortabele sfeer te creëren, zorg ik ervoor dat studenten zich op hun gemak voelen en openstaan om hun twijfels en nieuwsgierigheid te uiten, wat leidt tot een dieper begrip van de onderwerpen.