Vakhulp voor natuur- en/of wiskunde leren van begrippen en oefenen

Voor wiskunde, natuurkunde en scheikunde kan ik je helpen op vmbo-tl en havo-niveau.
Voor wiskunde lukt vwo-niveau ook wel
Voor natuurkunde zeker op vwo-niveau.

Ik heb heel wat modellen die ik ook via zoom in kan zetten om moeilijke begrippen uit te leggen.

Basisschoolleerlingen kan ik helpen met rekenen.

Handig als je een eigen laptop hebt

Op een locatie gekozen door de leraar : Grotewallerweg, Schagen, Nederland
Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Schagen, Nederland

De les wordt gegeven in:Nederlands, Engels

Ik ben een enthousiaste leraar. Ben begonnen als docent Biologie, maar ben altijd blijven leren. Ben nu bevoegd voor wiskunde, natuurkunde, biologie, scheikunde en techniek. Natuurkunde (nu 1e-graads) is mijn passie. Heb 20 jaar les gegeven in bovenbouw havo/vwo. Ben nu met pensioen, maar help graag nog leerlingen die een beetje hulp willen hebben. Ik help nu kinderen met rekenen (basisschool), wiskunde (bovenbouw vmbo-tl en havo), maar kom graag weer in contact met leerlingen die hulp willen voor natuurkunde. Ik mis de omgang met die leeftijd wel een beetje.

Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Ben snel zal reageren:

10  Maandag om 10:00  Dinsdag om 10:00  Woensdag om 10:00  Donderdag om 10:00  Vrijdag om 10:00
11  Maandag om 11:00  Dinsdag om 11:00  Woensdag om 11:00  Donderdag om 11:00  Vrijdag om 11:00  Zaterdag om 11:00
12  Maandag om 12:00  Dinsdag om 12:00  Woensdag om 12:00    Vrijdag om 12:00  Zaterdag om 12:00
13  Maandag om 13:00  Dinsdag om 13:00  Woensdag om 13:00    Vrijdag om 13:00  Zaterdag om 13:00
14  Maandag om 14:00    Woensdag om 14:00    Vrijdag om 14:00
15  Maandag om 15:00    Woensdag om 15:00    Vrijdag om 15:00
16  Maandag om 16:00        Vrijdag om 16:00

• Leraar sinds januari 2021

14  Maandag om 14:00    Woensdag om 14:00    Vrijdag om 14:00
15  Maandag om 15:00    Woensdag om 15:00    Vrijdag om 15:00
16  Maandag om 16:00        Vrijdag om 16:00

Raed
Studiebegeleiding Fysica en Chemie + Toelatingsexamen Arts/tandarts
Fysica en scheikunde zijn zeer interessante vakken, maar ook vakken waar velen moeite mee hebben. Zit je in het middenbaar of in het hoger onderwijs en heb je moeite met deze vakken, hoe je deze moet aanpakken etc... Ik geef graag bijles en wil graag mensen helpen niet alleen met het begrijpen van deze vakken maar ook hoe je juist moet studeren zodat je dit ook kan toepassen voor andere vakken. Naast deze twee vakken geef ik ook begeleiding voor het Toelatingsexamen Arts Tandarts. Ik ben een 2ba student in de biomedische wetenschappen op de Universiteit Antwerpen. Ik ga geduldig te werk en probeer eerst een beeld te hebben over mijn student zodat ik een gerichte aanpak heb, we bespreken de problemen samen lossen deze samen op (plannen, fysica oefeningen etc..). Ik ben zeer enthousiast en probeer altijd mijn volle 100 procent te geven aan mijn student en als een soort vriend te zijn te voor hem. Hopelijk kan ik jou helpen met uw verdere studies! Raed

Collegegeld in wiskunde en wetenschappen (natuurkunde, scheikunde, biologie), wiskundig gedeelte (GRE en SAT)
Wiskundecursus gegeven door een afgestudeerde ingenieur met meer dan 10 jaar ervaring in het lesgeven in wiskunde (tot bachelorniveau) en meer dan 3 jaar ervaring in het lesgeven en begeleiden van gestandaardiseerde tests (GRE en SAT). Ik zal je helpen om gestandaardiseerde cursussen (GRE, SAT en zelfs TOEFL) effectiever te leren. Er zijn wiskundelessen beschikbaar voor studenten tot bachelorniveau, waaronder bachelorstudenten, IB-studenten (wiskunde SL en wiskunde HL), studenten op A-niveau, studenten op Europees S6- en S7-niveau, GCSE-studenten en IGCSE-studenten. De cursus Wetenschap (Fysica en Scheikunde) is beschikbaar voor studenten tot Europees hoger secundair niveau, IB en A-niveau. Wetenschapslessen (biologie) zijn beschikbaar voor de studenten tot Europees secundair niveau, GCSE-niveau en IGCSE-niveau. Momenteel geef ik les: 1. GCSE-studenten 2. IGCSE-studenten 3. IB-studenten 4. Europese scholieren 5. Studenten op AS / A-niveau 6. Lycée Vauban-studenten 7. Athénée de Luxembourg studenten Er zal ook huiswerkhulp beschikbaar zijn voor scholieren. De voortgang van de student kan worden afgeleid uit de periodieke tests in alle bovenstaande cursussen volgens de eisen van de ouders of de student zelf. Gelieve de notitie te lezen. Opmerking: 1. Hoewel sommige van mijn studenten een cursus Frans / Duits / Zweeds volgen, is mijn onderwijstaal Engels. Aangezien het onderwerp wiskunde is, is het gemakkelijk om erachter te komen waar de taak over gaat (aangezien ik ook een algemene kennis van een bepaalde taal heb) en daarom leg ik het antwoord in het Engels uit.

Pieter
Wiskunde/Wetenschappen Primair, Secundair en Hoger Onderwijs (privéles)
Is wiskunde voor jou niet helemaal duidelijk? Heb je nog vragen bij fysica? Wil je je verder verdiepen in de wetenschappen? Dan help ik je hier graag bij! Als burgerlijk ingenieur mechanica, 26 jaar, help ik je verder met al je vragen op een duidelijke en gestructureerde manier. Ik geef mijn lessen op een interactieve manier en pas dit aan aan je specifieke vragen en verwachtingen. Al vanaf mijn 16 jaar geef ik les aan kinderen en (jong)volwassen in verschillende domeinen. Lessen zijn mogelijk via Zoom/Skype of ter plaatse indien gewenst.

Juliana
Franse lessen met een internationaal gecertificeerde leraar
Ik heb meer dan 10 jaar ervaring in het lesgeven van Frans als vreemde taal, zowel als freelancer als in internationale academies voor de meest uiteenlopende doeleinden: Internationale examens (Alliance Française), Business (interviews, werkpresentaties), Erasmus, uitwisseling en andere reis- / vrijetijdsactiviteiten, vertaling (gelijktijdig of van documenten: scriptie, artikelen, enz.). Klassen zijn dynamisch en veelzijdig met een methodologische benadering van grammatica, mondeling en schriftelijk begrip en productie, informeel taalgebruik en vocabulaire, periodieke presentaties en proefproeven. De lessen zijn speciaal ontworpen om de levensstijl en interesses van de studenten te ondersteunen, waaronder de hoeveelheid / afwezigheid van huiswerk, persoonlijk materiaal en tempo.

Brecht
Bijles wiskunde (1e en 2e graad) en fysica regio Gent
Hallo Tijdens mijn lessen focussen we vooral op de wetenschappen, betreft wiskunde en fysica. Uitzonderlijk geef ik ook bijles in de vakken mechanica en elektriciteit. Ikzelf ben industrieel ingenieur: elektromechanica van opleiding en geef nu les in het secundair onderwijs (2e en 3e graad). Hier geef ik voornamelijk les in het vak fysica (ASO en TSO). Ik overloop tijdens de bijlessen met de leerlingen de leerstof die nog niet duidelijk is en toets deze vervolgens met een aantal inzichtelijke vragen. Eens de leerling de leerstof beheerst gaan we over tot het maken van oefeningen zodat de leerling de leerstof voldoende onder de knie krijgt en verbanden leert leggen. Indien een leerling een andere aanpak vereist pas ik mijn manier van lesgeven aan. Lesgeven op maat is voor mij een dagelijkse gewoonte aangezien ik lesgeef aan kinderen met ASS.

WISKUNDE VOORBEREIDING EINDEXAMEN VMBO-, HAVO- EN VWO
Wiskunde is een ongelooflijk nuttig en interessant onderwerp. Je kunt er in het dagelijks leven niet omheen: het ligt aan de basis van elke computer- of smartphoneapplicatie die je opent, elke financiële transactie die je doet, of zelfs beslissingen die nemen over het tijdstip en de duur van avondklok. Als je wilt genieten van examenvoorbereiding, slaagt met weinig moeite en wiskunde je vriend voor het leven wilt maken - bij mij ben je aan het juiste adres. In feite pas ik lessen aan voor al mijn studenten, zodat ze alle lessen in hun dagelijks leven kunnen relateren en toepassen. De lessen zijn online te regelen via verschillende platforms, maar ook bij mij thuiskantoor nabij Rotterdam Centraal. Ik kan ook lesgeven op de studentenlocatie in Rotterdam.

Jackie
Wiskunde, statistiek, natuurkunde, scheikundelessen, via videoconferentie - universitair niveau.
******************** rechtbank alleen via videoconferentie ****************************** * * ******************** uw pc-scherm wordt een schoolbord ************************* * Bij mij zul je dol zijn op wiskunde. Rekenbaas, ik had 100% wiskunde op mijn lagere en middelbare school. Elk jaar geselecteerd voor de Belgische Wiskundige Olympiade, nam ik ook deel aan andere competities waar ik hoog op nationaal niveau stond Voor mij is er geen geheim: oefenen, oefenen, oefenen ... Hoe meer je oefent, hoe beter je begrijpt, de resultaten zullen verbeteren en je zult genieten van dit materiaal dat niet zo heks is Mijn pedagogie is flexibel, ik pas me aan de student aan. Naast het herhalen van de klassieke theorie, leg ik de dingen anders uit, zodat de student het beter kan begrijpen. Ook begeleid ik de student graag bij het doen van rekenoefeningen, zodat de student na mijn vertrek alleen verder kan. Ik ben ook buiten schooltijd bereikbaar als je een vraag hebt. Groepslessen van min 3 studenten https://www.apprentus.be/cours-particuliers/en-ligne/soutien-scolaire/wiskunde/groupe-math-physique-chimie-videoconferenc

Jimmy
Wiskunde en wiskundige toepassingen voor professionals
Ik kan professionals, bedrijven, scholen, universiteiten of onderzoeksinstellingen ondersteunen bij het geven van wiskundelessen, om op maat gemaakte wiskundetrainingen voor uw medewerkers te ontwikkelen, of om applicaties te ontwikkelen die passen bij uw specifieke doeleinden. Voor de ontwikkeling van opleidingen / applicaties wordt een andere tariefstructuur gehanteerd. Voor een wiskundeles wordt een uurtarief per persoon in rekening gebracht. Het bijzondere van mijn opleiding is dat het perfect geschikt is voor professionele toepassingen (bijv. Waardering van financiële activa / instrument, toegepaste wiskunde voor risicobeoordelingen, prognosemodellering).

(Online) Bijles Wiskunde / Rekenen (Vmbo - Mavo - Havo - Vwo - MBO - HBO, waaronder de WisCat - toets; Basisonderwijs )
Als bevoegd wiskundedocent geef ik (online) bijles in Wiskunde en/of Rekenen: - Voortgezet Onderwijs: Vmbo - Mavo - Havo - Vwo; - Beroepsonderwijs: MBO - HBO (waaronder de WisCat-toets); - Basisonderwijs (extra ondersteuning in rekenen). Stap voor stap nemen we de leerstof samen door, zodat je het goed onder de knie krijgt. Wiskunde (en ook Rekenen) leer je door te doen! Het geeft mij veel voldoening als de leerling mooie cijfers haalt. Ook (online) bijles in de schoolvakanties mogelijk.

Adunola
Engels voor beginners, bijles wiskunde en resultaatgerichte ondersteuning.
Ik heb een passie voor het onderwijzen van Engels en het behalen van goede resultaten. Onze focus na de lessen zal ook liggen op het gebied van beoordelingen, periodieke opdrachten en het progressief onderzoeken van resultaten. We zullen ook probleemgebieden bespreken, een goede basis creëren en verschillende methoden gebruiken om vooruit te komen en gestelde doelen te bereiken.

John
Bijlessen wiskunde voor studenten secundair onderwijs
Hallo, ik heb een masterdiploma burgerlijk ingenieur. Ik heb veel ervaring met het geven van bijlessen wiskunde aan studenten van het middelbaar onderwijs. Ik kan u helpen met het begrijpen van de leerstof en het maken van oefeningen. Indien u vragen hebt, aarzel zeker niet mij te contacteren.

Nick
Persoonlijke bijles Wiskunde A voor MAVO, HAVO en VWO
Loop je vast met Wiskunde A? Dan zit je hier op de goede plek. Wij helpen je met al je vragen. Van leerstof doornemen tot opdrachten maken, alles komt aan bod. Wie zijn wij: Wij zijn Dave en Nick. Nick heeft zijn propedeuse in Bedrijfskunde bij hogeschool Inholland behaald en zal volgend schooljaar naar de Vrije Universiteit gaan. Nick geeft al meer dan een jaar bijles en al bijna een jaar examentraining aan de mavo, havo en het vwo. Dave zit momenteel in het laatste jaar Bedrijfskunde aan de Vrije Universiteit Amsterdam. In de eerste helft van dit schooljaar zal hij daar een minor Entrepeneurship volgen, waarna in het verloop van het schooljaar de scriptie op het programma staat. Waar wij jou mee kunnen helpen: Wij kunnen je cijfer een boost geven. Wij hebben handige tips en tricks voor hoe je het beste om kan gaan met de stof en examens. Ook leggen wij jou alle stof in begrijpelijke taal uit en laten we je bijpassende activerende opdrachten maken.

Wanda
Wiskunde, rekenen, rekentoets, studievaardigheden, plannen.
Problemen met wiskunde of rekenen of studievaardigheden? Ik help je graag. Met discipline en humor kom je verder. Ook als je je voorbereidt op een rekentoets kan ik je helpen. Heb je hulp nodig bij het leren plannen? Ook daarbij kan ik je helpen. We hebben altijd eerst een vrijblijvend gesprek; daarin maken we afspraken.

Hendrik
[Nederlands & English] - Economie/Wiskunde/Statistiek voor universitaire of middelbare scholieren van afgestudeerde Master in Handelsingenieur
Locatie: Zowel Leuven als Brussel (Zoom ook mogelijk) Tijd: zeer flexibel, meerdere dagen per week mogelijk, evenals sessies van meerdere uren *** Locatie: zowel in Leuven als Brussel (Zoom ook mogelijk) Tijd: zeer flexibel, meerdere dagen per week kan, als ook meerdere uren achter elkaar *** Engels *** Hoi! Als jij of je dochter/zoon moeite heeft met vakken als wiskunde, statistiek of economie, dan help ik je graag verder. Ik heb ruime ervaring in het lesgeven aan zowel middelbare scholieren als universitaire studenten in deze cursussen. Hoe gaan we werken? Dit hangt natuurlijk af van de behoefte van de student. Over het algemeen zullen we eerst een stapje terug doen om er zeker van te zijn dat we de structuur van de cursus en het grotere geheel begrijpen, wat essentieel is om de details te kunnen begrijpen. We zullen dan problemen oplossen om ons echt op ons gemak te voelen met de materialen. Ik wil het leren vooral zo leuk mogelijk maken! :) *** Nederlands *** Hallo! Als jij of je zoon/dochter last hebt met vakken als wiskunde, statistiek, of economie, wil ik je graag helpen. Zelf heb ik uitgebreide ervaring in les geven aan zowel studenten aan de universiteit als leerlingen in het middelbaar. Hoe gaan we het aanpakken? Dat hangt vooral af van de noden. Over het algemeen zullen we er eerst voor zorgen dat we de structuur van de cursus en de grote lijnen begrijpen. Dit is nodig om niet verloren te lopen in de details en om te zien hoe verschillende onderwerpen gelinkt zijn. Pas wanneer we de concepten begrijpen, zullen we oefeningen maken om comfortabel te worden met de onderwerpen. Ik ga vooral proberen om het leren leuker te maken!