Collegegeld in wiskunde en wetenschappen (natuurkunde, scheikunde) tot IGCSE/GCSE/S5-niveaus

Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.

Ik bied wiskundelessen voor studenten van verschillende niveaus, waaronder bachelorstudenten, IB-studenten (Math SL en Math HL), A-niveau studenten, Europese S6- en S7-studenten, GCSE-studenten en IGCSE-studenten.

Momenteel geef ik les aan een divers scala aan studenten, waaronder:
- GCSE-studenten
- IGCSE-studenten
- IB-studenten
- Europese scholieren
- Studenten op AS/A-niveau
- Lycée Vauban-studenten
- Studenten Atheneum van Luxemburg

Opmerking:

Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Ik raad studenten en ouders aan om ten minste één eerste les te boeken in plaats van de dienst af te wijzen. Ik ben ervan overtuigd dat u of uw kinderen er geen spijt van zullen krijgen om tijd en geld te investeren in de waarde van een les.

Dank je.

Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Luxemburg, Luxemburg
Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Esch-sur-Alzette, Luxemburg
Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Schrassig, Luxemburg
Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Bettembourg, Luxemburg
Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Bertrange, Luxemburg

De les wordt gegeven in:Engels, Frans, Duits, Nederlands, Zweeds

Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Update: Ik werk fulltime als Projectmanager in de bouwsector.

Ik ben een student aan de Universiteit van Luxemburg en volg momenteel een masterdiploma in civiele techniek. Allereerst zou ik moeten zeggen dat het onderwijzen van die dingen / weten wat ik weet, mijn passie is. Ik heb meer dan honderd studenten een huisonderwijs gegeven in wiskunde en wetenschappen (natuurkunde, scheikunde en biologie) tijdens mijn bacheloropleiding en nu, en bijna allemaal waren ze tevreden met de manier waarop ik lesgeef en maak het dingen gemakkelijker. Bovendien heb ik ervaring met bijna alle syllabus van onderwijssystemen in Luxemburg (Lycée Vauban ::: Athénée de Luxembourg, ::::
St. Georges :::: GCSE, A-niveau :::, Europese school ::: tot S7 :::, ISL ::: ICGSE, IB :::: enz.). Ik had ook thuisonderwijs gedaan in Luxemburg aan een student in jaar 3 (8 jaar oud) die wachtte op toelating tot St. Georges / ISL in jaar 4. Ik leerde haar wiskunde en voltooide de hele wiskundecursus van haar jaar 4 in 3 maanden.

Ook heb ik ervaring met het lesgeven van standaardtests zoals GRE en SAT, wat meestal vereist is voor een kandidaat die zijn verdere studie in de VS wil voltooien en ook voor een aantal andere landen. Ik geef het wiskundegedeelte van GRE- en SAT-tests.
Ik kan begeleiden in wiskunde, natuurkunde, scheikunde, biologie en huiswerkhulp bieden aan de studenten. Als u meer over mij wilt weten, laat dan een bericht achter, u zult zeer snel antwoord krijgen.

Master Bedrijfskunde
Master of Science in financiën en economie
Master of Science in Civiele Techniek - Megastructure Engineering met duurzame hulpbronnen

Meer dan 12 jaar onderwijservaring in wiskunde tot leerlingen van groep 12
Meer dan 7 jaar ervaring in het geven van gestandaardiseerde tests (GRE en SAT), alleen wiskundegedeelten

Beoordelingen (38)

Ik heb ongeveer 8 lessen gehad bij Narayan en zonder twijfel dacht hij dat ik alles had wat ik moest weten en meer! De beste docent die ik ooit heb gehad.
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Super handig voor mijn scheikundelessen. Super professioneel en heeft mij geholpen met zeer ingewikkelde onderwerpen!
Zeer goede leraar
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Goede leraar. Zeer bekwaam en professioneel.
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
We hebben wiskundeondersteuning gehad van Narayan om de MYP-cijfers van mijn zoon te verbeteren. Constructieve en duidelijke lessen, zeer goed geaccepteerd door mijn zoon. Geweldige leraar!
...
Wiskundecursus gegeven door een afgestudeerde ingenieur met meer dan 14 jaar onderwijservaring in wiskunde tot aan het bachelorniveau. Ook heb ik ruim 3 jaar ervaring in het doceren en begeleiden van gestandaardiseerde toetsen zoals de GRE en SAT. Ik kan je helpen deze gestandaardiseerde cursussen (GRE, SAT en zelfs TOEFL) effectiever te leren. Ik bied wiskundelessen aan voor verschillende niveaus van studenten, waaronder pre-universitaire studenten, IB (Math SL en Math HL) studenten, A-niveau studenten, Europese S6 en S7 niveau studenten, GCSE studenten, IGCSE studenten, evenals lagere niveaus ( basisschool) leerlingen. Ik geef ook wetenschappelijke cursussen in natuurkunde en scheikunde voor studenten tot het Europese hoger secundair niveau, evenals voor IB- en A-niveau studenten. Daarnaast bied ik biologielessen aan voor studenten tot het Europees secundair niveau, GCSE-niveau en IGCSE-niveau. Momenteel geef ik les aan een divers scala aan studenten, waaronder: 1. GCSE-studenten 2. IGCSE-studenten 3. IB-studenten 4. Europese scholieren 5. Studenten op AS / A-niveau 6. Lycée Vauban-studenten 7. Athénée de Luxembourg studenten Ik geef ook huiswerkhulp aan scholieren, en de voortgang van studenten kan worden beoordeeld door middel van periodieke tests volgens de eisen van ouders of de studenten zelf. Opmerking: Houd er rekening mee dat hoewel sommige van mijn studenten cursussen in het Frans, Duits of Zweeds hebben gegeven, mijn primaire onderwijstaal Engels is. Aangezien het onderwerp wiskunde is, is het over het algemeen gemakkelijk om de taak te begrijpen en ik leg de antwoorden in het Engels uit.
Wiskundecursus (vooral vanuit het perspectief van het toelatingsexamen) gegeven door een afgestudeerde ingenieur met meer dan 14 jaar leservaring in wiskunde tot aan het bachelorniveau. Daarnaast heb ik ruim 3 jaar ervaring in het lesgeven en begeleiden van gestandaardiseerde toetsen zoals de GRE en SAT. Ik kan je helpen deze gestandaardiseerde cursussen (GRE, SAT en zelfs TOEFL) effectiever te leren. Ik bied wiskundelessen aan voor studenten van verschillende niveaus, waaronder bachelorstudenten, IB-studenten (Math SL en Math HL), studenten op A-niveau, studenten op Europees S6- en S7-niveau, GCSE-studenten en IGCSE-studenten. Ik verzorg ook wetenschappelijke cursussen in natuurkunde en scheikunde voor studenten tot het Europese hoger secundair niveau, evenals voor studenten op IB- en A-niveau. Daarnaast bied ik biologielessen aan voor studenten tot het Europese secundaire niveau, GCSE-niveau en IGCSE-niveau. Momenteel geef ik les aan een uiteenlopende groep studenten, waaronder: - GCSE-studenten - IGCSE-studenten - IB-studenten -Europese scholieren - AS/A-niveau studenten - Lycée Vauban-studenten - Studenten van het Athénée de Luxembourg Ik bied ook huiswerkhulp aan scholieren, en de voortgang van leerlingen kan worden beoordeeld door middel van periodieke tests volgens de vereisten van ouders of de leerlingen zelf. Opmerking: Houd er rekening mee dat hoewel sommige van mijn studenten cursussen in het Frans, Duits of Zweeds volgen, mijn voornaamste onderwijstaal Engels is. Omdat het onderwerp wiskunde is, is het over het algemeen gemakkelijk om de taak te begrijpen, en ik leg de antwoorden in het Engels uit.
Biologielessen gegeven door een afgestudeerde ingenieur met meer dan 8 jaar ervaring in het onderwijzen van wiskunde (tot bachelorniveau), biologie (tot secundair niveau, inclusief IGCSE, GCSE en S5) en natuurkunde en scheikunde (hoger secundair niveau, IB, en A-niveau). Ook heb ik ruim 3 jaar ervaring in het doceren en begeleiden van gestandaardiseerde toetsen zoals de GRE en SAT. Ik kan je helpen om gestandaardiseerde cursussen zoals de GRE, SAT en zelfs TOEFL effectief te leren. Voor wiskunde verzorg ik lessen voor studenten tot en met bachelor niveau, waaronder bachelor studenten, IB (Math SL en Math HL) studenten, A level studenten, European S6 en S7 level studenten, GCSE studenten en IGCSE studenten. Wetenschapscursussen (natuurkunde en scheikunde) zijn beschikbaar voor studenten tot het Europese hoger middelbaar niveau, inclusief IB- en A-niveau. Wetenschapslessen (biologie) zijn beschikbaar voor studenten tot het Europees secundair niveau, GCSE-niveau en IGCSE-niveau. Momenteel geef ik les: 1. GCSE-studenten 2. IGCSE-studenten 3. IB-studenten 4. Europese scholieren 5. Studenten op AS / A-niveau Ook geef ik huiswerkbegeleiding aan scholieren. De voortgang van studenten kan worden beoordeeld door middel van periodieke tests die worden uitgevoerd volgens de vereisten van ouders of de studenten zelf.

Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Narayan snel zal reageren:

1            Zaterdag om 1:00  Zondag om 1:00
2            Zaterdag om 2:00  Zondag om 2:00
4            Zaterdag om 4:00  Zondag om 4:00
5            Zaterdag om 5:00  Zondag om 5:00
6            Zaterdag om 6:00  Zondag om 6:00
7            Zaterdag om 7:00  Zondag om 7:00
8            Zaterdag om 8:00  Zondag om 8:00
9            Zaterdag om 9:00  Zondag om 9:00
10            Zaterdag om 10:00  Zondag om 10:00
11  Maandag om 11:00  Dinsdag om 11:00  Woensdag om 11:00  Donderdag om 11:00  Vrijdag om 11:00  Zaterdag om 11:00  Zondag om 11:00
12  Maandag om 12:00  Dinsdag om 12:00  Woensdag om 12:00  Donderdag om 12:00  Vrijdag om 12:00  Zaterdag om 12:00  Zondag om 12:00
13  Maandag om 13:00  Dinsdag om 13:00  Woensdag om 13:00  Donderdag om 13:00  Vrijdag om 13:00  Zaterdag om 13:00  Zondag om 13:00
14  Maandag om 14:00  Dinsdag om 14:00  Woensdag om 14:00  Donderdag om 14:00  Vrijdag om 14:00  Zaterdag om 14:00  Zondag om 14:00
15  Maandag om 15:00  Dinsdag om 15:00  Woensdag om 15:00  Donderdag om 15:00  Vrijdag om 15:00  Zaterdag om 15:00  Zondag om 15:00
16  Maandag om 16:00  Dinsdag om 16:00  Woensdag om 16:00  Donderdag om 16:00  Vrijdag om 16:00  Zaterdag om 16:00  Zondag om 16:00
17  Maandag om 17:00  Dinsdag om 17:00  Woensdag om 17:00  Donderdag om 17:00  Vrijdag om 17:00  Zaterdag om 17:00  Zondag om 17:00

• Leraar sinds juli 2018
  • 10 herhaalleerlingen

1            Zaterdag om 1:00  Zondag om 1:00
2            Zaterdag om 2:00  Zondag om 2:00
4            Zaterdag om 4:00  Zondag om 4:00
5            Zaterdag om 5:00  Zondag om 5:00
6            Zaterdag om 6:00  Zondag om 6:00
7            Zaterdag om 7:00  Zondag om 7:00
8            Zaterdag om 8:00  Zondag om 8:00
9            Zaterdag om 9:00  Zondag om 9:00
10            Zaterdag om 10:00  Zondag om 10:00

Kaiting
Wiskunde- en natuurkundecursus voor studenten van het IBDP
De les is bedoeld om vragen van studenten te beantwoorden en hun begrip van natuurkunde- en wiskundeonderwerpen in de IBDP-cursus te vergroten. Er worden extra oefeningen gegeven om hun begrip te testen nadat een onderwerp is onderwezen. Door onderlinge en effectieve communicatie kan de student op interessante wijze nieuwe kennis opdoen, waardoor het wetenschappelijk onderwijs wordt bevorderd. Er zal ook een samenvattende nota worden verstrekt.

Roland
Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek TU Delft - Selectie Examenvoorbereiding
De Bachelor Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek TU Delft is een van de meest prestigieuze bacheloropleidingen die Nederland te bieden heeft. Omdat het zeer gewild is bij studenten over de hele wereld, is er een zeer competitieve selectieprocedure die moet worden voltooid om tot deze populaire graad te worden toegelaten. Een groot deel van deze toelatingsprocedure is het selectie-examen, bestaande uit drie verschillende toetsen: Wiskunde, Natuurkunde en Eerstejaarsstof. Als cum laude afgestudeerd Luchtvaart- en Ruimtevaartingenieur aan de TU Delft, die sinds 2017 ook bijles geeft, heb ik veel waardevolle ervaring en kennis van het programma om je te helpen met de juiste voorbereiding om binnen te komen. Bovendien heb ik, na twee keer succesvol geholpen te hebben Omdat internationale studenten vorig jaar een plekje hebben gekregen, heb ik besloten om voor elke student een aanvullend lesplan op maat te blijven opstellen, met de toelatingssyllabus als basis. Met mijn rustige en stapsgewijze uitleg komen zwakkere onderwerpen aan bod en worden uw oplossingsprocedures gepolijst. Elke les zal theorie zijn, gebaseerd op oefeningen of een gelegenheid om te praten over de toelating, wat u van de studie kunt verwachten en of deze geschikt voor u is.

Johannes
natuurkunde elektriciteit, beweging , energie, krachten
Elektriciteit is een belangrijke onderdeel van het vak natuurkunde, Je leert welke grootheden, formules en componemten je moet kennen. Daarnaast ook praktische voorbeelden van elektriciteit opgaven.. Hiernaast ook Energie en Beweging. Op aanvraag ook andere natuurkunde onderwerpen. Of andere exacte vakken

Rico (Ph.D)
Ondersteuning in exacte vakken op ieder onderwijsniveau (ook ter verdieping uit interesse) van gepromoveerd natuur en sterrenkundige.
Een goede basis aanleggen voor de exacte vakken is voor iedereen handig. Hierbij is het vooral essentieel dat de docent vaardig en didactisch is in het opbouwen van de kennis. Ik heb zelf meegemaakt dat dit ontbrak toen ik van mbo niveau 2 doorstroom maakte naar een doctoraat in natuurkunde aan de universiteit van Amsterdam. Ik wil graag het verschil maken en jou met een dosis zelfvertrouwen op pad sturen naar de wondere wereld van wiskunde, natuurkunde en sterrenkunde. Voor alle middelbare school niveaus en hogere opleidingen kan ik je begeleiden met een plan om je kennis op te schroeven en het beste uit jezelf te halen voor zowel toetsen, examens en tentamens als verdieping uit interesse.

Tanja
Online bijles door zeer ervaren docente. Alle vakken
Ervaren docente geeft online bijles, maar ook fysiek als het qua reistijd te doen is. Ook scripties en verslagen nakijken. Helpen met verslagen. Op afstand huiswerkbegeleiding Ook voor kinderen met leerproblemen. Of om even bij te spijkeren

Jordy
Toelatingsexamen arts-tandarts , vakbegeleiding en voorbereiding
Ik bereid de student voor op het toelatingsexamen voor geneeskunde en/of tandheelkunde. Omdat hier veel werk in kruipt, raad ik aan zowel een vroege als welvoorziene voorbereiding te genieten zodat de slaagkansen voor dit examen optimaal zijn. De vakken die aan bod komen zijn wiskunde, biologie, chemie en fysica. Ook wordt er gedrillt op de stilleestekst van het namiddagdeel. Er worden ook tips gegeven mbt het afleggen van het examen zelf, de structuur van de vragen en hoe je best begint.

Wiskunde, Wetenschappen, Algebra, Calculus, Statistiek: Hoger Onderwijs - privéles.
Hulp nodig bij wiskunde en wetenschappen (fysica, chemie,...)? Als burgerlijk ingenieur, 31, help ik je graag verder! Bijleren op jouw tempo en met veel voorbeelden om de leerstof te verduidelijken. Ik heb reeds jaren ervaring in het aanleren van eenvoudige en complexe leerstof. De lessen verlopen als volgt. Allereerst gaan we samen op zoek naar de grootste struikelblokken van de student. Deze kunnen zowel gerelateerd zijn aan de leerstof als aan de studiemethode. Vanaf daar werk ik verder op het tempo van de student en moedig ik hen aan om zoveel mogelijk vragen te stellen. Ik geef hen ook tips en tricks, en verbeter hun werkwijze waar nodig. Tijdens de les geef ik veel voorbeelden om de leerstof interessanter te maken en lossen we samen oefeningen op. Eens de student de oefeningen uit de les beheerst, geef ik nog enkele uitdagende oefeningen om ook te testen op het diepere begrip van de leerstof. Op die manier probeer ik de student optimaal voor te bereiden op zijn/haar toets of examen. Leren moet echter ook aangenaam zijn. Daarom streef ik altijd naar een goede band met de student door een spontane en positieve aanpak. Verder ben ik ook heel geduldig. Dit alles verlaagt de drempel om vragen te stellen en verbetert het leerproces van de student. Ben je geïnteresseerd? Aarzel niet om mij te contacteren! Graag tot binnenkort! Tim

Luna
Bijles in de Betavakken - Wiskunde, Natuurkunde, Scheikunde
Ik ben Luna, afgestudeerd Ecologe (MSc.) én enthousiast bijleslerares met ervaring! In de ruim 9 jaar waarin ik zowel bijlessen en huiswerk/studiebegeleiding verzorg, heb ik leerlingen zien groeien, betere cijfers zien halen en slagen.

Hala
Bijles voor middelbare en basisschool, alle vakken en groepen nodig! Verzend een berichtje voor meer informatie
Vakgebieden: - Wiskunde, Nederlands, biologie, natuurkunde, scheikunde. - Cito training - Huiswerkbegeleiding Doelstellingen: 1. Verbeteren van academische vaardigheden en kennis. 2. Vergroten van zelfvertrouwen en zelfstandigheid. 3. Ontwikkelen van effectieve studie- en leerstrategieën. 4. Voorbereiden op toetsen en examens. Inhoud van de bijles: 1. Behoeftenanalyse: - Intakegesprek om sterke en zwakke punten te identificeren. - Persoonlijk leerplan opstellen. 2. Basiskennis en Verdieping: - Herhalen en verdiepen van belangrijke concepten. - Oefenen met relevante opdrachten. 3. Huiswerk en Toetsvoorbereiding: - Hulp bij huiswerk. - Voorbereiden op toetsen met oefentoetsen. 4. Studievaardigheden: - Aanleren van technieken zoals samenvatten en plannen. - Effectieve leertips en tijdsbeheer. 5. Feedback en Evaluatie: - Regelmatige evaluatie en aanpassing van het leerplan.

Reyhaneh
Alle wiskundeonderwerpen van scholen voor kinderen en volwassenen volgens het Cambridge- en Japan-curriculum. Engelse les geven van A- tot C
alle wiskundeonderwerpen voor alle klassen, van kinderen tot volwassenen, volgens het curriculum van zowel Cambridge als Japan. Cambridge Engelse taal onderwijzen van A1 tot C1 (A-niveau) in 3 verschillende talen. Zo kunnen studenten zich vrij voelen om te leren.

Rekenles / Cito toets voor basisonderwijs t/m groep 8
Zit je kind op de basisschool en is er bijles nodig voor rekenen? Vindt hij rekenen stom? Schakel mij in! Met leuke en grappige trucjes en ezelsbruggetjes zal je kind zijn mening snel veranderen. Het creëren van een goed pedagogisch klimaat en het opbouwen van een rijke leeromgeving is altijd mijn doel. Ik stimuleer de leerlingen om autonoom zelf te ontdekken, samen te discussiëren, te beleven en naar conclusies te komen. Mijn taak is niet om een vat te vullen, maar om een vuur te ontsteken. Ook ben ik constant bezig om mijn leerlingen in de zone van de naaste ontwikkeling te houden. Zo bevorder ik hun constante ontwikkeling en groei.