Privélessen
in Hilversum
van50.00EUR/ u
BiSL® slaat een brug tussen ICT en bedrijfsproces, en tussen functioneel beheerders en informatiemanagers.
Bedrijfsproces en IT
Binnen de complexiteit van de tegenwoordige markt kunnen bedrijven niet meer zonder goed functionerende informatie- en communicatietechnologie (ICT). Daarmee is ICT een van de belangrijkste instrumenten om de organisatiestrategie uit te voeren. De meest kritieke punten liggen bij de aansluiting van ICT op het bedrijfsproces. Juist deze aansluiting is vaak niet optimaal. Functioneel beheerders en informatiemanagers zijn eindverantwoordelijk voor deze aansluiting.
Het doel van BiSL®
BiSL® slaat een brug tussen ICT en bedrijfsproces, en tussen functioneel beheerders en informatiemanagers. Het BiSL-procesmodel geeft inzicht in alle hoofdprocessen van hun werkveld, en de relaties tussen de processen. Het biedt aanknopingspunten voor verbetering van de processen, onder meer via ‘best practices’ en het verschaft een uniforme terminologie. (bron: aslbislfoundation.org)
De leerdoelen voor een training BISL® zijn:
Kennis op het gebied van
– De positionering van BISL® in een beheerorganisatie
– Het onderscheid en de relaties met andere beheervormen
– De structuur van het BiSL® model
– De diverse processen binnen BiSL®
• Richtinggevende processen
• Sturende processen
• Uitvoerende Processen
– Het doel van de diverse processen
– De activiteiten binnen de diverse processen
– De relaties tussen de processen (samenhang)
Vaardigheden ten aanzien van
– Het herkennen van BiSL® in de praktijk
Attitude met betrekking tot
– De acceptatie van BiSL® als Service Management-methode
– De begrippen voor certificering van BiSL®
25-30 uur
Eventueel af te sluiten met examen
Binnen de complexiteit van de tegenwoordige markt kunnen bedrijven niet meer zonder goed functionerende informatie- en communicatietechnologie (ICT). Daarmee is ICT een van de belangrijkste instrumenten om de organisatiestrategie uit te voeren. De meest kritieke punten liggen bij de aansluiting van ICT op het bedrijfsproces. Juist deze aansluiting is vaak niet optimaal. Functioneel beheerders en informatiemanagers zijn eindverantwoordelijk voor deze aansluiting.
Het doel van BiSL®
BiSL® slaat een brug tussen ICT en bedrijfsproces, en tussen functioneel beheerders en informatiemanagers. Het BiSL-procesmodel geeft inzicht in alle hoofdprocessen van hun werkveld, en de relaties tussen de processen. Het biedt aanknopingspunten voor verbetering van de processen, onder meer via ‘best practices’ en het verschaft een uniforme terminologie. (bron: aslbislfoundation.org)
De leerdoelen voor een training BISL® zijn:
Kennis op het gebied van
– De positionering van BISL® in een beheerorganisatie
– Het onderscheid en de relaties met andere beheervormen
– De structuur van het BiSL® model
– De diverse processen binnen BiSL®
• Richtinggevende processen
• Sturende processen
• Uitvoerende Processen
– Het doel van de diverse processen
– De activiteiten binnen de diverse processen
– De relaties tussen de processen (samenhang)
Vaardigheden ten aanzien van
– Het herkennen van BiSL® in de praktijk
Attitude met betrekking tot
– De acceptatie van BiSL® als Service Management-methode
– De begrippen voor certificering van BiSL®
Extra informatie
Studiebelasting25-30 uur
Eventueel af te sluiten met examen
Locatie
Les via webcam
Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Hilversum, Nederland
Op een locatie gekozen door de leraar : Oosterstraat, Hilversum, Nederland






|
Use ⊞+wheel to zoom!
Algemene info
Leeftijd: | Volwassenen (18-64 jaar oud) Senioren (65+ jaar oud) |
---|---|
Niveau van de leerling: | Beginner Gemiddeld |
Duur: | 60 minuten |
De les wordt gegeven in: | Nederlands, Engels |
Over
De drijvende kracht achter Kom-Pac is Gert. Hij is een hardwerkende, enthousiaste, pro-actieve, geïnspireerde werker. Een initiatiefnemer en teamplayer. Het groepsbelang staat bij hem hoog in het vaandel. Gert weet zijn kennis van begeleiden en coachen van mensen en het inrichten van processen en organisaties goed in te zetten. Gert signaleert verbeterpunten snel en brengt deze onder de aandacht.De visie van KOM-PAC BV is dat mensen die dingen moeten doen waar ze goed in zijn.
Ieder mens heeft van huis uit kwaliteiten/talenten meegekregen, echter de meeste mensen zijn zich niet bewust van hun kwaliteiten.
Door mensen bewust te maken van deze kwaliteiten en deze verder te ontwikkelen is het mogelijk mensen in hun kracht te zetten.
Een combinatie van kwaliteiten levert ook een bepaalde teamrol op.
Als men deze rol weet dat weet men waar men goed in is, waar men blij van wordt.
Ieder mens wil van “toegevoegde waarde” zijn.
De trainingen, coaching en begeleiding van KOM-PAC BV zijn er op gericht om het beste uit mensen te halen door zichtbaar te maken wat de kwaliteiten/talenten zijn en deze uit te bouwen.
Dit betekent niet alleen een theoretische training maar ook begeleiding op de werkplek. Liefst een combinatie van theorie en een opdracht op de werkplek.
Dit alles in een veilige omgeving. Niets is fout. Mensen mogen fouten maken, want van fouten maken leer je
Opleiding
Pedagogische Academy en diverse vakopleidingen voor AGILE Project Management, AGILE SCRUM, Testen, Business Information Service Libary Application Service Libary ,Leservaring
Ik denk wel dat ik gezien mijn ervaring( Al ruim 30 jaar) in het geven van trainingen (specifieke trainingsprogramma in de Ardennen) / organiseren van activiteiten (namens de personeelsvereniging )voor deze plaats in aanmerking kom.Tevens heb ik samen met een collega een Academy voor een bedrijf mogen inrichten en zorgen dat het ging draaien. Hiervoor hebben wij consultants via een train de trainer programma klaar gestoomd om training te geven. Ook binnen deze organisatie een programma ontwikkeld genaamd Change Smart waarbij we mensen met behulp van de Jane methodiek (inzicht in de sterke en zwakke kanten) zich lieten veranderen.
Zelf heb ik de verschillende leeftijdsgroepen getraind vanaf 12 jaar tot en met 65 jaar. Het geven van trainingen is mijn lust en mijn leven. Toen ik 12 jaar was wilde ik al onderwijzer worden en ben dit ook geworden. Later overgestapt naar het bedrijfsleven en inmiddels daar ook al wat ervaringen. Mij motiveert het om deelnemers in beweging te krijgen en ze met glimmende oogjes te zien vertrekken na de training.
Bij de overstap naar het bedrijfsleven had ik drie functies namelijk trainer, consultant en coach (loop- & opdrachtbegeleider). Ik ben bij diverse grote organisaties ingezet geweest (ING, KPN, Randstad)
DSDM is een Agile methode die al sinds 1995 bestaat. De meest recente versie heet DSDM Atern. Agile Project Management (Agile PM) is een projectmanagement-aanpak die gebaseerd is op DSDM. Deze aanpak is beschreven in het Agile Project Management Handbook. Dit handbook heeft dezelfde indeling, en voor een groot deel dezelfde tekst, als het DSDM-handbook, maar focust op het projectmanagement-aspect.
DSDM en Agile PM richten zich op een ‘convergente’ projectaanpak, die uitgaat van ‘Enough Design UpFront’. Dit combineert de Agile flexibiliteit met de noodzaak om wel in control te blijven en geen onnodige risico’s te introduceren door de Agile manier van werken. Dit speelt vooral in grotere, formelere organisaties en/of bij grotere projecten. Agile PM kan gebruikt worden binnen ISO9001 en CMMI.
Agile Project Management is gebaseerd op DSDM® Atern en kan (optioneel) geïntegreerd te worden in een bredere PRINCE2 aanpak. Agile Project Management is een flexibele methode voor ontwikkeling van oplossingen en daarmee ook (maar dus niet alleen) voor softwareontwikkeling.
AgilePM® is bij uitstek geschikt om te combineren met Scrum. Scrum kent niet het concept van een project en legt de focus op het werk dat door en binnen een team gedaan wordt. Agile PM wordt dan gebruikt om op het hogere project niveau in control te blijven. Dat is met name ook zinvol wanneer meerdere Scrum-teams binnen een project werken.
Scrum is één van de ‘lichtste’ Agile-methoden en daarmee minder voorschrijvend dan bijvoorbeeld Atern. Scrum is ook meer een raamwerk dan een methode en nodigt uit tot verdere invulling. In eerste instantie is het bij de implementatie van Scrum niet nodig om alle bestaande functies en artefacten te vervangen. Hiermee kan het raamwerk juist verder worden ingevuld. Door het raamwerk toe te passen wordt wel een herstructurering in gang gezet. De nieuwe structuur die dan ontstaat vormt de basis voor continue verbetering.
De traditionele muren tussen de diverse disciplines worden afgebroken door de vorming van multidisciplinaire teams. Ontwikkelaars, testers, analisten, architecten en database administrators zijn voorbeelden van disciplines die in zo’n multidisciplinair team te vinden zijn. Door de samenvoeging van alle disciplines in een team verminderen de overdracht van documenten, wachttijden en communicatieproblemen.
Agile Scrum richt zich op het behalen van het doel door succesvol samen te werken. Agile methodes zijn populair bij software ontwikkeling en worden steeds vaker gebruikt in andere werkvelden. De Scrum manier van werken houdt in het samenstellen van een multidisciplinair team dat zichzelf organiseert en dat aan het eind van een sprint een werkend product oplevert
De Training
De Agile Scrum Foundation workshop is een training van twee dagen die de deelnemers voorbereidt op het Agile Scrum Foundation examen van EXIN. De workshop bestaat uit een mix van theorie, praktische oefeningen en praktijkvoorbeelden. Er is veel ruimte voor uitwisseling van ervaringen, waarbij steeds wordt teruggegaan naar de theorie. De deelnemers ontvangen handouts, oefeningen en artikelen plus een oefenexamen.
EXIN Agile Scrum Foundation (EXIN) is een certificering die de kennis over Agile methodes, gecombineerd met de kennis over de Scrum praktijk, erkent. Het examen EXIN Agile Scrum Foundation is onderdeel van het EXIN kwalificatie programma en is ontwikkeld in samenwerking met internationale experts in het veld.
Agile Project Management is een succesvolle en populaire methode voor het managen van een incrementele en iteratieve ontwikkeling van oplossingen. Requirements en functionaliteit worden in samenspraak met de klant in kleine snelle stapjes gedefinieerd en opgeleverd. Agile Projectmanagement kent projectfasen en projectrollen die hierbij slim op elkaar inspelen.
Bedrijven en organisaties willen steeds sneller toegevoegde waarde zien van hun projecten. Flexibele (agile) ontwikkelmethoden richten zich op het snel opleveren van bruikbare deelproducten. Maar een flexibele ontwikkelaanpak – gericht op productontwikkelaars – alleen is niet genoeg. Hoe geef je het projectmanagement team de benodigde maximale vrijheid om te kunnen excelleren zonder als business verantwoordelijke manager alle grip op het project te verliezen? De training Agile Projectmanagement Foundation geeft u hier inzicht in.
Het testen van de kwaliteit rondom informatievoorziening en systeemontwikkeling en het kunnen signaleren van knelpunten is belangrijk voor IT-projecten en alle betrokkenen eromheen. Een goed ingericht testproces is van belang voor het slagen van een IT-project en medebepalend voor de kwaliteit van de informatievoorziening en de dienstverlening.
De training Testen Foundation biedt een eerste kennismaking met het vakgebied testen en is bedoeld voor iedereen die op een of andere wijze in zijn/haar werk met testen te maken kan krijgen. De onderwerpen van deze module zijn: kwaliteit van de informatievoorziening, het testproces en de testorganisatie.(bron: exin.nl)
De leerdoelen voor een training Testen Foundation zijn:
Kwaliteit van de informatievoorziening
– De kandidaat kent het belang van kwaliteit van IT-systemen
– De kandidaat kent de basisbegrippen die te maken hebben met de kwaliteit van IT-systemen
Het testproces
– De kandidaat kent de opbouw van een gestructureerd testproces
– De kandidaat kent de activiteiten en de producten van een gestructureerd testproces
De testorganisatie
– De kandidaat kent de organisatorische voorwaarden voor een gestructureerde testaanpak
– De kandidaat kent de rol van ondersteunende processen en hulpmiddelen in het gestructureerd testen
ASL2® heeft als doel het vak applications management te professionaliseren. Dit wordt bereikt door het bieden van een framework, waarin de processen van applications management tot elkaar in relatie gebracht worden. Daarnaast dient het framework als kapstok om ontwikkelde best practices te categoriseren. Naast het framework omvat ASL een uniforme woordenlijst. Door het gebruik van deze terminologie kunnen bij het applications management betrokken partijen beter met elkaar communiceren. (bron: aslbislfoundation.org)
De leerdoelen voor een training ASL® zijn:
Kennis ten aanzien van
– De positionering van ASL® in een beheerorganisatie
– Het onderscheid en de relaties met andere beheervormen
– Het ASL®-referentiemodel voor beheer
• De context (buitenwereld)
• De procesclusters
• De processen
• De relaties
– Het doel van de diverse processen
– De activiteiten binnen de diverse processen
– De relaties tussen de processen (samenhang)
Vaardigheden ten aanzien van
– Het herkennen van ASL® in de praktijk
Attitude met betrekking tot
– De acceptatie van ASL® als Service Management-methode
– De begrippen voor certificering van ASL®
Stel een vraag
Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Gert snel zal reageren:
Hoe meer details, des te beter.
Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"
Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"
Beschikbaarheid typische week
(GMT -04:00) New York
Ma | Di | Woe | Do | Vrij | Zat | Zo | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | |||||||
1 | |||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
5 | |||||||
6 | |||||||
7 | |||||||
8 | |||||||
9 | |||||||
10 | |||||||
11 | |||||||
12 | |||||||
13 | |||||||
14 | |||||||
15 | |||||||
16 | |||||||
17 | |||||||
18 | |||||||
19 | |||||||
20 | |||||||
21 | |||||||
22 | |||||||
23 |
van 50€Bij de leraar thuis
van 50€Les via webcam
van 50€Bij de student thuis
Totale Tevredenheid Gegarandeerd
Good-fit Leraar Garantie
Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.
Online reputatie
- Leraar sinds september 2019
- Geverifieerd telefoonnummer
- Verbonden met Facebook
Beschikbaarheid typische week
(GMT -04:00) New York
Ma | Di | Woe | Do | Vrij | Zat | Zo | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | |||||||
1 | |||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
5 | |||||||
6 | |||||||
7 | |||||||
8 | |||||||
9 | |||||||
10 | |||||||
11 | |||||||
12 | |||||||
13 | |||||||
14 | |||||||
15 | |||||||
16 | |||||||
17 | |||||||
18 | |||||||
19 | |||||||
20 | |||||||
21 | |||||||
22 | |||||||
23 |
van 50€Bij de leraar thuis
van 50€Les via webcam
van 50€Bij de student thuis
Good-fit Leraar Garantie
Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.
Deel deze pagina
Je bent hier
Privélessen
in Hilversum
Vergelijkbare lessen
Nadia
IGCSE & IB bedrijfsbeheer en sociologie/psychologie en
Als eerder afgestudeerd IGCSE & IB-student begrijp ik de stress en moeilijkheden bij het voorbereiden op zowel de tussentijdse als de eindejaarsexamens. Het leerplan voor beide vakken zal gebaseerd zijn op het deconstrueren van de theorie in kleinere secties die dan elk gericht zijn op de belangrijkste woordenschat en feitelijke informatie. Bovendien zal voor elk onderwerp een duidelijke essaystructuur voor examens worden geschetst en geoefend op basis van IGCSE & IB-beoordelingscriteria. Afhankelijk van hoe dichtbij de student is, zullen hun eind- of tussentijdse examens worden gepersonaliseerd om hun beperkingen te verbeteren en samen zal er een gestructureerde samenvatting worden gemaakt om optimaal te slagen in hun examens.
Vorige cijfers:
IGCSE:
Bedrijfskunde: A
Sociologie: A*
IB:
Bedrijfsmanagement HL: 7
Psychologie HL: 6
Daniel
Management Accounting Group Tutoring Services for University Students
Tutorials are geared towards students pursuing undergraduate-level Cost /management accounting courses enabling them to master the underlying concepts for advanced study in the area of accounting.
Some Topics:
Managerial Accounting - Introduction to costing methods, Inventory valuation, manufacturing overheads allocation, job costing, budgeting (cash), process costing, c-v-p analysis, and marginal costing.
Tutoring to get you ready for final exams.
Learn the entire course by yourself
Start learning within 15 minutes of the class.
Complete revision classes that focus on topics covered in the course for the semester.
Classes that assist you to graduate on time.
You are sure to tell your friends about the classes after your first class.
Pieter
Economie, bedrijfseconomie, boekhouden. Voor studenten en niet financiële managers
Alle domeinen van financieel management. Boekhouden van basiskennis tot analytische boekhouding en rapportering.
Balans en een winst- en verliesrekening ; kostprijsberekening ; debiteuren & crediteuren, balansposten & resultaatposten, opbrengsten & inkomsten en kosten & uitgaven; omzetprognose en een liquiditeit-prognose.
BTW werking enn aan- en verkoopfacturen.
Islame
Management, projectmanagement, Business analist, Agile coaching, time management
Hallo,
Ik heb een Master in HR en een Master in Business analyse afgerond. Ik bied cursussen aan om studenten te helpen excelleren in bedrijfscommunicatiebeheer, marketingstrategie en projectmanagement. Ik wil eenvoudige voorbeelden en uitleg geven om studenten te helpen de lessen te onthouden.
De cursussen zijn bedoeld om de student te helpen zijn zwakte in een bepaald onderwerp te overwinnen. Daarnaast focus ik me ook op communicatie en algemene vaardigheden voor holistische ontwikkeling.
Ik heb een aantal jaren in universitaire studies gezeten, als je vragen hebt over het universitaire leven en timemanagement; Ik luister naar jou!
Elke succesvolle student is een eer voor mij :)
Jay
IMMERSION WORKSHOPS (voor leidinggevenden en topmanagement)
Versnel de Engelse taalvaardigheid voor: zakenreizen, betere communicatie met buitenlandse bedrijfsvestigingen, locatiebezoeken in andere landen en andere gerelateerde of relevante activiteiten.
We bieden een intensieve en meeslepende Engelse training, waarin managers interactief kunnen leren met hun eigen native English sprekende coach, door middel van praktische, theoretische, analytische ontdekking en ontwikkeling.
Audiovisuals en meer worden gebruikt. Pas effectieve tactieken toe in praktijksituaties.
Dit omvat: hoe effectief te onderhandelen, hoe tijd efficiënter te beheren, best practices voor het uitvoeren van operaties, hoe om te gaan met bedrijfsherstructureringen en meer.
**OPMERKING: Deze les is alleen voor een halve dag (4 uur) of een hele dag (7 uur) en kan ook worden aangeboden en aangepast om meerdere individuen als groepssessie te huisvesten, voor economische doeleinden. Het wordt aangeraden dat groepen niet groter zijn dan 3 personen per sessie, tenzij de trainer dit goedkeurt. Tarieven zijn afhankelijk van afstanden, afstandsduur, feestdagen en eventuele dal-/buitenstandaard kantooruren, etc.!!
David
Projectmanagement, Business & Management, Prioritering
Ingenieur, doctor in de toegepaste wetenschappen,
Projectdirecteur, People Manager
Beheer van technische en / of industriële projecten
Alle school- en professionele niveaus
Eenmalige interventie en / of Global Global Project Management (turnkey)
Planning, uitbesteding, ...
Guido
Boekhouden: dubbel boekhouden, financiële analyse.
Boekhouden vanuit de meest praktische invalshoek bekeken met de nadruk op inzicht en begrip! Zo had U boekhouden nog nooit gezien; het kan namelijk heel eenvoudig. Uiteraard wordt er altijd vertrokken vanuit de kennis die er al aanwezig is en de voorhanden zijnde cursussen of syllabi.
Veel geduld en de voorliefde om kennis en inzicht te delen vormen mijn persoonlijke basis.
Lien
Algemeen en vennootschapsboekhouden, Management accounting en Analyse van de jaarrekening (3e graad middelbaar + hoger onderwijs)
Ik beschik over een Master in Financieel management met daaropvolgend de Specifieke Lerarenopleiding Economie. Na een kleine tien jaar praktijkervaring in zowel private als publieke sector, maakte ik in 2019 de overstap naar het (hoger) onderwijs. Ik werk nu reeds twee jaar aan Thomas More Hogeschool waar ik meerdere vakken geef binnen het luik accounting en taks (Professionele Bachelor Accountancy-Fiscaliteit en Graduaat Accounting Administration). Daarnaast ben ik ook coördinator van de Graduaat Accounting Administration.
De combinatie van zowel praktijkervaring als didactische ervaring wordt door studenten als een enorm voordeel beschouwd. Zogenaamde theorie wordt namelijk makkelijker onthouden aan de hand van concrete voorbeelden. En laat dat nu net zijn waar ik er enorm veel van heb.
Aan de hand van oefeningen en praktijkcases probeer ik het geheel zo klaar mogelijk voor de student te schetsen. Bovendien beschik ik inmiddels over een heleboek extra oefeningen en cases door mijn huidige functie als lector binnen accounting en taks.
Naast handboeken en ander extra lesmateriaal, kan ik de student tevens een leidraad bieden aan de hand van powerpointslides waarin de "theorie" kort en overzichtelijk samengevat staat.
Chantal
Music Publishing 101, (licenties, synchronisatie, muziek Business Class, geld verdienen met muziek)
Music Publishing is een belangrijk onderdeel van de muziekindustrie! Je hebt een geweldig nummer gemaakt, gefeliciteerd! Nu is het tijd om er wat geld mee te verdienen. Wil je begrijpen hoe je fulltime van je muziek kunt leven? Wil je weten wat je rechten zijn en hoe je geld kunt verdienen met je creativiteit? Dit is een belangrijke les voor iedereen in de muziekindustrie. Je zou net zo geïnvesteerd moeten zijn in de muziekbusiness als in het creëren van geweldige muziek. Deze les duikt diep in muziekcontracten, publicatiedeals, royalty's, synchronisatiedeals en meer! Begrijpen hoe je geld kunt verdienen met alle verschillende aspecten van de muziekindustrie, is alles wat je nodig hebt om hier je fulltime leven van te maken. Investeer in jezelf door deze les te volgen!
Roshika Mallikachchige
INTRODUCTION TO HTML What is HTML and what is web tool
What is HTML?
Hyper Text Markup Language
To generate web document
Created by Tim Bernes-Lee at CERN, European Lab, Geneva.
Editor: Text (Notepad), WYSIWYG (Microsoft Frontpage, Adobe Dreamweaver)
Web tools to create HTML pages:
Start from scratch: using Notepad (Windows), Emacs (UNIX), Simple Text (Macintosh).
WYSIWYG: Adobe Dreamweaver, Microsoft Frontpage, Microsoft Visual Studio.
Teun
Lessen in Business en management in het Nederlands en Engels
Ik kon mensen helpen om kennis van bedrijfskunde op te doen, zowel in het Engels als in het Nederlands.
De lessen kunnen verschillende doelen hebben:
- gewoon zakelijke en managementkennis verwerven die nuttig is in een speciale functieomgeving
- bedrijfs- en managementkennis leren vertalen in de Nederlandse taal
- Nederlands leren spreken in een jobsetting
Ariël
Basisvaardigheden muziek business / management / networking
In deze les zal ik je vanuit mijn eigen ervaring een kijk geven op de muziekindustrie. Ik heb een brede muzieksmaak, maar mijn persoonlijke ervaring zal vooral komen vanuit de urban-scene (hoewel verschillende onderwerpen bij elk genre van toepassing zijn).
Ik zal het hebben over legal aspects, live-sector en het belang van networking.
Jean-Marc
Microsoft Windows, Office en O365 - Initiatie, Ondersteuning, Support
Je hebt een vraag over Windows, Microsoft Office of Office365 (Word, Excel, Powerpoint, Project, Visio, Outlook, ...) ?
Bezorg mij jouw onderwerp en/of support-vra(a)g(en) en ik bereid een antwoord voor. Daarna spreken af voor een Zoom-, Skype- of Teams-sessie...
Rick
SQL, Python of DAX persoonlijke hulp bij het leren van een programmeertaal
Ik heb jaren ervaring in SQL, Python en DAX programmeertalen. Ik bied mij graag aan om hier persoonlijk uitleg over te geven. Ik heb passende en afhankelijk van het niveau, een set aan opdrachten en demo's beschikbaar. Afhankelijk van de ambitie en het huidige niveau bepalen we samen het meest effectieve pad om jouw doelen te behalen. Als je helemaal nog niet met SQL hebt gewerkt is dat ook geen probleem.
Tot snel!
Groet,
Rick
Akshaya
Engels, Bedrijfs- en projectmanagement, Testvoorbereiding Tutoring
Mijn naam is Akshaya en ik heb een grote passie voor lesgeven
'Het is de hoogste kunst van de leraar om vreugde te wekken in creatieve expressie en kennis.'
★ Over mij, ik heb een diploma in Bachelor of Engineering in Computer Science en ook een Post Graduate Degree [MBA-HRM] in Human Resource Management. Momenteel volg ik TEFL om mijn onderwijsvaardigheden te verbeteren.
★★★ Een bekwame en enthousiaste leraar met meer dan 10 jaar ervaring in het ontwikkelen van lesplannen en curriculum voor studenten van alle leeftijden ★★★
★★★ Mijn manier van lesgeven is interactief waarbij ik een sfeer van aandacht en participatie creëer en zowel mezelf als de student betrek. ★★★
➤ Ik moedig studentenparticipatie aan en ik maak de klas interessant, spannend en leuk. Zoals jullie allemaal weten, is vertellen geen lesgeven en luisteren is niet leren. ➤
'Ik kijk er naar uit om van je te horen en ik hoop snel met je samen te werken!'