Philippe
    Betrouwbare leraar
    FavouritesMarkeer als favoriet
    Betrouwbare leraar
    FavouritesMarkeer als favoriet
    van71.70EUR/ u

    Marketing- en merkmanagementtraining - alle niveaus

    Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
    Over de cursus:
    - Deze cursus biedt een complete, toegankelijke en aantrekkelijke introductie tot de marketingprincipes. Mijn doel is om u te leren hoe u een marketingstrategie kunt ontwikkelen en hoe u een marketingplan kunt opstellen.
    Ik probeer een eenvoudige en duidelijke structuur aan te nemen en de volgende onderwerpen te behandelen: de hoofdlijnen van een marketingstrategie, markt- en consumentenanalyse (segmentatie, positionering, targeting), het product, de prijs, de distributiestrategie, evenals communicatie (creatie van campagnes en mediaplanning). Ik neem een ​​beslist concrete aanpak, met veel recente voorbeelden van wereldberoemde bedrijven.

    Over mij:
    - Ik werk in marketing bij een van 's werelds grootste bedrijven voor consumptiegoederen (FMCG), met meer dan 100.000 mensen in ongeveer 70 landen. Ik ben gevestigd in Genève, waar ik de wereldwijde marketing van een merk van meer dan een miljard dollar beheer. In mijn vrije tijd ben ik Marketingassistent aan de Solvay Business School Brussel School of Economics & Management en beoefen ik triatlon en zeilen.

    Extra informatie

    Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
    Cursusmateriaal wordt naar behoefte voorbereid en in PDF-formaat aangeleverd.

    Locatie

    Op een locatie gekozen door de leraar : Rue de l'Ecole-de-Médecine, 1205 Genève, Suisse
    Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Onex, Zwitserland
    Les via webcam

    Use ⊞+wheel to zoom!
    +

    Algemene info

    Vaardigheden:

    Leeftijd:

    Tieners (13-17 jaar oud)
    Volwassenen (18-64 jaar oud)
    Senioren (65+ jaar oud)

    Niveau van de leerling:

    Beginner
    Gemiddeld
    Gevorderden

    Duur:

    60 minuten

    De les wordt gegeven in:

    Frans, Engels, Nederlands

    Over

    Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
    Ik werk in marketing bij een van 's werelds grootste bedrijven voor consumptiegoederen (FMCG), met meer dan 100.000 mensen in ongeveer 70 landen. Ik ben gevestigd in Genève, waar ik de wereldwijde marketing van een merk van meer dan een miljard dollar beheer.

    Opleiding

    Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
    Master in Management Engineering aan de Solvay Brussels School of Economics & Management
    Master in Management bij HEC Lausanne
    Bachelor in Management Engineering aan de Universitaire Faculteit Namen

    Leservaring

    Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
    In mijn vrije tijd ben ik Marketingassistent aan de Solvay Business School Brussel School of Economics & Management en beoefen ik triatlon en zeilen.
    Over de cursus: - Deze cursus biedt een complete, toegankelijke en aantrekkelijke introductie tot het schrijven van een businessplan. Mijn doel is om u te leren hoe u een businessplan kunt ontwikkelen met behulp van het Business Model Canvas. De hoofdthema's zijn: 1. Markt en concurrenten 2. Klanten 3. Waardepropositie 4. Partners 5. Middelen 6. Relaties 7. Kanalenverkoop 8. Marketingplan 9. Inkomsten en kosten 10. Winstgevendheid en financiering Over mij: - Ik werk in marketing bij een van 's werelds grootste bedrijven voor consumptiegoederen (FMCG), met meer dan 100.000 mensen in ongeveer 70 landen. Ik ben gevestigd in Genève, waar ik de wereldwijde marketing van een merk van meer dan een miljard dollar beheer. In mijn vrije tijd ben ik Marketingassistent aan de Solvay Business School Brussel School of Economics & Management en beoefen ik triatlon en zeilen. - Ik won de IVE-ondernemingsplancompetitie in 2011 en was finalist van de Iddea 2015. Ik hielp ook mijn broer de Start'Academy Belgische wedstrijd in 2015 winnen.
    Over de cursus: - Deze cursus biedt een complete, toegankelijke en aantrekkelijke introductie tot de principes van digitale marketing. Mijn doel is om u te leren hoe u een digitale marketingstrategie kunt ontwikkelen en hoe u deze kunt uitvoeren. Over mij: - Ik werk in marketing bij een van 's werelds grootste bedrijven voor consumptiegoederen (FMCG), met meer dan 100.000 mensen in ongeveer 70 landen. Ik ben gevestigd in Genève, waar ik de wereldwijde marketing van een merk van meer dan een miljard dollar beheer. Eerder was ik Digital Marketing Manager voor een merk van shampoos en haarkleurmiddelen, evenals Consultant in Digital Market + ing. In mijn vrije tijd ben ik Marketingassistent aan de Solvay Business School Brussel School of Economics & Management en beoefen ik triatlon en zeilen.
    Ik bied een volledige inleiding tot het schrijven van een CV, sollicitatiebrieven, evenals de voorbereiding van sollicitatiegesprekken (te kiezen op basis van uw behoeften). 1. Bijstand aan de REDACTEUR VAN CURRICULUM VITAE 2. HELP MET HET SCHRIJVEN VAN MOTIEFBRIEVEN 3. Voorbereiding voor HUURGELDEN Voor (1) en (2): als het schrijven helemaal opnieuw begint, moet 2-3 uur worden toegestaan. Als het alleen maar perfect maken is, zou 1-2 uur genoeg moeten zijn. Over mij: - Ik werk in marketing bij een van 's werelds grootste bedrijven voor consumptiegoederen (FMCG), met meer dan 100.000 mensen in ongeveer 70 landen. Ik ben gevestigd in Genève, waar ik de wereldwijde marketing van een merk van meer dan een miljard dollar beheer. - - In mijn vrije tijd ben ik marketingassistent aan de Solvay Business School Brussels School of Economics & Management en geef ik ook coaching aan Young Graduates via ons Mentoring-programma. - Ik beoefen triatlon en zeilen.

    Stel een vraag

    Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Philippe snel zal reageren:
    Hoe meer details, des te beter.
    Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"

    Beschikbaarheid typische week

    MaDiWoeDoVrijZatZo
    7              
    8              
    9              
    10              
    11              
    12              
    13              
    14              
    15              
    16              
    17              
    18  Maandag om 18:00  Dinsdag om 18:00  Woensdag om 18:00  Donderdag om 18:00      
    19  Maandag om 19:00  Dinsdag om 19:00  Woensdag om 19:00  Donderdag om 19:00      
    20  Maandag om 20:00  Dinsdag om 20:00  Woensdag om 20:00  Donderdag om 20:00      
    21              
    22              
    23              
    van 71.70€Bij de leraar thuis
    van 71.70€Les via webcam
    van 92.57€Bij de student thuis

    Good-fit Leraar Garantie


    Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.

    Online reputatie

    • Leraar sinds april 2018
    • Verbonden met Google+

    Beschikbaarheid typische week

    MaDiWoeDoVrijZatZo
    7              
    8              
    9              
    10              
    11              
    12              
    13              
    14              
    15              
    16              
    17              
    18  Maandag om 18:00  Dinsdag om 18:00  Woensdag om 18:00  Donderdag om 18:00      
    19  Maandag om 19:00  Dinsdag om 19:00  Woensdag om 19:00  Donderdag om 19:00      
    20  Maandag om 20:00  Dinsdag om 20:00  Woensdag om 20:00  Donderdag om 20:00      
    21              
    22              
    23              
    van 71.70€Bij de leraar thuis
    van 71.70€Les via webcam
    van 92.57€Bij de student thuis

    Good-fit Leraar Garantie


    Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.

    Deel deze pagina

       LinkedIn      Google+

    Stanley
    MEER NAAMSBEKEND KRIJGEN DOOR SOCIAL MEDIA TE GEBRUIKEN
    Tegenwoordig zit iedereen op zijn/haar telefoon de nieuwste vlogs te kijken van hun favoriete YouTuber. Een mooie foto van hun favoriete fitness Influencer aan het bewonderen. Heftige discussies op Twitter volgen en hun mening delen. Kortom de AANDACHT gaat naar SOCIAL MEDIA. Social media is een onmisbare onderdeel voor elke bedrijf, (non-) profit organisatie, vereniging, ondernemer. Wil je meer weten over Social media marketing? Stuur me gerust een bericht!!

    Koen
    Online marketing (SEO, SEA, FB Advertising, ...)
    Tips en tricks van online marketing. Maak uw website online nog beter vindbaar via de traditionele en minder traditionele manieren. (geschikt voor persoonlijke websites, bedrijfspagina's, e-commerce, ...) Onderdelen die besproken worden (Eigen selectie mogelijk) 1 Wat is online marketing 2 SEO (optimalisatie van uw website) - Analyse van de website (waar is er plaats voor verbetering) - Pagina optimalisatie (zinvol of niet) - "Psychologie" van de bezoeker / klant - Linkbuilding (wat, waar en hoe) - Content is King (welke keywords helpen mijn pagina) - ... 3 SEA (Welke campagnes werken goed en welke niet) - Opzetten van Google adwords account (Hoe beginnen?) - Google Search of Google Display - Nuttige Keywords voor uw campagne (mass search + long tail) - ... 4 Facebook + FB advertising (Hoe begint u er aan) - FB (fan)pagina opzetten - FB Content Management Plan (van plan tot uitwerking) - FB Advertising (Wat werkt wel en want niet) - ... 5 Google Analytics (Beter geïnformeerd over uw website) - Opzetten van Google Analytics - KPI instellen - Nuttige informatie over bezoekers en surfgedrag - Rapporten uit Google Analytics - ... Alle lessen zijn gebaseerd op eigen ervaring uit de praktijk. Met een brede basis van online marketing van KMO's en Multinationals. (Gewerkt voor bedrijven als EuroCam, Ledlamponline, Krëfel, Pioneer Europe)