X #BlijfThuis! Profiteer van onderwijs op afstand zodat je thuis kunt blijven en gezond kunt blijven! Ontdek online lessen!
    Lieke

Huiswerkbegeleiding en bijles exacte vakken en biologie

Ik heb een eerstegraads lesbevoegdheid biologie en een tweedegraads lesbevoegdheid scheikunde. Ik heb de laatste 6 jaar gewerkt als Technisch Onderwijs Assistent op een Lyceum.

Huiswerkbegeleiding helpt de leerling met plannen en op tijd maken van al het huiswerk en het leren voor de toetsen.

Huiswerkbegeleiding kan individueel of in een klein groepje van max. 3 leerlingen.

Op een locatie gekozen door de leraar : Loolaan, 7314 AD Apeldoorn, Nederland

De les wordt gegeven in:

Nederlands

Ik ben kort geleden gestopt met werken op school. Maar ik vind het leuk en belangrijk om aan het werk te blijven en mijn ervaring te gebruiken. Ik kan goed uitleggen en helpen bij het verbeteren van studievaardigheden.

- Wageningen University, richting dierwetenschappen.
    - Ambi-opleiding, dit is een HBO-opleiding in de Informatiekunde
    - Onderwijsbevoegdheid biologie en scheikunde

Ik heb bijna mijn hele loopbaan gewerkt als docent, opleider of trainer. In het bedrijfsleven en op scholen. Ik heb lesgegeven in biologie, scheikunde en ANW. Ook heb ik een aantal jaren gewerkt als trainer communicatie en timemanagement.

Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Lieke snel zal reageren:

15  Maandag om 15:00  Dinsdag om 15:00  Woensdag om 15:00    Vrijdag om 15:00
    16  Maandag om 16:00  Dinsdag om 16:00  Woensdag om 16:00    Vrijdag om 16:00
    17  Maandag om 17:00  Dinsdag om 17:00  Woensdag om 17:00

• Leraar sinds oktober 2018
    • 1 herhaalleerling
    • Verbonden met Linkedin
      368 verbindingen

15  Maandag om 15:00  Dinsdag om 15:00  Woensdag om 15:00    Vrijdag om 15:00
    16  Maandag om 16:00  Dinsdag om 16:00  Woensdag om 16:00    Vrijdag om 16:00
    17  Maandag om 17:00  Dinsdag om 17:00  Woensdag om 17:00

Wiskunde, Economie, M&O, Geschiedenis, Scriptiebegeleiding
    - Wiskunde A, Geschiedenis op alle niveaus van het voortgezet onderwijs - Economie, M&O op alle niveaus van het voortgezet onderwijs, tevens ook HBO/Universitair - Scriptiebegeleiding alle niveaus van het voortgezet onderwijs, tevens ook HBO/Universitair (economische onderwerpen)

Mahmood
    Wiskunde en natuurkunde lessen voor beginners en halfgevorderden
    Heb je wat extra hulp nodig met wiskunde of natuurkunde? Ik kan je helpen! Slechts een klein overzicht van wat ik je kan leren: - Fundering van de wiskunde - Basisbegrippen in de wiskunde - Algebra en trigonometrie - Elementaire statistieken - Moderne geometrie - Calculus - Differentiaalvergelijkingen Mijn cursussen zijn aangepast aan elk niveau, van basisniveau tot zeer geavanceerd. Geef jezelf een kans op een betere toekomst door deel te nemen aan mijn lessen. :) Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen. Over mij: Ik ben een gepassioneerd en technisch persoon die het heel leuk vindt om mijn kennis te delen door mensen te onderwijzen en op te leiden. - Ik geef les aan studenten sinds 8 jaar - Echt enthousiasme en passie voor wiskundeonderwijs - Uitstekende communicatievaardigheden - Slim gebruik van innovatieve en vindingrijke lesmethoden om te voldoen aan de speciale behoeften van een persoon of groep.

Clive
    Bijles Mechanica, Statica, Dynamica, Sterkteleer, Constructieleer, Stromingsleer, Breukmechanica, Thermodynamica, Wiskunde of Natuurkunde
    Ben je mbo, havo, vwo, hbo, wo student of studeer je bouwkunde, civiele techniek, werktuigbouwkunde, Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek of industrieel product ontwerpen en heb je behoefte aan extra hulp/begeleiding om je Mechanica, Statica of Dynamica toets te halen? Woon je in de regio Amsterdam? Neem dan contact met mij op. Ik help je op een geduldige, efficiënte en mbv een effectieve onderwijsmethode om je toets alsnog met een hoog cijfer te halen. Verder bied ik ook hulp in de volgende vakken: Krachtswerking 3D modelleren Warmteleer Eindige Elementen Methode Mechanische Trillingen Machine Onderdelen - Theorie & Praktijk

Yasmin
    Chemie, natuurkunde, biologie, wiskunde en Engels
    Ik ben een internationale opvoeder die lessen geeft voor de vakken: Scheikunde, Natuurkunde, Biologie, Wiskunde en Engels. Ik geef les voor zowel A-niveaus als het IB-curriculum en alle lessen worden in het Engels gegeven. De lessen kunnen in de studenten thuis of via skype worden gegeven. Ik ben ook in staat om te helpen met IA's, Engelse essays en opdrachten.

Denis
    Privéleraar wiskunde - Economie - Nederlands - Engels - Boekhouding - Bedrijfsfinanciering - M&A
    Hallo daar! Welkom op mijn pagina. (Alles wordt automatisch vertaald door Google, deze pagina is oorspronkelijk in het Engels geschreven) Ik probeer altijd de ontwikkeling van mijn studenten te verbeteren, zodat ze tevreden zijn met hun onderwijskwaliteit en zelfvertrouwen. Ik heb ervaring thuis en op school te werken, en ik heb meestal gewerkt met en ouder. Ik heb me echter nooit beperkt tot een bepaalde leeftijd als het gaat om het nemen van studenten - leren is voor alle leeftijden! Ik vind het erg belangrijk om een omgeving te creëren waarin de student zich comfortabel voelt om zich vrij te uiten en te genieten van zijn leren. Dit creëert een solide platform voor een diepere en creatievere benadering van het onderwerp. Bovenal zijn ze gunstig voor elkaar, voor hun specifieke doelen, voor dergelijke en dergelijke andere dingen die ze kunnen zijn. Ik hoop dat ik je snel ontmoet!

Hanna
    Wiskunde, informatica, chemie, Frans, Engels, Nederlands, studiemethode, voorbereiding ingangsexamen geneeskunde
    Beste student Ik ben, een jonge, gemotiveerde en enthousiaste leerkracht wiskunde-informatica. Studenten kunnen soms niet altijd goed meevolgen in bepaalde lessen omdat het soms wat snel gaat en hebben soms gewoon wat meer tijd nodig om bepaalde zaken te begrijpen. Het begrijpen van de leerstof is zeer belangrijk. Ik bied daarom bijlessen aan op maat van iedere student! Elke student is anders, leert anders. Door de lerarenopleiding die ik gevolgd heb en de jaren ervaring met bijles geven, ken ik heel veel (online) tools waarmee leerlingen efficiënt en beter zaken kunnen stockeren in het geheugen. De student zal inzien dat leren op die manier ook véél leuker is! Vakken waarin ik bijlesen geef: - Wiskunde - Informatica (Excel, Word, Access, Programmeren...) - Wetenschappelijke vakken - Frans - Engels - Nederlands - Voorbereiding ingangsexamen geneeskunde (ik beschik over duidelijke cursussen) Contacteer me gerust als je nog vragen hebt. :)

Joachim
    Wiskunde cursus van basis tot middelbare school
    Afgestudeerd in Management Sciences en al een overtuigende ervaring hebben in privé-onderwijs, bied ik individuele cursussen aan van 1 tot 6 jaar voor de volgende onderwerpen: - Wiskunde - Economie - Boekhouding - Engels - Nederlands Wacht niet tot uw kind in grote moeilijkheden verkeert om mij te bellen om de cursussen te herzien en te herzien. Dit moet op regelmatige basis worden gedaan om de kans op succes te maximaliseren. Voel je vrij om op mij te reageren in privébericht

Hans
    math tutor (online) bijles wiskunde online (live via je pc)
    Math tutor online mijn naam is Hans . Ik ben voormalig docent wiskunde in opleiding en ik geef als zzp'er online bijles wiskunde. Die bijles geef ik live via de computer, dus iedereen in heel Nederland (en zelfs wereldwijd) kan bijles van mij krijgen.

Harry
    Wiskunde bijles voor basis- en middelbare scholieren
    Ik heb 10 jaar ervaring in wiskunde, natuurkunde en wetenschappen in de ruimtevaart, elektronica en ruimtefysica. Ik kan wiskunde op een zeer innovatieve manier onderwijzen die iedereen kan begrijpen en bekwaam worden. Ik verstrek heel eenvoudige oefeningen stap voor stap

Sibel
    Economie, wiskunde en Frans en andere vakken van het middelbaar onderwijs
    Ik heb mijn masterdiploma in Handelsingenieur behaald, aangevuld met het diploma van Leraar. Meestal begeleid ik leerlingen met hun huiswerk of ter voorbereiding van toetsen of examens. In de meeste gevallen hebben de leerlingen hun eigen lesmateriaal mee waarmee ze moeilijkheden ondervinden. Uiteraard kan ik bijkomende oefeningen voorbereiden zodat de leerling thuis zelfstandig kan studeren.

Saibal
    Wiskunde en / of natuurkunde op alle niveaus, op een professionele manier onderwezen
    Leer echte wiskunde of natuurkunde om echt goed te worden in deze onderwerpen. Als je worstelt met wiskunde of natuurkunde op school, dan denk je misschien dat alleen al het proberen te halen wat er op school geleerd wordt moeilijk genoeg zal zijn. Wiskunde en natuurkunde worden echter op een extreem dumbed down manier in scholen onderwezen, wat ervoor kan zorgen dat sommige studenten ook naar beneden gaan. Net zoals je niet fit kunt worden door heel lichte oefeningen te doen die het lichaam nauwelijks belasten, kun je niet goed worden in wiskunde door de oefeningen op het middelbare schoolniveau steeds opnieuw te doen. Iemand die fysiek niet fit is, kan moeite hebben om in een behoorlijk tempo te lopen, maar lopen is geen goede oefening om fit te worden.

Niels
    Wiskunde en Engels op een middelbare school niveau, wiskunde en Engels op middelbare school niveau.
    Ik ben een tutor voor iedereen die problemen heeft met hun Engelse en Math-lessen op school. Ik ben afgestudeerd in de industriële wetenschappen (8 uur wiskunde per week), studeer voor docent op de middelbare school en spreek Nederlands en Engels op een natuurlijk geboren luidsprekerniveau. Mijn studiebegeleiding is geen vervanging voor je huidige lessen, maar een toevoeging voor het geval je problemen met ze hebt. Ik ben een leraar voor iedereen die problemen heeft met Engels en Wiskunde op school. Ik ben afgestudeerd in Industriële Wetenschappen, studeer currently further for Leraar. Secundair onderwijs en spreek Nederlands en Engels zo vlot als een moedertaal. Mijn lessen zijn geen vervanging voor echte schoollessen, maar eerder als aanvulling als u moeite heeft met het lesmateriaal. Ik kan ook helpen voor mensen sterven op Engels of Wiskunde gewoon willen bijschaven.

Jasin
    PRIVÉCURSUSSEN in de wiskunde + Specifieke voorbereiding voor tests ALLE NIVEAUS
    Student in het derde jaar van Finance in Parijs momenteel en eerder in Telecommunicatie engineering in Zwitserland geeft wiskunde cursussen op alle niveaus tot het 1e jaar University + Specifieke voorbereiding voor algemene en / of professionele baccalaureaat examens. . Student in het tweede jaar van Finance in Parijs momenteel en eerder in Telecommunicatie engineering in Zwitserland geeft wiskunde cursussen op alle niveaus tot het 1e jaar University + Specifieke voorbereiding voor algemene en / of professionele baccalaureaat examens.

Mike
    Bijles wiskunde, natuurkunde en scheikunde op de middelbare school
    Schoolondersteuning voor leerlingen op de lagere school of middelbare school. Ik ben momenteel zelf een middelbare schoolstudent in mijn laatste jaar. Ik doe wetenschappen-wiskunde met 8 uur wiskunde. Ik heb toelatingsproeven gedaan voor een universiteit in Nederland, en heb uitstekende resultaten voor mijn wetenschapsvakken. Medestudenten uit mijn klas vragen me vaak om hulp. Daarnaast is het vaak beter als een leerling hulp kan krijgen van een medestudent die de leerstof goed begrijpt. Dus indien u hulp nodig heeft bij toelatingsproeven, examens of gewoon uitleg om een achterstand in te halen, dan kan uitleg van een medestudent u zeker helpen.

Bijles gever voor wiskunde voor 1ste, 2de en 3de graad. Fysica voor 3de graad
    Ik heb mijn eerste jaar van de bachelor wiskunde aan de UHasselt nu afgerond zonder herexamens. Ik heb een toneeldiploma en ben oud-leiding bij de scouts (dus ik heb enige ervaring met kinderen). Ik zie te veel kinderen, die het onnodig moeilijk hebben met wiskunde. Persoonlijk zie ik dit allemaal gebeuren door een gebrek aan toepassingen in het dagelijkse leven. Dit wil ik veranderen door hen deze toepassingen te laten zien en het allemaal wat eenvoudiger uit te leggen. Ik zal eerst algemeen kijken waar de problemen zitten en dan specifiek daarop in blijven gaan tot dat deze opgelost zijn.