Lieke

Huiswerkbegeleiding en bijles exacte vakken en biologie

Ik heb een eerstegraads lesbevoegdheid biologie en een tweedegraads lesbevoegdheid scheikunde. Ik heb de laatste 6 jaar gewerkt als Technisch Onderwijs Assistent op een Lyceum.

Huiswerkbegeleiding helpt de leerling met plannen en op tijd maken van al het huiswerk en het leren voor de toetsen.

Huiswerkbegeleiding kan individueel of in een klein groepje van max. 3 leerlingen.

Op een locatie gekozen door de leraar : Loolaan, 7314 AD Apeldoorn, Nederland

Ik ben kort geleden gestopt met werken op school. Maar ik vind het leuk en belangrijk om aan het werk te blijven en mijn ervaring te gebruiken. Ik kan goed uitleggen en helpen bij het verbeteren van studievaardigheden.

- Wageningen University, richting dierwetenschappen.
    - Ambi-opleiding, dit is een HBO-opleiding in de Informatiekunde
    - Onderwijsbevoegdheid biologie en scheikunde

Ik heb bijna mijn hele loopbaan gewerkt als docent, opleider of trainer. In het bedrijfsleven en op scholen. Ik heb lesgegeven in biologie, scheikunde en ANW. Ook heb ik een aantal jaren gewerkt als trainer communicatie en timemanagement.

Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Lieke snel zal reageren:

8  Maandag om 8:00  Dinsdag om 8:00  Woensdag om 8:00  Donderdag om 8:00  Vrijdag om 8:00
    9  Maandag om 9:00  Dinsdag om 9:00  Woensdag om 9:00  Donderdag om 9:00  Vrijdag om 9:00
    10  Maandag om 10:00  Dinsdag om 10:00  Woensdag om 10:00  Donderdag om 10:00  Vrijdag om 10:00
    11  Maandag om 11:00  Dinsdag om 11:00  Woensdag om 11:00  Donderdag om 11:00  Vrijdag om 11:00

• Leraar sinds oktober 2018
    • Verbonden met Linkedin

Natuurkunde probleemoplossing: strategieën en toepassing!
    Het oplossen van woordproblemen in de natuurkunde is een essentiële vaardigheid om te slagen voor een natuurkundecursus. In deze les richten we ons op het ontwikkelen van die vaardigheden. Daar zijn strategieën voor. Het is geen willekeurige benadering. Je kunt het leren. Je leert hoe je een grote hoeveelheid tekst kunt vertalen naar zinvolle diagrammen en variabelen die kunnen worden gebruikt om een fysieke grootheid te verkrijgen en te berekenen. Je leert hoe je welke vergelijking gebruikt en waar. Het gat in je wiskundige kennis zal worden opgevuld om elk natuurkundig probleem aan te pakken.

Bijles gever voor wiskunde voor 1ste, 2de en 3de graad. Fysica voor 3de graad
    Ik heb mijn tweede jaar van de bachelor wiskunde aan de UHasselt nu afgerond zonder herexamens. Ik heb een toneeldiploma en ben oud-leiding bij de scouts (dus ik heb enige ervaring met kinderen). Ik zie te veel kinderen die het onnodig moeilijk hebben met wiskunde. Persoonlijk zie ik dit allemaal gebeuren door een gebrek aan toepassingen in het dagelijkse leven. Dit wil ik veranderen door hen deze toepassingen te laten zien en het allemaal wat eenvoudiger uit te leggen. Ik zal eerst algemeen kijken waar de problemen zitten en dan specifiek daarop in blijven gaan tot dat deze opgelost zijn.

Tiziana
    Bijles op de basisschool, voorbereiding op het CEB en werkwijze.
    Leraar in het basisonderwijs met 15 jaar ervaring in actief lesgeven, moeder en auteur van schoolboeken, ik ondersteun kinderen van 6 tot 12 jaar in alle stadia van hun leerproces: - sanering, - vertraging, - Leren lezen, - werk methode, - voorbereiding op de CEB. Ik heb goede kennis van leerstoornissen (dyslexie, dyscalculie, disorthografie, dyspraxie) en pas me gemakkelijk aan aan uw verwachtingen. Creatief en betrokken, ik zorg ervoor dat ik mijn lessen personaliseer op basis van de interesses van elk kind.

Bijles wiskunde, natuurkunde en programmeren voor alle niveaus
    Wiskunde, natuurkunde en programmeren zijn allemaal ongelooflijk belangrijk in de moderne wereld. Bekijk een van de baanbrekende ontdekkingen van de 21ste eeuw en je zult zien dat het minstens één, zo niet al deze onderwerpen betreft. Ik had het voorrecht om bij verschillende internationale onderzoekscentra te werken en uit eerste hand de kracht van zo'n toolset te ervaren. Momenteel ben ik docent aan de TU Delft en deel ik mijn kennis graag met de nieuwe generatie enthousiaste studenten. Ik zou echter ook scholieren, die problemen kunnen ondervinden met deze vakken, helpen om ze te begrijpen en een duurzame passie voor leren te ontwikkelen. In mijn lessen gebruik ik altijd een persoonlijke benadering, waarbij ik studiemateriaal relateer aan de onderwerpen die studenten al kennen en leuk vinden. Op zo'n manier kan ik ervoor zorgen dat studenten de stof niet alleen begrijpen, maar het ook langer onthouden en gemotiveerd blijven om er meer over te leren.

(Online) Bijles Wiskunde / Rekenen (Vmbo - Mavo - Havo - Vwo - MBO - HBO, waaronder de WisCat - toets; Basisonderwijs )
    Als bevoegd wiskundedocent geef ik (online) bijles in Wiskunde en/of Rekenen: - Voortgezet Onderwijs: Vmbo - Mavo - Havo - Vwo; - Beroepsonderwijs: MBO - HBO (waaronder de WisCat-toets); - Basisonderwijs (extra ondersteuning in rekenen). Stap voor stap nemen we de leerstof samen door, zodat je het goed onder de knie krijgt. Wiskunde (en ook Rekenen) leer je door te doen! Het geeft mij veel voldoening als de leerling mooie cijfers haalt. Ook (online) bijles in de schoolvakanties mogelijk.

Collegegeld in wiskunde en wetenschappen (natuurkunde, scheikunde, biologie), wiskundig gedeelte (GRE en SAT)
    Wiskundecursus gegeven door een afgestudeerde ingenieur met meer dan 10 jaar ervaring in het lesgeven in wiskunde (tot bachelorniveau) en meer dan 3 jaar ervaring in het lesgeven en begeleiden van gestandaardiseerde tests (GRE en SAT). Ik zal je helpen om gestandaardiseerde cursussen (GRE, SAT en zelfs TOEFL) effectiever te leren. Er zijn wiskundelessen beschikbaar voor studenten tot bachelorniveau, waaronder bachelorstudenten, IB-studenten (wiskunde SL en wiskunde HL), studenten op A-niveau, studenten op Europees S6- en S7-niveau, GCSE-studenten en IGCSE-studenten. De cursus Wetenschap (Fysica en Scheikunde) is beschikbaar voor studenten tot Europees hoger secundair niveau, IB en A-niveau. Wetenschapslessen (biologie) zijn beschikbaar voor de studenten tot Europees secundair niveau, GCSE-niveau en IGCSE-niveau. Momenteel geef ik les: 1. GCSE-studenten 2. IGCSE-studenten 3. IB-studenten 4. Europese scholieren 5. Studenten op AS / A-niveau 6. Lycée Vauban-studenten 7. Athénée de Luxembourg studenten Er zal ook huiswerkhulp beschikbaar zijn voor scholieren. De voortgang van de student kan worden afgeleid uit de periodieke tests in alle bovenstaande cursussen volgens de eisen van de ouders of de student zelf. Gelieve de notitie te lezen. Opmerking: 1. Hoewel sommige van mijn studenten een cursus Frans / Duits / Zweeds volgen, is mijn onderwijstaal Engels. Aangezien het onderwerp wiskunde is, is het gemakkelijk om erachter te komen waar de taak over gaat (aangezien ik ook een algemene kennis van een bepaalde taal heb) en daarom leg ik het antwoord in het Engels uit.

Thierry
    Wiskunde en economie bijles (mathematics and economics tutoring)
    Achter de feiten aanhobbelen met wiskunde is een van de meest demotiverende dingen in welke onderwijsvorm dan ook. Ik help je niet alleen met de stof waarmee je problemen hebt, maar ook om je zo snel mogelijk te leren hoe je vanaf nu elk probleem op kan lossen.

Yas
    Wiskunde voor basis- tot universiteitsstudenten / Wiskunde voor studenten in de lagere school, middelbaar en universiteit
    (Alle cursussen zijn ook mogelijk in het Engels en Perzisch (Farsi)) Als ingenieur wil ik graag helpen andere studenten wegwijs te maken in de soms complexe wereld van wiskunde en fysica. Gedurende de mijne studies heb ik 6j bijles gegeven in de middelbare scholen, regio Den Haag, Delft, Rotterdam en Antwerpen. Hierbij tracht ik interactief met de leerling de leerstof door te nemen en oefeningen concepten zoveel mogelijk als mogelijk te linken aan voorbeelden uit ons dagelijks leven om student te voorbereiden en te oefenen. Indien je dus bijles wenst over een van meerdere onderwerpen in wiskunde of fysica, kan je mij beginnen.

Romanie
    Bijles voor lagere school en 1ste graad middelbaar studenten
    Hallo, bent u om zoek naar iemand om uw zoon/dochter extra uitleg te geven over de leerstof van de lagere school of 1ste graad middelbaar onderwijs? Dan help ik graag! Ik ben een enthousiaste 15-jarige die uw kind heel graag zou bijstaan in zijn/haar studies. Door mijn richting clil-latwetwisk5 kan ik veel diverse vakken geven. Zowel online als op locatie help ik graag. Stuur gerust een berichtje voor meer informatie! Met vriendelijke groeten, Romanie

Jelmer
    bijles wiskunde en natuurkunde door ervaren leraar, alle niveau's
    Bijles wiskunde / natuurkunde op alle niveau's. - uitleg theorie - huiswerkbegeleiding - examentraining Ik heb meer dan 5 jaar ervaring in het geven van bijles in wiskunde en natuurkunde. Daarnaast heb ik als part-time docent op een middelbare school gewerkt. Na mijn studie natuurkunde en werktuigbouwkunde (TU Delft, afgestudeerd: 9) heb ik meer dan 4 jaar gewerkt als ingenieur in de high-tech industrie. Ik heb altijd mijn passie behouden voor het uitleggen van gecompliceerde concepten op een manier die behapbaar is voor iedereen. Elke scholier leert op zijn/haar eigen manier en ik kies de meest effectieve en passende uitleg om de leerling de nodige kennis en vaardigheden bij te brengen voor een beter begrip en succesvolle toetsresultaten.

Wiskunde/statistieken/proba, natuurkunde en scheikunde cursussen voor afstandsonderwijs
    Docent in het secundair en hoger onderwijs geeft voor het secundair en hoger onderwijs privélessen in wiskunde, kansrekening en statistiek, natuurkunde en scheikunde. Geweldige ervaring en veel oefeningen! Lessen alleen op afstand, via Skype, Facebook, etc.

Jackie
    Groepslessen: wiskunde, natuurkunde, scheikunde, via videoconferentie - universitair niveau
    groepsrechtbank Aarzel niet om erover te praten in het publiek. iedereen achter hun pc met Zoom. ************************************************** * **************************************** Bij mij zul je dol zijn op wiskunde. Rekenbaas, ik had 100% wiskunde op mijn lagere en middelbare school. Elk jaar geselecteerd voor de Belgische Wiskundige Olympiade, nam ik ook deel aan andere competities waar ik hoog op nationaal niveau stond Voor mij is er geen geheim: oefenen, oefenen, oefenen ... Hoe meer je oefent, hoe beter je begrijpt, de resultaten zullen verbeteren en je zult genieten van dit materiaal dat niet zo heks is Mijn pedagogie is flexibel, ik pas me aan de student aan. Naast het herhalen van de klassieke theorie, leg ik de dingen anders uit, zodat de student het beter kan begrijpen. Ook begeleid ik de student graag bij het doen van rekenoefeningen, zodat de student na mijn vertrek alleen verder kan. Ik ben ook buiten schooltijd bereikbaar als je een vraag hebt.

John
    Bijlessen wiskunde, fysica, chemie - secundair onderwijs
    Op basis van mijn diploma burgerlijk ingenieur en de vele jaren ervaring bijles geven, beschik ik over een uitgebreide kennis wiskunde, fysica, chemie en de toepassingen ervan. Ik leg de leerstof duidelijk en helder uit. Ik kan u helpen de leerstof te verdiepen. Daardoor verwerft u inzicht om mooie resultaten te behalen.

Pieter
    Wiskunde/Wetenschappen Primair, Secundair en Hoger Onderwijs (privéles)
    Is wiskunde voor jou niet helemaal duidelijk? Heb je nog vragen bij fysica? Wil je je verder verdiepen in de wetenschappen? Dan help ik je hier graag bij! Als burgerlijk ingenieur mechanica, 26 jaar, help ik je verder met al je vragen op een duidelijke en gestructureerde manier. Ik geef mijn lessen op een interactieve manier en pas dit aan aan je specifieke vragen en verwachtingen. Al vanaf mijn 16 jaar geef ik les aan kinderen en (jong)volwassen in verschillende domeinen. Lessen zijn mogelijk via Zoom/Skype of ter plaatse indien gewenst.