Wiskunde en economie en rekenen. wordt een wiskunde genie tijdens mijn lessen.

Wiskunde is mijn sterkste vak ook geef ik economie en rekenen. Ik ben in staat om het stof voor je te vergemakkelijken door didactisch les te geven. Les geven is mijn passie en jouw helpen je studieproblemen te verhelpen doe ik graag. Neem contact met mij op voor meer informatie.

Schrift, boeken en rekenmachine altijd bij je hebben tijdens mijn les

Op een locatie gekozen door de leraar : Van Effenstraat, Amsterdam, Nederland

suitcase iconVaardigheden:

Ik ben een energieke, gedreven en creatieve persoon. Mijn passie ligt in het doceren. Ik voel me op mijn best als ik voor een klas met leerlingen sta. Als docent heb ik inmiddels ervaring opgedaan. Ik heb de laatste jaren mezelf leren kennen als een docent die leerlingen motiveert, stimuleert en helpt mijn vak te begrijpen. Als docent heb ik ervaring bij het coachen en begeleiden van leerlingen. Ik zet me graag in om studieproblemen te verhelpen en kwaliteiten te herkennen in mijn leerlingen. Ik ben doelgericht, stressbestendig en zet graag een extra stap om de leerlingen te motiveren en te zien groeien in het vak. Ook ben ik op de hoogte van de laatste technologische innovaties op het gebied van lesgeven. Samen werken doe ik graag om het onderwijs te verbeteren en de kwaliteit te behouden.

Na mijn opleiding HBO bedrijfseconomie ben ik mij goed gaan oriënteren op de kansen en mogelijkheden op de arbeidsmarkt. Ik ben me uiteindelijk gaan richten op het onderwijs, omdat dit mij meer motiveert. Vol enthousiasme heb ik de docenten opleiding algemene economie gevolgd. Daarna heb ik 12 maanden stage gelopen bij het ROC in Amstelveen. Tijdens mijn LIO-stage is het dynamiek en contact met de leerlingen als docent mij enorm goed bevallen. Elke dag is anders in het onderwijs en dat geeft mij als docent de motivatie leerlingen te inspireren en inlevingsvermogen te hebben voor elke situatie. Als docent heb ik ervaring met examenklassen en het begeleiden van leerlingen. Ik was namelijk mentor voor twee eindklassen en begeleidde leerlingen die studievertraging hadden en laag hebben gescoord voor het vak rekenen. Daarna heb ik ervaring opgedaan door les te geven op scholen als 2de graads wiskunde en economie docent.

Met mijn ambitieuze, inspirerende en gemotiveerde houding kan ik zeker een positieve bijdrage leveren. Ik vertrouw erop dat het bovenstaande in combinatie met mijn profile voldoende aanleiding biedt voor les. Neem contact met mij op en laat mij jou je studieproblemen verhelpen

Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Amin snel zal reageren:

1    Dinsdag om 1:00

14    Dinsdag om 14:00
15    Dinsdag om 15:00

Privélessen

Nora
Wiskunde voor de middelbare school, HBO en start universiteit
Ben je op zoek naar iemand die je kan helpen en uitleg kan geven bij het leren van wiskunde of natuurkunde? Gaat het niet lekker ondanks dat je hard leert of heb je juist moeite om je er toe te zetten? Moet je deze toets echt halen, dan kan ik je helpen! Ik ben Nora, 32 en geef bijles aan alle klassen van de middelbare school. Ik heb wiskunde gestudeerd aan de Universiteit van Amsterdam en heb ruime ervaring in het geven van bijles (o.a. eindexamentrainingen). Leerlingen omschrijven me als geduldig en positief. Ik vind het ook echt leuk om wiskunde les te geven en te kijken hoe ik de stof zo simpel mogelijk kan uitleggen. De bijlessen kunnen zowel online als offline (rekening houdend met corona) worden gegeven.

Naomi
Bijles in rekenen voor basisschool leerlingen tot groep 8
Op de basisschool was ik goed in rekenen en mijn doel is om leerlingen die hier niet zo goed in te zijn verder te helpen om zichzelf te verbeteren. Ik maak graag een plan met de leerlingen om zich verder te kunnen ontwikkelen. Ook kan ik eventueel helpen met andere vakken.

Luna
Bijles in de Betavakken - Wiskunde, Natuurkunde, Scheikunde
Ik ben Luna, afgestudeerd Ecologe (MSc.) én enthousiast bijleslerares met ervaring! In de ruim 9 jaar waarin ik zowel bijlessen en huiswerk/studiebegeleiding verzorg, heb ik leerlingen zien groeien, betere cijfers zien halen en slagen.

Roland
Bijles wiskunde/calculus/natuurkunde voor middelbare scholieren en universiteitsstudenten
Wiskunde, calculus en natuurkunde kunnen soms overweldigend zijn, vooral als de theorie of oplossingsmethode onduidelijk is. Ik ben cum laude afgestudeerd Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek aan de TU Delft en help sinds 2017 andere leerlingen met hun problemen. Met mijn rustige en stapsgewijze uitleg wordt een tweede kijk op de oplossingsprocedure gegeven, wat vaak ontbreekt. Ik geef bijles in diverse wiskunde- en natuurkundevakken op zowel het middelbaar als het middelbaar onderwijs, maar ook op wetenschappelijk bachelorniveau. Dit kan theorie/oefeningsgericht zijn, maar ook examenvoorbereiding.

Rico (Ph.D)
Ondersteuning in exacte vakken op ieder onderwijsniveau (ook ter verdieping uit interesse) van gepromoveerd natuur en sterrenkundige.
Een goede basis aanleggen voor de exacte vakken is voor iedereen handig. Hierbij is het vooral essentieel dat de docent vaardig en didactisch is in het opbouwen van de kennis. Ik heb zelf meegemaakt dat dit ontbrak toen ik van mbo niveau 2 doorstroom maakte naar een doctoraat in natuurkunde aan de universiteit van Amsterdam. Ik wil graag het verschil maken en jou met een dosis zelfvertrouwen op pad sturen naar de wondere wereld van wiskunde, natuurkunde en sterrenkunde. Voor alle middelbare school niveaus en hogere opleidingen kan ik je begeleiden met een plan om je kennis op te schroeven en het beste uit jezelf te halen voor zowel toetsen, examens en tentamens als verdieping uit interesse.

Nathalie
Bijles Wiskunde Natuurkunde Scheikunde Examentraining
Heb je moeite met bepaalde vakken op de middelbare school? Of het nu gaat om wiskunde, natuurkunde, scheikunde, biologie, geschiedenis of een ander vak, ik kan je helpen! Als ervaren bijlesdocent bied ik persoonlijke en professionele bijles aan leerlingen. Even over mezelf: Ik ben Nathalie, afgestuurd in Delft als Civil Engineer. Ik geef al meer dan 10 jaar lang bijles en heb al meer dan 50 leerlingen geholpen met slagen voor het eindexamen. Of je nu worstelt met het begrijpen van formules of geschiedkundige gebeurtenissen, ik kan je helpen om je cijfers te verbeteren en je zelfvertrouwen te vergroten. Ik pas mijn lessen aan jouw niveau en leerstijl aan. Naast bijles kan ik ook helpen met huiswerk, verslagen en examenvoorbereiding. Ik ben geduldig, vriendelijk en hou van een informele aanpak. Samen kunnen we op zoek gaan naar de beste manier om jouw leerdoelen te bereiken. Waar wacht je nog op? Stuur me een berichtje en laten we aan de slag gaan!

Max
Gepersonaliseerde wiskundebegeleiding door econometrist. (Middelbare school en universiteit)
Hallo, ik ben Max! Ik bied gepersonaliseerde één-op-één lessen onder leiding van een econometrist met meer dan 2 jaar bijleservaring. Met mijn diepgaande kennis van alle soorten wiskundige onderwerpen, kan ik je helpen je voor te bereiden op examens of gewoon je begrip van wiskunde vergroten. Naast onze lessen bied ik oefeningen en voortdurende ondersteuning aan via WhatsApp. Ik kijk ernaar uit om binnenkort met u samen te werken!

Reyhaneh
Alle wiskundeonderwerpen van scholen voor kinderen en volwassenen volgens het Cambridge- en Japan-curriculum. Engelse les geven van A- tot C
alle wiskundeonderwerpen voor alle klassen, van kinderen tot volwassenen, volgens het curriculum van zowel Cambridge als Japan. Cambridge Engelse taal onderwijzen van A1 tot C1 (A-niveau) in 3 verschillende talen. Zo kunnen studenten zich vrij voelen om te leren.

Collegegeld in wiskunde en wetenschappen (natuurkunde, scheikunde en wiskunde), wiskundig deel (GRE en SAT)
Wiskundecursus gegeven door een afgestudeerde ingenieur met meer dan 14 jaar onderwijservaring in wiskunde tot aan het bachelorniveau. Ook heb ik ruim 3 jaar ervaring in het doceren en begeleiden van gestandaardiseerde toetsen zoals de GRE en SAT. Ik kan je helpen deze gestandaardiseerde cursussen (GRE, SAT en zelfs TOEFL) effectiever te leren. Ik bied wiskundelessen aan voor verschillende niveaus van studenten, waaronder pre-universitaire studenten, IB (Math SL en Math HL) studenten, A-niveau studenten, Europese S6 en S7 niveau studenten, GCSE studenten, IGCSE studenten, evenals lagere niveaus ( basisschool) leerlingen. Ik geef ook wetenschappelijke cursussen in natuurkunde en scheikunde voor studenten tot het Europese hoger secundair niveau, evenals voor IB- en A-niveau studenten. Daarnaast bied ik biologielessen aan voor studenten tot het Europees secundair niveau, GCSE-niveau en IGCSE-niveau. Momenteel geef ik les aan een divers scala aan studenten, waaronder: 1. GCSE-studenten 2. IGCSE-studenten 3. IB-studenten 4. Europese scholieren 5. Studenten op AS / A-niveau 6. Lycée Vauban-studenten 7. Athénée de Luxembourg studenten Ik geef ook huiswerkhulp aan scholieren, en de voortgang van studenten kan worden beoordeeld door middel van periodieke tests volgens de eisen van ouders of de studenten zelf. Opmerking: Houd er rekening mee dat hoewel sommige van mijn studenten cursussen in het Frans, Duits of Zweeds hebben gegeven, mijn primaire onderwijstaal Engels is. Aangezien het onderwerp wiskunde is, is het over het algemeen gemakkelijk om de taak te begrijpen en ik leg de antwoorden in het Engels uit.

Mikail
Online Wiskunde B bijles voor Havo en vwo studentt
Hoi met Mikail, ik geef online bijlessen in wiskunde B. Vaak hebben studenten moeite met wiskunde. Het kan zijn dat de student formules uit het hoofd leert, maar niet precies wat hij aan het rekenen is. Tijdens de lessen geef ik extra uitleg over de opdrachten. Wat vragen ze eigenlijk? Wat rekenen we uit. Door wiskunde te begrijpen, zal het voor de student makkelijker en leuker worden. Ik doe mijn best om de bijlessen simpel en interactief te houden. Ik heb Al meerdere online bijlessen in wiskunde B gegeven aan studenten van havo en vwo. De Les ziet er als volgt uit. De student stuurt zijn opdrachten door naar mij, deze zetten we op de beeldscherm. Daarna werken wij de opdrachten uit. Hierbij geef ik meestal extra uitleg, zodat de student de stof nog beter begrijpt. Tevens maak ik gebruik van een tekentablet die verbonden is met de laptop, zodat de Les beter gevolgd kan worden. Verder heb ik werktuigbouwkunde gestudeerd en een jaartje leraren opleiding wiskunde. Ik heb al meerdere studenten begeleid met wiskunde. Voor mij is het een plezier om de studenten zo goed mogelijk te helpen.

Rekenles / Cito toets voor basisonderwijs t/m groep 8
Zit je kind op de basisschool en is er bijles nodig voor rekenen? Vindt hij rekenen stom? Schakel mij in! Met leuke en grappige trucjes en ezelsbruggetjes zal je kind zijn mening snel veranderen. Het creëren van een goed pedagogisch klimaat en het opbouwen van een rijke leeromgeving is altijd mijn doel. Ik stimuleer de leerlingen om autonoom zelf te ontdekken, samen te discussiëren, te beleven en naar conclusies te komen. Mijn taak is niet om een vat te vullen, maar om een vuur te ontsteken. Ook ben ik constant bezig om mijn leerlingen in de zone van de naaste ontwikkeling te houden. Zo bevorder ik hun constante ontwikkeling en groei.

Max
Bijles in de exacte vakken, natuurkunde, scheikunde, wiskunde gegeven door molecular science and technology student
Mijn online bijlessen zijn speciaal ontworpen voor middelbare scholieren die moeite ervaren met natuurkunde, scheikunde, wiskunde A, B, C, en D, evenals biologie. De lessen vinden plaats via Discord of een ander platform naar keuze, waarbij we gelijktijdig gebruikmaken van een online whiteboard. Hierop kan ik schrijven, tekenen en afbeeldingen plaatsen, wat vaak zeer positieve reacties oproept bij studenten. Het gebruik van het leerboek en digitale antwoorden wordt aangemoedigd, en het is ook mogelijk om foto's van lesmateriaal voorafgaand aan de bijles te sturen. Samen onderzoeken we de knelpunten in de lesstof en nemen we de tijd om oefeningen door te werken of de stof te bespreken op het interactieve whiteboard. Ik sta altijd open voor vragen en moedig een interactieve leeromgeving aan. Binnen dezelfde bijles kunnen we indien gewenst ook wisselen tussen vakken. Er is geen verplicht minimum aantal uren; bijlessen duren meestal tussen de 1-2 uur per sessie, en de betaling kan worden afgerond tot minuten. De duur van de bijles wordt afgestemd op de behoeften en voorkeuren van de leerling. Flexibiliteit staat voorop, en ik ben er om de ondersteuning te bieden die nodig is om succesvol te zijn in natuurkunde, scheikunde, wiskunde A, B, C, D, en biologie.