Wiskunde en economie en rekenen. wordt een wiskunde genie tijdens mijn lessen.

Wiskunde is mijn sterkste vak ook geef ik economie en rekenen. Ik ben in staat om het stof voor je te vergemakkelijken door didactisch les te geven. Les geven is mijn passie en jouw helpen je studieproblemen te verhelpen doe ik graag. Neem contact met mij op voor meer informatie.

Schrift, boeken en rekenmachine altijd bij je hebben tijdens mijn les

Op een locatie gekozen door de leraar : Van Effenstraat, Amsterdam, Nederland

Ik ben een energieke, gedreven en creatieve persoon. Mijn passie ligt in het doceren. Ik voel me op mijn best als ik voor een klas met leerlingen sta. Als docent heb ik inmiddels ervaring opgedaan. Ik heb de laatste jaren mezelf leren kennen als een docent die leerlingen motiveert, stimuleert en helpt mijn vak te begrijpen. Als docent heb ik ervaring bij het coachen en begeleiden van leerlingen. Ik zet me graag in om studieproblemen te verhelpen en kwaliteiten te herkennen in mijn leerlingen. Ik ben doelgericht, stressbestendig en zet graag een extra stap om de leerlingen te motiveren en te zien groeien in het vak. Ook ben ik op de hoogte van de laatste technologische innovaties op het gebied van lesgeven. Samen werken doe ik graag om het onderwijs te verbeteren en de kwaliteit te behouden.

Na mijn opleiding HBO bedrijfseconomie ben ik mij goed gaan oriënteren op de kansen en mogelijkheden op de arbeidsmarkt. Ik ben me uiteindelijk gaan richten op het onderwijs, omdat dit mij meer motiveert. Vol enthousiasme heb ik de docenten opleiding algemene economie gevolgd. Daarna heb ik 12 maanden stage gelopen bij het ROC in Amstelveen. Tijdens mijn LIO-stage is het dynamiek en contact met de leerlingen als docent mij enorm goed bevallen. Elke dag is anders in het onderwijs en dat geeft mij als docent de motivatie leerlingen te inspireren en inlevingsvermogen te hebben voor elke situatie. Als docent heb ik ervaring met examenklassen en het begeleiden van leerlingen. Ik was namelijk mentor voor twee eindklassen en begeleidde leerlingen die studievertraging hadden en laag hebben gescoord voor het vak rekenen. Daarna heb ik ervaring opgedaan door les te geven op scholen als 2de graads wiskunde en economie docent.

Met mijn ambitieuze, inspirerende en gemotiveerde houding kan ik zeker een positieve bijdrage leveren. Ik vertrouw erop dat het bovenstaande in combinatie met mijn profile voldoende aanleiding biedt voor les. Neem contact met mij op en laat mij jou je studieproblemen verhelpen

Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Amin snel zal reageren:

1    Dinsdag om 1:00

13    Dinsdag om 13:00
14    Dinsdag om 14:00
15    Dinsdag om 15:00

Nora
Wiskunde voor de middelbare school, HBO en start universiteit
Ben je op zoek naar iemand die je kan helpen en uitleg kan geven bij het leren van wiskunde of natuurkunde? Gaat het niet lekker ondanks dat je hard leert of heb je juist moeite om je er toe te zetten? Moet je deze toets echt halen, dan kan ik je helpen! Ik ben Nora, 32 en geef bijles aan alle klassen van de middelbare school. Ik heb wiskunde gestudeerd aan de Universiteit van Amsterdam en heb ruime ervaring in het geven van bijles (o.a. eindexamentrainingen). Leerlingen omschrijven me als geduldig en positief. Ik vind het ook echt leuk om wiskunde les te geven en te kijken hoe ik de stof zo simpel mogelijk kan uitleggen. De bijlessen kunnen zowel online als offline (rekening houdend met corona) worden gegeven.

Arlo
Wiskunde bijles voor basischool (rekenen) van middelbare school
Ik ben altijd goed geweest in wiskunde. Ik kan in zowel wiskunde A als B bijles geven, maar ik doe zelf wiskunde B, dus daar ligt wel mijn specialiteit. Ik zal proberen om het probleem waar de leerling mee te bewerk en moeite zal hebben en laat ik het doen.

Naomi
Bijles in rekenen voor basisschool leerlingen tot groep 8
Op de basisschool was ik goed in rekenen en mijn doel is om leerlingen die hier niet zo goed in te zijn verder te helpen om zichzelf te verbeteren. Ik maak graag een plan met de leerlingen om zich verder te kunnen ontwikkelen. Ook kan ik eventueel helpen met andere vakken.

Natuurkunde probleemoplossing: strategieën en toepassing!
Het oplossen van woordproblemen in de natuurkunde is een essentiële vaardigheid om te slagen voor een natuurkundecursus. In deze les richten we ons op het ontwikkelen van die vaardigheden. Daar zijn strategieën voor. Het is geen willekeurige benadering. Je kunt het leren. Je leert hoe je een grote hoeveelheid tekst kunt vertalen naar zinvolle diagrammen en variabelen die kunnen worden gebruikt om een fysieke grootheid te verkrijgen en te berekenen. Je leert hoe je welke vergelijking gebruikt en waar. Het gat in je wiskundige kennis zal worden opgevuld om elk natuurkundig probleem aan te pakken.

Christian
Math tutoring for Cambridge International AS & A Levels
My name is Christian, and I have a masters degree in Chemistry (Biomolecular sciences), and obtained a PhD in developmental Biology. For several years now I have been tutoring students for chemistry, math and physics. Among these quite a few followed the Cambridge international course. And perhaps I can help you too? Although my lessons are given online, the teaching is approached in a personal and lively way. To keep it simple and dynamic I make use of a marker and a whiteboard, and we would have an atmosphere that’s in a way comparable to meeting at home. There’s many possible reasons for a student to go look for tutoring, and many have different ways of studying. I’m always very involved with the student’s goals and progress, and am optimistic and easily approachable in nature. In my experience there’s always a safe and motivating atmosphere during the lessons, which works contagiously; understanding of the subject grows, but also a lot of confidence is gained! I’d love to hear from you!

(Online) Bijles Wiskunde / Rekenen (Vmbo - Mavo - Havo - Vwo - MBO - HBO, waaronder de WisCat - toets )
Als bevoegd wiskundedocent geef ik (online) bijles in Wiskunde en/of Rekenen: - Voortgezet Onderwijs: Vmbo - Mavo - Havo - Vwo; - Beroepsonderwijs: MBO - HBO (waaronder de WisCat-toets). Stap voor stap nemen we de leerstof samen door, zodat je het goed onder de knie krijgt. Wiskunde (en ook Rekenen) leer je door te doen! Het geeft mij veel voldoening als de leerling mooie cijfers haalt. Ook (online) bijles in de schoolvakanties mogelijk.

Docent geeft (ook in het nederlands!), voor secundair en hoger, privélessen wiskunde (inclusief financiën), kansrekening en statistiek, natuurkunde/scheikunde/bio (voor natuurkunde/scheikunde/bio: enkel secundair, t/m 5de leerjaar) , Gaat, indien nodig, tot bij u thuis (Brussel + Waals en Vlaams-Brabant). Geweldige ervaring en veel oefeningen! Mogelijkheid tot afstandsonderwijs (Skype, Facebook, enz.). Voor wiskunde in het bijzonder: ik geef veel lessen (voor alle middelbare scholen tot wiskunde 6 en hoger) over factorisatie, 1e en 2e graads vergelijkingen (met studie van parabolen), limieten, afgeleiden, integralen, exponentiëlen en logaritmen, en trigonometrie . Ook word ik af en toe ingeschakeld voor analytische meetkunde in de ruimte (vergelijkingen van lijnen en vlakken). In statistiek en waarschijnlijkheden: beschrijvende en inferentiële statistiek (univariate en bivariate) (met betrouwbaarheidsintervallen en hypothesetoetsen), voor secundair en hoger onderwijs.

Doing math with Python (lean basic Pyhton and apply it to solve typical math problems)
Python is the most popular general-purpose programming language. It often comes as a requirement in a multitude of technical job descriptions. In my classes, I offer an easy introduction to the language with a clear application in mind. It will be useful for understanding both, basic programming concepts and school- or university-level mathematics. A default version of the course covers the following topics: - Arithmetics - Visualizing Data - Statistics - Algebra and Symbolic Math - Sets and Probability - Geometric Shapes and Fractals - Calculus Python packages that the student will learn/master in the course: - Matplotlib - NumPy - SciPy - SymPy The lessons could be adjusted to the specific student needs.

Ingrid
Bijles wiskunde voor leerlingen in het middelbaar onderwijs of studenten aan het hoger onderwijs
Als master in de wiskunde geef ik al meer dan 20 jaar les in de tweede en derde graad van het middelbaar onderwijs. Kan je wat extra hulp gebruiken? Zoek je iemand die je de dingen eens op een andere manier kan uitleggen? Ik ga graag met jou op pad.

Yas
Research/ Hulp bij onderzoekscopententie (OC) (samen de onderzoek doen)
Ik kan je helpen bij onderzoeken en beter begrijpen van je vragen zodat je kan hogere cijfers halen. Ik help je om de onderzoekvraag kunnen in stapjes oplossen en genoeg uitleg voor krijgen zodat je kan het goed naar je docent brengen en je kan trots zijn op je werk.

Bijles gever voor wiskunde voor 1ste, 2de en 3de graad. Fysica voor 3de graad
Ik heb een diploma academische bachelor wiskunde met onderscheiding aan de UHasselt en zit momenteel in mijn master Data Science & (Bio)statistics. Ik heb een toneeldiploma en ben oud-leiding bij de scouts (dus ik heb enige ervaring met kinderen). Ik zie te veel kinderen die het onnodig moeilijk hebben met wiskunde. Persoonlijk zie ik dit allemaal gebeuren door een gebrek aan toepassingen in het dagelijkse leven. Dit wil ik veranderen door hen deze toepassingen te laten zien en het allemaal wat eenvoudiger uit te leggen. Ik zal eerst algemeen kijken waar de problemen zitten en dan specifiek daarop in blijven gaan tot dat deze opgelost zijn.

Marjolein
Bijles Wiskunde, Flexibel, Interessant (leraar in opleiding)
Heb je problemen met Wiskunde, dan kan ik jou helpen. Stuur me een mailtje met het probleem die je juist hebt. Ik ben steeds online beschikbaar. Ik ben ook fysiek beschikbaar in regio Sint-Niklaas & regio De Panne. Ik zie er al naar uit, Jij ook? Tot dan!

Collegegeld in wiskunde en wetenschappen (natuurkunde, scheikunde, biologie), wiskundig gedeelte (GRE en SAT)
Wiskundecursus gegeven door een afgestudeerde ingenieur met meer dan 10 jaar ervaring in het lesgeven in wiskunde (tot bachelorniveau) en meer dan 3 jaar ervaring in het lesgeven en begeleiden van gestandaardiseerde tests (GRE en SAT). Ik zal je helpen om gestandaardiseerde cursussen (GRE, SAT en zelfs TOEFL) effectiever te leren. Er zijn wiskundelessen beschikbaar voor studenten tot bachelorniveau, waaronder bachelorstudenten, IB-studenten (wiskunde SL en wiskunde HL), studenten op A-niveau, studenten op Europees S6- en S7-niveau, GCSE-studenten en IGCSE-studenten. De cursus Wetenschap (Fysica en Scheikunde) is beschikbaar voor studenten tot Europees hoger secundair niveau, IB en A-niveau. Wetenschapslessen (biologie) zijn beschikbaar voor de studenten tot Europees secundair niveau, GCSE-niveau en IGCSE-niveau. Momenteel geef ik les: 1. GCSE-studenten 2. IGCSE-studenten 3. IB-studenten 4. Europese scholieren 5. Studenten op AS / A-niveau 6. Lycée Vauban-studenten 7. Athénée de Luxembourg studenten Er zal ook huiswerkhulp beschikbaar zijn voor scholieren. De voortgang van de student kan worden afgeleid uit de periodieke tests in alle bovenstaande cursussen volgens de eisen van de ouders of de student zelf. Gelieve de notitie te lezen. Opmerking: 1. Hoewel sommige van mijn studenten een cursus Frans / Duits / Zweeds volgen, is mijn onderwijstaal Engels. Aangezien het onderwerp wiskunde is, is het gemakkelijk om erachter te komen waar de taak over gaat (aangezien ik ook een algemene kennis van een bepaalde taal heb) en daarom leg ik het antwoord in het Engels uit.

Wiskunde/statistieken/proba, natuurkunde en scheikunde cursussen voor afstandsonderwijs
Docent in het secundair en hoger onderwijs geeft voor het secundair en hoger onderwijs privélessen in wiskunde, kansrekening en statistiek, natuurkunde en scheikunde. Geweldige ervaring en veel oefeningen! Lessen alleen op afstand, via Skype, Facebook, etc.