Wiskunde en economie en rekenen. wordt een wiskunde genie tijdens mijn lessen.

Wiskunde is mijn sterkste vak ook geef ik economie en rekenen. Ik ben in staat om het stof voor je te vergemakkelijken door didactisch les te geven. Les geven is mijn passie en jouw helpen je studieproblemen te verhelpen doe ik graag. Neem contact met mij op voor meer informatie.

Schrift, boeken en rekenmachine altijd bij je hebben tijdens mijn les

Op een locatie gekozen door de leraar : Van Effenstraat, Amsterdam, Nederland

Ik ben een energieke, gedreven en creatieve persoon. Mijn passie ligt in het doceren. Ik voel me op mijn best als ik voor een klas met leerlingen sta. Als docent heb ik inmiddels ervaring opgedaan. Ik heb de laatste jaren mezelf leren kennen als een docent die leerlingen motiveert, stimuleert en helpt mijn vak te begrijpen. Als docent heb ik ervaring bij het coachen en begeleiden van leerlingen. Ik zet me graag in om studieproblemen te verhelpen en kwaliteiten te herkennen in mijn leerlingen. Ik ben doelgericht, stressbestendig en zet graag een extra stap om de leerlingen te motiveren en te zien groeien in het vak. Ook ben ik op de hoogte van de laatste technologische innovaties op het gebied van lesgeven. Samen werken doe ik graag om het onderwijs te verbeteren en de kwaliteit te behouden.

Na mijn opleiding HBO bedrijfseconomie ben ik mij goed gaan oriënteren op de kansen en mogelijkheden op de arbeidsmarkt. Ik ben me uiteindelijk gaan richten op het onderwijs, omdat dit mij meer motiveert. Vol enthousiasme heb ik de docenten opleiding algemene economie gevolgd. Daarna heb ik 12 maanden stage gelopen bij het ROC in Amstelveen. Tijdens mijn LIO-stage is het dynamiek en contact met de leerlingen als docent mij enorm goed bevallen. Elke dag is anders in het onderwijs en dat geeft mij als docent de motivatie leerlingen te inspireren en inlevingsvermogen te hebben voor elke situatie. Als docent heb ik ervaring met examenklassen en het begeleiden van leerlingen. Ik was namelijk mentor voor twee eindklassen en begeleidde leerlingen die studievertraging hadden en laag hebben gescoord voor het vak rekenen. Daarna heb ik ervaring opgedaan door les te geven op scholen als 2de graads wiskunde en economie docent.

Met mijn ambitieuze, inspirerende en gemotiveerde houding kan ik zeker een positieve bijdrage leveren. Ik vertrouw erop dat het bovenstaande in combinatie met mijn profile voldoende aanleiding biedt voor les. Neem contact met mij op en laat mij jou je studieproblemen verhelpen

Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Amin snel zal reageren:

7    Dinsdag om 7:00

19    Dinsdag om 19:00
20    Dinsdag om 20:00
21    Dinsdag om 21:00

Arlo
Wiskunde bijles voor basischool (rekenen) van middelbare school
Ik ben altijd goed geweest in wiskunde. Ik kan in zowel wiskunde A als B bijles geven, maar ik doe zelf wiskunde B, dus daar ligt wel mijn specialiteit. Ik zal proberen om het probleem waar de leerling mee te bewerk en moeite zal hebben en laat ik het doen.

Naomi
Bijles in rekenen voor basisschool leerlingen tot groep 8
Op de basisschool was ik goed in rekenen en mijn doel is om leerlingen die hier niet zo goed in te zijn verder te helpen om zichzelf te verbeteren. Ik maak graag een plan met de leerlingen om zich verder te kunnen ontwikkelen. Ook kan ik eventueel helpen met andere vakken.

Nora
Wiskunde voor de middelbare school, HBO en start universiteit
Ben je op zoek naar iemand die je kan helpen en uitleg kan geven bij het leren van wiskunde of natuurkunde? Gaat het niet lekker ondanks dat je hard leert of heb je juist moeite om je er toe te zetten? Moet je deze toets echt halen, dan kan ik je helpen! Ik ben Nora, 32 en geef bijles aan alle klassen van de middelbare school. Ik heb wiskunde gestudeerd aan de Universiteit van Amsterdam en heb ruime ervaring in het geven van bijles (o.a. eindexamentrainingen). Leerlingen omschrijven me als geduldig en positief. Ik vind het ook echt leuk om wiskunde les te geven en te kijken hoe ik de stof zo simpel mogelijk kan uitleggen. De bijlessen kunnen zowel online als offline (rekening houdend met corona) worden gegeven.

Pieter
Wiskunde/Wetenschappen Primair, Secundair en Hoger Onderwijs (privéles)
Is wiskunde voor jou niet helemaal duidelijk? Heb je nog vragen bij fysica? Wil je je verder verdiepen in de wetenschappen? Dan help ik je hier graag bij! Als burgerlijk ingenieur mechanica, 26 jaar, help ik je verder met al je vragen op een duidelijke en gestructureerde manier. Ik geef mijn lessen op een interactieve manier en pas dit aan aan je specifieke vragen en verwachtingen. Al vanaf mijn 16 jaar geef ik les aan kinderen en (jong)volwassen in verschillende domeinen. Lessen zijn mogelijk via Zoom/Skype of ter plaatse indien gewenst.

Jackie
Groepslessen: wiskunde, natuurkunde, scheikunde, via videoconferentie - universitair niveau
Groepsbaan Aarzel niet om erover te praten in het publiek. iedereen moet reserveren, met vermelding van de naam van de andere studenten bij het boeken het eens zijn over het uur van de rechtbank. iedereen achter hun pc met Zoom. ************************************************** * **************************************** Bij mij zul je dol zijn op wiskunde. Rekenbaas, ik had 100% wiskunde op mijn lagere en middelbare school. Elk jaar geselecteerd voor de Belgische Wiskundige Olympiade, nam ik ook deel aan andere competities waar ik hoog op nationaal niveau stond Voor mij is er geen geheim: oefenen, oefenen, oefenen ... Hoe meer je oefent, hoe beter je begrijpt, de resultaten zullen verbeteren en je zult genieten van dit materiaal dat niet zo heks is Mijn pedagogie is flexibel, ik pas me aan de student aan. Naast het herhalen van de klassieke theorie, leg ik de dingen anders uit, zodat de student het beter kan begrijpen. Ook begeleid ik de student graag bij het doen van rekenoefeningen, zodat de student na mijn vertrek alleen verder kan. Ik ben ook buiten schooltijd bereikbaar als je een vraag hebt.

Ezra
Bijles Wiskunde A, B en D, Natuurkunde en Rekenen.
Ik heb veel ervaring in het geven van bijles op verschillende niveaus en aan leerlingen van verschillende scholen. We nemen samen de lesstof door en ik bereid je voor op je toetsen. We oefenen met wat je moeilijk vind en doen eventueel samen je huiswerk.

Brecht
Bijles wiskunde (1e en 2e graad) en fysica regio Gent
Hallo Tijdens mijn lessen focussen we vooral op de wetenschappen, betreft wiskunde en fysica. Uitzonderlijk geef ik ook bijles in de vakken mechanica en elektriciteit. Ikzelf ben industrieel ingenieur: elektromechanica van opleiding en geef nu les in het secundair onderwijs (2e en 3e graad). Hier geef ik voornamelijk les in het vak fysica (ASO en TSO). Ik overloop tijdens de bijlessen met de leerlingen de leerstof die nog niet duidelijk is en toets deze vervolgens met een aantal inzichtelijke vragen. Eens de leerling de leerstof beheerst gaan we over tot het maken van oefeningen zodat de leerling de leerstof voldoende onder de knie krijgt en verbanden leert leggen. Indien een leerling een andere aanpak vereist pas ik mijn manier van lesgeven aan. Lesgeven op maat is voor mij een dagelijkse gewoonte aangezien ik lesgeef aan kinderen met ASS.

(Online) Bijles Wiskunde / Rekenen (Vmbo - Mavo - Havo - Vwo - MBO - HBO, waaronder de WisCat - toets; Basisonderwijs )
Als bevoegd wiskundedocent geef ik (online) bijles in Wiskunde en/of Rekenen: - Voortgezet Onderwijs: Vmbo - Mavo - Havo - Vwo; - Beroepsonderwijs: MBO - HBO (waaronder de WisCat-toets); - Basisonderwijs (extra ondersteuning in rekenen). Stap voor stap nemen we de leerstof samen door, zodat je het goed onder de knie krijgt. Wiskunde (en ook Rekenen) leer je door te doen! Het geeft mij veel voldoening als de leerling mooie cijfers haalt. Ook (online) bijles in de schoolvakanties mogelijk.

Adunola
Engels voor beginners, bijles wiskunde en resultaatgerichte ondersteuning.
Ik heb een passie voor het onderwijzen van Engels en het behalen van goede resultaten. Onze focus na de lessen zal ook liggen op het gebied van beoordelingen, periodieke opdrachten en het progressief onderzoeken van resultaten. We zullen ook probleemgebieden bespreken, een goede basis creëren en verschillende methoden gebruiken om vooruit te komen en gestelde doelen te bereiken.

Gerrit
Bijles wiskunde, fysica en chemie door ervaren leraar
Uw kind heeft moeite met wiskunde, fysica, chemie of natuurwetenschappen. Het kan de leerstof niet verwerken en u wilt hier iets aan doen. Als leraar (ingenieur met getuigschrift van pedagogische bekwaamheid) geef ik reeds 15 jaar wiskunde, fysica en chemie en natuurwetenschappen in het secundair onderwijs. Ik ben zelfstandig leraar in bijberoep en erkend door de Vlaamse Gemeenschap. Door mijn ervaring en inlevingsvermogen kan ik de abstracte terminologie en oefeningen waar uw kind niets van begrijpt toch verstaanbaar maken. Ik geef bijles aan leerlingen van het lager en secundair onderwijs tot studenten hoger onderwijs. Van de tafels van vermenigvuldiging tot tweedegraadsvergelijkingen, logaritmische en exponentiële functies, limieten, afgeleiden, integralen, … Alles is mogelijk! Studenten die zich voorbereiden op de centrale examencommissie, in de volksmond beter bekend onder de naam “middenjury”, ondervinden vaak problemen bij de vakken wiskunde, chemie of fysica. Door een intensieve begeleiding kan ik de slaagkansen sterk verhogen. Leerlingen met dyscalculie worden geremediëerd door het inoefenen van de leerstof, gebruik makend van tips, ezelsbruggetjes en veel geduld. De ervaring leert dat de manier van wiskundig denken bij dyscalculie anders is en daarom een meer gestructureerde, stap per stap-aanpak vergt. Referenties zijn beschikbaar. De bijlessen worden op zaterdag bij mij thuis te Melsbroek (Steenokkerzeel) gegeven en van zondag tot vrijdag online via Zoom. Zoom beschikt over een handig online bord waarop we tegelijk kunnen schrijven. Het is net alsof we naast elkaar zitten en op hetzelfde blad schrijven. Indien u via Zoom bijles wenst, dient u de Zoom app te downloaden en mij het email adres dat u daaraan koppelt door te sturen.

WISKUNDE VOORBEREIDING EINDEXAMEN VMBO-, HAVO- EN VWO
Wiskunde is een ongelooflijk nuttig en interessant onderwerp. Je kunt er in het dagelijks leven niet omheen: het ligt aan de basis van elke computer- of smartphoneapplicatie die je opent, elke financiële transactie die je doet, of zelfs beslissingen die nemen over het tijdstip en de duur van avondklok. Als je wilt genieten van examenvoorbereiding, slaagt met weinig moeite en wiskunde je vriend voor het leven wilt maken - bij mij ben je aan het juiste adres. In feite pas ik lessen aan voor al mijn studenten, zodat ze alle lessen in hun dagelijks leven kunnen relateren en toepassen. De lessen zijn online te regelen via verschillende platforms, maar ook bij mij thuiskantoor nabij Rotterdam Centraal. Ik kan ook lesgeven op de studentenlocatie in Rotterdam.

Collegegeld in wiskunde en wetenschappen (natuurkunde, scheikunde, biologie), wiskundig gedeelte (GRE en SAT)
Wiskundecursus gegeven door een afgestudeerde ingenieur met meer dan 10 jaar ervaring in het lesgeven in wiskunde (tot bachelorniveau) en meer dan 3 jaar ervaring in het lesgeven en begeleiden van gestandaardiseerde tests (GRE en SAT). Ik zal je helpen om gestandaardiseerde cursussen (GRE, SAT en zelfs TOEFL) effectiever te leren. Er zijn wiskundelessen beschikbaar voor studenten tot bachelorniveau, waaronder bachelorstudenten, IB-studenten (wiskunde SL en wiskunde HL), studenten op A-niveau, studenten op Europees S6- en S7-niveau, GCSE-studenten en IGCSE-studenten. De cursus Wetenschap (Fysica en Scheikunde) is beschikbaar voor studenten tot Europees hoger secundair niveau, IB en A-niveau. Wetenschapslessen (biologie) zijn beschikbaar voor de studenten tot Europees secundair niveau, GCSE-niveau en IGCSE-niveau. Momenteel geef ik les: 1. GCSE-studenten 2. IGCSE-studenten 3. IB-studenten 4. Europese scholieren 5. Studenten op AS / A-niveau 6. Lycée Vauban-studenten 7. Athénée de Luxembourg studenten Er zal ook huiswerkhulp beschikbaar zijn voor scholieren. De voortgang van de student kan worden afgeleid uit de periodieke tests in alle bovenstaande cursussen volgens de eisen van de ouders of de student zelf. Gelieve de notitie te lezen. Opmerking: 1. Hoewel sommige van mijn studenten een cursus Frans / Duits / Zweeds volgen, is mijn onderwijstaal Engels. Aangezien het onderwerp wiskunde is, is het gemakkelijk om erachter te komen waar de taak over gaat (aangezien ik ook een algemene kennis van een bepaalde taal heb) en daarom leg ik het antwoord in het Engels uit.

Amélie
Cursussen in het Frans, Nederlands, Engels, wiskunde, geschiedenis, internationale betrekkingen, recht, wetenschap en aardrijkskunde.
Ik ben een Belgische (Vlaamse) en Franse student die een master Internationaal Recht studeert aan de Universiteit van Amsterdam. Ik heb mijn Bachelor in Internationale Betrekkingen gedaan aan de Universiteit van Genève (magna cum laude) en een uitwisseling van 6 maanden aan UCSB (University California Santa Barbara). Ik heb ook mijn middelbare school gedaan op een internationale middelbare school in Frankrijk, waar ik me specialiseerde in wetenschappen (18/20 voor het laatste wetenschappelijke baccalaureaat). De lessen die ik daar kreeg werden gegeven in het Frans, Engels, Nederlands en Spaans. Mijn eerdere ervaring met bijles: 2017/2020: Ik heb drie jaar gewerkt in een bijlesinstelling in Genève (genaamd ARA) - waar ik voornamelijk Frans, wiskunde en Engels doceerde. Gedurende deze tijd heb ik ook twee jaar in een privéschool (Florimont) gewerkt, waar ik verschillende klassen studenten (11-16 jaar oud) verzorgde. Ik was verantwoordelijk voor het helpen van de studenten met hun huiswerk (in diverse vakken). 2021 Via Apprentus en andere websites heb ik verschillende jongere leerlingen (5-15 jaar) geholpen met het verbeteren van hun vaardigheden (met name in wiskunde en Frans). Sinds september 2021 Ik werk momenteel samen met "bijlesthuis", een Nederlandse bijlesinstelling. Mijn studenten zijn volwassenen die hun niveau in het Frans, Nederlands en Engels willen verbeteren. Tegelijkertijd geef ik via apprentus ook Franse lessen aan andere studenten. Ik kan lesgeven in het Frans, Nederlands en Engels. Ik vind het leuk om les te geven en studenten te helpen bij het ontwikkelen en leren van nieuwe vaardigheden. Ik ben een flexibel, rustig en positief persoon! Ik kijk ernaar uit je te ontmoeten! Amelie

Nick
Persoonlijke bijles Wiskunde B voor HAVO en VWO (atheneum en gymnasium)
Loop je vast met Wiskunde B? Dan zit je hier op de goede plek. Wij helpen je met al je vragen. Van leerstof doornemen tot opdrachten maken, alles komt aan bod. Wie zijn wij: Wij zijn Dave en Nick. Nick heeft zijn propedeuse in Bedrijfskunde bij hogeschool Inholland behaald en zal volgend schooljaar naar de Vrije Universiteit gaan. Nick geeft al meer dan een jaar bijles en al bijna een jaar examentraining aan de mavo, havo en het vwo. Dave zit momenteel in het laatste jaar Bedrijfskunde aan de Vrije Universiteit Amsterdam. In de eerste helft van dit schooljaar zal hij daar een minor Entrepeneurship volgen, waarna in het verloop van het schooljaar de scriptie op het programma staat. Waar wij jou mee kunnen helpen: Wij kunnen je cijfer een boost geven. Wij hebben handige tips en tricks voor hoe je het beste om kan gaan met de stof en examens. Ook leggen wij jou alle stof in begrijpelijke taal uit en laten we je bijpassende activerende opdrachten maken.