Wiskunde en economie en rekenen. wordt een wiskunde genie tijdens mijn lessen.

Wiskunde is mijn sterkste vak ook geef ik economie en rekenen. Ik ben in staat om het stof voor je te vergemakkelijken door didactisch les te geven. Les geven is mijn passie en jouw helpen je studieproblemen te verhelpen doe ik graag. Neem contact met mij op voor meer informatie.

Schrift, boeken en rekenmachine altijd bij je hebben tijdens mijn les

Op een locatie gekozen door de leraar : Van Effenstraat, Amsterdam, Nederland

Ik ben een energieke, gedreven en creatieve persoon. Mijn passie ligt in het doceren. Ik voel me op mijn best als ik voor een klas met leerlingen sta. Als docent heb ik inmiddels ervaring opgedaan. Ik heb de laatste jaren mezelf leren kennen als een docent die leerlingen motiveert, stimuleert en helpt mijn vak te begrijpen. Als docent heb ik ervaring bij het coachen en begeleiden van leerlingen. Ik zet me graag in om studieproblemen te verhelpen en kwaliteiten te herkennen in mijn leerlingen. Ik ben doelgericht, stressbestendig en zet graag een extra stap om de leerlingen te motiveren en te zien groeien in het vak. Ook ben ik op de hoogte van de laatste technologische innovaties op het gebied van lesgeven. Samen werken doe ik graag om het onderwijs te verbeteren en de kwaliteit te behouden.

Na mijn opleiding HBO bedrijfseconomie ben ik mij goed gaan oriënteren op de kansen en mogelijkheden op de arbeidsmarkt. Ik ben me uiteindelijk gaan richten op het onderwijs, omdat dit mij meer motiveert. Vol enthousiasme heb ik de docenten opleiding algemene economie gevolgd. Daarna heb ik 12 maanden stage gelopen bij het ROC in Amstelveen. Tijdens mijn LIO-stage is het dynamiek en contact met de leerlingen als docent mij enorm goed bevallen. Elke dag is anders in het onderwijs en dat geeft mij als docent de motivatie leerlingen te inspireren en inlevingsvermogen te hebben voor elke situatie. Als docent heb ik ervaring met examenklassen en het begeleiden van leerlingen. Ik was namelijk mentor voor twee eindklassen en begeleidde leerlingen die studievertraging hadden en laag hebben gescoord voor het vak rekenen. Daarna heb ik ervaring opgedaan door les te geven op scholen als 2de graads wiskunde en economie docent.

Met mijn ambitieuze, inspirerende en gemotiveerde houding kan ik zeker een positieve bijdrage leveren. Ik vertrouw erop dat het bovenstaande in combinatie met mijn profile voldoende aanleiding biedt voor les. Neem contact met mij op en laat mij jou je studieproblemen verhelpen

Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Amin snel zal reageren:

7    Dinsdag om 7:00

20    Dinsdag om 20:00
21    Dinsdag om 21:00

Naomi
Bijles in rekenen voor basisschool leerlingen tot groep 8
Op de basisschool was ik goed in rekenen en mijn doel is om leerlingen die hier niet zo goed in te zijn verder te helpen om zichzelf te verbeteren. Ik maak graag een plan met de leerlingen om zich verder te kunnen ontwikkelen. Ook kan ik eventueel helpen met andere vakken.

Arlo
Wiskunde bijles voor basischool (rekenen) van middelbare school
Ik ben altijd goed geweest in wiskunde. Ik kan in zowel wiskunde A als B bijles geven, maar ik doe zelf wiskunde B, dus daar ligt wel mijn specialiteit. Ik zal proberen om het probleem waar de leerling mee te bewerk en moeite zal hebben en laat ik het doen.

Nora
Wiskunde voor de middelbare school, HBO en start universiteit
Ben je op zoek naar iemand die je kan helpen en uitleg kan geven bij het leren van wiskunde of natuurkunde? Gaat het niet lekker ondanks dat je hard leert of heb je juist moeite om je er toe te zetten? Moet je deze toets echt halen, dan kan ik je helpen! Ik ben Nora, 32 en geef bijles aan alle klassen van de middelbare school. Ik heb wiskunde gestudeerd aan de Universiteit van Amsterdam en heb ruime ervaring in het geven van bijles (o.a. eindexamentrainingen). Leerlingen omschrijven me als geduldig en positief. Ik vind het ook echt leuk om wiskunde les te geven en te kijken hoe ik de stof zo simpel mogelijk kan uitleggen. De bijlessen kunnen zowel online als offline (rekening houdend met corona) worden gegeven.

Zephyr
Wiskunde en Fysica bijles voor Secundair Onderwijs leerling in Antwerpen
Ik studeer Wiskunde aan de University of Cambridge (afgestudeerd in Juni 2023) en behaalde systematisch >90% op wiskunde en fysica. My English is excellent: I have lived and studied in Ontario and now live in Cambridge 6 months every year to study. I am familiar with the English maths and physics terminology as my Mathematics degree at the University of Cambridge is taught in English. Mijn wiskundeleerkracht schreef over mij in haar aanbevelingsbrief voor de University of Cambridge: “And very important as well, he is a good communicator and apt to share his knowledge. Whenever we do teamwork, a quiz or a game in the classroom, everyone wants to be in the same group as Zephyr.” Ik heb 4 jongere broers die me regelmatig om hulp vragen als ze vastzitten met hun schoolwerk. Door hen hiermee te helpen heb ik geleerd hoe ik leerstof moet uitleggen. Ik leg ook regelmatig leerstof wiskunde en fysica uit aan vrienden in de derde en de tweede graad. Ondertussen heb ik ook al ervaring met betalend bijles geven. Toen ik nadacht over welke studentenjob ik het liefst zou doen om een centje bij te verdienen bleek tutor in wiskunde en fysica een evidentie omdat ik hierdoor gepassioneerd ben en graag anderen wil helpen. Onderwijs ligt aan de basis van succes, en wiskunde is misschien wel het belangrijkste vak. Het is belangrijk voor mij om op het einde van de eerste les met jullie, ouders en leerling, te bespreken of hetgeen jullie verwachten haalbaar zal zijn. Zo kan ik zeker zijn dat jullie tevreden zullen zijn met de lessen. Mijn doel is om de student zo snel mogelijk bij te spijkeren in elk gebied waar er een achterstand is, zodat de student niet nog meer achterloopt. Contacteer me gerust als je nog vragen hebt.

Yogesh
Verbeter uw wiskundige vaardigheden - Wiskunde A - B (HAVO VWO HBO CCVX OMPT SAT)
Als wiskundefanaat doe ik graag dingen die met wiskunde te maken hebben. Om die reden vind ik het fijn om mijn wiskundige kennis met anderen te delen. Ik zou graag wiskundeonderwijs geven aan middelbare scholieren of universiteitsstudenten (HAVO, HBO, VWO) met mijn ervaring van meer dan 10 jaar. Als je in korte tijd Nederlandse CCVX toelatingstests of OMPT (online wiskunde plaatsingstest) of SAT (Scholastic Aptitude Test) moet halen, kan ik je helpen met een intensieve cursus. Mijn lessen zijn veelomvattend, duidelijk en persoonsgebonden. Ik zorg ervoor dat de studenten snel leren met een minimum aan lessen.

Pieter
Wiskunde/Wetenschappen Primair, Secundair en Hoger Onderwijs (privéles)
Is wiskunde voor jou niet helemaal duidelijk? Heb je nog vragen bij fysica? Wil je je verder verdiepen in de wetenschappen? Dan help ik je hier graag bij! Als burgerlijk ingenieur mechanica, 26 jaar, help ik je verder met al je vragen op een duidelijke en gestructureerde manier. Ik geef mijn lessen op een interactieve manier en pas dit aan aan je specifieke vragen en verwachtingen. Al vanaf mijn 16 jaar geef ik les aan kinderen en (jong)volwassen in verschillende domeinen. Lessen zijn mogelijk via Zoom/Skype of ter plaatse indien gewenst.

(Online) Bijles Wiskunde / Rekenen (Vmbo - Mavo - Havo - Vwo - MBO - HBO, waaronder de WisCat - toets; Basisonderwijs )
Als bevoegd wiskundedocent geef ik (online) bijles in Wiskunde en/of Rekenen: - Voortgezet Onderwijs: Vmbo - Mavo - Havo - Vwo; - Beroepsonderwijs: MBO - HBO (waaronder de WisCat-toets); - Basisonderwijs (extra ondersteuning in rekenen). Stap voor stap nemen we de leerstof samen door, zodat je het goed onder de knie krijgt. Wiskunde (en ook Rekenen) leer je door te doen! Het geeft mij veel voldoening als de leerling mooie cijfers haalt. Ook (online) bijles in de schoolvakanties mogelijk.

Gerrit
Bijles wiskunde, fysica en chemie door ervaren leraar
Uw kind heeft moeite met wiskunde, fysica, chemie of natuurwetenschappen. Het kan de leerstof niet verwerken en u wilt hier iets aan doen. Als leraar (ingenieur met getuigschrift van pedagogische bekwaamheid) geef ik reeds 15 jaar wiskunde, fysica en chemie en natuurwetenschappen in het secundair onderwijs. Ik ben zelfstandig leraar in bijberoep en erkend door de Vlaamse Gemeenschap. Door mijn ervaring en inlevingsvermogen kan ik de abstracte terminologie en oefeningen waar uw kind niets van begrijpt toch verstaanbaar maken. Ik geef bijles aan leerlingen van het lager en secundair onderwijs tot studenten hoger onderwijs. Van de tafels van vermenigvuldiging tot tweedegraadsvergelijkingen, logaritmische en exponentiële functies, limieten, afgeleiden, integralen, … Alles is mogelijk! Studenten die zich voorbereiden op de centrale examencommissie, in de volksmond beter bekend onder de naam “middenjury”, ondervinden vaak problemen bij de vakken wiskunde, chemie of fysica. Door een intensieve begeleiding kan ik de slaagkansen sterk verhogen. Leerlingen met dyscalculie worden geremediëerd door het inoefenen van de leerstof, gebruik makend van tips, ezelsbruggetjes en veel geduld. De ervaring leert dat de manier van wiskundig denken bij dyscalculie anders is en daarom een meer gestructureerde, stap per stap-aanpak vergt. Referenties zijn beschikbaar. De bijlessen worden op zaterdag bij mij thuis te Melsbroek (Steenokkerzeel) gegeven en van zondag tot vrijdag online via Zoom. Zoom beschikt over een handig online bord waarop we tegelijk kunnen schrijven. Het is net alsof we naast elkaar zitten en op hetzelfde blad schrijven. Indien u via Zoom bijles wenst, dient u de Zoom app te downloaden en mij het email adres dat u daaraan koppelt door te sturen.

WISKUNDE VOORBEREIDING EINDEXAMEN VMBO-, HAVO- EN VWO
Wiskunde is een ongelooflijk nuttig en interessant onderwerp. Je kunt er in het dagelijks leven niet omheen: het ligt aan de basis van elke computer- of smartphoneapplicatie die je opent, elke financiële transactie die je doet, of zelfs beslissingen die nemen over het tijdstip en de duur van avondklok. Als je wilt genieten van examenvoorbereiding, slaagt met weinig moeite en wiskunde je vriend voor het leven wilt maken - bij mij ben je aan het juiste adres. In feite pas ik lessen aan voor al mijn studenten, zodat ze alle lessen in hun dagelijks leven kunnen relateren en toepassen. De lessen zijn online te regelen via verschillende platforms, maar ook bij mij thuiskantoor nabij Rotterdam Centraal. Ik kan ook lesgeven op de studentenlocatie in Rotterdam.

Christian
Bijles Wiskunde, Scheikunde, Natuurkunde (exacte vakken).
Ik ben Christian, en ben afgestudeerd in scheikunde aan de Universiteit van Utrecht (Biomolecular sciences), en heb een doctoraat in ontwikkelingsbiologie (PhD). Ondertussen geef ik al een aantal jaren bijles en examentraining wiskunde, scheikunde en natuurkunde aan HAVO en VWO leerlingen, maar ook aan HBO en Cambridge international A-level studenten. En, wellicht kan ik jou ook helpen! De lessen worden vooral online gegeven, maar doe dit op een persoonlijke en levendige manier. Zo maak ik gebruik van een stift en whiteboard, waardoor de sfeer vergelijkbaar is met wanneer ik bij je in huis zou zijn. Er zijn verschillende redenen waarom een leerling graag bijles wil, en ook heeft iedereen een eigen manier van leren. Ik ben altijd erg betrokken bij de leerling zijn of haar doelstellingen en voortgang, en ben persoonlijk optimistisch en laagdrempelig van aard. Mijn ervaring is dat er tijdens de lessen een veilige en motiverende sfeer ontstaat, die aanstekelijk werkt en ik naast het begrip voor de stof ook het zelfvertrouwen zie groeien bij leerlingen. Naast het geven van bijles ben ik parttime kunstenaar (schilder en muzikant), en wellicht dat mijn creatieve enthousiaste houding doorsijpelt in hoe ik tegen exacte vakken aankijk. Soms worden exacte vakken ervaren als zwaar, moeilijk, saai of rigide. Of misschien heb je pech gehad met een docent die je er de lol niet van in kon of kan laten zien. Je zult merken dat wanneer je er meer van gaat begrijpen, je er meer plezier in gaat hebben en ook goede cijfers kunt halen. Het lijkt me leuk om kennis met je te maken!

Collegegeld in wiskunde en wetenschappen (natuurkunde, scheikunde, biologie), wiskundig gedeelte (GRE en SAT)
Wiskundecursus gegeven door een afgestudeerde ingenieur met meer dan 10 jaar ervaring in het lesgeven in wiskunde (tot bachelorniveau) en meer dan 3 jaar ervaring in het lesgeven en begeleiden van gestandaardiseerde tests (GRE en SAT). Ik zal je helpen om gestandaardiseerde cursussen (GRE, SAT en zelfs TOEFL) effectiever te leren. Er zijn wiskundelessen beschikbaar voor studenten tot bachelorniveau, waaronder bachelorstudenten, IB-studenten (wiskunde SL en wiskunde HL), studenten op A-niveau, studenten op Europees S6- en S7-niveau, GCSE-studenten en IGCSE-studenten. De cursus Wetenschap (Fysica en Scheikunde) is beschikbaar voor studenten tot Europees hoger secundair niveau, IB en A-niveau. Wetenschapslessen (biologie) zijn beschikbaar voor de studenten tot Europees secundair niveau, GCSE-niveau en IGCSE-niveau. Momenteel geef ik les: 1. GCSE-studenten 2. IGCSE-studenten 3. IB-studenten 4. Europese scholieren 5. Studenten op AS / A-niveau 6. Lycée Vauban-studenten 7. Athénée de Luxembourg studenten Er zal ook huiswerkhulp beschikbaar zijn voor scholieren. De voortgang van de student kan worden afgeleid uit de periodieke tests in alle bovenstaande cursussen volgens de eisen van de ouders of de student zelf. Gelieve de notitie te lezen. Opmerking: 1. Hoewel sommige van mijn studenten een cursus Frans / Duits / Zweeds volgen, is mijn onderwijstaal Engels. Aangezien het onderwerp wiskunde is, is het gemakkelijk om erachter te komen waar de taak over gaat (aangezien ik ook een algemene kennis van een bepaalde taal heb) en daarom leg ik het antwoord in het Engels uit.

Robrecht
Wiskunde en alle wetenschappelijke vakken voor alle leeftijden
Ik ben leerkracht in het volwassen onderwijs en heb ook lessen in het secundair- en lager onderwijs gegeven. Ik geef wiskunde, biologie, fysica, chemie en andere wetenschappelijke vakken. Mijn voornaamste doel is vooral om er voor te zorgen dat de student snapt waar hij/zij mee bezig is zonder zomaar iets van buiten te leren. Als je iets leert dat je snapt, gaat het leren veel makkelijker en sneller. Geen saaie bijles bij mij dus!

Gabriela
Cours particuliers pour enfants: wiskunde, français, wetenschappen, enz.
Fraichement diplômée en tant qu'institutrice, je suis disponible afin d'aider vos enfants (maternel et primaire), dans différentes matières comme le français, les mathématiques, les sciences, etc. Pour les enfants de maternelle ou de primaire.

Wanda
Wiskunde, rekenen, rekentoets, studievaardigheden, plannen.
Problemen met wiskunde of rekenen of studievaardigheden? Ik help je graag. Met discipline en humor kom je verder. Ook als je je voorbereidt op een rekentoets kan ik je helpen. Heb je hulp nodig bij het leren plannen? Ook daarbij kan ik je helpen. We hebben altijd eerst een vrijblijvend gesprek; daarin maken we afspraken.