FavouritesMarkeer als favoriet
FavouritesMarkeer als favoriet
FavouritesMarkeer als favoriet
van18.00EUR/ u

marketing en marktonderzoek, in deze lessen zul je je kennis uitbreiden in het vak verkoop

Beste leerlingen / geïnteresseerden,

Mijn naam is Mohanad een student aan de hogeschool Windesheim te Zwolle. Ik volg de opleiding IBL (International Business and Languages); een studie waarbij cultuur en talen een belangrijke rol spelen in combinatie met marketing, met name verkoop (nationaal als internationaal).
Verkoop is geen vak maar passie die ik graag elke dag wil uitoefenen en via deze site wil ik mijn kennis in dit gebied aan jullie overdragen. Ik kan jullie ondersteunen in marketing, sales, uitvoeren van marktonderzoek (verslag van school). export en import lessen. De lessen kan ik in drie talen geven, namelijk; Nederlands, Engels en Arabisch.

Extra informatie

locatie van de les: in overleg. op mijn locatie als uw locatie of op een openbare locatie (cafe bijvoorbeeld)

Locatie

Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Zwolle, Nederland

|
Use ⊞+wheel to zoom!
+

Algemene info

Vaardigheden:

Leeftijd:

Tieners (13-17 jaar oud)
Volwassenen (18-64 jaar oud)
Senioren (65+ jaar oud)

Niveau van de leerling:

Gemiddeld

Duur:

60 minuten

De les wordt gegeven in:

Nederlands, Engels, Arabisch

Over

Wie ik ben
Mijn naam is Mohanad, een student aan de hogeschool Windesheim te Zwolle. Ik volg de opleiding International Business and Languages.

Manier van lesgeven
Ik studeer al 5 jaar marketing (MBO en HBO niveau); Een vak dat ik met passie doe en omdat ik dit heel erg interessant vind, wil ik deze kennis aan jullie overdragen. In het begin ga ik kijken wat jouw motieven zijn om het vak te leren en op basis van jouw input zal ik samen met jou een schema maken van onderwerpen die het meest relevant zijn.
Als je vanuit jouw (school) boek wilt werken, mag dat uiterdaad. Ik zal in dit geval mijn stage + werkervaringen toepassen op het onderwerp dat je behandeld wilt hebben.

Opleiding

Afgeronde opleidingen:
Commercieel medewerker MBO 3
Assistent medewerker internationale groothandel MBO 4

Huidige opleiding:
International Business and Languages HBO (derde jaar)

Leservaring

Ik kan de lessen marketing en marktonderzoek in drie talen geven, omdat Arabisch mijn moedertaal is, Nederlands op B2 niveau heb en mijn studie grotendeels in het Engels doe.

Stel een vraag

Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Mohanad snel zal reageren:
Hoe meer details, des te beter.
Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"

Beschikbaarheid typische week

MaDiWoeDoVrijZatZo
7              
8              
9              
10              
11          Vrijdag om 11:00  Zaterdag om 11:00  Zondag om 11:00
12          Vrijdag om 12:00  Zaterdag om 12:00  Zondag om 12:00
13          Vrijdag om 13:00  Zaterdag om 13:00  Zondag om 13:00
14          Vrijdag om 14:00  Zaterdag om 14:00  Zondag om 14:00
15          Vrijdag om 15:00  Zaterdag om 15:00  Zondag om 15:00
16          Vrijdag om 16:00  Zaterdag om 16:00  Zondag om 16:00
17          Vrijdag om 17:00  Zaterdag om 17:00  Zondag om 17:00
18          Vrijdag om 18:00  Zaterdag om 18:00  Zondag om 18:00
19          Vrijdag om 19:00  Zaterdag om 19:00  Zondag om 19:00
20          Vrijdag om 20:00  Zaterdag om 20:00  Zondag om 20:00
21          Vrijdag om 21:00  Zaterdag om 21:00  Zondag om 21:00
22              
23              
van 18€Bij de student thuis

Good-fit Leraar Garantie


Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.

Online reputatie

  • Leraar sinds mei 2018
  • Verbonden met Linkedin
    36 verbindingen

Beschikbaarheid typische week

MaDiWoeDoVrijZatZo
7              
8              
9              
10              
11          Vrijdag om 11:00  Zaterdag om 11:00  Zondag om 11:00
12          Vrijdag om 12:00  Zaterdag om 12:00  Zondag om 12:00
13          Vrijdag om 13:00  Zaterdag om 13:00  Zondag om 13:00
14          Vrijdag om 14:00  Zaterdag om 14:00  Zondag om 14:00
15          Vrijdag om 15:00  Zaterdag om 15:00  Zondag om 15:00
16          Vrijdag om 16:00  Zaterdag om 16:00  Zondag om 16:00
17          Vrijdag om 17:00  Zaterdag om 17:00  Zondag om 17:00
18          Vrijdag om 18:00  Zaterdag om 18:00  Zondag om 18:00
19          Vrijdag om 19:00  Zaterdag om 19:00  Zondag om 19:00
20          Vrijdag om 20:00  Zaterdag om 20:00  Zondag om 20:00
21          Vrijdag om 21:00  Zaterdag om 21:00  Zondag om 21:00
22              
23              
van 18€Bij de student thuis

Good-fit Leraar Garantie


Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.

Deel deze pagina

   LinkedIn   

Bianca
Ondernemen. Ben jij bezig met het opstellen van een ondernemingsplan?
Wil je een eigen business starten? Ben je al druk bezig met je ondernemingsplan? Ik kan jou helpen in het schrijven van jouw stappenplan, concreet kijken of jouw doelstellingen haalbaar zijn, of simpelweg inspiratie opdoen en even sparren. Geen probleem!

Robert-Jan
Leer de toekomst verkennen! Maak betere keuzes in jouw leven. Of maak je werk leuker of makkelijker door betere voorbereiding.
Merk je dat de veranderingen in de wereld steeds sneller gaan? Loop je achter de feiten aan of wil je liever zelf kiezen? Technologie krijgt steeds meer invloed. Laat je dat allemaal zomaar over je heenkomen? Natuurlijk niet. Techniek mag jouw leven toch ook makkelijker maken. Je moet dan wel weten hoe. We gaan samen ontdekken hoe we jouw leven leuker, makkelijker of interessanter kunnen maken door jouw toekomst te verkennen. Als je blijft doen wat je deed, houd je de resultaten die je gewend bent. Maar als je meer of beter of anders wilt, hoe ga je dat bereiken? Wat bereik je ermee? - Je bent beter voorbereid op de toekomst - Je kan makkelijker solliciteren naar een nieuwe baan - In je studie kun je beter snappen wat het nut is van bepaalde vakken, waardoor je meer motivatie krijgt - Jouw bedrijf speelt beter in op nieuwe ontwikkelingen dan je concurrenten - Op netwerkbijeenkomsten wil iedereen met je praten, want je hebt wat interessants te melden. Voor wie is dit geschikt? - Je zit nog op school maar twijfelt over studie of werk na school - Je werkt al een tijdje, maar je voelt dat er meer in je zit dan er nu uit komt. Je weet alleen niet hoe je dat verandert. - Je werkt al een tijdje niet, maar hebt zin om weer aan de slag te gaan. Hoe kom je aan een leuke baan die echt bij je past? - Je wordt gek van alle piepjes en notificaties maar raakt er alleen maar gestresst van. Hoe regel je al die techniek zodat je er voordeel van hebt? - In je werk merk je dat er de laatste drie jaar weinig veranderd is. Alles is nog precies zoals toen, terwijl de technologie voorbij raast. Hoe krijg je jouw afdeling of jouw bedrijf mee in innovatie? Hoe kan je profiteren van alles wat je tegenwoordig vrijwel voor niets online kunt vinden? Als Commissaris van de Toekomst help ik al heel wat jaren mensen en bedrijven om zich beter voor te bereiden op de snel veranderende wereld. Mijn focus ligt daarbij op technologie, op menselijke maat. Dus niet hele grote en ingewikkelde software systemen inplementeren of allerlei machines aanschaffen. Nee, het kan slimmer. Omdat ik hierdoor in verschillende vakgebieden werk, kan ik je laten leren van de ontdekkingen van anderen. Daarnaast lees ik meer dan 50 boeken per jaar over allerlei onderwerpen rond nieuwe technologie, wetenschap, innovatie en management. Daar profiteer je van zonder ze zelf allemaal te hoeven lezen.

Yasin
Muziekmarketing voor producenten en songwriters van elektronische muziek
Hoe laat je als kunstenaar het snelst een online inkomen groeien? Stel je voor. Er gebeurt iets op aarde waardoor je geen optredens of shows kunt spelen en in feite al je inkomsten tenietdoet. Welkom in de realiteit. Sinds maart is de wereld compleet veranderd. Sindsdien ben ik op zoek gegaan naar een manier om dingen te laten werken in deze nieuw gecreëerde wereld. Vind manieren om mijn inkomsten alleen via internet uit muziek te halen. Hoe bouw je als kunstenaar een online inkomen op? Hoe bouw je een loyale online fanbase op die je inkomen geeft zonder optredens te spelen, merchandise te verkopen, zonder donaties? In deze coaching leer ik je: Hoe u effectief maandelijks meer dan 70.000 tot 150.000 mensen bereikt met uw muziek met een minimaal maandelijks budget. Fans vinden die van je muziek houden op automatische piloot. Geen spam, nauwelijks actieve aanwezigheid op sociale media. Stel het in en vergeet het mentaliteit. Hoe u binnen enkele maanden 10-100x uw huidige luisteraars EN volgers op Spotify kunt krijgen. Geheime algoritme tweaks & hacks om de algoritmische plays van Spotify zoals Discover Weekly, Release Radar, Radio & Daily-mix consequent elke maand te activeren! Wat wel en niet werkt in de wereld van digitale muziekmarketing. Waarom promotie van afspeellijsten uw resultaten op de lange termijn zou kunnen schaden. 𝐌𝐨𝐬𝐭 𝐢𝐦𝐩𝐨𝐫𝐭𝐚𝐧𝐭𝐥𝐲 - Hoe dit allemaal winstgevend te maken, hoe hier daadwerkelijk winst mee te maken ZONDER merchandise / albums / shows te verkopen, ... Natuurlijk zijn deze dingen een mooi neveneffect van goede marketing maar daar gaat mijn coaching niet over. 𝗕𝗢𝗡𝗨𝗦 🧨 Als deze coronasituatie eenmaal voorbij is en er weer echte feesten zijn (vingers gekruist🤞) ... Hoe krijg je deze nieuw gemaakte fans naar je feest / optreden? Het voordeel van deze stijl van marketing is dat IEDEREEN wordt gevolgd en ik zal u zeer eenvoudige methoden laten zien om uw actieve luisteraars daadwerkelijk te betrekken bij uw evenement. Het maakt niet uit of dat een echt fysiek feest is of een livestream. Deze cursus laat je zien hoe je effectief kunt communiceren met al die fans die je de afgelopen maanden hebt gemaakt en ze naar je shows kunt krijgen! Ik heb een lijst met artiesten die ik buiten Apprentus heb gecoacht beschikbaar, met bewijs van de resultaten en getuigenissen indien gewenst! Niet helemaal zeker hoeveel tijd er nodig zal zijn om alles uit te leggen, aangezien dit per persoon verschilt, maar ik zou minimaal 2 uur gaan. Als iets vaag of onduidelijk lijkt, vraag het dan! Ik ben net begonnen met het coachen hiervan na testen met meerdere artiesten, dus ik werk nog steeds aan het coachinggedeelte van dingen :)

Stanley
MEER NAAMSBEKEND KRIJGEN DOOR SOCIAL MEDIA TE GEBRUIKEN
Tegenwoordig zit iedereen op zijn/haar telefoon de nieuwste vlogs te kijken van hun favoriete YouTuber. Een mooie foto van hun favoriete fitness Influencer aan het bewonderen. Heftige discussies op Twitter volgen en hun mening delen. Kortom de AANDACHT gaat naar SOCIAL MEDIA. Social media is een onmisbare onderdeel voor elke bedrijf, (non-) profit organisatie, vereniging, ondernemer. Wil je meer weten over Social media marketing? Stuur me gerust een bericht!!

Koen
Online marketing (SEO, SEA, FB Advertising, ...)
Tips en tricks van online marketing. Maak uw website online nog beter vindbaar via de traditionele en minder traditionele manieren. (geschikt voor persoonlijke websites, bedrijfspagina's, e-commerce, ...) Onderdelen die besproken worden (Eigen selectie mogelijk) 1 Wat is online marketing 2 SEO (optimalisatie van uw website) - Analyse van de website (waar is er plaats voor verbetering) - Pagina optimalisatie (zinvol of niet) - "Psychologie" van de bezoeker / klant - Linkbuilding (wat, waar en hoe) - Content is King (welke keywords helpen mijn pagina) - ... 3 SEA (Welke campagnes werken goed en welke niet) - Opzetten van Google adwords account (Hoe beginnen?) - Google Search of Google Display - Nuttige Keywords voor uw campagne (mass search + long tail) - ... 4 Facebook + FB advertising (Hoe begint u er aan) - FB (fan)pagina opzetten - FB Content Management Plan (van plan tot uitwerking) - FB Advertising (Wat werkt wel en want niet) - ... 5 Google Analytics (Beter geïnformeerd over uw website) - Opzetten van Google Analytics - KPI instellen - Nuttige informatie over bezoekers en surfgedrag - Rapporten uit Google Analytics - ... Alle lessen zijn gebaseerd op eigen ervaring uit de praktijk. Met een brede basis van online marketing van KMO's en Multinationals. (Gewerkt voor bedrijven als EuroCam, Ledlamponline, Krëfel, Pioneer Europe)

Ben
Coaching / Sparsessie / Brainstorm voor ondernemers / ondernemende mensen
Ondernemerschap is mijns inziens de hoogste trede van persoonlijk leiderschap! - Heb jij het lef te durven falen? Wat heb je geleerd van jouw mislukking, of beter gezegd: leermoment? - Durf jij positief-kritisch te kijken naar jouw eigen handelen? Waar ligt de kracht van jou als mens/ondernemer? Wat kun je beter uitbesteden? - Hoe zet ik mijn idee om in een bedrijf? - Wie is mijn klant? In welke klantbehoefte voorziet mijn propositie? - Hoe kom ik aan klanten? Kernwoorden: Persoonlijk leiderschap, Durf te falen, Lean start-up, Business plan, Keep it simple stupid!, Ondernemen, Gewoon Doen! Wie ben ik? Mijn naam is Ben, 33 jaar, en door mijn rode haar was ik als kind op de basisschool al 'anders' dan mijn klasgenootjes. In de loop der jaren heb ik ervaren dat anders denken en anders handelen niet altijd gemakkelijk is, o.a. doordat de maatschappij inclusief de mensen uit mijn directe omgeving omgeving er van alles van vinden. Veel mensen worden onbewust gedreven door (faal)angst en ze vertonen risicomijdend gedrag. Mijn ouders zeiden bijvoorbeeld goed bedoelend: Je hebt nu toch zo'n goede (en lekker veilige) baan: Waarom zou je dat op het spel zetten? Velen praten veel over, maar nemen nooit concrete stappen richting het starten van hun eigen business. Intussen heb ik ervaren dat ik andere keuzes durf te maken dan de meesten mensen. Dat was en is soms spannend, maar brengt mij privé en zakelijk gezien wel succes! Vele achtereenvolgende 'faal'momenten hebben mij gebracht waar ik nu ben: een leuke vader die 3 dagen per week opdrachten vervuld als Freelance Business Developer en Data/Business Analist en in de overige tijd nieuwe start-ups lanceert.

Philippe
Marketing- en merkmanagementtraining - alle niveaus
Over de cursus: - Deze cursus biedt een complete, toegankelijke en aantrekkelijke introductie tot de marketingprincipes. Mijn doel is om u te leren hoe u een marketingstrategie kunt ontwikkelen en hoe u een marketingplan kunt opstellen. Ik probeer een eenvoudige en duidelijke structuur aan te nemen en de volgende onderwerpen te behandelen: de hoofdlijnen van een marketingstrategie, markt- en consumentenanalyse (segmentatie, positionering, targeting), het product, de prijs, de distributiestrategie, evenals communicatie (creatie van campagnes en mediaplanning). Ik neem een ​​beslist concrete aanpak, met veel recente voorbeelden van wereldberoemde bedrijven. Over mij: - Ik werk in marketing bij een van 's werelds grootste bedrijven voor consumptiegoederen (FMCG), met meer dan 100.000 mensen in ongeveer 70 landen. Ik ben gevestigd in Genève, waar ik de wereldwijde marketing van een merk van meer dan een miljard dollar beheer. In mijn vrije tijd ben ik Marketingassistent aan de Solvay Business School Brussel School of Economics & Management en beoefen ik triatlon en zeilen.