Wiskundebijlessen voor VMBO Havo (ook voor een enkele bijles)

Bijlessen voor alle leerjaren en niveaus op VMBO en Havo
Kan leerlingen ontvangen, maar ook bij u thuis uw kind bijles geven.

Ook in te huren voor een uurtje bijspijkeren voor een toets, tentamen of examen!

Ben full-time docent wiskunde op een VMBO in Assendelft/Krommenie, heb ook veel ervaringen met leerlingen die wat extra aandacht verdienen!

Neem eigen boek en schrift, of digitale methode.

Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Zaanstad, Nederland

Docent Wiskunde VMBO Basis-Kader-GTL / Havo

Open , toegankelijk, inspirerende docent. Volg het motto, dat in een plezierige setting meer geleerd wordt dan met hoge doelen zetten. Kan me goed in de puber verplaatsen en heb zelf een zoon op het VMBO (jaar. 1)
Geef op dit moment aan de 1e, 2e en 3e klassen TL, Kader en basis les, full-time docent en kan nog wat vrij uurtjes vullen met bijlessen

Ben bekend met de methode Getal & Ruimte en Moderne Wiskunde.
Kan eventueel ook online bijlessen geven.

2e graads bevoegdheid met diploma !
Afgeronde studie aan de HVA, wiskunde.
pedagogisch sterk.
Erg praktisch georienteerd en kan verbinding maken met jongeren in de leeftijdscategorieen 11 tm 17
Ook leerlingen met wat extra aandacht zijn welkom

5 jaar wiskunde docent op VMBO Full time.
4 jaar VMBO Hilversum en op een school met leerlingen met extra behoeften.
Inmiddels werkzaam in Krommenie als docent Wiskunde

Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Eef snel zal reageren:

9            Zaterdag om 9:00

12            Zaterdag om 12:00
19  Maandag om 19:00      Donderdag om 19:00
20  Maandag om 20:00      Donderdag om 20:00

Yogesh
Verbeter uw wiskundige vaardigheden - Wiskunde A - B (HAVO VWO HBO CCVX OMPT SAT)
Als wiskundefanaat doe ik graag dingen die met wiskunde te maken hebben. Om die reden vind ik het fijn om mijn wiskundige kennis met anderen te delen. Ik zou graag wiskundeonderwijs geven aan middelbare scholieren of universiteitsstudenten (HAVO, HBO, VWO) met mijn ervaring van meer dan 10 jaar. Als je in korte tijd Nederlandse CCVX toelatingstests of OMPT (online wiskunde plaatsingstest) of SAT (Scholastic Aptitude Test) moet halen, kan ik je helpen met een intensieve cursus. Mijn lessen zijn veelomvattend, duidelijk en persoonsgebonden. Ik zorg ervoor dat de studenten snel leren met een minimum aan lessen.

Pieter
Wiskunde/Wetenschappen Primair, Secundair en Hoger Onderwijs (privéles)
Is wiskunde voor jou niet helemaal duidelijk? Heb je nog vragen bij fysica? Wil je je verder verdiepen in de wetenschappen? Dan help ik je hier graag bij! Als burgerlijk ingenieur mechanica, 26 jaar, help ik je verder met al je vragen op een duidelijke en gestructureerde manier. Ik geef mijn lessen op een interactieve manier en pas dit aan aan je specifieke vragen en verwachtingen. Al vanaf mijn 16 jaar geef ik les aan kinderen en (jong)volwassen in verschillende domeinen. Lessen zijn mogelijk via Zoom/Skype of ter plaatse indien gewenst.

(Online) Bijles Wiskunde / Rekenen (Vmbo - Mavo - Havo - Vwo - MBO - HBO, waaronder de WisCat - toets; Basisonderwijs )
Als bevoegd wiskundedocent geef ik (online) bijles in Wiskunde en/of Rekenen: - Voortgezet Onderwijs: Vmbo - Mavo - Havo - Vwo; - Beroepsonderwijs: MBO - HBO (waaronder de WisCat-toets); - Basisonderwijs (extra ondersteuning in rekenen). Stap voor stap nemen we de leerstof samen door, zodat je het goed onder de knie krijgt. Wiskunde (en ook Rekenen) leer je door te doen! Het geeft mij veel voldoening als de leerling mooie cijfers haalt. Ook (online) bijles in de schoolvakanties mogelijk.

Zephyr
Wiskunde en Fysica bijles voor Secundair Onderwijs leerling in Antwerpen
Ik studeer Wiskunde aan de University of Cambridge (afgestudeerd in Juni 2023) en behaalde systematisch >90% op wiskunde en fysica. My English is excellent: I have lived and studied in Ontario and now live in Cambridge 6 months every year to study. I am familiar with the English maths and physics terminology as my Mathematics degree at the University of Cambridge is taught in English. Mijn wiskundeleerkracht schreef over mij in haar aanbevelingsbrief voor de University of Cambridge: “And very important as well, he is a good communicator and apt to share his knowledge. Whenever we do teamwork, a quiz or a game in the classroom, everyone wants to be in the same group as Zephyr.” Ik heb 4 jongere broers die me regelmatig om hulp vragen als ze vastzitten met hun schoolwerk. Door hen hiermee te helpen heb ik geleerd hoe ik leerstof moet uitleggen. Ik leg ook regelmatig leerstof wiskunde en fysica uit aan vrienden in de derde en de tweede graad. Ondertussen heb ik ook al ervaring met betalend bijles geven. Toen ik nadacht over welke studentenjob ik het liefst zou doen om een centje bij te verdienen bleek tutor in wiskunde en fysica een evidentie omdat ik hierdoor gepassioneerd ben en graag anderen wil helpen. Onderwijs ligt aan de basis van succes, en wiskunde is misschien wel het belangrijkste vak. Het is belangrijk voor mij om op het einde van de eerste les met jullie, ouders en leerling, te bespreken of hetgeen jullie verwachten haalbaar zal zijn. Zo kan ik zeker zijn dat jullie tevreden zullen zijn met de lessen. Mijn doel is om de student zo snel mogelijk bij te spijkeren in elk gebied waar er een achterstand is, zodat de student niet nog meer achterloopt. Contacteer me gerust als je nog vragen hebt.

Bijles wiskunde, natuurkunde en programmeren voor alle niveaus
Wiskunde, natuurkunde en programmeren zijn allemaal ongelooflijk belangrijk in de moderne wereld. Bekijk een van de baanbrekende ontdekkingen van de 21ste eeuw en je zult zien dat het minstens één, zo niet al deze onderwerpen betreft. Ik had het voorrecht om bij verschillende internationale onderzoekscentra te werken en uit eerste hand de kracht van zo'n toolset te ervaren. Momenteel ben ik docent aan de TU Delft en deel ik mijn kennis graag met de nieuwe generatie enthousiaste studenten. Ik zou echter ook scholieren, die problemen kunnen ondervinden met deze vakken, helpen om ze te begrijpen en een duurzame passie voor leren te ontwikkelen. In mijn lessen gebruik ik altijd een persoonlijke benadering, waarbij ik studiemateriaal relateer aan de onderwerpen die studenten al kennen en leuk vinden. Op zo'n manier kan ik ervoor zorgen dat studenten de stof niet alleen begrijpen, maar het ook langer onthouden en gemotiveerd blijven om er meer over te leren.

Collegegeld in wiskunde en wetenschappen (natuurkunde, scheikunde, biologie), wiskundig gedeelte (GRE en SAT)
Wiskundecursus gegeven door een afgestudeerde ingenieur met meer dan 10 jaar ervaring in het lesgeven in wiskunde (tot bachelorniveau) en meer dan 3 jaar ervaring in het lesgeven en begeleiden van gestandaardiseerde tests (GRE en SAT). Ik zal je helpen om gestandaardiseerde cursussen (GRE, SAT en zelfs TOEFL) effectiever te leren. Er zijn wiskundelessen beschikbaar voor studenten tot bachelorniveau, waaronder bachelorstudenten, IB-studenten (wiskunde SL en wiskunde HL), studenten op A-niveau, studenten op Europees S6- en S7-niveau, GCSE-studenten en IGCSE-studenten. De cursus Wetenschap (Fysica en Scheikunde) is beschikbaar voor studenten tot Europees hoger secundair niveau, IB en A-niveau. Wetenschapslessen (biologie) zijn beschikbaar voor de studenten tot Europees secundair niveau, GCSE-niveau en IGCSE-niveau. Momenteel geef ik les: 1. GCSE-studenten 2. IGCSE-studenten 3. IB-studenten 4. Europese scholieren 5. Studenten op AS / A-niveau 6. Lycée Vauban-studenten 7. Athénée de Luxembourg studenten Er zal ook huiswerkhulp beschikbaar zijn voor scholieren. De voortgang van de student kan worden afgeleid uit de periodieke tests in alle bovenstaande cursussen volgens de eisen van de ouders of de student zelf. Gelieve de notitie te lezen. Opmerking: 1. Hoewel sommige van mijn studenten een cursus Frans / Duits / Zweeds volgen, is mijn onderwijstaal Engels. Aangezien het onderwerp wiskunde is, is het gemakkelijk om erachter te komen waar de taak over gaat (aangezien ik ook een algemene kennis van een bepaalde taal heb) en daarom leg ik het antwoord in het Engels uit.

Gerrit
Bijles wiskunde, fysica en chemie door ervaren leraar
Uw kind heeft moeite met wiskunde, fysica, chemie of natuurwetenschappen. Het kan de leerstof niet verwerken en u wilt hier iets aan doen. Als leraar (ingenieur met getuigschrift van pedagogische bekwaamheid) geef ik reeds 15 jaar wiskunde, fysica en chemie en natuurwetenschappen in het secundair onderwijs. Ik ben zelfstandig leraar in bijberoep en erkend door de Vlaamse Gemeenschap. Door mijn ervaring en inlevingsvermogen kan ik de abstracte terminologie en oefeningen waar uw kind niets van begrijpt toch verstaanbaar maken. Ik geef bijles aan leerlingen van het lager en secundair onderwijs tot studenten hoger onderwijs. Van de tafels van vermenigvuldiging tot tweedegraadsvergelijkingen, logaritmische en exponentiële functies, limieten, afgeleiden, integralen, … Alles is mogelijk! Studenten die zich voorbereiden op de centrale examencommissie, in de volksmond beter bekend onder de naam “middenjury”, ondervinden vaak problemen bij de vakken wiskunde, chemie of fysica. Door een intensieve begeleiding kan ik de slaagkansen sterk verhogen. Leerlingen met dyscalculie worden geremediëerd door het inoefenen van de leerstof, gebruik makend van tips, ezelsbruggetjes en veel geduld. De ervaring leert dat de manier van wiskundig denken bij dyscalculie anders is en daarom een meer gestructureerde, stap per stap-aanpak vergt. Referenties zijn beschikbaar. De bijlessen worden op zaterdag bij mij thuis te Melsbroek (Steenokkerzeel) gegeven en van zondag tot vrijdag online via Zoom. Zoom beschikt over een handig online bord waarop we tegelijk kunnen schrijven. Het is net alsof we naast elkaar zitten en op hetzelfde blad schrijven. Indien u via Zoom bijles wenst, dient u de Zoom app te downloaden en mij het email adres dat u daaraan koppelt door te sturen.

Wanda
Wiskunde, rekenen, rekentoets, studievaardigheden, plannen.
Problemen met wiskunde of rekenen of studievaardigheden? Ik help je graag. Met discipline en humor kom je verder. Ook als je je voorbereidt op een rekentoets kan ik je helpen. Heb je hulp nodig bij het leren plannen? Ook daarbij kan ik je helpen. We hebben altijd eerst een vrijblijvend gesprek; daarin maken we afspraken.

Adunola
Engels voor beginners, bijles wiskunde en resultaatgerichte ondersteuning.
Ik heb ervaring met het lesgeven in Engels en het behalen van goede resultaten. Onze focus na lessen zal ook zijn op het gebied van beoordelingen, periodieke opdrachten en het geleidelijk onderzoeken van resultaten.We zullen ook probleemgebieden bespreken, een goede basis creëren en verschillende methoden gebruiken om verder te gaan en gestelde doelen te bereiken.

Huib
Bijles wiskunde of economie van een docent economie met eerstegraads bevoegdheid
Gaat het even niet zo lekker op school met wiskunde of economie en kun je wel wat hulp gebruiken van een gediplomeerd docent (eerstegraads economie) met ervaring voor de klas en als bijlesdocent? Stuur me dan een bericht! Samen bespreken we hoe ik je het beste kan helpen. We maken er niet alleen een leerzaam maar ook een leuk uurtje van!

Shavita
(Bedrijfs) economie / wiskunde. Bouwstenen voor de rest van je studie carrière
Economie en bedrijfseconomie zijn de bouwstenen wanneer je verder de finance wereld ingaat. Wiskunde (rekenen) is een vereiste voor als je verder wil gaan op het HBO de basis is hierbij van belang. Met bijna 5 jaar ervaring help ik leerlingen over de drempel heen. Elke leerling is uniek en heeft zijn eigen leermethode. Per leerling wordt er naar een andere leermethode gekregen. Elke les wordt voorzien van huiswerk en theorie. Daarnaast laat ik voorbeelden uit de praktijk terug komen. De lessen zijn geschikt voor elke leerling / student door de les op maat die gegeven zal worden.

Tarek
Wiskunde en natuurkunde voor secundair / hoger
Zijn je wiskunde- of natuurkundelessen Chinees voor je geworden? Weet je niet waar je moet beginnen? Je moet je materiaal in je eigen tempo bekijken. Ik ben hier voor jou! Ik ben burgerlijk ingenieur en professor wiskunde en natuurkunde in het secundair onderwijs in Brussel. Met bijna 8 jaar ervaring als privéleraar heb ik tientallen leerlingen in het secundair en hoger onderwijs begeleid bij hun vakken wiskunde, statistiek en natuurkunde. Ik ben perfect drietalig in het Frans, Nederlands en Engels.

Bijles Statistiek, Wiskunde, Programmeren, ... in Gent door ingenieur
Hoi, ik ben Florian. Ik geef bijles aan huis in regio Gent, en bij mij thuis in Melle. Als burgerlijk ingenieur ligt mijn specialeit in de volgende vakken: Wiskunde - Statistiek - Fysica - Natuurkunde - Thermodynamica - Chemie - Scheikunde - Mechanica - Werktuigkunde - Electriciteit - Electromechanica - Discrete wiskunde - Analyse - Algebra - Meetkunde - Kansrekenen - Informatica - Python - Java - Data Science - Machine Learning - Materiaaltechnologie - Elektrische schakelingen en netwerken - Ik heb al meer dan 30 studenten van het middelbaar en de universiteit succesvol door hun moeilijkste examens gecoacht. De bijlessen zijn volledig op maat, waarbij ik belang hecht aan de volgende concepten: 1. Plannen Welke vaardigheden moeten je onder de knie hebben om die puntjes binnen te sprokkelen? Wat kan je al? Kan je dit bewijzen? Wat kan je nog niet? Waar zit je vast? Hoeveel werk is er nodig om met zekerheid de examens tegemoet te kunnen gaan? 2. Inzicht De enige manier om wiskunde en wetenschappen te snappen is zelf tot komen. Persoonlijke, interactieve bijlessen zijn het ideale middel om vooral zelf te laten nadenken. Wat is medisch, wat is bijzaak? Wat zou een toepassing kunnen zijn van deze formule? Wat is het verschil met verschillende? Door constant vragen te beantwoorden bouw je kennis op. Als we merken dat een verduidelijking nodig is, doen we dit liefst aan de hand van een zeer concreet voorbeeldje, zodat jij dit dan kan veralgemenen. 3. Oefenen "Ah ja, nu snap ik het" is het liefste wat we horen als bijles leraars. Super, je snapt het concept. We kunnen dit nu in de praktijk toepassen met een oefening. We zijn niet alleen geïnteresseerd in je antwoord, maar zelfs zeer in je manier van denken. We hechten ook belang aan een manier van werken. Hier kennen we enkele goede tips & tricks. Oefenen juist? Goed zo! Je krijgt direct een moeilijkere! Meer weten? Stuur een berichtje Veel succes alvast met de examens!

Romanie