Judith
    Betrouwbare leraar
    FavouritesMarkeer als favoriet
    FavouritesMarkeer als favoriet
    Betrouwbare leraar
    FavouritesMarkeer als favoriet
    van41.00EUR/ u

    ZANGLES (professioneel): zangtechniek, interpretatie en auditietraining (Utrecht)

    In de zanglessen verdiepen we ons in onder andere: zangtechniek, adem/houding, klank, muzikaliteit en interpretatie. De lessen worden aangepast aan de wensen en het niveau van de leerling. Het is mogelijk om toe te werken naar een auditie, optreden, studio-opname, maar ook om te starten bij jouw persoonlijke basis en vanuit daar te onderzoeken wat de wensen eigenlijk zijn. Stijlen waarbij ik jou kan helpen: pop, jazz, kleinkunst, musical en klassiek. Daarnaast bied ik ook lessen in muziektheorie (voorbereidingen audities hbo-instellingen) en theater (monoloog/schrijven/regie).

    De lessen worden gegeven bij mij thuis, hier heb ik ruimte, een piano en muziekinstallatie. Mijn naam is Judith, ik ben 24 jaar en zangeres/docent/theatermaker van beroep, waarbij ik een groot deel van mijn tijd spendeer aan het doceren.

    Locatie

    Op een locatie gekozen door de leraar : Helling, 3523 CB Utrecht, Nederland

    |
    Use ⊞+wheel to zoom!
    +

    Algemene info

    Vaardigheden:

    Leeftijd:

    Kinderen (7-12 jaar oud)
    Tieners (13-17 jaar oud)
    Volwassenen (18-64 jaar oud)
    Senioren (65+ jaar oud)

    Niveau van de leerling:

    Beginner
    Gemiddeld
    Gevorderden

    Duur:

    30 minuten
    45 minuten
    60 minuten

    De les wordt gegeven in:

    Nederlands, Engels

    Over

    Mijn naam is Judith, ik ben 25 jaar, woonachtig in Utrecht en zangeres/docent/theatermaakster van beroep. Sinds 4 jaar werkzaam als docente. Begonnen bij onder andere de vooropleiding van een gecertificeerde musicalopleiding, daarna gaan richten op het opbouwen van een eigen klantenkring.

    Tijdens de lessen kijk ik naar de persoon. Wat heeft iemand nodig? Wat zijn je doelen? Vanuit daar kunnen we echt investeren in dat wat jij wilt bereiken. Ik ga echt voor de lessen, ben flexibel en vind resultaat belangrijker dan strikt 30/45/60 minuten lesgeven en je de volgende week terugzien. Dus bij vragen ben ik altijd bereikbaar, en doe ik zeker niet moeilijk om ook iets voor je doen buiten de lessen om (informatie sturen, repertoire voor je uitzoeken, etc.), zolang we er samen voor gaan.

    Opleiding

    HBO Muziektheater (Zwolle)
    Vakken: zangtechniek, zanginterpretatie, acteren, musical, theater (schrijven), piano, muziektheorie, auditietraining, koorzang, backing vocals en dans.

    Leservaring

    - Zangdocente privéleerlingen sinds 2014 (zang/auditietraining)
    - Zangdocente vooropleiding Song & Dance Academie, Zwolle
    - Sound of Music, ensemble, tour 2015-2016, Albert Verlinde Entertainment
    - Soloshow ‘Tweezaam’ in Odeon, Zwolle, regisseur: William Spaaij
    - Backing vocals Berget Lewis, Dwight Dissels, William Spaaij, René van Kooten
    - Muziektheatervoorstelling ‘Babel’, regisseur: Mo Marcus
    - Verscheidene solo-opdrachten (woonkamerconcerten, achtergrondmuziek, café's)
    - Studiowerk; backing vocals albums gospelscene
    - GFE solist gospelkoor, Elvis E

    Stel een vraag

    Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Judith snel zal reageren:
    Hoe meer details, des te beter.
    Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"

    Beschikbaarheid typische week

    MaDiWoeDoVrijZatZo
    7              
    8              
    9    Dinsdag om 9:00      Vrijdag om 9:00    
    10    Dinsdag om 10:00      Vrijdag om 10:00    
    11    Dinsdag om 11:00      Vrijdag om 11:00    
    12    Dinsdag om 12:00      Vrijdag om 12:00    
    13    Dinsdag om 13:00      Vrijdag om 13:00    
    14    Dinsdag om 14:00      Vrijdag om 14:00    
    15    Dinsdag om 15:00      Vrijdag om 15:00    
    16    Dinsdag om 16:00      Vrijdag om 16:00    
    17    Dinsdag om 17:00      Vrijdag om 17:00    
    18    Dinsdag om 18:00      Vrijdag om 18:00    
    19    Dinsdag om 19:00      Vrijdag om 19:00    
    20    Dinsdag om 20:00      Vrijdag om 20:00    
    21              
    22              
    23              
    van 41€Bij de leraar thuis

    Good-fit Leraar Garantie


    Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.

    Online reputatie

    • Leraar sinds september 2018
    • Geverifieerd telefoonnummer

    Beschikbaarheid typische week

    MaDiWoeDoVrijZatZo
    7              
    8              
    9    Dinsdag om 9:00      Vrijdag om 9:00    
    10    Dinsdag om 10:00      Vrijdag om 10:00    
    11    Dinsdag om 11:00      Vrijdag om 11:00    
    12    Dinsdag om 12:00      Vrijdag om 12:00    
    13    Dinsdag om 13:00      Vrijdag om 13:00    
    14    Dinsdag om 14:00      Vrijdag om 14:00    
    15    Dinsdag om 15:00      Vrijdag om 15:00    
    16    Dinsdag om 16:00      Vrijdag om 16:00    
    17    Dinsdag om 17:00      Vrijdag om 17:00    
    18    Dinsdag om 18:00      Vrijdag om 18:00    
    19    Dinsdag om 19:00      Vrijdag om 19:00    
    20    Dinsdag om 20:00      Vrijdag om 20:00    
    21              
    22              
    23              
    van 41€Bij de leraar thuis

    Good-fit Leraar Garantie


    Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.

    Deel deze pagina


    Danny
    SONGWRITING cursus met intensieve en resultaatgerichte methodes
    English Translation: contact me please LIEDJES bestaan in het algemeen uit akkoordenen tekstlijnen. Maar waar komt die info vandaan en hoe maak je iets uit het niets? Hoe maak je die ene geweldige hIT of hoe sterk werkt je nieuw lied in op je lief? Wel, dat heet 'inspiratieverwerking' en hoe werkt dat? Wel, dat vertel ik je in mijn cursus. Als je al gitaar of piano speelt, dan heb je een stap voor. Je instrument is als het ware een trampoline die je meer mogelijkheden biedt om verder en hoger te gaan. De meeste 'songs' worden geboren op de gekste momenten. Een goeie songwriter zijn/haar antenna's staan altijd open :-) en voor sommigen is het een continue bezigheid. Tijdens mijn cursus leer ik je door allerhande tips en trucs (o.a.: Travel Chord Duo Method - One Four Five and minor input - Key Word Designation and Relative Chord Progressions enz.) hoe je tot sterke songs kan komen. Voor mij is het een dag dagelijks bezigheid en ik schrijf al heel mijn leven voor anderen en soms voor mezelf. Alles bij elkaar heb ik worldwide als auteur/componist/uitvoerder, meer dan een miljoen copies verkocht. Is dat weinig of is dat veel? Ik weet het niet. Het interesseert me niet meer zoveel. Ik wil mijn wetenschap over hoe je liedje schrijft, delen met gemotiveerde mensen die verder willen geraken dan het steeds maar naspelen van anderen hun songs. Of die klem komen te zitten, ergens tijdens het componeren en die niet te beroerd zijn om advies te zoeken. Muziek is een levensflirt. Er zijn maar twee soorten muziek: goeie en slechte... Heb je een basis aan akkoorden, wil je weten hoe je een goeie song kan maken.....? Gewoon een uurtje boeken om te beginnen. Dat is het aftastuurtje. Liggen we elkaar en is er een click? Als je boekt en ik confirmeer, dan weet je ook wie ik ben en waar ik me verschuil :-) Niet tevreden na de eerste 'les'? Geld terug. Danny

    Wouter
    (Bas)Gitaar, Muziektheorie en Solfège in Wittevrouwen, Utrecht
    Hallo (toekomstige) muzikant! Heb je ook een nummer in je hoofd dat je graag zou willen spelen? Altijd al elektrisch of akoestisch gitaar of basgitaar willen spelen? Heb je nog nooit een snaar aangeraakt, of ben je gevorderd en op zoek naar nieuwe uitdagingen? Gitaarles geef ik al sinds 2007 met veel plezier. Naast deze privelessen ben ik werkzaam geweest bij de Guitar Academy in Amsterdam, bij Muziekles Den Bosch en bij Art in Music in Utrecht, naast mijn werk als uitvoerend muzikant. Ik heb aan de Rockacademie in Tilburg gestudeerd en Muziekwetenschappen aan de Universiteit Utrecht. Brede interesses, terug te zien in de hoevelheid stijlen die ik speel en onderwijs (van pop en rock tot salsa, tango en gypsy tot metal en jazz). Ook geef ik solfège en muziektheorie. Het maakt niet uit hoe exotisch je interesse, ik kan je erbij helpen beter te worden! Daarnaast kan ik nummers naar keuze voor je uitzoeken en arrangeren, zodat er geen grens zit aan jouw verbeelding: leer spelen wat je wilt leren spelen. Deze lessen worden niet gegeven binnen een grote, onpersoonlijke muziekschool: lesduur en lesdata worden besproken en zijn flexibel. Persoonlijk en soepel, makkelijker voor iedereen. Naast gitaarliefhebber is lesgeven een grote passie van me, en dat vind ik essentieel om ook goede lessen aan te kunnen bieden. Of ik je je eerste liedjes leer spelen in een paar lessen of we pittige stukken uitpluizen, het gaat om een aangenaam en productief leerproces. Lessen in Wittevrouwen, Utrecht of tegen meerprijs aan huis. Bij vragen mail of bel!

    Cecília
    Blokfluit, fluit, gitaar, stem en solfège
    Blokfluit-, fluit-, gitaar-, stem- en notenleerlessen met professor afgestudeerd aan het Koninklijk Conservatorium van Brussel. Technisch, muzikaal, gevarieerd repertoire, expressie, improvisatie, compositie, creatief en constructivistisch onderwijssysteem. Ruim 10 jaar ervaring met muzieklessen voor kinderen en volwassenen. Alle niveaus, vanaf 6 jaar.

    Daniele
    Saxofoon, muziektheorie en improvisatie - alle niveaus
    Deze cursus is voor iedereen die geïnteresseerd is om de saxofoon op elk niveau te spelen, van beginners tot studenten die geïnteresseerd zijn in meer geavanceerde onderwerpen zoals improvisatie, zowel op onconventionele manieren als meer gebaseerd op de traditie van Jazz. De cursus zal worden aangepast aan de doelen en het niveau van de leerlingen, met een veeleisende maar niet overweldigende aanpak. De frequentie kan ook worden geoptimaliseerd voor de behoeften van de leerling: wekelijks, tweewekelijks of maandelijks (niet minder). Ik geloof dat het belangrijkste doel van een mentor uiteindelijk moet zijn om de leerling zijn eigen leraar te laten worden en een empatisch tweerichtingsleerproces op te zetten.

    Renata
    Klassieke fluit, improvisatie en uitgebreide technieken
    Geboren in Centraal-Azië en opgegroeid in Europa, ben ik een internationale fluitist met een achtergrond in klassieke, hedendaagse en elektronische muziek, en verschillende meesters van conservatoria van België en Nederland. Ik reis door Europa en Rusland om klassieke en hedendaagse kamermuziekconcerten te spelen. Ik zie muziek als een manier voor iedereen om verbinding te maken met hun eigen creativiteit en zich open te stellen voor hun innerlijke stem, hun ware zelf en hun unieke pad. Ik kijk ernaar uit om de vreugde van het leren met je te delen en je te helpen je creativiteit de vrije loop te laten, waar je ook bent op je artistieke reis. Als je advies nodig hebt over hedendaagse stukken voor je eindjury, als je op zoek bent naar manieren om je repertoire op te frissen of je praktijk een nieuwe richting te geven, dan help ik je graag! Ik begeleid je graag door de klassiekers van het moderne repertoire, leer mijn tips voor creatieve interpretatie of vrije improvisatie.

    Egita
    Privé zanglessen in Maastricht, Nederland
    Mijn naam is Egita en ik ben een professionele zanger en een vocale leraar. Ik begon mijn muziekstudie in Riga, Letland op 9-jarige leeftijd. In 2006 voltooide ik studies als koordirigent en ging ik naar de Jazeps Vitols Letlandse muziekacademie in de klassieke zang- en onderwijsafdeling. In 2010 behaalde ik de bachelor klassiek zingen en ook een professionele kwalificatie als zangleraar. In hetzelfde jaar begon ik mijn stemstudies in Conservatorium Maastricht met prof. Axel Everaert. In 2014 ben ik afgestudeerd als Master in Klassieke Zang en Master in Opera. Tijdens mijn studie in Riga, Letland, heb ik als zangdocent gewerkt in de Vidzemes Jurmalas muziek- en kunstacademie, evenals privé-studenten. Ook toen ik naar Maastricht kwam, tijdens mijn ontwikkeling als professionele zanger, bleef ik zingend lesgeven. Ik neem regelmatig deel aan verschillende cursussen, masterclasses en festivals en ik heb een actief speelschema.

    Jaderick
    Gitaarles volgens Kodaly concept. Leerlingen leren niet alleen gitaar, maar ook het basis van het muziek maken.
    Als leerling van mijn gitaarpraktijk leer je niet alleen gitaar spelen, maad ook het fundamentele basis voor het muziek maken. Tegenwoordig biedt Ik ook andere type lessen aan: vocalpainting, amv, gitaarles, mandolin les, cuatro les, theorie, solfege. Alles op een prettige manier. Mijn naam is Jaderick. Afgestudeerd als bachelor of music in gitaar. Tegenwoordig, doe ik ook een masters of music in Den haag.

    Patricia
    Vioollessen, pianolessen en klavecimbellessen
    Wil je de viool, piano of klavecimbel spelen? Ik ben een professionele klavecinist, concertuitvoerder en docent in Den Haag die tijdens de studies aan een conservatorium en vele muziekscholen werkte. We kunnen een flexibel schema maken, afhankelijk van uw plannen.

    Nsondya M.E
    Levenslessen die echt zijn gebeurd en tips en tricks
    Tips om het leven een beetje lichter te maken, en vragen om te beantwoorden ik zelf ben ook een tiener geweest en ik weet hoe het leven is daarom met deze lessen gaan we samen het leven lichter maken. daarnaast zijn er ook leuke activiteiten en tips zoals hair tips, make-up relatie adviezen.

    Pablo
    Piano- en zanglessen: Jazz / Pop / Funk / Latin / theorie / improvisatie / compositie / gehoortraining en meer
    Een van de grootste uitdagingen bij het leren zingen of bespelen van een instrument is dat we onszelf en onze muzikale paden te serieus nemen. Vaak slagen we er niet in om een kinderlijke energie in onze studies op te nemen. Meestal worden we verdrietig en overdreven zelfkritisch als de dingen niet lopen zoals we willen. Soms vermijden we gewoon het oefenen. Zelden bereiken we "flow" - een totale, heldere onderdompeling in het moment. We vergeten gewoon te accepteren. Zodra we onszelf toestaan om van de ervaring te genieten, ongeacht de uitkomst, dan, en alleen dan, kunnen we al onze verzamelde theoretische kennis authentiek in praktijk brengen. Zicht lezen en muziektheorie zijn nuttige vaardigheden, maar nog belangrijker is de vaardigheid om je over te geven en je instrument op een holistische manier te leren. Op deze manier zullen die zeldzame momenten van flow steeds vaker komen. Ik bied zang- en pianolessen aan voor alle niveaus en alle leeftijden. Ik hou van wat ik doe en wil mijn passie voor muziek graag delen met mijn studenten. Ik zal mijn manier van lesgeven aanpassen aan een meer praktische, theoretische, speelse of technische manier, afhankelijk van uw doelen en behoeften. Ik bied veel kennis van theorie / compositie / improvisatie / gehoortraining om je te helpen bij je muzikale reis. Ik kan ook zangers helpen die willen leren zichzelf te begeleiden in verschillende muziekstijlen of zangers die willen leren improviseren en de vaardigheden van een instrumentalist willen introduceren om hun leerproces te versnellen. Ik zit momenteel in mijn laatste semester van studies voor Jazz Vocal Performance aan de Musik und Kunst Privatuniversität der Stadt Wien. Sinds mijn vijfde zing en speel ik piano. In het afgelopen decennium heb ik in verschillende bands van diverse muzikale genres gespeeld (traditionele jazz, salsa, bossa nova / samba en meer). Het belangrijkste dat ik van mijn muzikale reis heb geleerd, is dat het een continu leerproces is met zijn toppen en dalen. Leer al je gevoelens te omarmen en vooral: houd het speels!

    Deborah
    Individuele muziek- en zanglessen voor kinderen van 4-12 jaar en muziektheorie. Individuele muziek- en zanglessen met theorie. Ook online.
    Houd je van zingen? Of loop je de hele dag met liedjes in je hoofd? Kom dan op zangles bij Deborah online van op zaterdagmiddag in IJmuiden of in Amsterdam op vrijdagmiddag. We zingen liedjes uit verschillende landen en tijden. Ook gaan we aan de slag met verschillende ritmes, noten en toonoefeningen. Als je bezig bent met zingen kan je zelfs een heel ander gevoel hebben en je kunt ervoor zorgen dat je de rest van de dag extra energie hebt. Je lichaam is je instrument bij het zingen. We proberen dat instrument zo mooi mogelijk te laten klinken .. Tijdens de zanglessen zijn we ook bezig met articulatie, de uitspraak van vreemde talen en ook aan de betekenis van en je gevoel bij een bepaald stuk. Natuurlijk bepalen we samen wat voor soort muziek je gaat zingen. Ook maken we samen een ontdekkingsreis naar jouw favoriete muziek. WIE KAN ER LEREN ZINGEN? Iedereen kan leren zingen. Door de zanglessen zal dat zijn. Also is singing good for relaxation, zowel van lichaam als geest. Zingen is gewoon genieten!

    Alex
    Gitaarlessen, ukulele lessen en muziektheorie lessen
    Tijdens zijn studie in Rotterdam kreeg Alex de kans om gitaar te leren bij docenten met verschillende achtergronden en invloeden (klassiek, latin, jazz, flamenco, Turks, Indisch, jazzcompositie en pop). Dit bracht hem ertoe zijn instrument te bestuderen en muziek vanuit meerdere invalshoeken en perspectieven te onderzoeken, waarbij hij aanvullende kennis verzamelde om de werking ervan volledig te begrijpen en samen te stellen. Nadat hij een graad in gitaar (optreden en pedagogiek) had behaald, begon hij oefeningen en leersystemen te bedenken via zijn eigen methode, die hij in de loop van de tijd verfijnde. Vervolgens begon hij te onderwijzen wat hij had geleerd en ontwikkeld, eerst als privé-docent en daarna via muziekscholen. Alex' prioriteiten tijdens de lessen zijn ontwikkeling, motivatie en interesse. Het is inderdaad belangrijk dat er een constructieve evolutie is in het spel van de leerling, een constante wil om vooruit te gaan, evenals stukken / liedjes die hem of haar inspireren. Het is belangrijk dat de leerlingen leren via een efficiënte en persoonlijke methode, maar ook vanuit hun eigen interesse en repertoire (verlanglijst). In een lesles wordt de focus gelegd op: • gitaarhouding, techniek en geluid • timing en gevoel voor ritme • tokkelen en grooven • muzikale interpretatie • muziektheorie • improvisatie • repertoire (op het verlanglijstje van de student) Werkmateriaal wordt altijd in drie dimensies gemaakt: partituren, videos en coaching. Met een master's degree in jazz compositie gehaald (Rotterdam) ontwerpt Alex de partituren zelf. Hij maakt toegankelijke arrangementen van stukken of liedjes. Ook de methode en de oefeningen voor gitaartechniek komen uit eigen hand. De partituren zijn geschreven met een hybride notatie (muzieknotatie en tabnotatie), waarbij alle benodigde informatie over de rechter- en linkerhand wordt verstrekt. Na overeenstemming te hebben bereikt over de te werken stukken of liedjes, krijgt de leerling de desbetreffende partituur. In de les speelt de leraar het live voor de leerling, zodat hij een nog beter beeld krijgt van het stuk. Vervolgens legt de leraar uit wat er moet worden verduidelijkt om huiswerk voor te bereiden. Ten slotte maakt Alex een videotutorial over het stuk of nummer dat voor de volgende les moet worden geleerd. Dit geeft extra ondersteuning bij het thuis oefenen, om twijfel te voorkomen en de motivatie hoog te houden. Vervolgens wordt er dan een rapport gemaakt om bij te houden wat er gedaan is en wat moet nog erop gewerkt worden, om technische vereisten te ontgrendelen en een specifiek repertoire op een constructieve en efficiënte manier te voltooien. Alex doceert in Rotterdam thuis of op de eigen locatie van de leerling. De lessen zijn in het Nederlands, Engels of Frans, voor alle leeftijden en niveaus. De docent geeft voornamelijk live lessen, waarbij hij met zijn leerlingen werkt aan specifiek materiaal (techniek en repertoire). Mocht er om wat voor reden dan ook geen live les kunnen plaatsvinden, dan is het natuurlijk mogelijk om een online les te volgen. De lessen duren 30 minuten of 45 minuten, wekelijks of tweewekelijks.

    Benjamin
    Solfeggio-lessen, muzikale training of ontwaken voor volwassenen en kinderen
    Muziektheorie is de basis van muziek, ongeacht het instrument, een goede kennis van de muziektheorie en -praktijk is een troef die je zal helpen bij het leren van je instrument. Een goede kennis van de muziektheorie zal je ook helpen bij het lezen "op zicht" of het ontcijferen van je partituren. Met een goede training en een aantal tips, zal ik je de sleutels geven om deze momenten uit te voeren, die soms als "pijnlijk" worden beschouwd door aantallen studenten, met gemak! Ook bied ik mijn hulp aan bij remediërende lessen voor kinderen of volwassenen met problemen bij groepslessen muziektheorie op de academie of andere privéscholen. Groepslessen bieden niet veel mogelijkheden om een-op-een met een student te ontmoeten om bepaalde moeilijkheden te overwinnen, een regelmatige of incidentele individuele les kan deze problemen verhelpen. Ik voltooide mijn hele cyclus van muziektheorie aan de academie, evenals 4 extra jaren muziektheorie gepusht aan het Lemmensinstituut tijdens mijn muzikale geesteswetenschappen, daarna behaalde ik mijn "muziektheorieprijs" uit mijn eerste jaar van bachelor aan het Conservatorium van Brussel. . Ik heb ook veel instrumentale, theoretische en groepslessen gegeven, waarbij bepaalde aspecten van theorie en muziektheorie regelmatig terugkomen bij mijn studenten, zij vinden deze momenten altijd erg verrijkend. Ik pas me indien nodig aan de materialen en boeken van de student aan, maar ik kan ook mijn eigen oefeningen en boeken meenemen. Ik bied deze lessen individueel of semi-collectief aan (max. 3 studenten), je kiest de duur die het beste bij je past: 30, 45 of 60 minuten afhankelijk van je wensen en je concentratie. Daarnaast bied ik ook muzikale ontwakingslessen aan voor de allerkleinsten vanaf 3 jaar. Muziek is een grote aanwinst voor de ontwikkeling van een kind, ik heb een geweldige ervaring opgedaan gedurende drie jaar waar ik les gaf in muzikaal ontwaken op verschillende scholen in Waterloo (de gemeentelijke school van Chenois, Mont Saint Jean) . De groepen bestonden uit 8 tot 10 kleuters. In deze lessen ga ik altijd op dezelfde manier te werk voor de opbouw van de les, ik begin met een kleine warming-up waarbij de kinderen zich bewust worden van hun lichaam en de omgeving, daarna ga ik verder met 2-3 oefeningen die werken aan een aspect van de muziek zoals ritme, stem, melodie, instrumenten, ... en ik eindig altijd met een spelletje met percussie-instrumenten of een muzikaal verhaal. Wat betreft muziektheorie bied ik deze lessen op individuele of semi-collectieve manieren aan (max. 3 studenten). * Waarom geen kleine activiteit voor de broers en zussen? * De lessen kunnen 15 of 30 minuten duren, afhankelijk van het aantal kinderen en hun leeftijd. Naar aanleiding van de coronaviruscrisis geef ik ook lessen via de webcam voor muziektheorie.

    Sara
    Pianoles, muziekteorie, vioolles, muziek samen maken. Voor iedereen
    Lieve student, Ik ben een piano leraar al 2 jaar. Drie jaar geleden heb ik mijn Bachelor degree in het Koninklijk Conservatorium in Den Haag gedaan. In mijn praktijk heb ik met verschillende leeftijden gewerkt, van 6 tot 73. Twee keer per jaar organiseer ik een concert voor mijn studenten. Ik hou en geniet enorm van lesgeven en ontwikkelen samen met mijn leerlingen! Voor kinderen werk ik met de volgende boeken: 1. Piano Adventures door Nancy en Randall Faber 2. Hal Leonard piano boeken door Barbara Kreader, Fred Kern Voor volwassenen werk ik met de volgende boeken: 1. Alfred's Basic Adult All-in-one course. 2. Adult Piano Adventure All-in-one course. Ik ben opgewonden om samen te werken!

    Wym
    Skype piano/keyboard-,compositie-, muziektheorie les
    Keyboardles, pianoles, orgelles, , compositieles van een ervaren toetsenist en componist. Dat kan allemaal bij Wym. Hij geeft al vijftien jaar les aan kinderen en volwassenen. Hij is verbonden aan Muziekonderwijs Middennederland in Amersfoort en geeft privéles, thuis in het centrum van Utrecht. I.v.m. veanderderde omstandigheden nu via Skype. Als het bevalt blijvend.