Beheers de vakken Scheikunde en Wiskunde-B (HAVO) beter.

Scheikunde en Wiskunde-B zijn één van de moeilijkste vakken waar de gemiddelde gemiddelde scholier mee worstelt.
Met deze bijlessen biedt ik scholieren aan om de vaagheid die zij hebben om te zetten in helderheid en ervoor te zorgen dat de cijfers van de desbetreffende leerling, worden omgezet van onvoldoendes naar voldoendes.

Zorg ervoor dat je jouw boeken mee hebt.

Op een locatie gekozen door de leraar : Fietsenstalling Openbare Bibliotheek Amsterdam, Binliotheek amsterdam

Mijn naam is Roumaisae. Ik vind het super leuk om leerlingen te helpen die moeite hebben met bepaalde vakken/vraagstukken en zet deze vaagheid graag om in helderheid. Tijdens mijn lessen kun je verwachten dat ik mij graag aanpas naar jouw wensen, oftewel hoe jij graag geholpen wilt worden. Uiteindelijk is mijn doel om jouw onvoldoendes om te zetten in voldoendes en een leuke bijles tijd achter de rug hebben gehad waarin je lekker hebt gewerkt en wij tegelijkertijd plezier hebben gehad.

Hoger algemeen voortgezet onderwijs diploma op zak. Gespecificeerd in het profiel Natuur&Gezondheid en Natuur&Techniek, met als hoofdvakken: Wiskunde B, Scheikunde, Biologie en Natuurkunde.
Vervolgopleiding: Voorbereidend Wetenschappelijk Onderwijs

Tot op heden nog geen zakelijke ervaring in het geven van bijles.
Kwalificaties zijn mijn HAVO-DIPLOMA en eigenschappen voor het duidelijk geven van uitleg/lessen en het uitpluizen van stoffen.

Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Roumaisae snel zal reageren:

12    Dinsdag om 12:00  Woensdag om 12:00  Donderdag om 12:00  Vrijdag om 12:00  Zaterdag om 12:00
13    Dinsdag om 13:00  Woensdag om 13:00  Donderdag om 13:00  Vrijdag om 13:00  Zaterdag om 13:00
14    Dinsdag om 14:00  Woensdag om 14:00  Donderdag om 14:00  Vrijdag om 14:00  Zaterdag om 14:00

• Leraar sinds september 2022

Diogo
Toetsvoorbereiding bijles (wiskunde, natuurkunde en scheikunde)
BELANGRIJKE OPMERKING: Helaas ben ik op dit moment al volgeboekt en heb ik geen tijd meer in de week om nieuwe bijlesafspraken te maken. -------------------- Ik heb ervaring met het voorbereiden van studenten op hun examens (wiskunde, natuurkunde en scheikunde). Of je nu op zoek bent naar een bijlesdocent om je te helpen met je studie en je het hele jaar door te adviseren tot de eindexamens of je zoekt dringende lessen vlak voor de examens, je kunt contact met mij opnemen en ik zal je helpen bij het plannen van je studies en projecten , u helpen met oefeningen of inhoud waarbij u mogelijk hulp nodig heeft en al uw vragen beantwoorden.

Wiskunde voor voortgezetonderwijs: Vmbo, Mavo, Havo, Vwo
Stap voor stap nemen we de leerstof samen door, theorie en ordeningen zodat je het goed onder de knie krijgt. Wiskunde (en ook Rekenen) leer je door begrijpen en veel oefenen! Het geeft mij veel voldoening als de leerling mooie cijfers haalt.

Lex
Bijles Wiskunde/Natuurkunde/Engels online of in omgeving amsterdam/den helder
Hoi!  Mijn naam is Lex. Ik geef al 3,5 jaar bijles wiskunde en natuurkunde voor de middelbare school in Den Helder. Sinds dit jaar ben ik nu bachelor student wiskunde aan de Universiteit van Amsterdam, en ben opzoek naar een paar nieuwe leerlingen om te kunnen begeleiden voor bijles. Een paar punten die mij nou echt los zetten van de rest zijn: - mijn bijles ervaring, ik geef al 3,5 jaar ervaring met bijles op veel verschillende niveau's - ik werk een stuk minder formeel, dit zorgr er vooral voor dat de leerling niet bang is om vragen te stellen of zich "dom" gaat voelen - ik ben zeer flexibel met de tijden - ik kan alles op veel verschillende manieren uitleggen - de leerling kan altijd  een whatsappje sturen als iets niet lukt, en dan help ik hem daarbij Online bijles is zeker mogelijk, en daarbij zorg ik ook dat alle aantekeningen die ik maak doorgestuurd worden zodat ze later terug gekeken kunnen worden. Het beste raad ik aan een blok van 2 uur achterelkaar bij bijles, hierbij weet ik zeker dat ik de leerling voldoende kan helpen. Als er enige vragen zijn, stuur me gerust een bericht.

Luna
Bijles beta vakken midelbare school, bijles (moleculaire)biologie voorgezet onderwijs
Ik heb jaren ervaring als bijlesdocent en huiswerkbegeleiding voor middelbare scholieren van alle niveaus. Mijn kennis is toegespitst op de beta vakken, maar ik kan ook - zeker bij onderbouwleerlingen - helpen met andere vakken zoals bijvoorbeeld Nederlands en Engels. Gezien mijn Bachelor in Biomedische wetenschappen en master in Moleculaire biologie kan ik ook HBO en WO studenten hulp bieden in deze vakgebieden. Wat ik bied: voorbereiding voor toetsen, planningen maken, leerstrategieen uiteenzetten en motivatie kweken. Stuur mij een bericht bij interesse!

Bob
Wiskunde A, B, C voor middelbare scholieren (havo en vwo)
Ik geef wiskundebijles (incl. examentraining) aan middelbare scholieren (havo, vwo). Ik hou van wiskunde en vind het leuk om mijn kennis en vaardigheden op dit gebied aan jonge mensen over te dragen. Ik kan goed met leerlingen omgaan en kan de leerstof en de aanpak van wiskundesommen duidelijk en begrijpelijk uitleggen.

Jos
Wiskunde voor havo vwo .Meetkunde analyse algebra en statistiek.
Wiskunde komt voor in veel vakken. Natuurkunde Scheikunde economie , biologie . Het is dus een goede investering voor je toekomst. Statistiek komt ook voor bij medicijnen , rechten, psychologie , en uiteindelijk bij iedere scriptie voor je afstuderen. Dus een goede wiskundige basis, het denken in systemen , is geen overbodige luxe. Het systematisch aanpakken van problemen is des te meer gevraagd als de sommen ondoorzichtelijker worden , het steeds verder komen in de materie. Ik wil je daarbij helpen. Vriendelijke groet Jos.

Chaima
Wiskunde, natuurkunde, scheikunde, Franse en Spaanse lessen
Ik studeer wiskunde aan VuAmsterdam en bied hulp bij wiskunde, scheikunde, natuurkunde, Spaans (moedertaal), Engels en Frans. De lessen vinden plaats aan huis of online, en volgens uw behoeften. Ik pas me aan elke manier van werken aan, met als doel een gedetailleerd en diep begrip van het onderwerp te krijgen. De methodologie hangt af van de voorkeuren van elke persoon om een vertrouwens- en welzijnsrelatie tot stand te brengen. De lessen zijn gebaseerd op een follow-up om het ritme te behouden en de kennis te optimaliseren. Ik werk nu vijf jaar als privéleraar voor een bureau in Brussel, maar ook online. Dit heeft me geduld en consistentie geleerd. Ik zal er alles aan doen om anderen te helpen en zoveel mogelijk rekening te houden met hun perspectief om voor iedereen de meest geschikte oplossing te vinden.

Phaedra
Bijles en huiswerkbegeleiding voor middelbare school
Heb jij hulp nodig met jouw middelbare school vakken? Wil je begeleiding met het inplannen van jouw week? Of met iemand praten over het kiezen van je profielvakken of opleiding? Ik help je graag! Ik kan helpen met middelbare schoolvakken van alle niveaus en ook met het maken van een goede weekplanning. Ik geef privé lessen en begeleiding, omdat ik van mening ben dat iedereen zijn eigen manier heeft om te leren. Ook als leren soms lastig is, geloof ik dat het een kwestie is van samen uitzoeken wat wél werkt en om niet in hokjes te denken. Iedereen is welkom! Het is mogelijk om aan huis te komen, of om in de bibliotheek aan het werk te gaan. Ik heb ervaring met coaching en werken met kinderen en jong volwassenen. Ik ben zelf masterstudent aan de universiteit (V, 27 jaar) en heb dat te danken aan de bijles docent die mij op de middelbare school begeleid heeft. Daarom wil ik graag iemand anders ook helpen.

Sacha
Bijles wiskunde voor middelbare scholieren (vmbo, havo, vwo, gymnasium)
Tijdens mijn studie Econometrie aan de Universiteit van Amsterdam (afgestudeerd in 2015, MSc.) En naast mijn werk als consultant, heb ik wiskunde en statistiek altijd met veel plezier les gegeven aan middelbare scholieren en universitaire studenten (HBO en WO). . Locatie: thuis of in de openbare bibliotheek (Amsterdam), Skype, Zoom Lessen kunnen in het Engels of Nederlands worden gegeven. Het is mogelijk om groepslessen te regelen (max. 3 studenten). Op feestdagen t/m 27 augustus 2022. Lessen starten maandag 28 augustus 2022 weer.

Ayoub
Wiskunde, rekenen, Nederlands, Engels, geschiedenis, aardrijkskunde en biologie
Ik ben gespecialiseerd in het lesgeven in wiskunde, rekenen en Nederlands, (eventueel bespreekbare vakken: Engels, geschiedenis, aardrijkskunde en biologie.) Bij deze vakken had ik groot succes op school. Mijn doel is om de leerling/student te helpen met moeilijkheden en het overtreffen van het niveau waarop ze op dat moment zitten. Ik heb eigen extra leermateriaal (mocht u dat aanspreken) en ik geef elke les huiswerk. Andere Locatie bespreekbaar

Mayank
Wiskunde, probleemoplossend denken en testvoorbereiding
Ik ben gespecialiseerd in het lesgeven in wiskunde. Vanaf mijn jeugd was dit mijn favoriete vak. Ik heb meer dan 2 jaar ervaring als tutor. Mijn doel is het volgende 1) om mijn student te helpen denken dat er meer manieren zijn om hetzelfde probleem op te lossen. 2) om hen te helpen bij het oplossen van problemen. 3) geef ze na mijn les opdrachten / huiswerk. 4) meet hun vooruitgang op regelmatige basis en help hen waar ze expertise missen. 5) bereid het onderwerp van de dag van tevoren voor, zodat we de tijd effectief kunnen gebruiken. 6) studenten helpen dit onderwerp leuk te vinden en een logische benadering van het onderwerp op te bouwen. Ik help studenten graag met dit onderwerp.

American Program Physics: Interactive Concepts Class
Doe mee aan deze les om interactief natuurkunde te leren met veel onderzoek, praktische ervaring, toepassingen in het dagelijks leven en het oplossen van problemen. Je leert de WAAROM'S en HOE's met educatieve strategieën ondersteund door Science Education-onderzoek. Methoden en technieken worden niet willekeurig gekozen, ze zijn aangepast aan de behoeften en opleidingsachtergrond van de student.

Christian
Chemistry tutoring for Cambridge International AS & A Levels
My name is Christian, and I have a masters degree in Chemistry (Biomolecular sciences), and obtained a PhD in developmental Biology. For several years now I have been tutoring students for chemistry, math and physics. Among these quite a few followed the Cambridge international course. And perhaps I can help you too? Although my lessons are given online, the teaching is approached in a personal and lively way. To keep it simple and dynamic I make use of a marker and a whiteboard, and we would have an atmosphere that’s in a way comparable to meeting at home. There’s many possible reasons for a student to go look for tutoring, and many have different ways of studying. I’m always very involved with the student’s goals and progress, and am optimistic and easily approachable in nature. In my experience there’s always a safe and motivating atmosphere during the lessons, which works contagiously; understanding of the subject grows, but also a lot of confidence is gained! I’d love to hear from you!

Jackie