Wiskunde en / of natuurkunde op alle niveaus, op een professionele manier onderwezen

Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Leer echte wiskunde of natuurkunde om echt goed te worden in deze onderwerpen. Als je worstelt met wiskunde of natuurkunde op school, dan denk je misschien dat alleen al het proberen te halen wat er op school geleerd wordt moeilijk genoeg zal zijn. Wiskunde en natuurkunde worden echter op een extreem dumbed down manier in scholen onderwezen, wat ervoor kan zorgen dat sommige studenten ook naar beneden gaan.

Net zoals je niet fit kunt worden door heel lichte oefeningen te doen die het lichaam nauwelijks belasten, kun je niet goed worden in wiskunde door de oefeningen op het middelbare schoolniveau steeds opnieuw te doen. Iemand die fysiek niet fit is, kan moeite hebben om in een behoorlijk tempo te lopen, maar lopen is geen goede oefening om fit te worden.

De les wordt gegeven in:Engels, Nederlands

Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Ongeacht hoe slecht je denkt dat je bent in wiskunde of natuurkunde, je zult aanzienlijke vooruitgang boeken met mijn methode, waar je geconfronteerd zult worden met echte wiskunde of echte fysica. Je zult mijn baan niet gemakkelijk vinden, dus je moet hard werken. Dit harde werk onder mijn supervisie levert goede resultaten op, je zult uiteindelijk wiskunde of natuurkunde gaan beheersen op een veel hoger niveau dan vereist. Dit is de enige manier om goed te worden in het onderwerp, proberen om de moeite te besparen door te streven naar lager is als proberen om fit te worden door het doen van fysieke oefeningen voor baby's of zeer oude personen.

Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Universitaire graad in de wiskundige natuurkunde. Ik heb onderzoekservaring in de wiskundige natuurkunde en ook deeltjesfysica, ik heb veel peer-reviewed tijdschriftartikelen gepubliceerd.

Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Vele jaren ervaring in het online begeleiden van studenten en ook face-to-face. Ik heb lesmateriaal over natuurkunde en wiskunde geschreven.

Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Saibal snel zal reageren:

14  Maandag om 14:00  Dinsdag om 14:00  Woensdag om 14:00  Donderdag om 14:00  Vrijdag om 14:00  Zaterdag om 14:00  Zondag om 14:00
15  Maandag om 15:00  Dinsdag om 15:00  Woensdag om 15:00  Donderdag om 15:00  Vrijdag om 15:00  Zaterdag om 15:00  Zondag om 15:00
16  Maandag om 16:00  Dinsdag om 16:00  Woensdag om 16:00  Donderdag om 16:00  Vrijdag om 16:00  Zaterdag om 16:00  Zondag om 16:00

• Leraar sinds januari 2019

Natuurkunde probleemoplossing: strategieën en toepassing!
Het oplossen van woordproblemen in de natuurkunde is een essentiële vaardigheid om te slagen voor een natuurkundecursus. In deze les richten we ons op het ontwikkelen van die vaardigheden. Daar zijn strategieën voor. Het is geen willekeurige benadering. Je kunt het leren. Je leert hoe je een grote hoeveelheid tekst kunt vertalen naar zinvolle diagrammen en variabelen die kunnen worden gebruikt om een fysieke grootheid te verkrijgen en te berekenen. Je leert hoe je welke vergelijking gebruikt en waar. Het gat in je wiskundige kennis zal worden opgevuld om elk natuurkundig probleem aan te pakken.

Christian
Bijles Wiskunde, Scheikunde, Natuurkunde (exacte vakken).
Ik ben Christian, en ben afgestudeerd in scheikunde aan de Universiteit van Utrecht (Biomolecular sciences), en heb een doctoraat in ontwikkelingsbiologie (PhD). Ondertussen geef ik al een aantal jaren bijles en examentraining wiskunde, scheikunde en natuurkunde aan HAVO en VWO leerlingen, maar ook aan HBO en Cambridge international A-level studenten. En, wellicht kan ik jou ook helpen! De lessen worden vooral online gegeven, maar doe dit op een persoonlijke en levendige manier. Zo maak ik gebruik van een stift en whiteboard, waardoor de sfeer vergelijkbaar is met wanneer ik bij je in huis zou zijn. Er zijn verschillende redenen waarom een leerling graag bijles wil, en ook heeft iedereen een eigen manier van leren. Ik ben altijd erg betrokken bij de leerling zijn of haar doelstellingen en voortgang, en ben persoonlijk optimistisch en laagdrempelig van aard. Mijn ervaring is dat er tijdens de lessen een veilige en motiverende sfeer ontstaat, die aanstekelijk werkt en ik naast het begrip voor de stof ook het zelfvertrouwen zie groeien bij leerlingen. Naast het geven van bijles ben ik parttime kunstenaar (schilder en muzikant), en wellicht dat mijn creatieve enthousiaste houding doorsijpelt in hoe ik tegen exacte vakken aankijk. Soms worden exacte vakken ervaren als zwaar, moeilijk, saai of rigide. Of misschien heb je pech gehad met een docent die je er de lol niet van in kon of kan laten zien. Je zult merken dat wanneer je er meer van gaat begrijpen, je er meer plezier in gaat hebben en ook goede cijfers kunt halen. Het lijkt me leuk om kennis met je te maken!

Jackie
Verbessere deine Note in Mathe, Physik, Chemie, Statistik - durch Videokonferenz - DE
90% van mijn leerlingen heeft geen iPad. Het werkt erg goed op de pc. Je zou een Wacom kunnen kopen om met een stylus te schrijven, in plaats van met een muis. Geen webcam nodig. Ik deel mijn scherm. Studenten konden direct zien wat ik erop schreef. -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------------------------------------ Verhoog je cijfer in wiskunde, natuurkunde, scheikunde, statistiek Ik kreeg 1 in wiskunde tijdens mijn lagere en middelbare school in het Belgische systeem en werd elk jaar geselecteerd voor de Belgische Wiskunde Olympiade. Ik nam deel aan verdere wiskundecompetities waar ik op nationaal niveau goed werd geklasseerd. Er zijn geen geheimen in wiskunde: oefenen, oefenen en oefenen ... Hoe meer je wiskundeoefeningen doet, hoe dieper je het begrijpt, je cijfer gaat omhoog en je zult van MATH houden. Ik ben volledig flexibel en pas me aan de behoeften van elke student aan. Naast het uitleggen van het op school geleerde onderwerp, laat ik dingen vaak anders zien, zodat de student het concept beter kan begrijpen. In het verleden heb ik studenten met verschillende achtergronden en voor verschillende doeleinden gecoacht. Ze komen voornamelijk uit België, Frankrijk, Duitsland. Zowel op staatsscholen als op internationale scholen. Om het cijfer te verbeteren, speciale reken/logica-spelsessies tijdens vakantie-/universiteitstoelatingstests, ... Ik reageer op allerlei soorten verzoeken Om wiskunde bij mij te volgen, je hoeft geen goed cijfer te hebben (ik zal je helpen), en hou ook niet van wiskunde maar je moet de motivatie hebben om weer op het goede spoor te komen (en bereid zijn TIJDEN te besteden aan het doen van oefeningen, zelfs na de sessie met mij) Nogmaals: er zijn geen geheimen: oefenen, oefenen en oefenen ...

Collegegeld in wiskunde en wetenschappen (natuurkunde, scheikunde, biologie) tot IGCSE / GCSE / S5-niveaus
(Opmerking: houd er rekening mee dat het eerste bericht dat door ouders / studenten naar de docenten wordt gestuurd, eerst wordt gecontroleerd door Apprentus en daarom kan het wel 1 dag duren voordat het in mijn inbox komt. Maar ik stuur het antwoord meestal binnen 10-30 minuten, wat nog een dag kan duren om terug te gaan naar de ouders / leerlingen. Reserveer daarom maximaal 2 dagen voor ons eerste gesprek.) Wiskundecursus gegeven door een afgestudeerde ingenieur met meer dan 10 jaar ervaring in het lesgeven in wiskunde (tot bachelorniveau) en meer dan 3 jaar ervaring in het lesgeven en begeleiden van gestandaardiseerde tests (GRE en SAT). Ik zal je helpen om gestandaardiseerde cursussen (GRE, SAT en zelfs TOEFL) effectiever te leren. Er zijn wiskundelessen beschikbaar voor studenten tot bachelorniveau, waaronder bachelorstudenten, IB-studenten (wiskunde SL en wiskunde HL), studenten op A-niveau, studenten op Europees S6- en S7-niveau, GCSE-studenten en IGCSE-studenten. De cursus Wetenschap (Fysica en Scheikunde) is beschikbaar voor studenten tot Europees hoger secundair niveau, IB en A-niveau. Wetenschapslessen (biologie) zijn beschikbaar voor de studenten tot Europees secundair niveau, GCSE-niveau en IGCSE-niveau. Momenteel geef ik les: 1. GCSE-studenten 2. IGCSE-studenten 3. IB-studenten 4. Europese scholieren 5. Studenten op AS / A-niveau 6. Lycée Vauban-studenten 7. Athénée de Luxembourg studenten Er zal ook huiswerkhulp beschikbaar zijn voor scholieren. De voortgang van de student kan worden afgeleid uit de periodieke tests in alle bovenstaande cursussen volgens de eisen van de ouders of de student zelf. Gelieve de notitie te lezen. Opmerking: hoewel sommige van mijn studenten de cursus Frans / Duits / Zweeds volgen, is mijn onderwijstaal Engels. Aangezien het onderwerp wiskunde is, is het gemakkelijk om erachter te komen waar de taak over gaat (aangezien ik ook een algemene kennis van een bepaalde taal heb) en daarom leg ik het antwoord in het Engels uit.

Docent geeft (ook in het nederlands!), voor secundair en hoger, privélessen wiskunde (inclusief financiën), kansrekening en statistiek, natuurkunde/scheikunde/bio (voor natuurkunde/scheikunde/bio: enkel secundair, t/m 5de leerjaar) , Gaat, indien nodig, tot bij u thuis (Brussel + Waals en Vlaams-Brabant). Geweldige ervaring en veel oefeningen! Mogelijkheid tot afstandsonderwijs (Skype, Facebook, enz.). Voor wiskunde in het bijzonder: ik geef veel lessen (voor alle middelbare scholen tot wiskunde 6 en hoger) over factorisatie, 1e en 2e graads vergelijkingen (met studie van parabolen), limieten, afgeleiden, integralen, exponentiëlen en logaritmen, en trigonometrie . Ook word ik af en toe ingeschakeld voor analytische meetkunde in de ruimte (vergelijkingen van lijnen en vlakken). In statistiek en waarschijnlijkheden: beschrijvende en inferentiële statistiek (univariate en bivariate) (met betrouwbaarheidsintervallen en hypothesetoetsen), voor secundair en hoger onderwijs.

Bijles wiskunde, natuurkunde en programmeren voor alle niveaus
Wiskunde, natuurkunde en programmeren zijn allemaal ongelooflijk belangrijk in de moderne wereld. Bekijk een van de baanbrekende ontdekkingen van de 21ste eeuw en je zult zien dat het minstens één, zo niet al deze onderwerpen betreft. Ik had het voorrecht om bij verschillende internationale onderzoekscentra te werken en uit eerste hand de kracht van zo'n toolset te ervaren. Momenteel ben ik docent aan de TU Delft en deel ik mijn kennis graag met de nieuwe generatie enthousiaste studenten. Ik zou echter ook scholieren, die problemen kunnen ondervinden met deze vakken, helpen om ze te begrijpen en een duurzame passie voor leren te ontwikkelen. In mijn lessen gebruik ik altijd een persoonlijke benadering, waarbij ik studiemateriaal relateer aan de onderwerpen die studenten al kennen en leuk vinden. Op zo'n manier kan ik ervoor zorgen dat studenten de stof niet alleen begrijpen, maar het ook langer onthouden en gemotiveerd blijven om er meer over te leren.

Diogo
Toetsvoorbereiding bijles (wiskunde, natuurkunde en scheikunde)
BELANGRIJKE OPMERKING: Helaas ben ik op dit moment al volgeboekt en heb ik geen tijd meer in de week om nieuwe bijlesafspraken te maken. -------------------- Ik heb ervaring met het voorbereiden van studenten op hun examens (wiskunde, natuurkunde en scheikunde). Of je nu op zoek bent naar een bijlesdocent om je te helpen met je studie en je het hele jaar door te adviseren tot de eindexamens of je zoekt dringende lessen vlak voor de examens, je kunt contact met mij opnemen en ik zal je helpen bij het plannen van je studies en projecten , u helpen met oefeningen of inhoud waarbij u mogelijk hulp nodig heeft en al uw vragen beantwoorden.

Joppe
Bijles voor wiskunde in eerste, tweede en derde graad
Ik heb een academische bachelor in de informatica met onderscheiding behaald aan UHasselt. Momenteel zit ik in mijn master in de informatica. Tijdens mijn studies aan UHasselt engageer ik mij als buddy om zo studenten te ondersteunen bij aanvang van hun studieloopbaan. Daarenboven help ik regelmatig medestudenten met wiskunde. Persoonlijk vind ik dat wiskunde heel belangrijk is om hedendaagse problemen op te lossen. Wiskunde is het fundament tijdens de studies aan de middelbare school en tijdens verdere studies. Kinderen zien wiskunde vaak als een saai vak maar wiskunde is bij "problem solving" een cruciaal item om het probleem opgelost te krijgen. Ik wil hun wiskunde dus op een leukere manier laten zien met bijvoorbeeld toepassingen in het dagelijks leven. Om dit te realiseren begin ik dus met het analyseren van hun probleem en dan daarop te focussen zonder het grotere plaatje uit het oog te verliezen.

(Online) Bijles Wiskunde / Rekenen (Vmbo - Mavo - Havo - Vwo - MBO - HBO, waaronder de WisCat - toets )
Als bevoegd wiskundedocent geef ik (online) bijles in Wiskunde en/of Rekenen: - Voortgezet Onderwijs: Vmbo - Mavo - Havo - Vwo; - Beroepsonderwijs: MBO - HBO (waaronder de WisCat-toets). Stap voor stap nemen we de leerstof samen door, zodat je het goed onder de knie krijgt. Wiskunde (en ook Rekenen) leer je door te doen! Het geeft mij veel voldoening als de leerling mooie cijfers haalt. Ook (online) bijles in de schoolvakanties mogelijk.

Yas
Research/ Hulp bij onderzoekscopententie (OC) (samen de onderzoek doen)
Ik kan je helpen bij onderzoeken en beter begrijpen van je vragen zodat je kan hogere cijfers halen. Ik help je om de onderzoekvraag kunnen in stapjes oplossen en genoeg uitleg voor krijgen zodat je kan het goed naar je docent brengen en je kan trots zijn op je werk.

Wanda
Wiskunde, rekenen, rekentoets, studievaardigheden, plannen.
Problemen met wiskunde of rekenen of studievaardigheden? Ik help je graag. Met discipline en humor kom je verder. Ook als je je voorbereidt op een rekentoets kan ik je helpen. Heb je hulp nodig bij het leren plannen? Ook daarbij kan ik je helpen. We hebben altijd eerst een vrijblijvend gesprek; daarin maken we afspraken.

Lotje
Wiskunde, aardrijkskunde, bijles Nederlands in Oslo of online
Ik heb in 2020 mijn lerarendiploma wiskunde en aardrijkskunde behaald. Ik heb een jaar als leraar op een middelbare school in Nederland gewerkt, waar ik vandaan kom, maar besloot toen dat ik eerst een master wilde doen voordat ik vol- tijd. Ik vind het leuk om met studenten te werken en ze te helpen. Ik studeer momenteel een jaar in Oslo bij UiO als uitwisselingsstudent.

Tina
Wiskunde voor Middelbaar / Hogeschool / Universiteit
Ik bied bijlessen wiskunde aan voor de middelbare school, hogeschool en universiteit. Zelf ben ik burgerlijk ingenieur bouwkunde en heb ik reeds vier jaar ervaring als bijlesleerkracht wiskunde, waarvan ook drie jaar via een erkende bijlesorganisatie. Ik ga gaandeweg na waar het probleem van de student ligt en werk daarop verder om de slaagkansen zoveel mogelijk te verhogen. Ik help zowel bij het begrijpen van de leerstof als bij het hervormen van de studiemethode. Dit kan eventueel gepaard gaan met huiswerk (extra oefeningen) om een zicht te krijgen op de vooruitgang van de student of voor wat extra uitdaging. Mijn aanpak is rustig, vertrouwd en op maat van elk individu apart. De lessen kunnen zowel ter plaatse als via de webcam doorgaan. Indien ter plaatse, dient dit wel in de directe omgeving van Gent centrum te zijn. Tijdens de schoolvakanties ben ik ook beschikbaar voor bijlessen ter opfrissing van de leerstof, ter voorbereiding op een eventueel toelatingsexamen of om een leerstofachterstand bij te werken.

Mark
Bijles Economie, Bedrijfseconomie/Management en Organisatie en Wiskunde A
Ben jij een mavo of havo leerling en wil jij hulp bij Wiskunde A, Economie of Bedrijfseconomie/Management en organisatie? Dan help ik jou graag. Hoe ziet een les eruit: We beginnen met het bespreken van de dingen waar jij op dit moment mee bezig bent op school. Als je dan meteen vragen hebt kunnen wij die gelijk bespreken. Dan beginnen we met het maken van opdrachten, tegen de moeilijkheden lopen we dan vanzelf aan. Zo wordt jij doelgericht geholpen en heb je waarschijnlijk al een deel van je huiswerk af. Wie ben ik: ik ben een 22 jarige Masterstudent Economics met een HBO bedrijfseconomie. Daarvoor heb ik de havo gedaan. Ik heb de havo afgerond met een 8 voor alle drie de vakken. Goed om te weten: ik heb al een aantal jaar ervaring met bijles geven aan mavo en havo leerlingen, mijn ervaring is dat de bijlessen helpen de vakken beter te begrijpen en ervoor zorgen dat jij hogere cijfers.