Wiskunde en / of natuurkunde op alle niveaus, op een professionele manier onderwezen

Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Leer echte wiskunde of natuurkunde om echt goed te worden in deze onderwerpen. Als je worstelt met wiskunde of natuurkunde op school, dan denk je misschien dat alleen al het proberen te halen wat er op school geleerd wordt moeilijk genoeg zal zijn. Wiskunde en natuurkunde worden echter op een extreem dumbed down manier in scholen onderwezen, wat ervoor kan zorgen dat sommige studenten ook naar beneden gaan.

Net zoals je niet fit kunt worden door heel lichte oefeningen te doen die het lichaam nauwelijks belasten, kun je niet goed worden in wiskunde door de oefeningen op het middelbare schoolniveau steeds opnieuw te doen. Iemand die fysiek niet fit is, kan moeite hebben om in een behoorlijk tempo te lopen, maar lopen is geen goede oefening om fit te worden.

De les wordt gegeven in:

Engels, Nederlands

Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Ongeacht hoe slecht je denkt dat je bent in wiskunde of natuurkunde, je zult aanzienlijke vooruitgang boeken met mijn methode, waar je geconfronteerd zult worden met echte wiskunde of echte fysica. Je zult mijn baan niet gemakkelijk vinden, dus je moet hard werken. Dit harde werk onder mijn supervisie levert goede resultaten op, je zult uiteindelijk wiskunde of natuurkunde gaan beheersen op een veel hoger niveau dan vereist. Dit is de enige manier om goed te worden in het onderwerp, proberen om de moeite te besparen door te streven naar lager is als proberen om fit te worden door het doen van fysieke oefeningen voor baby's of zeer oude personen.

Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Universitaire graad in de wiskundige natuurkunde. Ik heb onderzoekservaring in de wiskundige natuurkunde en ook deeltjesfysica, ik heb veel peer-reviewed tijdschriftartikelen gepubliceerd.

Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Vele jaren ervaring in het online begeleiden van studenten en ook face-to-face. Ik heb lesmateriaal over natuurkunde en wiskunde geschreven.

Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Saibal snel zal reageren:

20  Maandag om 20:00  Dinsdag om 20:00  Woensdag om 20:00  Donderdag om 20:00  Vrijdag om 20:00  Zaterdag om 20:00  Zondag om 20:00
21  Maandag om 21:00  Dinsdag om 21:00  Woensdag om 21:00  Donderdag om 21:00  Vrijdag om 21:00  Zaterdag om 21:00  Zondag om 21:00
22  Maandag om 22:00  Dinsdag om 22:00  Woensdag om 22:00  Donderdag om 22:00  Vrijdag om 22:00  Zaterdag om 22:00  Zondag om 22:00

• Leraar sinds januari 2019

Wiskunde, Economie, M&O, Geschiedenis, Scriptiebegeleiding
- Wiskunde A, Geschiedenis op alle niveaus van het voortgezet onderwijs - Economie, M&O op alle niveaus van het voortgezet onderwijs, tevens ook HBO/Universitair - Scriptiebegeleiding alle niveaus van het voortgezet onderwijs, tevens ook HBO/Universitair (economische onderwerpen)

Joachim
Wiskunde cursus van basis tot middelbare school
Afgestudeerd in Management Sciences en al een overtuigende ervaring hebben in privé-onderwijs, bied ik individuele cursussen aan van 1 tot 6 jaar voor de volgende onderwerpen: - Wiskunde - Economie - Boekhouding - Engels - Nederlands Wacht niet tot uw kind in grote moeilijkheden verkeert om mij te bellen om de cursussen te herzien en te herzien. Dit moet op regelmatige basis worden gedaan om de kans op succes te maximaliseren. Voel je vrij om op mij te reageren in privébericht

Mahmood
Natuurkunde cursus / colleges voor beginners en halfgevorderden
Met deze cursus versterkt u de concepten die in de secundaire fase zijn ontwikkeld om stevig grondwerk en een basis te bieden voor het verder leren van natuurkunde op tertiair niveau en om de relatie met dagelijkse situaties te leren kennen. Je zult de relatie tussen natuur en materie op wetenschappelijke basis begrijpen, een positieve wetenschappelijke houding ontwikkelen en de bijdrage van Natuurkunde aan de verbetering van de kwaliteit van leven en het welzijn van mensen waarderen. CURSUS-OUTLINES: - Fysieke wereld en meting -Kinematica - Bewegingswetten - Werk, energie en kracht - Beweging van het systeem van deeltjes en rigide lichaam - Zwaartekracht - Eigenschappen van bulkstof - Thermodynamica - Gedrag van de perfecte gas- en kinetische theorie - Oscillaties en golven - Elektrostatica - Huidige elektriciteit - Magnetische effecten van stroom en magnetisme - Elektromagnetische inductie en wisselstromen - Elektromagnetische golven - Optica - Dubbele aard van materie en straling - Atomen en kernen - Elektronische apparaten - Communicatie systemen Als je colleges over een bepaald onderwerp nodig hebt, kun je dat natuurlijk laten weten

Yasmin
Chemie, natuurkunde, biologie, wiskunde en Engels
Ik ben een internationale opvoeder die lessen geeft voor de vakken: Scheikunde, Natuurkunde, Biologie, Wiskunde en Engels. Ik geef les voor zowel A-niveaus als het IB-curriculum en alle lessen worden in het Engels gegeven. De lessen kunnen in de studenten thuis of via skype worden gegeven. Ik ben ook in staat om te helpen met IA's, Engelse essays en opdrachten.

Clive
Bijles Mechanica, Statica, Dynamica, Sterkteleer, Constructieleer, Stromingsleer, Breukmechanica, Thermodynamica, Wiskunde of Natuurkunde
Ben je mbo, havo, vwo, hbo, wo student of studeer je bouwkunde, civiele techniek, werktuigbouwkunde, Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek of industrieel product ontwerpen en heb je behoefte aan extra hulp/begeleiding om je Mechanica, Statica of Dynamica toets te halen? Woon je in de regio Amsterdam? Neem dan contact met mij op. Ik help je op een geduldige, efficiënte en mbv een effectieve onderwijsmethode om je toets alsnog met een hoog cijfer te halen. Verder bied ik ook hulp in de volgende vakken: Krachtswerking 3D modelleren Warmteleer Eindige Elementen Methode Mechanische Trillingen Machine Onderdelen - Theorie & Praktijk

Hanna
Wiskunde, informatica, chemie, Frans, Engels, Nederlands, studiemethode, voorbereiding ingangsexamen geneeskunde
Beste student Ik ben, een jonge, gemotiveerde en enthousiaste leerkracht wiskunde-informatica. Studenten kunnen soms niet altijd goed meevolgen in bepaalde lessen omdat het soms wat snel gaat en hebben soms gewoon wat meer tijd nodig om bepaalde zaken te begrijpen. Het begrijpen van de leerstof is zeer belangrijk. Ik bied daarom bijlessen aan op maat van iedere student! Elke student is anders, leert anders. Door de lerarenopleiding die ik gevolgd heb en de jaren ervaring met bijles geven, ken ik heel veel (online) tools waarmee leerlingen efficiënt en beter zaken kunnen stockeren in het geheugen. De student zal inzien dat leren op die manier ook véél leuker is! Vakken waarin ik bijlesen geef: - Wiskunde - Informatica (Excel, Word, Access, Programmeren...) - Wetenschappelijke vakken - Frans - Engels - Nederlands - Voorbereiding ingangsexamen geneeskunde (ik beschik over duidelijke cursussen) Contacteer me gerust als je nog vragen hebt. :)

Jeremy
weg van dissectie van het menselijk lichaam
Ik neem alles dat beweegt en ik vertel het hem

Hans
math tutor (online) bijles wiskunde online (live via je pc)
Math tutor online mijn naam is Hans . Ik ben voormalig docent wiskunde in opleiding en ik geef als zzp'er online bijles wiskunde. Die bijles geef ik live via de computer, dus iedereen in heel Nederland (en zelfs wereldwijd) kan bijles van mij krijgen.

Harry
Wiskunde bijles voor basis- en middelbare scholieren
Ik heb 10 jaar ervaring in wiskunde, natuurkunde en wetenschappen in de ruimtevaart, elektronica en ruimtefysica. Ik kan wiskunde op een zeer innovatieve manier onderwijzen die iedereen kan begrijpen en bekwaam worden. Ik verstrek heel eenvoudige oefeningen stap voor stap

Niels
Wiskunde en Engels op een middelbare school niveau, wiskunde en Engels op middelbare school niveau.
Ik ben een tutor voor iedereen die problemen heeft met hun Engelse en Math-lessen op school. Ik ben afgestudeerd in de industriële wetenschappen (8 uur wiskunde per week), studeer voor docent op de middelbare school en spreek Nederlands en Engels op een natuurlijk geboren luidsprekerniveau. Mijn studiebegeleiding is geen vervanging voor je huidige lessen, maar een toevoeging voor het geval je problemen met ze hebt. Ik ben een leraar voor iedereen die problemen heeft met Engels en Wiskunde op school. Ik ben afgestudeerd in Industriële Wetenschappen, studeer currently further for Leraar. Secundair onderwijs en spreek Nederlands en Engels zo vlot als een moedertaal. Mijn lessen zijn geen vervanging voor echte schoollessen, maar eerder als aanvulling als u moeite heeft met het lesmateriaal. Ik kan ook helpen voor mensen sterven op Engels of Wiskunde gewoon willen bijschaven.

Sibel
Economie, wiskunde en Frans en andere vakken van het middelbaar onderwijs
Ik heb mijn masterdiploma in Handelsingenieur behaald, aangevuld met het diploma van Leraar. Meestal begeleid ik leerlingen met hun huiswerk of ter voorbereiding van toetsen of examens. In de meeste gevallen hebben de leerlingen hun eigen lesmateriaal mee waarmee ze moeilijkheden ondervinden. Uiteraard kan ik bijkomende oefeningen voorbereiden zodat de leerling thuis zelfstandig kan studeren.

Jasin
SPECIFIEKE CURSUS in de wiskunde + Specifieke testvoorbereiding
Student in het derde jaar van Finance in Parijs momenteel en eerder in Telecommunicatie engineering in Zwitserland geeft wiskunde cursussen op alle niveaus tot het 1e jaar University + Specifieke voorbereiding voor algemene en / of professionele baccalaureaat examens. . Student in het tweede jaar van Finance in Parijs momenteel en eerder in Telecommunicatie engineering in Zwitserland geeft wiskunde cursussen op alle niveaus tot het 1e jaar University + Specifieke voorbereiding voor algemene en / of professionele baccalaureaat examens.

Bijles gever voor wiskunde voor 1ste, 2de en 3de graad. Fysica voor 3de graad
Ik heb mijn eerste jaar van de bachelor wiskunde aan de UHasselt nu afgerond zonder herexamens. Ik heb een toneeldiploma en ben oud-leiding bij de scouts (dus ik heb enige ervaring met kinderen). Ik zie te veel kinderen, die het onnodig moeilijk hebben met wiskunde. Persoonlijk zie ik dit allemaal gebeuren door een gebrek aan toepassingen in het dagelijkse leven. Dit wil ik veranderen door hen deze toepassingen te laten zien en het allemaal wat eenvoudiger uit te leggen. Ik zal eerst algemeen kijken waar de problemen zitten en dan specifiek daarop in blijven gaan tot dat deze opgelost zijn.

Gerrit
Wiskunde en informatica voor het secundair onderwijs in Mechelen of online
Wiskunde is voor veel leerlingen een probleem in het secundair onderwijs. Door mijn lange ervaring in het onderwijs in alle jaren en op alle niveaus in het secundair onderwijs denk ik je goed te kunnen verder helpen. Bijlessen geven doe ik bij mij thuis, in het centum van Mechelen of online met een digitaal whiteboard en het delen van het computerscherm.

Ambroise
2e jaars student CPGE biedt algemene wetenschappelijke en informatica cursussen aan.
Ik heb een Europees baccalaureaat met wetenschappelijke opties, daarna vervolgde ik mijn studies aan de Polytechnische Universiteit van Montreal voordat ik terugkeerde om een voorbereidingsopleiding te doen in Frankrijk. Ik ben Frans van origine maar spreek vloeiend 4 talen die Frans, Duits, Engels en Nederlands zijn. Volgend jaar wil ik me bij ENSTA Bretagne aansluiten om studies in de luchtvaart voort te zetten. Ik heb verschillende sporten beoefend sinds ik klein was en ik ben nogal sociaal. Ik beveel een werkmethode aan die is gericht op oefeningen en toepassingen van methoden die het mogelijk maken om deze gewoonte te gebruiken en niet alleen om ze te onthouden, wat bijna nutteloos lijkt als we het algemene idee begrijpen.