Deze feestperiode, geef als geschenk een verrijkende leerervaring!
Christian

Bijles Wiskunde, Scheikunde, Natuurkunde (exacte vakken).

Ik ben Christian, en ben afgestudeerd in scheikunde aan de Universiteit van Utrecht (Biomolecular sciences), en heb een doctoraat in ontwikkelingsbiologie (PhD). Ondertussen geef ik al een aantal jaren bijles en examentraining wiskunde, scheikunde en natuurkunde aan HAVO en VWO leerlingen, maar ook aan HBO en Cambridge international A-level studenten. En, wellicht kan ik jou ook helpen!

De lessen worden vooral online gegeven, maar doe dit op een persoonlijke en levendige manier. Zo maak ik gebruik van een stift en whiteboard, waardoor de sfeer vergelijkbaar is met wanneer ik bij je in huis zou zijn. Er zijn verschillende redenen waarom een leerling graag bijles wil, en ook heeft iedereen een eigen manier van leren. Ik ben altijd erg betrokken bij de leerling zijn of haar doelstellingen en voortgang, en ben persoonlijk optimistisch en laagdrempelig van aard. Mijn ervaring is dat er tijdens de lessen een veilige en motiverende sfeer ontstaat, die aanstekelijk werkt en ik naast het begrip voor de stof ook het zelfvertrouwen zie groeien bij leerlingen.

Naast het geven van bijles ben ik parttime kunstenaar (schilder en muzikant), en wellicht dat mijn creatieve enthousiaste houding doorsijpelt in hoe ik tegen exacte vakken aankijk. Soms worden exacte vakken ervaren als zwaar, moeilijk, saai of rigide. Of misschien heb je pech gehad met een docent die je er de lol niet van in kon of kan laten zien. Je zult merken dat wanneer je er meer van gaat begrijpen, je er meer plezier in gaat hebben en ook goede cijfers kunt halen.

Het lijkt me leuk om kennis met je te maken!

De les wordt gegeven in:Nederlands, Engels

De lessen worden online gegeven, maar doe dit op een persoonlijke en levendige manier. Zo maak ik gebruik van een stift en whiteboard, waardoor de sfeer vergelijkbaar is met wanneer ik bij je in huis zou zijn. Er zijn verschillende redenen waarom een leerling graag bijles wil, en ook heeft iedereen een eigen manier van leren. Ik ben altijd erg betrokken bij de leerling zijn of haar doelstellingen en voortgang, en ben persoonlijk optimistisch en laagdrempelig van aard. Mijn ervaring is dat er tijdens de lessen een veilige en motiverende sfeer ontstaat, die aanstekelijk werkt en ik naast het begrip voor de stof ook het zelfvertrouwen zie groeien bij leerlingen.

Het lijkt me leuk om kennis met je te maken!

In 2006 ben ik afgestudeerd in scheikunde aan de universiteit van Utrecht (master: Biomolecular sciences). Hierna heb jaren gewerkt binnen de afdeling ontwikkelingsbiologie aan de Universiteit van Utrecht als promovendus, waarna ik mijn doctoraat (PhD) heb behaald in 2012.

Sinds een aantal jaren geef ik bijles in scheikunde, wiskunde en natuurkunde. Ik doe dit via een aantal vooraanstaande bijlesinstituten, maar ook zelfstandig.

Beoordelingen (11)

Christian is kind and considering. Super good at communicating. It is early days - we have just had a few sessions, but it seems to work.
excellent
Brilliant tutor!
Relaxing and fun vibe with knowledge passed perfectly, looking forward to more!
...
My name is Christian, and I have a masters degree in Chemistry (Biomolecular sciences), and obtained a PhD in developmental Biology. For several years now I have been tutoring students for chemistry, math and physics. And perhaps I can help you too? Although my lessons are given online, the teaching is approached in a personal and lively way. To keep it simple and dynamic I make use of a marker and a whiteboard, and we would have an atmosphere that’s in a way comparable to meeting at home. There’s many possible reasons for a student to go look for tutoring, and many have different ways of studying. I’m always very involved with the student’s goals and progress, and am optimistic and easily approachable in nature. In my experience there’s always a safe and motivating atmosphere during the lessons, which works contagiously; understanding of the subject grows, but also a lot of confidence is gained! I’d love to hear from you!

Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Christian snel zal reageren:

3  Maandag om 3:00  Dinsdag om 3:00  Woensdag om 3:00  Donderdag om 3:00

13  Maandag om 13:00  Dinsdag om 13:00  Woensdag om 13:00  Donderdag om 13:00
14  Maandag om 14:00  Dinsdag om 14:00  Woensdag om 14:00  Donderdag om 14:00
15  Maandag om 15:00  Dinsdag om 15:00  Woensdag om 15:00  Donderdag om 15:00

Jackie
Wiskunde, statistiek, natuurkunde, scheikundelessen, via videoconferentie - secundair niveau
90% van mijn leerlingen heeft geen iPad. Net zoals mij. Op een pc werkt het prima. U kunt een WACOM kopen om met een stylus te schrijven in plaats van met een muis. Geen camera nodig. Ik ben bezig met scherm delen. De leerlingen zien direct wat ik op het scherm schrijf. -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------------------------------ Bij mij zul je dol zijn op wiskunde. Rekenbaas, ik had 100% wiskunde op mijn lagere en middelbare school. Elk jaar geselecteerd voor de Belgische Wiskundige Olympiade, nam ik ook deel aan andere competities waar ik hoog op nationaal niveau stond Voor mij is er geen geheim: oefenen, oefenen, oefenen ... Hoe meer je oefent, hoe beter je begrijpt, de resultaten zullen verbeteren en je zult genieten van dit materiaal dat niet zo heks is Mijn pedagogie is flexibel, ik pas me aan de student aan. Naast het herhalen van de klassieke theorie, leg ik de dingen anders uit, zodat de student het beter kan begrijpen. Ook begeleid ik de student graag bij het doen van rekenoefeningen, zodat de student na mijn vertrek alleen verder kan. Gepersonaliseerde wiskundecursus voor alle soorten behoeften - schoolresultaten verbeteren - speciaal wiskunde & logica / reflectiespel tijdens de vakantie - voorbereiding op het toelatingsexamen voor een nieuwe school/universiteit

Collegegeld in wiskunde en wetenschappen (natuurkunde, scheikunde en wiskunde), wiskundig deel (GRE en SAT)
Wiskundecursus gegeven door een afgestudeerde ingenieur die meer dan 14 jaar ervaring heeft in het onderwijzen van wiskunde (tot undergraduate niveau), en meer dan 3 jaar ervaring in het onderwijzen en begeleiden van gestandaardiseerde tests (GRE en SAT). Ik zal je helpen om gestandaardiseerde cursussen (GRE, SAT en zelfs TOEFL) effectiever te leren. Wiskundelessen zijn beschikbaar voor studenten tot het vwo-niveau, inclusief IB-studenten (Math SL en Math HL), A-niveau studenten, Europese S6- en S7-studenten, GCSE-studenten en IGCSE-studenten en lagere niveaus (primair) studenten. De cursus Wetenschap (Fysica en Scheikunde) is beschikbaar voor studenten tot Europees hoger secundair niveau, IB en A-niveau. Wetenschapslessen (biologie) zijn beschikbaar voor de studenten tot Europees secundair niveau, GCSE-niveau en IGCSE-niveau. Momenteel geef ik les: 1. GCSE-studenten 2. IGCSE-studenten 3. IB-studenten 4. Europese scholieren 5. Studenten op AS / A-niveau 6. Lycée Vauban-studenten 7. Athénée de Luxembourg studenten Er zal ook huiswerkhulp beschikbaar zijn voor scholieren. De voortgang van de student kan worden afgeleid uit de periodieke tests in alle bovenstaande cursussen volgens de eisen van de ouders of de student zelf. Gelieve de notitie te lezen. Opmerking: 1. Hoewel sommige van mijn studenten een cursus Frans / Duits / Zweeds volgen, is mijn onderwijstaal Engels. Aangezien het onderwerp wiskunde is, is het gemakkelijk om erachter te komen waar de taak over gaat (aangezien ik ook een algemene kennis van een bepaalde taal heb) en daarom leg ik het antwoord in het Engels uit.

Stephen A.
Masterstudent Wiskunde met meer dan 10 jaar ervaring in het onderwijs brengt jou dichter bij de 10. Online hulp ook mogelijk.
Ik geloof dat iedereen wiskunde kan leren. En met een gemiddelde beoordeling van 8.5 voor mijn examentrainingen bij onder anderen lyceo, heb ik een hoop anderen dat ook doen ervaren. We beginnen meestal met wat (eenvoudige) opgaven rondom het onderwerp om te peilen waar jouw begrip zit. Zo kan ik een aanpak op maat construeren waarmee jij gegarandeerd het licht zult zien. Echte garanties bestaan natuurlijk niet in het onderwijs. Maar ik kan wel garanderen dat jij, na elk uurtje bijles, weer een stukje dichter bij het wiskundegenie zult zijn dat je eigenlijk bent. Daarnaast heb ik in de afgelopen twee jaar heel wat ervaring opgedaan in het online onderwijzen. Inmiddels heb ik een tekentablet, een iPad en een externe microfoon (t.w.v. 300 euro) om ook online de beste ervaring te kunnen leveren. Afhankelijk van het gekozen pakket is er de mogelijkheid om mij ook buiten de bijlessen om om hulp te vragen. Denk hierbij aan een (korte) uitwerking of toelichting. Alle niveaus zijn welkom, alle leeftijden. Bring it on!

International Baccalaureate Diploma Program (IB DP) Physics Preparation.
Physics is too hard ! Physics is boring ! Do you want help in your Physics Lessons? Do you want interactive real-life application of physics concepts? Do you want help with those long ugly equations that make no sense? I specialize in teaching physics having received the qualifications to be an IB DP Physics teacher. I have a Masters degree with 7 years of experience in teaching conceptual physics and physics for AP and the International Baccalaureate.

Bijles wiskunde, natuurkunde en programmeren voor alle niveaus
Wiskunde, natuurkunde en programmeren zijn allemaal ongelooflijk belangrijk in de moderne wereld. Bekijk een van de baanbrekende ontdekkingen van de 21ste eeuw en je zult zien dat het minstens één, zo niet al deze onderwerpen betreft. Ik had het voorrecht om bij verschillende internationale onderzoekscentra te werken en uit eerste hand de kracht van zo'n toolset te ervaren. Momenteel ben ik docent aan de TU Delft en deel ik mijn kennis graag met de nieuwe generatie enthousiaste studenten. Ik zou echter ook scholieren, die problemen kunnen ondervinden met deze vakken, helpen om ze te begrijpen en een duurzame passie voor leren te ontwikkelen. In mijn lessen gebruik ik altijd een persoonlijke benadering, waarbij ik studiemateriaal relateer aan de onderwerpen die studenten al kennen en leuk vinden. Op zo'n manier kan ik ervoor zorgen dat studenten de stof niet alleen begrijpen, maar het ook langer onthouden en gemotiveerd blijven om er meer over te leren.

Remco
Ingenieur in werktuigbouwkunde geeft bijles in wiskunde, natuurkunde en meer!
Hallo leerlingen! Ik ben Remco, ik ben al enige jaren werkzaam in de techniek en vind het leuk om leerlingen te helpen en enthousiast te maken voor diverse vakken. Ik doe sinds begin dit jaar één op één huiswerkbegeleiding en examenvoorbereiding van leerlingen van de middelbare school op alle niveaus. Mijn specialiteit zit bij de technische vakken, maar ik heb een brede interesse waardoor ik ook met andere vakken goed kan helpen, alleen op het gebied van talen hou ik het bij Nederlands en Engels. Laat me weten als je een keer wilt afspreken! Over mij: Ik ben werktuigbouwkundig ingenieur met ongeveer 8 jaar werkervaring in de offshore en aerospace industrie. Tijdens mijn studie heb ik veel bijbaantjes gehad waarbij ik studenten hielp bij werkcolleges en dat vond ik altijd erg leuk. Vandaar dat ik het lesgeven weer een beetje opgepakt heb en sinds een half jaar diverse vakken op alle niveaus van de middelbare school geef. Ik vind het erg interessant om te kijken wat goed werkt bij leerlingen en gebruik graag animaties om kennis over te brengen als dit mogelijk is. Daarnaast vind ik humor erg belangrijk want school is al serieus genoeg!

Tirza
Scheikunde, biologie en wiskunde b tot havo niveau
Beta vakken zoals scheikunde, biologie en wiskunde kunnen erg lastig zijn, maar als je veel oefent en het eenmaal door hebt is het erg interessant. De lessen zullen per leerling anders zijn omdat we zullen focussen op wat de leerlingen lastig vinden. Zo kunnen we daar meer tijd en uitleg aan besteden.

(Online) Bijles Wiskunde / Rekenen (Vmbo - Mavo - Havo - Vwo - MBO - HBO, waaronder de WisCat - toets )
Als bevoegd wiskundedocent geef ik (online) bijles in Wiskunde en/of Rekenen: - Voortgezet Onderwijs: Vmbo - Mavo - Havo - Vwo; - Beroepsonderwijs: MBO - HBO (waaronder de WisCat-toets). Stap voor stap nemen we de leerstof samen door, zodat je het goed onder de knie krijgt. Wiskunde (en ook Rekenen) leer je door te doen! Het geeft mij veel voldoening als de leerling mooie cijfers haalt. Ook (online) bijles in de schoolvakanties mogelijk.

Djailey
Biologie, Engels of wiskunde A bijles met testvoorbereidingen
Biologie, Engels en wiskunde zijn belangrijke vakken die aan de basis staan van veel vervolgopleidingen. Door mijn universitaire achtergrond in Plantenwetenschappen bied ik inzichten opgedaan vanuit praktijkervaring die niet verworven kunnen worden door alleen theoretische kennis te bestuderen. Verder bied ik de student een alternatieve manier van denken en aanpak tijdens het lesgeven. Na elke les geef ik huiswerk op basis van de prestaties van de leerling. Lessen kunnen in persoon gegeven worden indien op fietsafstand (maximaal 7km).

Timen
Bijles Wiskunde A&B en Natuurkunde ■ Sinds 2012 ■ Honderden goede resultaten
- Professionele bijlesdocent wiskunde A&B en natuurkunde sinds 2012. - Honderden goede resultaten (recent een leerling met een gemiddelde van 3-4 binnen een paar lessen geholpen aan een 9). - In bezit van universitaire Master Technische Natuurkunde. - Co-auteur 3 wetenschappelijke artikelen. - 2 jaar werkervaring in high tech-bedrijfsleven (ASML). - Stage gelopen bij Amerikaans instituut (NOAA). - Zeer ervaren in o.a. eindexamens (VWO/HAVO/VMBO), reken-toelatingstoetsen (zoals voor de Pabo), pre-master wiskunde-vakken (zoals het Premaster-vak 'Mathematics for Pre-MSc' aan de RuG). - Eenvoudige betaling via betaalverzoek. Na in het bedrijfsleven te hebben gewerkt, ben ik terug gegaan naar mijn passie - het bijles geven. Hier heb ik veel talent voor, en vind het enorm leuk om te doen. Bijles geven doe ik op een rustige en geduldige manier. Ik kan mij goed verplaatsen in het denkproces van de leerling: door mijn ervaring weet ik wat de meest voorkomende valkuilen zijn en doorzie ik snel waar de gaten in kennis zitten. De nadruk wordt tijdens de bijlessen gelegd op het zelf kunnen toepassen van de stof, zodat de student met het meeste vertrouwen naar de les en naar het examen gaat. Ik ben begrijpend, vriendelijk, en zorg ervoor dat de student zich tijdens de lessen op zijn/haar gemak voelt, en zich vrij voelt om zoveel mogelijk vragen te stellen. ++++++++ Huisregels: - Afzeggen of verplaatsen van een bijles is mogelijk tot 24 uur voor aanvang van de les, daarna wordt de les in rekening gebracht. - Betaling wordt gedaan binnen 24 uur na afloop van de les. ++++++++ Reviews: ________ "Mijn dochter Lisa heeft 5 bijlessen natuurkunde gehad van Timen, waar ze erg veel aan heeft gehad. Timen kan heel goed een totaalbeeld schetsen van een opgave waardoor de stof voor haar veel inzichtelijker werd. Aanvankelijk stond ze een 6,8 voor haar VWO schoolexamen, Uiteindelijk heeft ze een 8,8 gehaald voor haar centraal schriftelijk!" - Yvonne ________ "Ik heb 6 lessen bij Timen gevolgd en in die tijd heeft hij mij de basis regels geleerd van mathematics, het vak dat ik moest halen voor mijn pre-master. Én dat is gelukt. Timen kan helder uitleggen en weet veel goede en simpele voorbeelden te bedenken, waardoor je de basis snapt en daarna verder kan. Tevens is hij vaak beschikbaar, waardoor ik zo net voor mijn tentamen nog 2 extra lessen kon krijgen voor de laatste vragen die ik had." - Jens ________ "Ik heb bijles gehad voor mijn pre-master aan de rug. Timen is heel geduldig en kan goed uitleggen. Ik heb het vak met een voldoende afgerond, en ben daar heel blij mee! Ik heb slechts een paar lessen gehad, maar dit heeft erg geholpen." - A. ________ "Ik volg een pre-master aan de RUG en heb gemiddeld twee keer in de week bijles gekregen van Timen en het vak uiteindelijk met een negen afgerond. Timen is heel geduldig en heeft veel kennis. Hij heeft zich goed aangepast op de lesstijl die het beste bij me past. Daarnaast had hij respect voor het feit dat ik nog een echte beginner was op het gebied van wiskunde. Hij geeft goed zijn grenzen aan in waar hij wel/niet in kan helpen. Een aanrader!" - Sascha ________ "Ik ben erg tevreden over Timen. Hij heeft mij gedurende 8 weken intensieve bijles gegeven in wiskunde. Ervaringen: - Geduldige, betrokken bijlesdocent - Komt afspraken na en is veel beschikbaar - Goede prijs/kwaliteitsverhouding - Past zijn uitleg aan op jouw niveau en jouw manier van denken - Legt vanuit meerdere perspectieven uit." - Iris

Manaal
Wetenschappelijke vakken die haalbaar zijn. Oefenen baart kunst!
Een bijles vertrekt altijd vanuit een vraag of een stuk leerstof dat niet duidelijk is voor de persoon in kwestie. Hierna begin ik even af te tasten of de persoon over de juiste voorkennis beschikt om dit stuk te begrijpen. Indien dat niet het geval is, leg ik het met veel plezier even uit! In de les zelf zal ik erop letten dat de persoon mee is met mijn uitleg. Ik laat hem/haar zelf conclusies trekken die ik later bevestig of corrigeer. Ik zorg ervoor dat er een algemeen inzicht is. Ik beëindig mijn bijlessen altijd met een korte samenvatting. Ik vraag vaak aan een leerling of hij/zij de cursus inscant en deze doorstuurt via e-mail. Dit heeft als doel: - Begrijpen wat de leerkracht van een leerling verwacht - Begrijpen hoe de leerstof afgebakend is - Eventueel zelf kort de leerstof herhalen Als ik zicht heb op deze dingen kan ik mijn bijlessen aanpassen aan de noden van de leerling in kwestie. Hij/zij krijgt dan een les volledig aangepast aan zijn/haar vragen en moeilijkheden. Om optimaal rekening te kunnen houden met wat de "echte" leerkracht van jou verwacht, vraag ik (al verplicht ik dit zeker niet) om ook eventuele toetsen in te scannen. Zo ken ik bijvoorbeeld de vraagstelling van de leerkracht.

Joppe
Bijles voor wiskunde in eerste, tweede en derde graad
Ik heb een academische bachelor in de informatica met onderscheiding behaald aan UHasselt. Momenteel zit ik in mijn master in de informatica. Tijdens mijn studies aan UHasselt engageer ik mij als buddy om zo studenten te ondersteunen bij aanvang van hun studieloopbaan. Daarenboven help ik regelmatig medestudenten met wiskunde. Persoonlijk vind ik dat wiskunde heel belangrijk is om hedendaagse problemen op te lossen. Wiskunde is het fundament tijdens de studies aan de middelbare school en tijdens verdere studies. Kinderen zien wiskunde vaak als een saai vak maar wiskunde is bij "problem solving" een cruciaal item om het probleem opgelost te krijgen. Ik wil hun wiskunde dus op een leukere manier laten zien met bijvoorbeeld toepassingen in het dagelijks leven. Om dit te realiseren begin ik dus met het analyseren van hun probleem en dan daarop te focussen zonder het grotere plaatje uit het oog te verliezen.

Kim
Wiskunde (gespecialiseerd in 2de middelbaar - ook beschikbaar voor 1ste en 3de middelbaar)
Ik ben een enthousiaste, gepassioneerde wiskundeleerkracht met 17 jaar ervaring in het secundair onderwijs. Ik help je graag (op regelmatige basis of eenmalig) met het vak wiskunde als je moeilijkheden ondervindt. Extra oefeningen (basis en/of verdieping) en/of oefentoetsen afgestemd op jouw noden, kunnen ook bezorgd worden.

Zephyr
Wiskunde en Fysica bijles voor Secundair Onderwijs leerling in Antwerpen
Ik studeer Wiskunde aan de University of Cambridge (afgestudeerd in Juni 2023) en behaalde systematisch >90% op wiskunde en fysica. My English is excellent: I have lived and studied in Ontario and now live in Cambridge 6 months every year to study. I am familiar with the English maths and physics terminology as my Mathematics degree at the University of Cambridge is taught in English. Mijn wiskundeleerkracht schreef over mij in haar aanbevelingsbrief voor de University of Cambridge: “And very important as well, he is a good communicator and apt to share his knowledge. Whenever we do teamwork, a quiz or a game in the classroom, everyone wants to be in the same group as Zephyr.” Ik heb 4 jongere broers die me regelmatig om hulp vragen als ze vastzitten met hun schoolwerk. Door hen hiermee te helpen heb ik geleerd hoe ik leerstof moet uitleggen. Ik leg ook regelmatig leerstof wiskunde en fysica uit aan vrienden in de derde en de tweede graad. Ondertussen heb ik ook al ervaring met betalend bijles geven. Toen ik nadacht over welke studentenjob ik het liefst zou doen om een centje bij te verdienen bleek tutor in wiskunde en fysica een evidentie omdat ik hierdoor gepassioneerd ben en graag anderen wil helpen. Onderwijs ligt aan de basis van succes, en wiskunde is misschien wel het belangrijkste vak. Het is belangrijk voor mij om op het einde van de eerste les met jullie, ouders en leerling, te bespreken of hetgeen jullie verwachten haalbaar zal zijn. Zo kan ik zeker zijn dat jullie tevreden zullen zijn met de lessen. Mijn doel is om de student zo snel mogelijk bij te spijkeren in elk gebied waar er een achterstand is, zodat de student niet nog meer achterloopt. Contacteer me gerust als je nog vragen hebt.