Wiskunde en rekenen uitgelegd in begrijpelijke taal.

Wiskunde kan soms als een moeilijk vak ervaren worden. Ik probeer wiskunde terug te brengen naar het niveau van de leerling. Rustig en in begrijpelijke taal gaan we langs de te leren stof heen. Als je eenmaal begrijpt waarom een som op een bepaalde manier opgelost moet worden, hoef je het niet meer te leren.

Les voor middelbare scholieren van het vmbo, havo en vwo (t/m 2e jaars).

Wiskundeboek meenemen.

Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Oldenzaal, Nederland

De les wordt gegeven in:

Nederlands

Ik geef les in alle rust en geef de leerling het vertrouwen dat het gaat lukken. De logica achter de som blootleggen. Echt begrijpen hoe het zit. Daar ga ik voor. Daar ligt namelijk de basis zodat ook toekomstige vraagstukken begrepen en opgelost kunnen worden.

En heb je een keer moeilijkheden met een ander vak, dan kijken we daar ook naar.

VWO met de examenvakken: wiskunde, natuurkunde, economie, scheikunde, nederlands, engels en duits.

De studie Toegepaste Wiskunde gevolgd en afgerond aan de Universiteit Twente.

Gewerkt op een studiebegeleidingsinstituut voor middelbare scholieren en één op één bijles gegeven ter voorbereiding op de (havo)examens.

Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Melanie snel zal reageren:

15  Maandag om 15:00      Donderdag om 15:00
16  Maandag om 16:00      Donderdag om 16:00
17  Maandag om 17:00      Donderdag om 17:00
19  Maandag om 19:00

• Leraar sinds oktober 2019
  • Verbonden met Linkedin

15  Maandag om 15:00      Donderdag om 15:00
16  Maandag om 16:00      Donderdag om 16:00
17  Maandag om 17:00      Donderdag om 17:00
19  Maandag om 19:00

Harry
Wiskunde bijles voor basis- en middelbare scholieren
Ik heb 10 jaar ervaring in wiskunde, natuurkunde en wetenschappen in de ruimtevaart, elektronica en ruimtefysica. Ik kan wiskunde op een zeer innovatieve manier onderwijzen die iedereen kan begrijpen en bekwaam worden. Ik verstrek heel eenvoudige oefeningen stap voor stap

Wiskunde, Economie, M&O, Geschiedenis, Scriptiebegeleiding
- Wiskunde A, Geschiedenis op alle niveaus van het voortgezet onderwijs - Economie, M&O op alle niveaus van het voortgezet onderwijs, tevens ook HBO/Universitair - Scriptiebegeleiding alle niveaus van het voortgezet onderwijs, tevens ook HBO/Universitair (economische onderwerpen)

Hanna
Wiskunde, informatica, chemie, Frans, Engels, Nederlands, studiemethode, voorbereiding ingangsexamen geneeskunde
Beste student Ik ben, een jonge, gemotiveerde en enthousiaste leerkracht wiskunde-informatica. Studenten kunnen soms niet altijd goed meevolgen in bepaalde lessen omdat het soms wat snel gaat en hebben soms gewoon wat meer tijd nodig om bepaalde zaken te begrijpen. Het begrijpen van de leerstof is zeer belangrijk. Ik bied daarom bijlessen aan op maat van iedere student! Elke student is anders, leert anders. Door de lerarenopleiding die ik gevolgd heb en de jaren ervaring met bijles geven, ken ik heel veel (online) tools waarmee leerlingen efficiënt en beter zaken kunnen stockeren in het geheugen. De student zal inzien dat leren op die manier ook véél leuker is! Vakken waarin ik bijlesen geef: - Wiskunde - Informatica (Excel, Word, Access, Programmeren...) - Wetenschappelijke vakken - Frans - Engels - Nederlands - Voorbereiding ingangsexamen geneeskunde (ik beschik over duidelijke cursussen) Contacteer me gerust als je nog vragen hebt. :)

Hans
math tutor (online) bijles wiskunde online (live via je pc)
Math tutor online mijn naam is Hans . Ik ben voormalig docent wiskunde in opleiding en ik geef als zzp'er online bijles wiskunde. Die bijles geef ik live via de computer, dus iedereen in heel Nederland (en zelfs wereldwijd) kan bijles van mij krijgen.

Mahmood
Wiskundelessen voor beginners en gevorderden
Heeft u wat extra hulp nodig bij wiskunde? Ik kan je helpen! Een klein overzicht van wat ik je kan leren: - Stichting Wiskunde - Basisconcepten in de wiskunde - Algebra en trigonometrie - Elementaire statistieken - Moderne geometrie - Calculus - Differentiaalvergelijkingen Mijn cursussen zijn aangepast aan elk niveau, van basisniveau tot zeer geavanceerd. Geef jezelf een kans op een betere toekomst door deel te nemen aan mijn lessen. :) Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen. Over mij: Ik ben een gepassioneerd en technisch persoon die mijn kennis graag deelt door mensen les te geven en op te leiden. - Ik geef studenten les sinds 8 jaar - Oprecht enthousiasme en passie voor het lesgeven in wiskunde - Uitstekende communicatievaardigheden - Slim gebruik van innovatieve en vindingrijke lesmethoden om te voldoen aan de speciale behoeften van een individu of groep.

Yasmin
Chemie, natuurkunde, biologie, wiskunde en Engels
Ik ben een internationale opvoeder die lessen geeft voor de vakken: Scheikunde, Natuurkunde, Biologie, Wiskunde en Engels. Ik geef les voor zowel A-niveaus als het IB-curriculum en alle lessen worden in het Engels gegeven. De lessen kunnen in de studenten thuis of via skype worden gegeven. Ik ben ook in staat om te helpen met IA's, Engelse essays en opdrachten.

Clive
Bijles Mechanica, Statica, Dynamica, Sterkteleer, Constructieleer, Stromingsleer, Breukmechanica, Thermodynamica, Wiskunde of Natuurkunde
Ben je mbo, havo, vwo, hbo, wo student of studeer je bouwkunde, civiele techniek, werktuigbouwkunde, Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek of industrieel product ontwerpen en heb je behoefte aan extra hulp/begeleiding om je Mechanica, Statica of Dynamica toets te halen? Neem dan contact met mij op. Ik help je op een geduldige, efficiënte en effectieve methode om je toets alsnog met een hoog cijfer te halen. Verder bied ik ook hulp in de volgende vakken: Krachtswerking 3D modelleren Warmteleer Eindige Elementen Methode Mechanische Trillingen Machine Onderdelen - Theorie & Praktijk Let op: lessen zijn excl. voorbereidingstijd (afhankelijk van het onderwerp) Vanwege het Coronavirus (COVID-19) worden alle lessen momenteel via de webcam gegeven.

Niels
Wiskunde en Engels op een middelbare school niveau, wiskunde en Engels op middelbare school niveau.
Ik ben een tutor voor iedereen die problemen heeft met hun Engelse en Math-lessen op school. Ik ben afgestudeerd in de industriële wetenschappen (8 uur wiskunde per week), studeer voor docent op de middelbare school en spreek Nederlands en Engels op een natuurlijk geboren luidsprekerniveau. Mijn studiebegeleiding is geen vervanging voor je huidige lessen, maar een toevoeging voor het geval je problemen met ze hebt. Ik ben een leraar voor iedereen die problemen heeft met Engels en Wiskunde op school. Ik ben afgestudeerd in Industriële Wetenschappen, studeer currently further for Leraar. Secundair onderwijs en spreek Nederlands en Engels zo vlot als een moedertaal. Mijn lessen zijn geen vervanging voor echte schoollessen, maar eerder als aanvulling als u moeite heeft met het lesmateriaal. Ik kan ook helpen voor mensen sterven op Engels of Wiskunde gewoon willen bijschaven.

Saibal
Wiskunde en / of natuurkunde op alle niveaus, op een professionele manier onderwezen
Leer echte wiskunde of natuurkunde om echt goed te worden in deze onderwerpen. Als je worstelt met wiskunde of natuurkunde op school, dan denk je misschien dat alleen al het proberen te halen wat er op school geleerd wordt moeilijk genoeg zal zijn. Wiskunde en natuurkunde worden echter op een extreem dumbed down manier in scholen onderwezen, wat ervoor kan zorgen dat sommige studenten ook naar beneden gaan. Net zoals je niet fit kunt worden door heel lichte oefeningen te doen die het lichaam nauwelijks belasten, kun je niet goed worden in wiskunde door de oefeningen op het middelbare schoolniveau steeds opnieuw te doen. Iemand die fysiek niet fit is, kan moeite hebben om in een behoorlijk tempo te lopen, maar lopen is geen goede oefening om fit te worden.

Bijles gever voor wiskunde voor 1ste, 2de en 3de graad. Fysica voor 3de graad
Ik heb mijn eerste jaar van de bachelor wiskunde aan de UHasselt nu afgerond zonder herexamens. Ik heb een toneeldiploma en ben oud-leiding bij de scouts (dus ik heb enige ervaring met kinderen). Ik zie te veel kinderen, die het onnodig moeilijk hebben met wiskunde. Persoonlijk zie ik dit allemaal gebeuren door een gebrek aan toepassingen in het dagelijkse leven. Dit wil ik veranderen door hen deze toepassingen te laten zien en het allemaal wat eenvoudiger uit te leggen. Ik zal eerst algemeen kijken waar de problemen zitten en dan specifiek daarop in blijven gaan tot dat deze opgelost zijn.

Bart
Wiskunde en Natuurkunde training/bijles (HAVO/VWO)
Online training/bijles Wiskunde en Natuurkunde voor succes tijdens o.a. de schoolexamens. Ik geef heldere uitleg bij het maken van opdrachten en help leerlingen op een gestructureerde manier zelf tot antwoorden te komen. Oefenen gaat met het schoolmateriaal waardoor leerlingen zo goed mogelijk wennen aan het type vragen die zij op toetsen kunnen verwachten. Online training/tutoring in Physics and Mathematics in which I provide explanations on exercises and theory. Students should provide their own teaching material. The goal of my lessons is to coach the students to derive the answers to exercises themselves.

ervaren wiskundeleraar en docent Griekse taal
Hallo, mijn naam is Maria, ik ben 28 jaar oud en ik geef wiskundelessen. Ik heb een bachelor in wiskunde en volg masterstudies in muziek aan het conservatorium van Antwerpen. Ik heb een grote ervaring in het lesgeven gedurende 8 jaar. Ik ben een native Greek speaker, maar ik kan ook lessen in het Engels geven. Voor Griekse taallessen kan ik ook in het Nederlands lesgeven.

Emma
Bijles voor leerlingen van het basis lager onderwijs; alle vakken
Tijdens de lessen focus ik me op het begrijpen en het oefenen van de leerstof van de lagere school. De leerling mag op elk moment vragen stellen over het onderwerp. Ik help bij het maken van huiswerk of bij de voorbereiding van een toets. Afhankelijk van de huidige vaardigheden van de leerling pas ik mijn methodiek aan zodat de lessen ze efficiënt mogelijk verlopen. Met de huidige corona situatie kan het heel interessant zijn voor uw zoon/ dochter om de kennis te herhalen en te verdiepen. rekenen: Het begrijpen en inoefenen van de methodiek. We overlopen hoofdstukken waar uw zoon/ dochter moeite mee heeft. We maken voldoende oefeningen omtrent het onderwerp. taal: Het aansterken van vaardigheden bij begrijpend lezen, maar ook de theorie van onze taal is van belang.

Jean
Algemene huiswerkhulp in wiskunde, natuurwetenschappen, natuurkunde, Engels en meer!
Heb je problemen met huiswerk? Heb je een les die zo frustrerend is dat je het nut niet begrijpt? Ik ben een robotica-ingenieur en ik help mensen graag de wereld om hen heen te leren kennen en waarderen. Ik zal je helpen met je huiswerk en ik kan je laten zien waar vrijwel alles wat je kunt leren in het echte leven wordt gebruikt. Ik kan je misschien zelfs plaatsen laten zien waar je het zelf kunt implementeren!

Yogesh
Verbeter uw wiskundige vaardigheden - Wiskunde A - B (HAVO VWO HBO CCVX OMPT SAT)
Als fanatiek wiskunde ben ik dol op dingen die te maken hebben met wiskunde. Ik kan je dus lesgeven in wiskunde voor middelbare scholieren of universiteitsstudenten (HAVO, HBO, VWO). Als je in korte tijd Nederlandse CCVX toelatingstests of OMPT (online wiskunde plaatsingstest) of SAT (Scholastic Aptitude Test) moet halen, kan ik je helpen met een intensieve cursus.