Wiskunde en rekenen uitgelegd in begrijpelijke taal.

Wiskunde kan soms als een moeilijk vak ervaren worden. Ik probeer wiskunde terug te brengen naar het niveau van de leerling. Rustig en in begrijpelijke taal gaan we langs de te leren stof heen. Als je eenmaal begrijpt waarom een som op een bepaalde manier opgelost moet worden, hoef je het niet meer te leren.

Les voor middelbare scholieren van het vmbo, havo en vwo (t/m 2e jaars).

Wiskundeboek meenemen.

Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Oldenzaal, Nederland

Ik geef les in alle rust en geef de leerling het vertrouwen dat het gaat lukken. De logica achter de som blootleggen. Echt begrijpen hoe het zit. Daar ga ik voor. Daar ligt namelijk de basis zodat ook toekomstige vraagstukken begrepen en opgelost kunnen worden.

En heb je een keer moeilijkheden met een ander vak, dan kijken we daar ook naar.

VWO met de examenvakken: wiskunde, natuurkunde, economie, scheikunde, nederlands, engels en duits.

De studie Toegepaste Wiskunde gevolgd en afgerond aan de Universiteit Twente.

Gewerkt op een studiebegeleidingsinstituut voor middelbare scholieren en één op één bijles gegeven ter voorbereiding op de (havo)examens.

Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Melanie snel zal reageren:

9  Maandag om 9:00      Donderdag om 9:00
10  Maandag om 10:00      Donderdag om 10:00
11  Maandag om 11:00      Donderdag om 11:00
13  Maandag om 13:00

• Leraar sinds oktober 2019
  • Verbonden met Linkedin

9  Maandag om 9:00      Donderdag om 9:00
10  Maandag om 10:00      Donderdag om 10:00
11  Maandag om 11:00      Donderdag om 11:00
13  Maandag om 13:00

American Program Physics: Interactive Concepts Class
Doe mee aan deze les om interactief natuurkunde te leren met veel onderzoek, praktische ervaring, toepassingen in het dagelijks leven en het oplossen van problemen. Je leert de WAAROM'S en HOE's met educatieve strategieën ondersteund door Science Education-onderzoek. Methoden en technieken worden niet willekeurig gekozen, ze zijn aangepast aan de behoeften en opleidingsachtergrond van de student.

Tiziana
Bijles op de basisschool, voorbereiding op het CEB en werkwijze.
Leraar in het basisonderwijs met 15 jaar ervaring in actief lesgeven, moeder en auteur van schoolboeken, ik ondersteun kinderen van 6 tot 12 jaar in alle stadia van hun leerproces: - sanering, - vertraging, - Leren lezen, - werk methode, - voorbereiding op de CEB. Ik heb goede kennis van leerstoornissen (dyslexie, dyscalculie, disorthografie, dyspraxie) en pas me gemakkelijk aan aan uw verwachtingen. Creatief en betrokken, ik zorg ervoor dat ik mijn lessen personaliseer op basis van de interesses van elk kind.

(Online) Bijles Wiskunde / Rekenen (Vmbo - Mavo - Havo - Vwo - MBO - HBO, waaronder de WisCat - toets; Basisonderwijs )
Als bevoegd wiskundedocent geef ik (online) bijles in Wiskunde en/of Rekenen: - Voortgezet Onderwijs: Vmbo - Mavo - Havo - Vwo; - Beroepsonderwijs: MBO - HBO (waaronder de WisCat-toets); - Basisonderwijs (extra ondersteuning in rekenen). Stap voor stap nemen we de leerstof samen door, zodat je het goed onder de knie krijgt. Wiskunde (en ook Rekenen) leer je door te doen! Het geeft mij veel voldoening als de leerling mooie cijfers haalt. Ook (online) bijles in de schoolvakanties mogelijk.

Collegegeld in wiskunde en wetenschappen (natuurkunde, scheikunde, biologie), wiskundig gedeelte (GRE en SAT)
Wiskundecursus gegeven door een afgestudeerde ingenieur met meer dan 10 jaar ervaring in het lesgeven in wiskunde (tot bachelorniveau) en meer dan 3 jaar ervaring in het lesgeven en begeleiden van gestandaardiseerde tests (GRE en SAT). Ik zal je helpen om gestandaardiseerde cursussen (GRE, SAT en zelfs TOEFL) effectiever te leren. Er zijn wiskundelessen beschikbaar voor studenten tot bachelorniveau, waaronder bachelorstudenten, IB-studenten (wiskunde SL en wiskunde HL), studenten op A-niveau, studenten op Europees S6- en S7-niveau, GCSE-studenten en IGCSE-studenten. De cursus Wetenschap (Fysica en Scheikunde) is beschikbaar voor studenten tot Europees hoger secundair niveau, IB en A-niveau. Wetenschapslessen (biologie) zijn beschikbaar voor de studenten tot Europees secundair niveau, GCSE-niveau en IGCSE-niveau. Momenteel geef ik les: 1. GCSE-studenten 2. IGCSE-studenten 3. IB-studenten 4. Europese scholieren 5. Studenten op AS / A-niveau 6. Lycée Vauban-studenten 7. Athénée de Luxembourg studenten Er zal ook huiswerkhulp beschikbaar zijn voor scholieren. De voortgang van de student kan worden afgeleid uit de periodieke tests in alle bovenstaande cursussen volgens de eisen van de ouders of de student zelf. Gelieve de notitie te lezen. Opmerking: 1. Hoewel sommige van mijn studenten een cursus Frans / Duits / Zweeds volgen, is mijn onderwijstaal Engels. Aangezien het onderwerp wiskunde is, is het gemakkelijk om erachter te komen waar de taak over gaat (aangezien ik ook een algemene kennis van een bepaalde taal heb) en daarom leg ik het antwoord in het Engels uit.

Bijles gever voor wiskunde voor 1ste, 2de en 3de graad. Fysica voor 3de graad
Ik heb mijn tweede jaar van de bachelor wiskunde aan de UHasselt nu afgerond zonder herexamens. Ik heb een toneeldiploma en ben oud-leiding bij de scouts (dus ik heb enige ervaring met kinderen). Ik zie te veel kinderen die het onnodig moeilijk hebben met wiskunde. Persoonlijk zie ik dit allemaal gebeuren door een gebrek aan toepassingen in het dagelijkse leven. Dit wil ik veranderen door hen deze toepassingen te laten zien en het allemaal wat eenvoudiger uit te leggen. Ik zal eerst algemeen kijken waar de problemen zitten en dan specifiek daarop in blijven gaan tot dat deze opgelost zijn.

Jackie
Verbessere deine Note in Mathe, Physik, Chemie, Statistik - durch Videokonferenz - DE
90% van mijn leerlingen heeft geen iPad. Het werkt erg goed op de pc. Je zou een Wacom kunnen kopen om met een stylus te schrijven, in plaats van met een muis. Geen webcam nodig. Ik deel mijn scherm. Studenten konden direct zien wat ik erop schreef. -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------------------------------------ Verhoog je cijfer in wiskunde, natuurkunde, scheikunde, statistiek Ik kreeg 1 in wiskunde tijdens mijn lagere en middelbare school in het Belgische systeem en werd elk jaar geselecteerd voor de Belgische Wiskunde Olympiade. Ik nam deel aan verdere wiskundecompetities waar ik op nationaal niveau goed werd geklasseerd. Er zijn geen geheimen in wiskunde: oefenen, oefenen en oefenen ... Hoe meer je wiskundeoefeningen doet, hoe dieper je het begrijpt, je cijfer gaat omhoog en je zult van MATH houden. Ik ben volledig flexibel en pas me aan de behoeften van elke student aan. Naast het uitleggen van het op school geleerde onderwerp, laat ik dingen vaak anders zien, zodat de student het concept beter kan begrijpen. In het verleden heb ik studenten met verschillende achtergronden en voor verschillende doeleinden gecoacht. Ze komen voornamelijk uit België, Frankrijk, Duitsland. Zowel op staatsscholen als op internationale scholen. Om het cijfer te verbeteren, speciale reken/logica-spelsessies tijdens vakantie-/universiteitstoelatingstests, ... Ik reageer op allerlei soorten verzoeken Om wiskunde bij mij te volgen, je hoeft geen goed cijfer te hebben (ik zal je helpen), en hou ook niet van wiskunde maar je moet de motivatie hebben om weer op het goede spoor te komen (en bereid zijn TIJDEN te besteden aan het doen van oefeningen, zelfs na de sessie met mij) Nogmaals: er zijn geen geheimen: oefenen, oefenen en oefenen ...

Romanie
Online bijles verschillende vakken voor 1ste graad middelbare scholieren
Hallo, bent u om zoek naar iemand om uw zoon/dochter extra uitleg te geven over de leerstof van de lagere school of 1ste graad middelbaar onderwijs? Dan help ik graag! Ik ben een enthousiaste 15-jarige die uw kind heel graag zou bijstaan in zijn/haar studies. Door mijn richting clil-latwetwisk5 kan ik veel diverse vakken geven. Stuur gerust een berichtje voor meer informatie! Met vriendelijke groeten, Romanie

Jelmer
bijles wiskunde en natuurkunde door ervaren leraar, alle niveau's
Bijles wiskunde / natuurkunde op alle niveau's. - uitleg theorie - huiswerkbegeleiding - examentraining Ik heb meer dan 5 jaar ervaring in het geven van bijles in wiskunde en natuurkunde. Daarnaast heb ik als part-time docent op een middelbare school gewerkt. Na mijn studie natuurkunde en werktuigbouwkunde (TU Delft, afgestudeerd: 9) heb ik meer dan 4 jaar gewerkt als ingenieur in de high-tech industrie. Ik heb altijd mijn passie behouden voor het uitleggen van gecompliceerde concepten op een manier die behapbaar is voor iedereen. Elke scholier leert op zijn/haar eigen manier en ik kies de meest effectieve en passende uitleg om de leerling de nodige kennis en vaardigheden bij te brengen voor een beter begrip en succesvolle toetsresultaten.

Thierry
Wiskunde en economie bijles (mathematics and economics tutoring)
Achter de feiten aanhobbelen met wiskunde is een van de meest demotiverende dingen in welke onderwijsvorm dan ook. Ik help je niet alleen met de stof waarmee je problemen hebt, maar ook om je zo snel mogelijk te leren hoe je vanaf nu elk probleem op kan lossen.

Wiskunde/statistieken/proba, natuurkunde en scheikunde cursussen voor afstandsonderwijs
Docent in het secundair en hoger onderwijs geeft voor het secundair en hoger onderwijs privélessen in wiskunde, kansrekening en statistiek, natuurkunde en scheikunde. Geweldige ervaring en veel oefeningen! Lessen alleen op afstand, via Skype, Facebook, etc.

Yas
Wiskunde voor basis- tot universiteitsstudenten / Wiskunde voor studenten in de lagere school, middelbaar en universiteit
(Alle cursussen zijn ook mogelijk in het Engels en Perzisch (Farsi)) Als ingenieur wil ik graag helpen andere studenten wegwijs te maken in de soms complexe wereld van wiskunde en fysica. Gedurende de mijne studies heb ik 6j bijles gegeven in de middelbare scholen, regio Den Haag, Delft, Rotterdam en Antwerpen. Hierbij tracht ik interactief met de leerling de leerstof door te nemen en oefeningen concepten zoveel mogelijk als mogelijk te linken aan voorbeelden uit ons dagelijks leven om student te voorbereiden en te oefenen. Indien je dus bijles wenst over een van meerdere onderwerpen in wiskunde of fysica, kan je mij beginnen.

John
Bijlessen wiskunde, fysica, chemie - secundair onderwijs
Op basis van mijn diploma burgerlijk ingenieur en de vele jaren ervaring bijles geven, beschik ik over een uitgebreide kennis wiskunde, fysica, chemie en de toepassingen ervan. Ik leg de leerstof duidelijk en helder uit. Ik kan u helpen de leerstof te verdiepen. Daardoor verwerft u inzicht om mooie resultaten te behalen.

WISKUNDE VOORBEREIDING EINDEXAMEN VMBO-, HAVO- EN VWO
Wiskunde is een ongelooflijk nuttig en interessant onderwerp. Je kunt er in het dagelijks leven niet omheen: het ligt aan de basis van elke computer- of smartphoneapplicatie die je opent, elke financiële transactie die je doet, of zelfs beslissingen die nemen over het tijdstip en de duur van avondklok. Als je wilt genieten van examenvoorbereiding, slaagt met weinig moeite en wiskunde je vriend voor het leven wilt maken - bij mij ben je aan het juiste adres. In feite pas ik lessen aan voor al mijn studenten, zodat ze alle lessen in hun dagelijks leven kunnen relateren en toepassen. De lessen zijn online te regelen via verschillende platforms, maar ook bij mij thuiskantoor nabij Rotterdam Centraal. Ik kan ook lesgeven op de studentenlocatie in Rotterdam.

David