Kees

Begrijpen van wiskunde, natuurkunde en scheikunde.

Vele technische opleidingen vragen vaardigheden in en kennis van bèta-vakken als wiskunde, natuurkunde en scheikunde. Ik help je graag bij het begrijpen van deze vakken. Ik doe dat door net even een andere manier van het prikkelen van je voorstellingsvermogen.

Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Middelburg, Nederland

De les wordt gegeven in:Nederlands, Engels

Met veel geduld en inzet heb ik geleerd hoe ik bèta-vakken moet leren. Met dezelfde inzet en geduld kan ik het ook jou leren. Wiskunde, natuurkunde en scheikunde komen vaak samen en soms zijn ze moeilijk te scheiden.

UvA, masters Technische Scheikunde en bioreactorkunde (1996). Analytische scheikunde (1993) en klinische chemisch laborant (1990). MAVO (1986). NIMA marketing business to business (2004).

Heb ervaring met middelbare scholieren, maar ook volwassenen die om- of bijscholing volgen. In mijn vak (product manager) leg ik vaak complexe zaken uit.

Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Kees snel zal reageren:

7            Zaterdag om 7:00  Zondag om 7:00
    8            Zaterdag om 8:00  Zondag om 8:00
    9            Zaterdag om 9:00  Zondag om 9:00
    10            Zaterdag om 10:00  Zondag om 10:00
    11            Zaterdag om 11:00  Zondag om 11:00
    12            Zaterdag om 12:00  Zondag om 12:00
    13  Maandag om 13:00  Dinsdag om 13:00  Woensdag om 13:00  Donderdag om 13:00  Vrijdag om 13:00  Zaterdag om 13:00  Zondag om 13:00
    14  Maandag om 14:00  Dinsdag om 14:00  Woensdag om 14:00  Donderdag om 14:00  Vrijdag om 14:00  Zaterdag om 14:00  Zondag om 14:00
    15  Maandag om 15:00  Dinsdag om 15:00  Woensdag om 15:00  Donderdag om 15:00  Vrijdag om 15:00  Zaterdag om 15:00  Zondag om 15:00

• Leraar sinds augustus 2020
    • Verbonden met Linkedin

7            Zaterdag om 7:00  Zondag om 7:00
    8            Zaterdag om 8:00  Zondag om 8:00
    9            Zaterdag om 9:00  Zondag om 9:00
    10            Zaterdag om 10:00  Zondag om 10:00
    11            Zaterdag om 11:00  Zondag om 11:00
    12            Zaterdag om 12:00  Zondag om 12:00

Wiskunde, Wetenschappen, Algebra, Calculus, Statistiek: Hoger Onderwijs - privéles.
    Hulp nodig bij wiskunde en wetenschappen (fysica, chemie,...)? Als burgerlijk ingenieur, 31, help ik je graag verder! Bijleren op jouw tempo en met veel voorbeelden om de leerstof te verduidelijken. Ik heb reeds jaren ervaring in het aanleren van eenvoudige en complexe leerstof. De lessen verlopen als volgt. Allereerst gaan we samen op zoek naar de grootste struikelblokken van de student. Deze kunnen zowel gerelateerd zijn aan de leerstof als aan de studiemethode. Vanaf daar werk ik verder op het tempo van de student en moedig ik hen aan om zoveel mogelijk vragen te stellen. Ik geef hen ook tips en tricks, en verbeter hun werkwijze waar nodig. Tijdens de les geef ik veel voorbeelden om de leerstof interessanter te maken en lossen we samen oefeningen op. Eens de student de oefeningen uit de les beheerst, geef ik nog enkele uitdagende oefeningen om ook te testen op het diepere begrip van de leerstof. Op die manier probeer ik de student optimaal voor te bereiden op zijn/haar toets of examen. Leren moet echter ook aangenaam zijn. Daarom streef ik altijd naar een goede band met de student door een spontane en positieve aanpak. Verder ben ik ook heel geduldig. Dit alles verlaagt de drempel om vragen te stellen en verbetert het leerproces van de student. Ben je geïnteresseerd? Aarzel niet om mij te contacteren! Graag tot binnenkort! Tim

Kaiting
    Wiskunde- en natuurkundecursus voor studenten van het IBDP
    De les is bedoeld om vragen van studenten te beantwoorden en hun begrip van natuurkunde- en wiskundeonderwerpen in de IBDP-cursus te vergroten. Er worden extra oefeningen gegeven om hun begrip te testen nadat een onderwerp is onderwezen. Door onderlinge en effectieve communicatie kan de student op interessante wijze nieuwe kennis opdoen, waardoor het wetenschappelijk onderwijs wordt bevorderd. Er zal ook een samenvattende nota worden verstrekt.

Johannes
    natuurkunde elektriciteit, beweging , energie, krachten
    Elektriciteit is een belangrijke onderdeel van het vak natuurkunde, Je leert welke grootheden, formules en componemten je moet kennen. Daarnaast ook praktische voorbeelden van elektriciteit opgaven.. Hiernaast ook Energie en Beweging. Op aanvraag ook andere natuurkunde onderwerpen. Of andere exacte vakken

Hala
    Citotraining & Bijles Basisschool Alle vakken en groepen!
    In mijn bijlessen deel ik mijn kennis op een interactieve en boeiende manier, aangepast aan de individuele behoeften van elke leerling. Met meer dan twee jaar ervaring begrijp ik de diverse leerstijlen en ben ik in staat om complexe concepten op een eenvoudige en begrijpelijke manier uit te leggen., waardoor ze met succes hun academische doelen kunnen bereiken. Ik geef aan alle groepen & vakken bijles/citotraining! Stuur gerust een berichtje.

Tanja
    Online bijles door zeer ervaren docente. Alle vakken
    Ervaren docente geeft online bijles, maar ook fysiek als het qua reistijd te doen is. Ook scripties en verslagen nakijken. Helpen met verslagen. Op afstand huiswerkbegeleiding Ook voor kinderen met leerproblemen. Of om even bij te spijkeren

Luna
    Bijles in de Betavakken - Wiskunde, Natuurkunde, Scheikunde
    Ik ben Luna, afgestudeerd Ecologe (MSc.) én enthousiast bijleslerares met ervaring! In de ruim 9 jaar waarin ik zowel bijlessen en huiswerk/studiebegeleiding verzorg, heb ik leerlingen zien groeien, betere cijfers zien halen en slagen.

Collegegeld in wiskunde en wetenschappen (natuurkunde, scheikunde en wiskunde), wiskundig deel (GRE en SAT)
    Wiskundecursus gegeven door een afgestudeerde ingenieur met meer dan 14 jaar onderwijservaring in wiskunde tot aan het bachelorniveau. Ook heb ik ruim 3 jaar ervaring in het doceren en begeleiden van gestandaardiseerde toetsen zoals de GRE en SAT. Ik kan je helpen deze gestandaardiseerde cursussen (GRE, SAT en zelfs TOEFL) effectiever te leren. Ik bied wiskundelessen aan voor verschillende niveaus van studenten, waaronder pre-universitaire studenten, IB (Math SL en Math HL) studenten, A-niveau studenten, Europese S6 en S7 niveau studenten, GCSE studenten, IGCSE studenten, evenals lagere niveaus ( basisschool) leerlingen. Ik geef ook wetenschappelijke cursussen in natuurkunde en scheikunde voor studenten tot het Europese hoger secundair niveau, evenals voor IB- en A-niveau studenten. Daarnaast bied ik biologielessen aan voor studenten tot het Europees secundair niveau, GCSE-niveau en IGCSE-niveau. Momenteel geef ik les aan een divers scala aan studenten, waaronder: 1. GCSE-studenten 2. IGCSE-studenten 3. IB-studenten 4. Europese scholieren 5. Studenten op AS / A-niveau 6. Lycée Vauban-studenten 7. Athénée de Luxembourg studenten Ik geef ook huiswerkhulp aan scholieren, en de voortgang van studenten kan worden beoordeeld door middel van periodieke tests volgens de eisen van ouders of de studenten zelf. Opmerking: Houd er rekening mee dat hoewel sommige van mijn studenten cursussen in het Frans, Duits of Zweeds hebben gegeven, mijn primaire onderwijstaal Engels is. Aangezien het onderwerp wiskunde is, is het over het algemeen gemakkelijk om de taak te begrijpen en ik leg de antwoorden in het Engels uit.

Reyhaneh
    Alle wiskundeonderwerpen van scholen voor kinderen en volwassenen volgens het Cambridge- en Japan-curriculum. Engelse les geven van A- tot C
    alle wiskundeonderwerpen voor alle klassen, van kinderen tot volwassenen, volgens het curriculum van zowel Cambridge als Japan. Cambridge Engelse taal onderwijzen van A1 tot C1 (A-niveau) in 3 verschillende talen. Zo kunnen studenten zich vrij voelen om te leren.

Mikail
    Online Wiskunde B bijles voor Havo en vwo studentt
    Hoi met Mikail, ik geef online bijlessen in wiskunde B. Vaak hebben studenten moeite met wiskunde. Het kan zijn dat de student formules uit het hoofd leert, maar niet precies wat hij aan het rekenen is. Tijdens de lessen geef ik extra uitleg over de opdrachten. Wat vragen ze eigenlijk? Wat rekenen we uit. Door wiskunde te begrijpen, zal het voor de student makkelijker en leuker worden. Ik doe mijn best om de bijlessen simpel en interactief te houden. Ik heb Al meerdere online bijlessen in wiskunde B gegeven aan studenten van havo en vwo. De Les ziet er als volgt uit. De student stuurt zijn opdrachten door naar mij, deze zetten we op de beeldscherm. Daarna werken wij de opdrachten uit. Hierbij geef ik meestal extra uitleg, zodat de student de stof nog beter begrijpt. Tevens maak ik gebruik van een tekentablet die verbonden is met de laptop, zodat de Les beter gevolgd kan worden. Verder heb ik werktuigbouwkunde gestudeerd en een jaartje leraren opleiding wiskunde. Ik heb al meerdere studenten begeleid met wiskunde. Voor mij is het een plezier om de studenten zo goed mogelijk te helpen.

Rekenles / Cito toets voor basisonderwijs t/m groep 8
    Zit je kind op de basisschool en is er bijles nodig voor rekenen? Vindt hij rekenen stom? Schakel mij in! Met leuke en grappige trucjes en ezelsbruggetjes zal je kind zijn mening snel veranderen. Het creëren van een goed pedagogisch klimaat en het opbouwen van een rijke leeromgeving is altijd mijn doel. Ik stimuleer de leerlingen om autonoom zelf te ontdekken, samen te discussiëren, te beleven en naar conclusies te komen. Mijn taak is niet om een vat te vullen, maar om een vuur te ontsteken. Ook ben ik constant bezig om mijn leerlingen in de zone van de naaste ontwikkeling te houden. Zo bevorder ik hun constante ontwikkeling en groei.

Max
    Bijles in de exacte vakken, natuurkunde, scheikunde, wiskunde gegeven door molecular science and technology student
    Mijn online bijlessen zijn speciaal ontworpen voor middelbare scholieren die moeite ervaren met natuurkunde, scheikunde, wiskunde A, B, C, en D, evenals biologie. De lessen vinden plaats via Discord of een ander platform naar keuze, waarbij we gelijktijdig gebruikmaken van een online whiteboard. Hierop kan ik schrijven, tekenen en afbeeldingen plaatsen, wat vaak zeer positieve reacties oproept bij studenten. Het gebruik van het leerboek en digitale antwoorden wordt aangemoedigd, en het is ook mogelijk om foto's van lesmateriaal voorafgaand aan de bijles te sturen. Samen onderzoeken we de knelpunten in de lesstof en nemen we de tijd om oefeningen door te werken of de stof te bespreken op het interactieve whiteboard. Ik sta altijd open voor vragen en moedig een interactieve leeromgeving aan. Binnen dezelfde bijles kunnen we indien gewenst ook wisselen tussen vakken. Er is geen verplicht minimum aantal uren; bijlessen duren meestal tussen de 1-2 uur per sessie, en de betaling kan worden afgerond tot minuten. De duur van de bijles wordt afgestemd op de behoeften en voorkeuren van de leerling. Flexibiliteit staat voorop, en ik ben er om de ondersteuning te bieden die nodig is om succesvol te zijn in natuurkunde, scheikunde, wiskunde A, B, C, D, en biologie.