Ik geef kansrekening, basis- en geavanceerde statistiek. WAT BOVEN ALLEMAAL PRIMAIR IS, IS OM DE SUPERIEURE / UNIVERSITAIRE PEDAGOGISCHE AANPAK (IN MIJN EIGEN TE FORMELE EN NIET-INTUÏTIEVE) TE VERMIJDEN DOOR HET GEMAKKELIJKER IN BEPALINGEN EN CONCEPTEN TE DECONSTRUCEREN, BEGINNEN, BEGRIJPEN EN BEGRIJPEN !!! Sinds 4 jaar student in IT Management Engineer, ben ik dol op statistiek en alle soorten toepassingen (econometrie, data science, machine learning, operationeel onderzoek, enz.). Wat de cursus zelf betreft, hangt alles af van de student die mijn diensten gebruikt. Ik zou van de student verwachten dat hij me precies vertelt wat het probleem is dat ze hebben (of ze het kunnen, wat niet altijd het geval is als we verdwaald zijn in een onderwerp), wat het doel is dat bereikt moet worden en of hij predikt de ene weg naar de andere om dit te bereiken. Bij mij is de student koning en hij is het dus die totaal kiest voor de pedagogie die hij wil (ik sta echt voor alles open!). Ten tweede ben ik zelf altijd een vrij trage leerling geweest om het te begrijpen, waardoor ik een zeer geduldige en empathische leraar ben. Ik beloof natuurlijk niet dat ik altijd en meteen een antwoord op alles heb. Ik hoop zelfs dat de student me af en toe een lijm geeft, zodat we er samen een tijdje over nadenken en dat ook ik op mijn beurt iets leer. ERVARING -> + Ondersteuning bij 2e baccalaureaat Criminologie: inleiding tot de jurimetrie + Ondersteuning voor de 2e masteropleiding Politieke Wetenschappen: Manipulatie van de R-taal in R-studio voor onderzoekswerk + Ondersteuning in 1e bio-ingenieur: introductie en afhandeling van de Python-computertaal. Aarzel niet om contact met mij op te nemen voor meer informatie :)
Ik geef les in computerprogrammering. Mijn favoriete taal is Java als het gaat om objectgeoriënteerd programmeren. Ik heb echter al de mogelijkheid gehad om veel met Python (Jupyter Notebook en Pycharm IDE) en zijn open-source bibliotheken zoals numpy, panda's, scipy, skicit-learn, bokeh, matplotlib etc. te werken. Ik beheer ook webontwikkeling (HTML, CSS, JAVASCRIPT) of het nu front-end of back-end is. Sinds 4 jaar student Computer Science Management, ik ben dol op computerwetenschappen en hun complexiteit. Computerwetenschappen, en meer bepaald de kunst van het programmeren, is niet een discipline die van de ene op de andere dag kan worden geleerd. Met andere woorden, het is een tamelijk abstract onderwerp, dat anders is dan al het andere en waarvan de entiteiten / objecten, hun functies en de relaties tussen verschillende agenten moeten worden geleerd om volledig te begrijpen. Ik zou uiteindelijk zeggen dat het een wetenschap is die niet kan worden geleerd, maar eerder begrepen en geassimileerd. WAT BOVEN ALLEMAAL PRIMAIR IS, IS OM DE SUPERIEURE / UNIVERSITAIRE PEDAGOGISCHE AANPAK (IN MIJN EIGEN TE FORMELE EN NIET-INTUÏTIEVE) TE VERMIJDEN DOOR HET GEMAKKELIJKER IN BEPALINGEN EN CONCEPTEN TE DECONSTRUCEREN, BEGINNEN, BEGRIJPEN EN BEGRIJPEN !!! Wat de cursus zelf betreft, hangt alles af van de student die mijn diensten gebruikt. Ik zou van de student verwachten dat hij me precies vertelt wat het probleem is dat ze hebben (of ze het kunnen, wat niet altijd het geval is als we verdwaald zijn in een onderwerp), wat het doel is dat bereikt moet worden en of hij predikt de ene weg naar de andere om dit te bereiken. Bij mij is de student koning en hij is het dus die totaal kiest voor de pedagogie die hij wil (ik sta echt voor alles open!). Ten tweede ben ik zelf altijd een vrij trage leerling geweest om het te begrijpen, waardoor ik een zeer geduldige en empathische leraar ben. Ik beloof natuurlijk niet dat ik altijd en meteen een antwoord op alles heb. Ik hoop zelfs dat de student me af en toe een lijm geeft, zodat we er samen een tijdje over nadenken en dat ook ik op mijn beurt iets leer. ERVARING -> + 3e Bac-ondersteuning: Management Engineer: Object Oriented Programming (Java 8) + Ondersteuning bij 2e digitale marketing: webontwikkeling (HTML, CSS, JAVASCRIPT) + Ondersteuning voor de 2e masteropleiding Politieke Wetenschappen: Manipulatie van de R-taal in R-studio voor onderzoekswerk + Ondersteuning in 1e Bio-Engineer Bac: Inleiding en omgaan met de computertaal Python. Aarzel niet om contact met mij op te nemen voor meer informatie :)
Ik geef wiskunde op alle niveaus. Wat het ook mag zijn : + ondersteuning bij de start van de middelbare school, + hulp bij het begrijpen en oplossen van meer gecompliceerde oefeningen en concepten van de 3e cyclus (secundair 5-6e jaar) + robuuste ondersteuning op hoger universitair niveau (geavanceerde wiskunde) WAT BOVEN ALLEMAAL PRIMAIR IS, IS OM DE SUPERIEURE / UNIVERSITAIRE PEDAGOGISCHE AANPAK (IN MIJN EIGEN TE FORMELE EN NIET-INTUÏTIEVE) TE VERMIJDEN DOOR HET GEMAKKELIJKER IN BEPALINGEN EN CONCEPTEN TE DECONSTRUCEREN, BEGINNEN, BEGRIJPEN EN BEGRIJPEN !!! Ik studeer nu 4 jaar engineering en ben gepassioneerd door het wiskundige universum en de toepassingen van alle soorten (optimalisatie, waarschijnlijkheden, numerieke methoden, statistische modellen, fysica). Wat de cursus zelf betreft, hangt alles af van de student die mijn diensten gebruikt. Ik zou van de student verwachten dat hij me precies vertelt wat het probleem is dat ze hebben (of ze het kunnen, wat niet altijd het geval is als we verdwaald zijn in een onderwerp), wat het doel is dat bereikt moet worden en of hij predikt de ene weg naar de andere om dit te bereiken. Bij mij is de student koning en hij is het dus die totaal kiest voor de pedagogie die hij wil (ik sta echt voor alles open!). Ten tweede ben ik zelf altijd een vrij trage leerling geweest om het te begrijpen, waardoor ik een zeer geduldige en empathische leraar ben. Ik beloof natuurlijk niet dat ik altijd en meteen een antwoord op alles heb. Ik hoop zelfs dat de student me af en toe een lijm geeft, zodat we er samen een tijdje over nadenken en dat ook ik op mijn beurt iets leer. Aarzel niet om contact met mij op te nemen voor meer informatie :)

Beoordelingen (6)

Als onderdeel van een opfriscursus statistiek en datamining voor een vakexamen heeft Clément voor mij snel en voldoende gevarieerd een cursus kunnen voorbereiden om de verschillende vakgebieden goed met elkaar te kunnen verbinden. Clément beheerst ook de R-taal voor datamining.
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Clément begreep mijn specifieke lesverzoek snel en goed. Ik ben helemaal tevreden met zijn professionaliteit. Michel
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Een echte aanradar als je iets niet snapt of niet handig bent met coderen in Python.
Clément kan mijn dochter echt heel goed lesgeven en we zijn erg tevreden over hem. Wij wensen hem succes in de toekomst. Bedankt!
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Zeer goede leraar. De uitleg was duidelijk, beknopt en de cursus voldeed grotendeels aan mijn verwachtingen. Ik vond het leuk om een onderwerp te ontdekken dat voor mij normaal gesproken erg onaangenaam is.
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
...

Good-fit Leraar Garantie


Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.

Online reputatie

  • Leraar sinds oktober 2020
  • 2 herhaalleerlingen
  • Geverifieerd telefoonnummer
  • Verbonden met Google
  • Verbonden met Linkedin