Bijles wiskunde voor leerlingen van voortgezet onderwijs (havo, vwo)

Ik ben gepensioneerd docent wiskunde/statistiek en ik kan leerlingen van het voortgezet onderwijs helpen om bepaalde hobbels in het vakgebied met succes te overwinnen. In mijn aanpak ben ik gericht op de leerling en probeer ik zo goed mogelijk de achtergrond van het probleem te achterhalen.

Breng je boeken en ander materiaal mee.

Op een locatie gekozen door de leraar : Brinkstraat, Enschede, Nederland

suitcase iconVaardigheden:

Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Luuk snel zal reageren:

8  Maandag om 8:00  Dinsdag om 8:00  Woensdag om 8:00  Donderdag om 8:00
9  Maandag om 9:00  Dinsdag om 9:00  Woensdag om 9:00  Donderdag om 9:00
10  Maandag om 10:00  Dinsdag om 10:00  Woensdag om 10:00  Donderdag om 10:00
11  Maandag om 11:00  Dinsdag om 11:00  Woensdag om 11:00

• Leraar sinds september 2021

8  Maandag om 8:00  Dinsdag om 8:00  Woensdag om 8:00  Donderdag om 8:00
9  Maandag om 9:00  Dinsdag om 9:00  Woensdag om 9:00  Donderdag om 9:00
10  Maandag om 10:00  Dinsdag om 10:00  Woensdag om 10:00  Donderdag om 10:00
11  Maandag om 11:00  Dinsdag om 11:00  Woensdag om 11:00

Roland
Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek TU Delft - Selectie Examenvoorbereiding
De Bachelor Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek TU Delft is een van de meest prestigieuze bacheloropleidingen die Nederland te bieden heeft. Omdat het zeer gewild is bij studenten over de hele wereld, is er een zeer competitieve selectieprocedure die moet worden voltooid om tot deze populaire graad te worden toegelaten. Een groot deel van deze toelatingsprocedure is het selectie-examen, bestaande uit drie verschillende toetsen: Wiskunde, Natuurkunde en Eerstejaarsstof. Als cum laude afgestudeerd Luchtvaart- en Ruimtevaartingenieur aan de TU Delft, die sinds 2017 ook bijles geeft, heb ik veel waardevolle ervaring en kennis van het programma om je te helpen met de juiste voorbereiding om binnen te komen. Bovendien heb ik, na twee keer succesvol geholpen te hebben Omdat internationale studenten vorig jaar een plekje hebben gekregen, heb ik besloten om voor elke student een aanvullend lesplan op maat te blijven opstellen, met de toelatingssyllabus als basis. Met mijn rustige en stapsgewijze uitleg komen zwakkere onderwerpen aan bod en worden uw oplossingsprocedures gepolijst. Elke les zal theorie zijn, gebaseerd op oefeningen of een gelegenheid om te praten over de toelating, wat u van de studie kunt verwachten en of deze geschikt voor u is.

Rico (Ph.D)
Ondersteuning in exacte vakken op ieder onderwijsniveau (ook ter verdieping uit interesse) van gepromoveerd natuur en sterrenkundige.
Een goede basis aanleggen voor de exacte vakken is voor iedereen handig. Hierbij is het vooral essentieel dat de docent vaardig en didactisch is in het opbouwen van de kennis. Ik heb zelf meegemaakt dat dit ontbrak toen ik van mbo niveau 2 doorstroom maakte naar een doctoraat in natuurkunde aan de universiteit van Amsterdam. Ik wil graag het verschil maken en jou met een dosis zelfvertrouwen op pad sturen naar de wondere wereld van wiskunde, natuurkunde en sterrenkunde. Voor alle middelbare school niveaus en hogere opleidingen kan ik je begeleiden met een plan om je kennis op te schroeven en het beste uit jezelf te halen voor zowel toetsen, examens en tentamens als verdieping uit interesse.

Luna
Bijles in de Betavakken - Wiskunde, Natuurkunde, Scheikunde
Ik ben Luna, afgestudeerd Ecologe (MSc.) én enthousiast bijleslerares met ervaring! In de ruim 9 jaar waarin ik zowel bijlessen en huiswerk/studiebegeleiding verzorg, heb ik leerlingen zien groeien, betere cijfers zien halen en slagen.

Wiskunde, Wetenschappen, Algebra, Calculus, Statistiek: Hoger Onderwijs - privéles.
Hulp nodig bij wiskunde en wetenschappen (fysica, chemie,...)? Als burgerlijk ingenieur, 31, help ik je graag verder! Bijleren op jouw tempo en met veel voorbeelden om de leerstof te verduidelijken. Ik heb reeds jaren ervaring in het aanleren van eenvoudige en complexe leerstof. De lessen verlopen als volgt. Allereerst gaan we samen op zoek naar de grootste struikelblokken van de student. Deze kunnen zowel gerelateerd zijn aan de leerstof als aan de studiemethode. Vanaf daar werk ik verder op het tempo van de student en moedig ik hen aan om zoveel mogelijk vragen te stellen. Ik geef hen ook tips en tricks, en verbeter hun werkwijze waar nodig. Tijdens de les geef ik veel voorbeelden om de leerstof interessanter te maken en lossen we samen oefeningen op. Eens de student de oefeningen uit de les beheerst, geef ik nog enkele uitdagende oefeningen om ook te testen op het diepere begrip van de leerstof. Op die manier probeer ik de student optimaal voor te bereiden op zijn/haar toets of examen. Leren moet echter ook aangenaam zijn. Daarom streef ik altijd naar een goede band met de student door een spontane en positieve aanpak. Verder ben ik ook heel geduldig. Dit alles verlaagt de drempel om vragen te stellen en verbetert het leerproces van de student. Ben je geïnteresseerd? Aarzel niet om mij te contacteren! Graag tot binnenkort! Tim

Reyhaneh
Engelse taal en Cambridge wiskunde ( A - Nivea ) door 3 verschillende talen
alle wiskundeonderwerpen volgens de Cambridge- en Japan-methode voor kinderen en volwassenen. meer dan 9 jaar ervaring in een lerarencarrière. Ondertussen geef ik Engelse les van A- tot C1-niveau. ik ben masted in 3 verschillende talen kan studenten dus heel goed helpen.

Hala
Bijles voor middelbare en basisschool, alle vakken en groepen nodig! Verzend een berichtje voor meer informatie
Vakgebieden: - Wiskunde, Nederlands, biologie, natuurkunde, scheikunde. - Cito training - Huiswerkbegeleiding Doelstellingen: 1. Verbeteren van academische vaardigheden en kennis. 2. Vergroten van zelfvertrouwen en zelfstandigheid. 3. Ontwikkelen van effectieve studie- en leerstrategieën. 4. Voorbereiden op toetsen en examens. Inhoud van de bijles: 1. Behoeftenanalyse: - Intakegesprek om sterke en zwakke punten te identificeren. - Persoonlijk leerplan opstellen. 2. Basiskennis en Verdieping: - Herhalen en verdiepen van belangrijke concepten. - Oefenen met relevante opdrachten. 3. Huiswerk en Toetsvoorbereiding: - Hulp bij huiswerk. - Voorbereiden op toetsen met oefentoetsen. 4. Studievaardigheden: - Aanleren van technieken zoals samenvatten en plannen. - Effectieve leertips en tijdsbeheer. 5. Feedback en Evaluatie: - Regelmatige evaluatie en aanpassing van het leerplan.

Mikail
Online Wiskunde B bijles voor Havo en vwo studentt
Hoi met Mikail, ik geef online bijlessen in wiskunde B. Vaak hebben studenten moeite met wiskunde. Het kan zijn dat de student formules uit het hoofd leert, maar niet precies wat hij aan het rekenen is. Tijdens de lessen geef ik extra uitleg over de opdrachten. Wat vragen ze eigenlijk? Wat rekenen we uit. Door wiskunde te begrijpen, zal het voor de student makkelijker en leuker worden. Ik doe mijn best om de bijlessen simpel en interactief te houden. Ik heb Al meerdere online bijlessen in wiskunde B gegeven aan studenten van havo en vwo. De Les ziet er als volgt uit. De student stuurt zijn opdrachten door naar mij, deze zetten we op de beeldscherm. Daarna werken wij de opdrachten uit. Hierbij geef ik meestal extra uitleg, zodat de student de stof nog beter begrijpt. Tevens maak ik gebruik van een tekentablet die verbonden is met de laptop, zodat de Les beter gevolgd kan worden. Verder heb ik werktuigbouwkunde gestudeerd en een jaartje leraren opleiding wiskunde. Ik heb al meerdere studenten begeleid met wiskunde. Voor mij is het een plezier om de studenten zo goed mogelijk te helpen.

Collegegeld in wiskunde en wetenschappen (natuurkunde, scheikunde en wiskunde), wiskundig deel (GRE en SAT)
Wiskundecursus gegeven door een afgestudeerde ingenieur met meer dan 14 jaar onderwijservaring in wiskunde tot aan het bachelorniveau. Ook heb ik ruim 3 jaar ervaring in het doceren en begeleiden van gestandaardiseerde toetsen zoals de GRE en SAT. Ik kan je helpen deze gestandaardiseerde cursussen (GRE, SAT en zelfs TOEFL) effectiever te leren. Ik bied wiskundelessen aan voor verschillende niveaus van studenten, waaronder pre-universitaire studenten, IB (Math SL en Math HL) studenten, A-niveau studenten, Europese S6 en S7 niveau studenten, GCSE studenten, IGCSE studenten, evenals lagere niveaus ( basisschool) leerlingen. Ik geef ook wetenschappelijke cursussen in natuurkunde en scheikunde voor studenten tot het Europese hoger secundair niveau, evenals voor IB- en A-niveau studenten. Daarnaast bied ik biologielessen aan voor studenten tot het Europees secundair niveau, GCSE-niveau en IGCSE-niveau. Momenteel geef ik les aan een divers scala aan studenten, waaronder: 1. GCSE-studenten 2. IGCSE-studenten 3. IB-studenten 4. Europese scholieren 5. Studenten op AS / A-niveau 6. Lycée Vauban-studenten 7. Athénée de Luxembourg studenten Ik geef ook huiswerkhulp aan scholieren, en de voortgang van studenten kan worden beoordeeld door middel van periodieke tests volgens de eisen van ouders of de studenten zelf. Opmerking: Houd er rekening mee dat hoewel sommige van mijn studenten cursussen in het Frans, Duits of Zweeds hebben gegeven, mijn primaire onderwijstaal Engels is. Aangezien het onderwerp wiskunde is, is het over het algemeen gemakkelijk om de taak te begrijpen en ik leg de antwoorden in het Engels uit.

Max
Bijles in de exacte vakken, natuurkunde, scheikunde, wiskunde gegeven door molecular science and technology student
Mijn online bijlessen zijn speciaal ontworpen voor middelbare scholieren die moeite ervaren met natuurkunde, scheikunde, wiskunde A, B, C, en D, evenals biologie. De lessen vinden plaats via Discord of een ander platform naar keuze, waarbij we gelijktijdig gebruikmaken van een online whiteboard. Hierop kan ik schrijven, tekenen en afbeeldingen plaatsen, wat vaak zeer positieve reacties oproept bij studenten. Het gebruik van het leerboek en digitale antwoorden wordt aangemoedigd, en het is ook mogelijk om foto's van lesmateriaal voorafgaand aan de bijles te sturen. Samen onderzoeken we de knelpunten in de lesstof en nemen we de tijd om oefeningen door te werken of de stof te bespreken op het interactieve whiteboard. Ik sta altijd open voor vragen en moedig een interactieve leeromgeving aan. Binnen dezelfde bijles kunnen we indien gewenst ook wisselen tussen vakken. Er is geen verplicht minimum aantal uren; bijlessen duren meestal tussen de 1-2 uur per sessie, en de betaling kan worden afgerond tot minuten. De duur van de bijles wordt afgestemd op de behoeften en voorkeuren van de leerling. Flexibiliteit staat voorop, en ik ben er om de ondersteuning te bieden die nodig is om succesvol te zijn in natuurkunde, scheikunde, wiskunde A, B, C, D, en biologie.

Rekenles / Cito toets voor basisonderwijs t/m groep 8
Zit je kind op de basisschool en is er bijles nodig voor rekenen? Vindt hij rekenen stom? Schakel mij in! Met leuke en grappige trucjes en ezelsbruggetjes zal je kind zijn mening snel veranderen. Het creëren van een goed pedagogisch klimaat en het opbouwen van een rijke leeromgeving is altijd mijn doel. Ik stimuleer de leerlingen om autonoom zelf te ontdekken, samen te discussiëren, te beleven en naar conclusies te komen. Mijn taak is niet om een vat te vullen, maar om een vuur te ontsteken. Ook ben ik constant bezig om mijn leerlingen in de zone van de naaste ontwikkeling te houden. Zo bevorder ik hun constante ontwikkeling en groei.

Yelia
Wiskunde, Engels, Nederlands: huiswerk, toets- en examenvoorbereiding
Studeer je op middelbare school- of middelbare schoolniveau en heb je moeite met rekenen, Engels of Nederlands, dan kan ik je helpen. Ik kan vragen beantwoorden, helpen bij het leren voor toetsen of examens of helpen met huiswerk. Samen met jou ga ik aan jouw doelen werken. Of dat nu is om goede cijfers te halen, ergens beter in te worden in je persoonlijke tijd of beter te worden om iemand om je heen te helpen.