Betaalbare wiskunde bijles, in Apeldoorn bij mij thuis.

Halloo,
Ben jij iemand die hulp kan gebruiken met wiskunde/rekenen dan ben je hier op het goede adres. Ik geef namelijk wiskunde/rekenbijles in Apeldoorn. Voor wiskunde tot havo 3 niveau en voor rekenen heel het basisonderwijs.
Ik ben Marijn, 19 jaar oud. Ik heb 3 jaar geleden de mavo afgerond en zit op dit moment in mijn examenjaar van de opleiding onderwijsassistent. In deze laatste drie jaar heb ik echt geleerd hoe je kinderen het beste kan leren en wat daar voor nodig is, dus echt het leren leren. Zelf vind ik wiskunde erg leuk en daarom zou ik jou daar ook wat van willen bijbrengen.

Locatie: bij mij thuis

Les materiaal meenemen denk aan opdrachten, boek, rekenmachine enz.

Op een locatie gekozen door de leraar : Morellenlaan, Apeldoorn, Nederland

Ik ben Marijn volg de opleiding onderwijsassistent. Ik zit nu in mijn 3e jaar en dus ook mijn laatste jaar. In deze jaren heb ik echt geleerd dat elk kind zijn eigen leerproces heeft en dat je daar als leraar goed op moet inspelen. Dit is dan ook erg belangrijk in mijn lessen, ik zal altijd de eerste les even analyseren hoe je je gedraagt en hoe ik me daar dus ook op kan aanpassen. Voor de rest vind ik wiskunde erg interessant en hoop dat ik jou met mijn enthousiasme en interesse wat bij kan leren.

Mbo 4, onderwijsassistent deze opleiding volg ik in Deventer. Ik zit nu in mijn laatste jaar en zal dus volgend jaar moeten beginnen met een hbo, dit word dan ook de opleiding wiskunde docent.

Ik heb bijlessen gegeven in het vak wiskunde, voor de rest heb ik drie jaar lang stage gelopen. Dit wel op een basisschool. Hier heb ik veel geleerd, vooral het leren leren aan de leerlingen.

Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Marijn snel zal reageren:

5          Vrijdag om 5:00  Zaterdag om 5:00  Zondag om 5:00
6          Vrijdag om 6:00  Zaterdag om 6:00  Zondag om 6:00
7          Vrijdag om 7:00  Zaterdag om 7:00  Zondag om 7:00
8          Vrijdag om 8:00  Zaterdag om 8:00  Zondag om 8:00
9          Vrijdag om 9:00  Zaterdag om 9:00  Zondag om 9:00
10        Donderdag om 10:00  Vrijdag om 10:00  Zaterdag om 10:00  Zondag om 10:00
11  Maandag om 11:00      Donderdag om 11:00  Vrijdag om 11:00  Zaterdag om 11:00  Zondag om 11:00
12  Maandag om 12:00        Vrijdag om 12:00  Zaterdag om 12:00  Zondag om 12:00

• Leraar sinds maart 2022

5          Vrijdag om 5:00  Zaterdag om 5:00  Zondag om 5:00
6          Vrijdag om 6:00  Zaterdag om 6:00  Zondag om 6:00
7          Vrijdag om 7:00  Zaterdag om 7:00  Zondag om 7:00
8          Vrijdag om 8:00  Zaterdag om 8:00  Zondag om 8:00
9          Vrijdag om 9:00  Zaterdag om 9:00  Zondag om 9:00

Natuurkunde probleemoplossing: strategieën en toepassing!
Het oplossen van woordproblemen in de natuurkunde is een essentiële vaardigheid om te slagen voor een natuurkundecursus. In deze les richten we ons op het ontwikkelen van die vaardigheden. Daar zijn strategieën voor. Het is geen willekeurige benadering. Je kunt het leren. Je leert hoe je een grote hoeveelheid tekst kunt vertalen naar zinvolle diagrammen en variabelen die kunnen worden gebruikt om een fysieke grootheid te verkrijgen en te berekenen. Je leert hoe je welke vergelijking gebruikt en waar. Het gat in je wiskundige kennis zal worden opgevuld om elk natuurkundig probleem aan te pakken.

Christian
Math tutoring for Cambridge International AS & A Levels
My name is Christian, and I have a masters degree in Chemistry (Biomolecular sciences), and obtained a PhD in developmental Biology. For several years now I have been tutoring students for chemistry, math and physics. Among these quite a few followed the Cambridge international course. And perhaps I can help you too? Although my lessons are given online, the teaching is approached in a personal and lively way. To keep it simple and dynamic I make use of a marker and a whiteboard, and we would have an atmosphere that’s in a way comparable to meeting at home. There’s many possible reasons for a student to go look for tutoring, and many have different ways of studying. I’m always very involved with the student’s goals and progress, and am optimistic and easily approachable in nature. In my experience there’s always a safe and motivating atmosphere during the lessons, which works contagiously; understanding of the subject grows, but also a lot of confidence is gained! I’d love to hear from you!

(Online) Bijles Wiskunde / Rekenen (Vmbo - Mavo - Havo - Vwo - MBO - HBO, waaronder de WisCat - toets; Basisonderwijs )
Als bevoegd wiskundedocent geef ik (online) bijles in Wiskunde en/of Rekenen: - Voortgezet Onderwijs: Vmbo - Mavo - Havo - Vwo; - Beroepsonderwijs: MBO - HBO (waaronder de WisCat-toets); - Basisonderwijs (extra ondersteuning in rekenen). Stap voor stap nemen we de leerstof samen door, zodat je het goed onder de knie krijgt. Wiskunde (en ook Rekenen) leer je door te doen! Het geeft mij veel voldoening als de leerling mooie cijfers haalt. Ook (online) bijles in de schoolvakanties mogelijk.

Collegegeld in wiskunde en wetenschappen (natuurkunde, scheikunde, biologie), wiskundig gedeelte (GRE en SAT)
Wiskundecursus gegeven door een afgestudeerde ingenieur met meer dan 10 jaar ervaring in het lesgeven in wiskunde (tot bachelorniveau) en meer dan 3 jaar ervaring in het lesgeven en begeleiden van gestandaardiseerde tests (GRE en SAT). Ik zal je helpen om gestandaardiseerde cursussen (GRE, SAT en zelfs TOEFL) effectiever te leren. Er zijn wiskundelessen beschikbaar voor studenten tot bachelorniveau, waaronder bachelorstudenten, IB-studenten (wiskunde SL en wiskunde HL), studenten op A-niveau, studenten op Europees S6- en S7-niveau, GCSE-studenten en IGCSE-studenten. De cursus Wetenschap (Fysica en Scheikunde) is beschikbaar voor studenten tot Europees hoger secundair niveau, IB en A-niveau. Wetenschapslessen (biologie) zijn beschikbaar voor de studenten tot Europees secundair niveau, GCSE-niveau en IGCSE-niveau. Momenteel geef ik les: 1. GCSE-studenten 2. IGCSE-studenten 3. IB-studenten 4. Europese scholieren 5. Studenten op AS / A-niveau 6. Lycée Vauban-studenten 7. Athénée de Luxembourg studenten Er zal ook huiswerkhulp beschikbaar zijn voor scholieren. De voortgang van de student kan worden afgeleid uit de periodieke tests in alle bovenstaande cursussen volgens de eisen van de ouders of de student zelf. Gelieve de notitie te lezen. Opmerking: 1. Hoewel sommige van mijn studenten een cursus Frans / Duits / Zweeds volgen, is mijn onderwijstaal Engels. Aangezien het onderwerp wiskunde is, is het gemakkelijk om erachter te komen waar de taak over gaat (aangezien ik ook een algemene kennis van een bepaalde taal heb) en daarom leg ik het antwoord in het Engels uit.

Bijles gever voor wiskunde voor 1ste, 2de en 3de graad. Fysica voor 3de graad
Ik heb mijn tweede jaar van de bachelor wiskunde aan de UHasselt nu afgerond zonder herexamens. Ik heb een toneeldiploma en ben oud-leiding bij de scouts (dus ik heb enige ervaring met kinderen). Ik zie te veel kinderen die het onnodig moeilijk hebben met wiskunde. Persoonlijk zie ik dit allemaal gebeuren door een gebrek aan toepassingen in het dagelijkse leven. Dit wil ik veranderen door hen deze toepassingen te laten zien en het allemaal wat eenvoudiger uit te leggen. Ik zal eerst algemeen kijken waar de problemen zitten en dan specifiek daarop in blijven gaan tot dat deze opgelost zijn.

Sebastien
Wiskunde, Economie, Frans en eventueel andere vakken voor lagere school en middelbaar.
Ik zit in het zesde middelbaar in de richting economie wiskunde. Ik kan helpen met wiskunde, economie, Frans en eventueel andere vakken als je daarmee moeilijkheden hebt. Ik kan lesgeven voor een lagere school en een secundair onderwijs niveau.

Sacha
Bijles Wiskunde voor Middelbare School (VMBO, HAVO, VWO, Gymnasium)
Tijdens mijn studie Econometrie aan de Universiteit van Amsterdam (afgestudeerd in 2015, MSc.) En naast mijn werk als consultant, heb ik wiskunde en statistiek altijd met veel plezier les gegeven aan middelbare scholieren en universitaire studenten (HBO en WO). . Locatie: thuis of in de openbare bibliotheek (Amsterdam), Skype, Zoom Lessen kunnen in het Engels of Nederlands worden gegeven. NB. Sinds COVID-19 alleen online lessen van Zoom. Het is mogelijk om groepslessen te regelen (max. 3 studenten).

Thierry
Wiskunde en economie bijles (mathematics and economics tutoring)
Achter de feiten aanhobbelen met wiskunde is een van de meest demotiverende dingen in welke onderwijsvorm dan ook. Ik help je niet alleen met de stof waarmee je problemen hebt, maar ook om je zo snel mogelijk te leren hoe je vanaf nu elk soortgelijk probleem zelf op kan lossen.

Romanie
Bijles voor lagere school en 1ste graad middelbaar studenten
Hallo, bent u om zoek naar iemand om uw zoon/dochter extra uitleg te geven over de leerstof van de lagere school of 1ste graad middelbaar onderwijs? Dan help ik graag! Ik ben een enthousiaste 15-jarige die uw kind heel graag zou bijstaan in zijn/haar studies. Door mijn richting clil-latwetwisk5 kan ik veel diverse vakken geven. Zowel online als op locatie help ik graag. Stuur gerust een berichtje voor meer informatie! Met vriendelijke groeten, Romanie

Ingrid
Bijles wiskunde voor leerlingen in het middelbaar onderwijs of studenten aan het hoger onderwijs
Als master in de wiskunde geef ik al meer dan 20 jaar les in de tweede en derde graad van het middelbaar onderwijs. Kan je wat extra hulp gebruiken? Zoek je iemand die je de dingen eens op een andere manier kan uitleggen? Ik ga graag met jou op pad.

Tina
Wiskunde voor Middelbaar / Hogeschool / Universiteit
Ik bied bijlessen wiskunde aan voor de middelbare school, hogeschool en universiteit. Zelf ben ik burgerlijk ingenieur bouwkunde en heb ik reeds vier jaar ervaring als bijlesleerkracht wiskunde, waarvan ook drie jaar via een erkende bijlesorganisatie. Ik ga gaandeweg na waar het probleem van de student ligt en werk daarop verder om de slaagkansen zoveel mogelijk te verhogen. Ik help zowel bij het begrijpen van de leerstof als bij het hervormen van de studiemethode. Dit kan eventueel gepaard gaan met huiswerk (extra oefeningen) om een zicht te krijgen op de vooruitgang van de student of voor wat extra uitdaging. Mijn aanpak is rustig, vertrouwd en op maat van elk individu apart. De lessen kunnen zowel ter plaatse als via de webcam doorgaan. Indien ter plaatse, dient dit wel in de directe omgeving van Gent centrum te zijn. Tijdens de schoolvakanties ben ik ook beschikbaar voor bijlessen ter opfrissing van de leerstof, ter voorbereiding op een eventueel toelatingsexamen of om een leerstofachterstand bij te werken.

Yas
Wiskunde voor basis- tot universiteitsstudenten / Wiskunde voor studenten in de lagere school, middelbaar en universiteit
(Alle cursussen zijn ook mogelijk in het Engels en Perzisch (Farsi)) Als ingenieur wil ik graag helpen andere studenten wegwijs te maken in de soms complexe wereld van wiskunde en fysica. Gedurende de mijne studies heb ik 6j bijles gegeven in de middelbare scholen, regio Den Haag, Delft, Rotterdam en Antwerpen. Hierbij tracht ik interactief met de leerling de leerstof door te nemen en oefeningen concepten zoveel mogelijk als mogelijk te linken aan voorbeelden uit ons dagelijks leven om student te voorbereiden en te oefenen. Indien je dus bijles wenst over een van meerdere onderwerpen in wiskunde of fysica, kan je mij beginnen.

Jackie
Verbessere deine Note in Mathe, Physik, Chemie, Statistik - durch Videokonferenz - DE
90% van mijn leerlingen heeft geen iPad. Het werkt erg goed op de pc. Je zou een Wacom kunnen kopen om met een stylus te schrijven, in plaats van met een muis. Geen webcam nodig. Ik deel mijn scherm. Studenten konden direct zien wat ik erop schreef. -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ------------------------------------ Verhoog je cijfer in wiskunde, natuurkunde, scheikunde, statistiek Ik kreeg 1 in wiskunde tijdens mijn lagere en middelbare school in het Belgische systeem en werd elk jaar geselecteerd voor de Belgische Wiskunde Olympiade. Ik nam deel aan verdere wiskundecompetities waar ik op nationaal niveau goed werd geklasseerd. Er zijn geen geheimen in wiskunde: oefenen, oefenen en oefenen ... Hoe meer je wiskundeoefeningen doet, hoe dieper je het begrijpt, je cijfer gaat omhoog en je zult van MATH houden. Ik ben volledig flexibel en pas me aan de behoeften van elke student aan. Naast het uitleggen van het op school geleerde onderwerp, laat ik dingen vaak anders zien, zodat de student het concept beter kan begrijpen. In het verleden heb ik studenten met verschillende achtergronden en voor verschillende doeleinden gecoacht. Ze komen voornamelijk uit België, Frankrijk, Duitsland. Zowel op staatsscholen als op internationale scholen. Om het cijfer te verbeteren, speciale reken/logica-spelsessies tijdens vakantie-/universiteitstoelatingstests, ... Ik reageer op allerlei soorten verzoeken Om wiskunde bij mij te volgen, je hoeft geen goed cijfer te hebben (ik zal je helpen), en hou ook niet van wiskunde maar je moet de motivatie hebben om weer op het goede spoor te komen (en bereid zijn TIJDEN te besteden aan het doen van oefeningen, zelfs na de sessie met mij) Nogmaals: er zijn geen geheimen: oefenen, oefenen en oefenen ...

Wiskunde/statistieken/proba, natuurkunde en scheikunde cursussen voor afstandsonderwijs
Docent in het secundair en hoger onderwijs geeft voor het secundair en hoger onderwijs privélessen in wiskunde, kansrekening en statistiek, natuurkunde en scheikunde. Geweldige ervaring en veel oefeningen! Lessen alleen op afstand, via Skype, Facebook, etc.