Simone
Betrouwbare leraar
FavouritesMarkeer als favoriet
FavouritesMarkeer als favoriet
van40.00EUR/ u

Digital Marketing en Advertising & Web Development Consultant voor START-UPS en MKB (kleine en middelgrote ondernemingen)

Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Als Business Development Manager voor een Software House en Digital Marketing & Web Development Agency, heb ik essentiële vaardigheden en kennis ontwikkeld over het creëren en beheren van de Marketing & Advertising en de digitale business van start-ups en KMO's.

Marktervaring
1) Italië
2) Nederland
3) België

Mijn consulten / lessen gaan over:

1) Bedrijfsanalyse
2) Website-analyse
3) Marketingplan
4) Ontwikkeling van webmarketing
5) Digitale marketing en reclame
6) Merkopbouw en merkbeheer
7) Digital Identity Building & Digital Identity Management
8) Sociale media
9) E-commerce


Voor elk van deze punten kan ik zowel een professionele analyse als een zakelijk voorstel doen.

Locatie

Op een locatie gekozen door de leraar : Bicycle Parking OBA, Oosterdokskade, 1011 DL Amsterdam, Netherlands
Les via webcam

|
Use ⊞+wheel to zoom!
+

Algemene info

Leeftijd:
Volwassenen (18-64 jaar oud)
Niveau van de leerling:
Beginner
Gemiddeld
Gevorderden
Duur:
60 minuten
De les wordt gegeven in:Engels, Italiaans, Frans, Portugees, Spaans, Nederlands

Over

Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Ik ben een financiële professional met meer dan 7+ jaar ervaring in financiële handel en financieel advies.

Tijdens mijn bachelorstudie heb ik de vaardigheid en de certificeringen behaald in:

Italiaans, moedertaal
Engels, moedertaal
Portugees, moedertaal
Frans C2
Spaans C2

Sinds 2015 adviseer en begeleid ik cliënten en studenten op het gebied van financiële educatie en beleggen.

Mijn lessen worden afgestemd op de behoeften en doelen van de cursist.

Ik ben een particuliere financiële handelaar sinds 2015 en ik specialiseer me in Finance als financieel adviseur door te studeren voor het Nederlandse WFT-examen (Wet op het financieel toezicht).

Mijn ervaring en kennis:

1] Verzameling en analyse van gegevens uit meerdere bronnen (economische gegevens, indexen, financiële verslagen, balansen enz.) En over meerdere sectoren, creatie van modellen en trendprojecties, kennis en gebruik van handelsindicatoren op financiële instrumenten en economische gegevens.

2] 1) Gegevensverzameling
2) Gegevensanalyse
3) Gegevensbeheer
4) Datamining
5) Gegevensverwerking
6) Gegevensmodellering

3] Financieel adviseur op
1) Investeringen
2) Kapitaalbescherming
3) Onroerend goed
4) Hypotheken

4] Financiële instrumenten:
1) voorraden
2) Grondstoffen
3) opgelost
inkomen
4) Eigen vermogen
5) Voorraden
6) ETF
7) CFD
8) Futures
9) Certificaten
10) Kennis van fondsen, opties en forex.

5] Financiën, economie, economische dynamiek, data-economie en economische statistiek

6] GICS-sectoren:
1) Energie
2) Materialen
3) Industrie
4) Luxe consumptiegoederen
5) Consumenten-nietjes
6) Gezondheidszorg
7) Financiën
8) Informatietechnologie
9) Telecommunicatiediensten
10) Hulpprogramma's
11) Onroerend goed

8] Trends en black swan-evenementen zoals Covid-19 en de dynamiek en effecten ervan op de wereldeconomieën en sectoren

9] Marktonderzoek

Opleiding

Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Zakelijke expert en vreemde talen Correspondent - meertalige zakelijke communicatie, ERICA
Instituto Tecnico Commerciale A. Meucci Via dello sport 3 Carpi (MO), Italië

Meertalige bedrijfsontwikkeling en marketing, reclame
Afdeling Linguïstische en Culturele Studies, Universiteit van Modena en ReggioEmilia, Via Sant'Eufemia, 41121 Modena (MO), Italië.

Leservaring

Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Specialisatie in:
Tolken
Vertalen
Meertalige marketing
Meertalige bedrijfsontwikkeling

Private financiële handelaar
7+ jaar handelservaring
Specialisatie als a
Financial Advisor gecertificeerd met het WFT-examen
Handel in financiële instrumenten

Beoordelingen (5)

Een goede, zeer vriendelijke en leerzame docent.
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
SIMone is erg flexibel en behulpzaam met zijn lessen!
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Simone is fantastisch, hij heeft veel kennis, past zijn levering aan jouw wensen aan, is uiterst flexibel en meegaand, en doet er alles aan om ervoor te zorgen dat hij altijd een uitzonderlijke service biedt. Ik kan hem van harte aanbevelen aan iedereen die zijn kennis over deze onderwerpen wil vergroten.
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Hij probeerde mijn zorgen en vragen heel oprecht te beantwoorden. Hij is geduldig en heeft oog voor detail.
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
De les ging uitstekend. Ik kan nu beter begrijpen hoe de opdrachten kan oplossen. Hij is een goede leraar. Gefeliciteerd!
Ik heb sinds 2016 ervaring als handelaar in financiële en financiële instrumenten als particuliere handelaar. Dankzij mijn ervaring kan ik financiële handel adviseren, trainen en lesgeven aan studenten en mensen die geïnteresseerd zijn in financiën en economie. Wat je leert in deze cursus: 1) Verzameling en analyse van gegevens uit meerdere bronnen (economische gegevens, indices, financiële rapporten, balansen, enz.) en uit meerdere sectoren, creatie van trendmodellen en projecties, kennis en gebruik van handelsindicatoren over financiële instrumenten en economische gegevens. 2) Dataverzameling - Data-analyse - Databeheer - Datamining - Dataverwerking - Datamodellering 3) Analytisch denkvermogen en aanpassingsvermogen 4) Handelen in financiële instrumenten: grondstoffen, vastrentende waarden, aandelen en aandelenderivaten, andere financiële producten zoals ETF's, CFD's, futures, certificaten en alleen kennis van fondsen, opties en Forex. 5) Studie van financiën, economie, economische dynamiek, data-economie en economische statistieken 6) Studie van de 11 belangrijkste GICS-sectoren: 7) Studie van politiek en geopolitiek en de dynamiek en effecten ervan op mondiale, regionale en lokale economieën 8) Financieel en zakelijk denken 9) Datagedreven mentaliteit
Ik handel sinds 2016 in financiële instrumenten als particuliere handelaar, dankzij mijn ervaring kan ik financiële handel adviseren, trainen en onderwijzen aan studenten en mensen die geïnteresseerd zijn in het leren over financiën en economie. Wat je in deze les leert: 1) Verzameling en analyse van gegevens uit meerdere bronnen (economische gegevens, indexen, financiële verslagen, balansen, enz.) En over meerdere sectoren, creatie van modellen en trendprojecties, kennis en gebruik van handelsindicatoren op financiële instrumenten en economische gegevens . 2) Gegevensverzameling - Gegevensanalyse - Gegevensbeheer - Datamining - Gegevensverwerking - Gegevensmodellering 3) Analytisch denken en aanpassingsvermogen 4) Handel in financiële instrumenten: grondstoffen, vastrentende waarden, aandelen en aandelenderivaten, andere financiële producten zoals ETF, CFD, futures, certificaten en kennis over alleen fondsen, opties en forex. 5) Studie van financiën, economie, economische dynamiek, data-economie en economische statistiek 6) Studie van de 11 brede GICS-sectoren: 1. Energie 2. Materialen 3. Industrie 4. Luxe-consumentengoederen 5. Basis-consumentengoederen 6. Gezondheidszorg 7. Financiën 8. Informatietechnologie 9. Telecommunicatiediensten 10. Nutsbedrijven 11. Vastgoed 7) Studie van politiek en geopolitiek en de dynamiek en effecten ervan op de mondiale, regionale en lokale economieën 8) Financieel en zakelijk denken 9) Datagedreven mentaliteit
Wilt u leren hoe de Nederlandse vastgoedmarkt werkt en waarom elke Nederlandse stad en buurt zulke prijzen hanteert? Wilt u weten hoe u kunt berekenen of een huis te duur is of is het met de economische situatie het juiste moment om te kopen? Wil je weten wat de beste hypotheekvorm is en de beste oplossing voor jouw financiële situatie om een huis te kopen? Met mijn lessen leer je hoe je een stad/buurt en huis kunt identificeren om te kopen/beleggen door kaarten, grafieken, huizenprijzen en hypotheken te vergelijken met behulp van softwaretools. Over mij Ik beleg sinds 2014 in onroerend goed in verschillende landen in Europa en de VS, en later in REITS*. Dankzij mijn achtergrond in accounting en Finance adviseer ik sinds 2015 particuliere klanten en investeerders over investeringen in onroerend goed. Ik heb een achtergrond in boekhouding, internationale handel en financiële handel. *Real estate investment trust (REIT) ETF's zijn op de beurs verhandelde fondsen (ETF's) die het grootste deel van hun vermogen beleggen in REIT-aandelen en gerelateerde derivaten. REIT ETF's worden passief beheerd rond een index van beursgenoteerde vastgoedeigenaren.

Stel een vraag

Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Simone snel zal reageren:
Hoe meer details, des te beter.
Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"

Beschikbaarheid typische week

(GMT -05:00) New York
MaDiWoeDoVrijZatZo
0              
1              
2              
3            Zaterdag om 3:00  Zondag om 3:00
4            Zaterdag om 4:00  Zondag om 4:00
5            Zaterdag om 5:00  Zondag om 5:00
6            Zaterdag om 6:00  Zondag om 6:00
7            Zaterdag om 7:00  Zondag om 7:00
8            Zaterdag om 8:00  Zondag om 8:00
9            Zaterdag om 9:00  Zondag om 9:00
10            Zaterdag om 10:00  Zondag om 10:00
11            Zaterdag om 11:00  Zondag om 11:00
12  Maandag om 12:00  Dinsdag om 12:00  Woensdag om 12:00  Donderdag om 12:00  Vrijdag om 12:00  Zaterdag om 12:00  Zondag om 12:00
13  Maandag om 13:00  Dinsdag om 13:00  Woensdag om 13:00  Donderdag om 13:00  Vrijdag om 13:00  Zaterdag om 13:00  Zondag om 13:00
14  Maandag om 14:00  Dinsdag om 14:00  Woensdag om 14:00  Donderdag om 14:00  Vrijdag om 14:00  Zaterdag om 14:00  Zondag om 14:00
15  Maandag om 15:00  Dinsdag om 15:00  Woensdag om 15:00  Donderdag om 15:00  Vrijdag om 15:00  Zaterdag om 15:00  Zondag om 15:00
16              
17              
18              
19              
20              
21              
22              
23              
van 40€Bij de leraar thuis
van 40€Les via webcam

Good-fit Leraar Garantie


Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.

Online reputatie

  • Leraar sinds juli 2019
  • 1 herhaalleerling
  • Geverifieerd telefoonnummer
  • Verbonden met Google
  • Verbonden met Linkedin

Beschikbaarheid typische week

(GMT -05:00) New York
MaDiWoeDoVrijZatZo
0              
1              
2              
3            Zaterdag om 3:00  Zondag om 3:00
4            Zaterdag om 4:00  Zondag om 4:00
5            Zaterdag om 5:00  Zondag om 5:00
6            Zaterdag om 6:00  Zondag om 6:00
7            Zaterdag om 7:00  Zondag om 7:00
8            Zaterdag om 8:00  Zondag om 8:00
9            Zaterdag om 9:00  Zondag om 9:00
10            Zaterdag om 10:00  Zondag om 10:00
11            Zaterdag om 11:00  Zondag om 11:00
12  Maandag om 12:00  Dinsdag om 12:00  Woensdag om 12:00  Donderdag om 12:00  Vrijdag om 12:00  Zaterdag om 12:00  Zondag om 12:00
13  Maandag om 13:00  Dinsdag om 13:00  Woensdag om 13:00  Donderdag om 13:00  Vrijdag om 13:00  Zaterdag om 13:00  Zondag om 13:00
14  Maandag om 14:00  Dinsdag om 14:00  Woensdag om 14:00  Donderdag om 14:00  Vrijdag om 14:00  Zaterdag om 14:00  Zondag om 14:00
15  Maandag om 15:00  Dinsdag om 15:00  Woensdag om 15:00  Donderdag om 15:00  Vrijdag om 15:00  Zaterdag om 15:00  Zondag om 15:00
16              
17              
18              
19              
20              
21              
22              
23              
van 40€Bij de leraar thuis
van 40€Les via webcam

Good-fit Leraar Garantie


Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.

Deel deze pagina


Aziz
Social Media Marketing als verdienmodel - Online Module
Social media is inmiddels volledig geïntegreerd in het bedrijfsleven. Geen bedrijf kan zonder meer en in de media speelt het zelfs een nog belangrijkere rol. Online Media en klassieke media raken steeds vaker en meer in elkaar geïntegreerd. Als professional in het medialandschap is kennis van social media daarom onmisbaar geworden. In dit semester leer je stap voor stap hoe social media ingezet kan worden als kanaal binnen het toekomstig werkveld. De lessen beginnen bij de introductie van social media en leren je steeds beter te begrijpen hoe dit zich heeft ontwikkeld en hoe het benaderd en gebruikt dient te worden in als professional. Je leert gericht onderzoek te doen naar het bedrijf, de markt en tot slot de doelgroep. Je leert om door onderzoek de een passend content plan te maken en uit te voeren. Volledig afgestemd op het doel waarmee het betreffende social media wilt inzetten.

Kevin
Online Marketing voor beginners en gevorderden. Engels en Nderlands
Online marketing is een essentieel onderdeel voor de ontwikkeling van je professionele carriere. Of je nu een carrière ambieert in de ommerciële sector of elders. Marketing is altijd een belangrijk aspect. De lespakketten zijn van gemiddeld tot gevorderd, zo biedt ik ondersteuning bij specifieke onderwerpen als social media management, marketing automation, email marketing, etc. Maar ook marketing strategy waarin we dieper ingaan op de strategie achter marketing.

Diane-Marie
Marketing / projectplanning voor beginners of gevorderden
Ontdek de basis van marketing! Ik heb een masterdiploma in het vak (evenals economie), en ben ook Six Sigma Green Belt-gecertificeerd. Of je nu nieuwsgierig bent, een opfrissessie(s) nodig hebt of hulp nodig hebt bij het maken van je Business Plan, ik ben er voor je!

Philippe
Adverteren op Facebook of Instagram
Facebook en Instagram kunnen zeer effectief zijn bij het promoten van uw bedrijf, producten en diensten. Over de cursus: - Het doel van deze cursus is om u te leren hoe u Facebook-advertenties kunt gebruiken om uw bedrijf te ondersteunen en om u te helpen begrijpen welke advertentie-indelingen en -typen het beste werken. Ik zal je helpen 1) de verschillende soorten advertenties op Facebook en Instagram te begrijpen, 2) een Facebook-advertentiecampagne op te zetten en 3) de verschillende manieren te begrijpen om een Facebook-advertentiecampagne te optimaliseren. Over mij: - Ik ben een marketingdirecteur bij een van de grootste bedrijven in consumptiegoederen (FMCG) ter wereld met> 100.000 mensen in ongeveer 70 landen. In mijn vrije tijd ben ik marketingassistent aan de Solvay Brussels School of Economics & Management business school en beoefen ik triatlon en zeilen. Ik geef graag coaching, vandaar mijn lessen op Apprentus.

Danielle
Gegarandeerd je marketing examen behalen of beter worden in je werk als marketeer
Heb je hulp nodig bij het halen van je marketing examen op MBO of HBO niveau? Of heb je advies nodig om verder te komen in je werk als marketeer? Dan help ik je graag! Ik geef zelf les op MBO/HBO niveau en werk daarnaast als Marketing Strateeg (al 20 jaar). Tevens ben ik in het bezit van een officieel Nima A, B en C diploma en heb ik een NQL titel. Dat betekent dat ik door Nima gekwalificeerd ben om les te geven in marketing. Ik help jou graag om je examen te halen of verder te komen in je werk. Of het nou om marketing begrippen gaat, marktonderzoek doen of strategisch marketing advies, alles is mogelijk. Voor mij is dit een opstap om te kijken of ik aan de slag wil gaan als ZZP'er.

Marvene
A Practical Approach to Price Elasticity of Demand
In this engaging lesson on price elasticity of demand, you will delve into the fundamental concept of how changes in price impact the quantity demanded. The lesson employs a simplified approach, utilising a PowerPoint presentation to elucidate the key principles. The presentation will guide you through the calculation of price elasticity, emphasizing the significance of elastic and inelastic demand. During the lesson practical scenarios and hypothetical case studies will be integrated to enhance comprehension, allowing you to apply your newfound knowledge to analyse various maket situations. By the end of the lesson, you will have a solid understanding of the dynamic relationship between price and demand. In deze boeiende les over de prijselasticiteit van de vraag verdiep je je in het fundamentele concept van hoe veranderingen in de prijs de gevraagde hoeveelheid beïnvloeden. De les maakt gebruik van een vereenvoudigde aanpak, waarbij gebruik wordt gemaakt van een PowerPoint-presentatie om de belangrijkste principes te verduidelijken. De presentatie leidt u door de berekening van de prijselasticiteit, waarbij de nadruk wordt gelegd op het belang van de elastische en inelastische vraag. Tijdens de les worden praktische scenario's en hypothetische casestudies geïntegreerd om het begrip te vergroten, zodat u uw nieuwe kennis kunt toepassen om verschillende marktsituaties te analyseren. Aan het einde van de les heeft u een goed inzicht in de dynamische relatie tussen prijs en vraag.

Doortje
Planning maken; doelen stellen; persoonlijke ontwikkeling
Als bijlesleraar sta ik voor een persoonlijke aanpak, waarbij ik samen met jou kijk naar jouw specifieke behoeften en leerdoelen. Of het nu gaat om het opzetten van een businessplan, het verbeteren van jouw leiderschapsvaardigheden of het vergroten van jouw zelfvertrouwen, ik ben er voor jou. Door mijn brede ervaring kan ik jou helpen bij het vinden van de juiste strategieën en technieken om jouw doelen te behalen. Ik zorg ervoor dat jij de stof begrijpt en geef jou handvatten om deze ook in de praktijk toe te passen. Ben jij klaar om de volgende stap te zetten in jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling? Neem dan contact met mij op en samen gaan we aan de slag!

Xiomara
Ik leer je hoe je een youtube video bewerkt in Canvas studio
Canva is een makkelijk te gebruiken 1,2,3 manier om een video te maken voor je websites, een muziekvideo voor je kinderen, een commerciële video voor je bedrijf of gewoon een video voor je producten. En het is gratis We gebruiken alleen gratis materialen op internet

Marleen
Economie, marketing, marktonderzoek en scriptiebegeleiding
Economie op middelbare schoolniveau; marketing, marktonderzoek en scriptiebegeleiding tot en met HBO niveau. Ik ben gewend om mijn begeleiding af te stemmen op jouw hulpvraag qua inhoud en qua proces. Samen kijken we wat jouw manier van leren is en hoe de bijles en begeleiding hier het beste op aansluit. Het leuke aan economie is dat je het overal tegenkomt: landelijk, in de regio, bij jou in de straat en ook in jouw huishouden! Onderzoek doen en een scriptie schrijven is een blok aan je been, maar het is zo leuk als het lukt, of uiteindelijk lukt en je vol trots je eigen eindproduct mag bekijken. Alleen, als je vastloopt in een vak en je dreigt erover te struikelen of je hebt moeite met schrijven, dan kan leren en schrijven nogal stressvol worden. Kun jij wel wat hulp gebruiken bij de vakgebieden economie en marketing? Loop je vast bij het schrijven van een scriptie of een (afstudeer)onderzoek en wil je hierbij hulp? Wees welkom en neem contact met mij op. Ik kan qua planning flexibel zijn en in overleg met jou snel starten.

Brendy
Social media adverteren - Leer alles over social media adverteren - Fb/Insta/Linkedin
Je denkt er al een tijdje over om meer uit jouw social media te halen. Daarvoor ben je benieuwd hoe je zelf op social media kunt adverteren. Ik leer je hoe je gemakkelijk en effectief via Facebook, Instagram en Linkedin kunt adverteren voor jouw hobby, product of dienst! Als ervaren (6+ jr) social media trainer help ik je graag. Tot snel! Prijs gewonnen: Yahoo! Finance top 10 Linkedin coaches to follow in 2021

Bas
Marketing, Marketing Communicatie en Growth Hacking
Ik geef bijlessen in marketing, marketingcommunicatie en ik geef ook cursussen in Growth Hacking. Ik begeleid HBO en MBO studenten, geef hoorcolleges en ben assessor bij afstudeertrajecten aan Fontys Hogescholen. Mijn achtergrond is de muziekwereld; ik ben mede-oprichter van marketing platform Kwettr. Vanuit mijn werk hou ik me veel bezig met marketing automation, funnel marketing, viral marketing, Google Ads, SEO reports, UX design maar ook het schrijven van marketingplannen. Ik begeleid studenten tevens met scripties en afstudeertrajecten.

Yasin
Muziekmarketing voor producenten en songwriters van elektronische muziek
Hoe laat je als kunstenaar het snelst een online inkomen groeien? Stel je voor. Er gebeurt iets op aarde waardoor je geen optredens of shows kunt spelen en in feite al je inkomsten tenietdoet. Welkom in de realiteit. Sinds maart is de wereld compleet veranderd. Sindsdien ben ik op zoek gegaan naar een manier om dingen te laten werken in deze nieuw gecreëerde wereld. Vind manieren om mijn inkomsten alleen via internet uit muziek te halen. Hoe bouw je als kunstenaar een online inkomen op? Hoe bouw je een loyale online fanbase op die je inkomen geeft zonder optredens te spelen, merchandise te verkopen, zonder donaties? In deze coaching leer ik je: Hoe u effectief maandelijks meer dan 70.000 tot 150.000 mensen bereikt met uw muziek met een minimaal maandelijks budget. Fans vinden die van je muziek houden op automatische piloot. Geen spam, nauwelijks actieve aanwezigheid op sociale media. Stel het in en vergeet het mentaliteit. Hoe u binnen enkele maanden 10-100x uw huidige luisteraars EN volgers op Spotify kunt krijgen. Geheime algoritme tweaks & hacks om de algoritmische plays van Spotify zoals Discover Weekly, Release Radar, Radio & Daily-mix consequent elke maand te activeren! Wat wel en niet werkt in de wereld van digitale muziekmarketing. Waarom promotie van afspeellijsten uw resultaten op de lange termijn zou kunnen schaden. Most importantly - Hoe dit allemaal winstgevend te maken, hoe hier daadwerkelijk winst mee te maken ZONDER merchandise / albums / shows te verkopen, ... Natuurlijk zijn deze dingen een mooi neveneffect van goede marketing maar daar gaat mijn coaching niet over. BONUS 🧨 Als deze coronasituatie eenmaal voorbij is en er weer echte feesten zijn (vingers gekruist🤞) ... Hoe krijg je deze nieuw gemaakte fans naar je feest / optreden? Het voordeel van deze stijl van marketing is dat IEDEREEN wordt gevolgd en ik zal u zeer eenvoudige methoden laten zien om uw actieve luisteraars daadwerkelijk te betrekken bij uw evenement. Het maakt niet uit of dat een echt fysiek feest is of een livestream. Deze cursus laat je zien hoe je effectief kunt communiceren met al die fans die je de afgelopen maanden hebt gemaakt en ze naar je shows kunt krijgen! Ik heb een lijst met artiesten die ik buiten Apprentus heb gecoacht beschikbaar, met bewijs van de resultaten en getuigenissen indien gewenst! Niet helemaal zeker hoeveel tijd er nodig zal zijn om alles uit te leggen, aangezien dit per persoon verschilt, maar ik zou minimaal 2 uur gaan. Als iets vaag of onduidelijk lijkt, vraag het dan! Ik ben net begonnen met het coachen hiervan na testen met meerdere artiesten, dus ik werk nog steeds aan het coachinggedeelte van dingen :)

Stanley
MEER NAAMSBEKEND KRIJGEN DOOR SOCIAL MEDIA TE GEBRUIKEN
Tegenwoordig zit iedereen op zijn/haar telefoon de nieuwste vlogs te kijken van hun favoriete YouTuber. Een mooie foto van hun favoriete fitness Influencer aan het bewonderen. Heftige discussies op Twitter volgen en hun mening delen. Kortom de AANDACHT gaat naar SOCIAL MEDIA. Social media is een onmisbare onderdeel voor elke bedrijf, (non-) profit organisatie, vereniging, ondernemer. Wil je meer weten over Social media marketing? Stuur me gerust een bericht!!

Eva
Sociale Media leren beheren voor je bedrijf of persoonlijk
Leer hoe je je sociale media moet managen voor jezelf of je bedrijf. Wil je je bedrijf een digitale versnelling hoger schakelen? Maar je kent niet zoveel van al die verschillende mogelijkheden, laat staan hoe er mee te werken. Ik help je wegwijs te maken in dit traject.

Koen
Online marketing (SEO, SEA, FB Advertising, ...)
Tips en tricks van online marketing. Maak uw website online nog beter vindbaar via de traditionele en minder traditionele manieren. (geschikt voor persoonlijke websites, bedrijfspagina's, e-commerce, ...) Onderdelen die besproken worden (Eigen selectie mogelijk) 1 Wat is online marketing 2 SEO (optimalisatie van uw website) - Analyse van de website (waar is er plaats voor verbetering) - Pagina optimalisatie (zinvol of niet) - "Psychologie" van de bezoeker / klant - Linkbuilding (wat, waar en hoe) - Content is King (welke keywords helpen mijn pagina) - ... 3 SEA (Welke campagnes werken goed en welke niet) - Opzetten van Google adwords account (Hoe beginnen?) - Google Search of Google Display - Nuttige Keywords voor uw campagne (mass search + long tail) - ... 4 Facebook + FB advertising (Hoe begint u er aan) - FB (fan)pagina opzetten - FB Content Management Plan (van plan tot uitwerking) - FB Advertising (Wat werkt wel en want niet) - ... 5 Google Analytics (Beter geïnformeerd over uw website) - Opzetten van Google Analytics - KPI instellen - Nuttige informatie over bezoekers en surfgedrag - Rapporten uit Google Analytics - ... Alle lessen zijn gebaseerd op eigen ervaring uit de praktijk. Met een brede basis van online marketing van KMO's en Multinationals. (Gewerkt voor bedrijven als EuroCam, Ledlamponline, Krëfel, Pioneer Europe)