Wiskunde en reken bijles voor scholieren en studenten

De wiskunde bijles is een educatieve sessie waarin een student individuele instructies ontvangt om zijn of haar begrip en vaardigheden in wiskunde te verbeteren. Tijdens de bijles kan de nadruk liggen op het verhelderen van concepten, het oefenen van problemen, het aanpakken van specifieke struikelblokken of het voorbereiden op aankomende examens.
ik werl samen met de student om eventuele verwarring over wiskundige concepten op te helderen. Dit kan onder meer inhouden dat ik de relevante theorie uitleg, de student begeleid bij het oplossen van oefenproblemen en strategieën deel om wiskundige problemen effectief aan te pakken.

Het doel van een wiskunde bijles is om de zelfverzekerdheid van de student te vergroten, eventuele hiaten in begrip aan te pakken en de algemene prestaties in wiskunde te verbeteren. Bijlessen kunnen zowel op korte termijn, om specifieke problemen aan te pakken, als op lange termijn, om de algehele wiskundige vaardigheden te ontwikkelen, gericht zijn.

Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Amsterdam-Zuidoost, Nederland

suitcase iconVaardigheden:

Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Chris snel zal reageren:

13  Maandag om 13:00  Dinsdag om 13:00    Donderdag om 13:00  Vrijdag om 13:00
14  Maandag om 14:00  Dinsdag om 14:00    Donderdag om 14:00  Vrijdag om 14:00
15  Maandag om 15:00  Dinsdag om 15:00    Donderdag om 15:00  Vrijdag om 15:00
16  Maandag om 16:00  Dinsdag om 16:00  Woensdag om 16:00  Donderdag om 16:00  Vrijdag om 16:00    Zondag om 16:00
17  Maandag om 17:00  Dinsdag om 17:00  Woensdag om 17:00  Donderdag om 17:00  Vrijdag om 17:00    Zondag om 17:00

• Leraar sinds december 2023

13  Maandag om 13:00  Dinsdag om 13:00    Donderdag om 13:00  Vrijdag om 13:00
14  Maandag om 14:00  Dinsdag om 14:00    Donderdag om 14:00  Vrijdag om 14:00
15  Maandag om 15:00  Dinsdag om 15:00    Donderdag om 15:00  Vrijdag om 15:00

Privélessen

Kangdi
Bijles Wiskunde A/B, Scheikunde, Biologie door ervaren bijlesdocent! Ruime ervaring met examentrainingen!
Beste Leerling, Ik bied in Amsterdam en omgeving bijles aan huis en online bijles aan voor leerlingen in het voortgezet onderwijs. De vakken waarin ik bijles geef zijn Wiskunde, Biologie en Scheikunde. De voorkeur ligt bij deze vakken i.v.m met mijn eigen biomedische achtergrond. Tijdens mijn studie heb ik als bijlesdocent gewerkt voor o.a. Instituut Vrijbergen, Nationale Eindexamentraing en Capita Selecta. Inmiddels heb ik mijn eigen ZZP-onderneming en werk voornamelijk in Amsterdam en omgeving. Omdat ik zelf over een auto beschik, ben ik hierin flexibel om ook naar jou te verplaatsen. Uiteraard worden momenteel de bijlessen online of met gepaste afstand gegeven. Ik ben een ervaren bijlesdocent met meer dan 10 jaar ervaring met leerlingen op zowel middelbare school, studenten op HBO als WO niveau. Naast vakinhoudelijke kennis ondersteun ik ook leerlingen bij het maken van praktische opdrachten en profielwerkstukken. Examentraining geven is mijn specialiteit.

Roland
Bijles wiskunde/calculus/natuurkunde voor middelbare scholieren en universiteitsstudenten
Wiskunde, calculus en natuurkunde kunnen soms overweldigend zijn, vooral als de theorie of oplossingsmethode onduidelijk is. Ik ben cum laude afgestudeerd Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek aan de TU Delft en help sinds 2017 andere leerlingen met hun problemen. Met mijn rustige en stapsgewijze uitleg wordt een tweede kijk op de oplossingsprocedure gegeven, wat vaak ontbreekt. Ik geef bijles in diverse wiskunde- en natuurkundevakken op zowel het middelbaar als het middelbaar onderwijs, maar ook op wetenschappelijk bachelorniveau. Dit kan theorie/oefeningsgericht zijn, maar ook examenvoorbereiding.

Arthur
Schoolondersteuning/privélessen voor basis- en middelbare scholen - Frans - Geesteswetenschappen / Economische en sociale wetenschappen / Wiskunde
Veel studenten hebben persoonlijke hulp nodig om vooruitgang te boeken in bepaalde vakken. Ik heb zowel de kennis als de onderwijsvaardigheden om uw kind in staat te stellen vooruitgang te boeken en zelfs, ja het is mogelijk, te genieten van leren. Ik weet hoe ik met jonge mensen moet praten, ik ben erg geduldig en ik heb een echt verlangen om kinderen en jongeren vooruit te helpen. Ik kan helpen met het voorbereiden van examens tot op retoriekniveau in Frans en economische en sociale wetenschappen. Voor wiskunde kan ik helpen tot aan de middelbare school. Ook bij andere vakken kan ik uw kind ondersteunen, aangezien ik multidisciplinaire studies heb gevolgd en een groot aantal vakken onder de knie heb. Ik pas me aan de behoeften van elke leerling aan en bied persoonlijke ondersteuning om het uitgevoerde werk te monitoren en te controleren of de resultaten overeenkomen met de onderwijsdoelstellingen die bij de start van het ondersteunende werk zijn vastgelegd. Voor elke les of academische ondersteuningssessie reken ik één uur voorbereiding, wat het uurtarief verklaart.

Wiskunde, Wetenschappen: Secundair onderwijs - privéles.
Hulp nodig bij wiskunde of wetenschappen? Als burgerlijk ingenieur, 31, help ik je graag verder! Bijleren op jouw tempo en met veel voorbeelden om de leerstof te verduidelijken. Ik heb reeds jaren ervaring in het aanleren van eenvoudige en complexe leerstof. De lessen verlopen als volgt. Allereerst gaan we samen op zoek naar de grootste struikelblokken van de student. Deze kunnen zowel gerelateerd zijn aan de leerstof als aan de studiemethode. Vanaf daar werk ik verder op het tempo van de student en moedig ik hen aan om zoveel mogelijk vragen te stellen. Ik geef hen ook tips en tricks, en verbeter hun werkwijze waar nodig. Tijdens de les geef ik veel voorbeelden om de leerstof interessanter te maken en lossen we samen oefeningen op. Eens de student de oefeningen uit de les beheerst, geef ik nog enkele uitdagende oefeningen om ook te testen op het diepere begrip van de leerstof. Op die manier probeer ik de student optimaal voor te bereiden op zijn/haar toets of examen. Leren moet echter ook aangenaam zijn. Daarom streef ik altijd naar een goede band met de student door een spontane en positieve aanpak. Verder ben ik ook heel geduldig. Dit alles verlaagt de drempel om vragen te stellen en verbetert het leerproces van de student. Ben je geïnteresseerd? Aarzel niet om mij te contacteren! Graag tot binnenkort! Tim

Luna
Bijles in de Betavakken - Wiskunde, Natuurkunde, Scheikunde
Ik ben Luna, afgestudeerd Ecologe (MSc.) én enthousiast bijleslerares met ervaring! In de ruim 9 jaar waarin ik zowel bijlessen en huiswerk/studiebegeleiding verzorg, heb ik leerlingen zien groeien, betere cijfers zien halen en slagen.

Max
Gepersonaliseerde wiskundebegeleiding door econometrist. (Middelbare school en universiteit)
Hallo, ik ben Max! Ik bied gepersonaliseerde één-op-één lessen onder leiding van een econometrist met meer dan 2 jaar bijleservaring. Met mijn diepgaande kennis van alle soorten wiskundige onderwerpen, kan ik je helpen je voor te bereiden op examens of gewoon je begrip van wiskunde vergroten. Naast onze lessen bied ik oefeningen en voortdurende ondersteuning aan via WhatsApp. Ik kijk ernaar uit om binnenkort met u samen te werken!

Nathalie
Bijles Wiskunde Natuurkunde Scheikunde Examentraining
Heb je moeite met bepaalde vakken op de middelbare school? Of het nu gaat om wiskunde, natuurkunde, scheikunde, biologie, geschiedenis of een ander vak, ik kan je helpen! Als ervaren bijlesdocent bied ik persoonlijke en professionele bijles aan leerlingen. Even over mezelf: Ik ben Nathalie, afgestuurd in Delft als Civil Engineer. Ik geef al meer dan 10 jaar lang bijles en heb al meer dan 50 leerlingen geholpen met slagen voor het eindexamen. Of je nu worstelt met het begrijpen van formules of geschiedkundige gebeurtenissen, ik kan je helpen om je cijfers te verbeteren en je zelfvertrouwen te vergroten. Ik pas mijn lessen aan jouw niveau en leerstijl aan. Naast bijles kan ik ook helpen met huiswerk, verslagen en examenvoorbereiding. Ik ben geduldig, vriendelijk en hou van een informele aanpak. Samen kunnen we op zoek gaan naar de beste manier om jouw leerdoelen te bereiken. Waar wacht je nog op? Stuur me een berichtje en laten we aan de slag gaan!

H
Citotraining & Bijles Basisschool Alle vakken en groepen!
In mijn bijlessen deel ik mijn kennis op een interactieve en boeiende manier, aangepast aan de individuele behoeften van elke leerling. Met meer dan twee jaar ervaring begrijp ik de diverse leerstijlen en ben ik in staat om complexe concepten op een eenvoudige en begrijpelijke manier uit te leggen., waardoor ze met succes hun academische doelen kunnen bereiken. Ik geef aan alle groepen & vakken bijles/citotraining! Stuur gerust een berichtje.

Reyhaneh
Alle wiskundeonderwerpen van scholen voor kinderen en volwassenen volgens het Cambridge- en Japan-curriculum. Engelse les geven van A- tot C
alle wiskundeonderwerpen voor alle klassen, van kinderen tot volwassenen, volgens het curriculum van zowel Cambridge als Japan. Cambridge Engelse taal onderwijzen van A1 tot C1 (A-niveau) in 3 verschillende talen. Zo kunnen studenten zich vrij voelen om te leren.

Collegegeld in wiskunde en wetenschappen (natuurkunde, scheikunde en wiskunde), wiskundig deel (GRE en SAT)
Wiskundecursus gegeven door een afgestudeerde ingenieur met meer dan 14 jaar onderwijservaring in wiskunde tot aan het bachelorniveau. Ook heb ik ruim 3 jaar ervaring in het doceren en begeleiden van gestandaardiseerde toetsen zoals de GRE en SAT. Ik kan je helpen deze gestandaardiseerde cursussen (GRE, SAT en zelfs TOEFL) effectiever te leren. Ik bied wiskundelessen aan voor verschillende niveaus van studenten, waaronder pre-universitaire studenten, IB (Math SL en Math HL) studenten, A-niveau studenten, Europese S6 en S7 niveau studenten, GCSE studenten, IGCSE studenten, evenals lagere niveaus ( basisschool) leerlingen. Ik geef ook wetenschappelijke cursussen in natuurkunde en scheikunde voor studenten tot het Europese hoger secundair niveau, evenals voor IB- en A-niveau studenten. Daarnaast bied ik biologielessen aan voor studenten tot het Europees secundair niveau, GCSE-niveau en IGCSE-niveau. Momenteel geef ik les aan een divers scala aan studenten, waaronder: 1. GCSE-studenten 2. IGCSE-studenten 3. IB-studenten 4. Europese scholieren 5. Studenten op AS / A-niveau 6. Lycée Vauban-studenten 7. Athénée de Luxembourg studenten Ik geef ook huiswerkhulp aan scholieren, en de voortgang van studenten kan worden beoordeeld door middel van periodieke tests volgens de eisen van ouders of de studenten zelf. Opmerking: Houd er rekening mee dat hoewel sommige van mijn studenten cursussen in het Frans, Duits of Zweeds hebben gegeven, mijn primaire onderwijstaal Engels is. Aangezien het onderwerp wiskunde is, is het over het algemeen gemakkelijk om de taak te begrijpen en ik leg de antwoorden in het Engels uit.

Rekenles / Cito toets voor basisonderwijs t/m groep 8
Zit je kind op de basisschool en is er bijles nodig voor rekenen? Vindt hij rekenen stom? Schakel mij in! Met leuke en grappige trucjes en ezelsbruggetjes zal je kind zijn mening snel veranderen. Het creëren van een goed pedagogisch klimaat en het opbouwen van een rijke leeromgeving is altijd mijn doel. Ik stimuleer de leerlingen om autonoom zelf te ontdekken, samen te discussiëren, te beleven en naar conclusies te komen. Mijn taak is niet om een vat te vullen, maar om een vuur te ontsteken. Ook ben ik constant bezig om mijn leerlingen in de zone van de naaste ontwikkeling te houden. Zo bevorder ik hun constante ontwikkeling en groei.