Betalingsbeleid voor Leerlingen

Ons doel is om je Apprentus-ervaring eenvoudig en eerlijk te maken. We willen het vinden van de juiste leraar vereenvoudigen:
- Of je nu het hele schooljaar een leraar nodig hebt of gewoon een eenmalige opfriscursus, je bent vrij om Apprentus zoveel of zo weinig te gebruiken als je wilt.
- Apprentus accepteert alle belangrijke creditcards en betaalpassen, waaronder Visa, MasterCard en American Express. Wij accepteren ook PayPal.
Met elke van de betalingsopties stem je ermee in geldige betalingsinformatie in je Apprentus-account te behouden voor de duur van het onderwijs om ervoor te zorgen dat leraren die je boekt via Apprentus ("Apprentus-leraar") hun betaling ontvangen nadat de lessen zijn voltooid.

Wij stellen eenvoudige en transparante transacties voor
- Lesprijs wordt overeengekomen op het moment van betaling op de website. Lesprijzen variëren per docent en lestype.
- Elke keer dat jij of de leraar een les op de website plant, ontvang je een e-mail van Apprentus met de begintijd, eindtijd en het onderwerp van de les.
- Na de les bevestigt de leraar de lesuren en vermindert Apprentus je Apprentus-account op basis van de duur van de les. Leraren hebben maximaal drie dagen om les toe te voegen nadat hebben plaatsgevonden. Lessen die na dit venster van drie dagen worden ingevoerd, vereisen bevestiging door de leerling voordat deze wordt verwerkt door Apprentus.
- Geboekte lessen zijn beschikbaar om te plannen tot 1 jaar na de laatste geplande les. Restitutie van de resterende lessen kan door de student op elk moment tijdens deze periode worden aangevraagd. Na die periode kunnen de lessen niet meer worden gebruikt en gaat hun waarde verloren.

Onze beperking van aansprakelijkheid
Apprentus biedt een marktplaats om mensen die onderwijsdiensten zoeken te verbinden met mensen die onderwijsdiensten willen aanbieden.
Als onafhankelijke contractanten beheersen leraren de methoden, materialen en alle aspecten van de lessen.
De aansprakelijkheid van Apprentus jegens jou voor welke oorzaak dan ook, en ongeacht de vorm van de actie, is te allen tijde beperkt tot het bedrag dat je eventueel aan Apprentus of een Apprentus-partner hebt betaald.
Raadpleeg je leraar voordat je met de lessen begint als je vragen hebt over zijn klas.

Annuleringsvoorwaarden
Bij Apprentus kunnen leraren kiezen uit twee gestandaardiseerde annuleringsvoorwaarden die we zullen handhaven om zowel leerlingen als leraren te beschermen. Elke boeking op onze site vermeldt duidelijk het annuleringsbeleid:
- Flexibel: volledige terugbetaling bij annulering 1 dag voorafgaand aan de les, 50% als er later geannuleerd wordt. Geen restitutie als leerling niet verschijnt.
- Strikt: volledige terugbetaling bij een annulering 3 dagen voorafgaand aan de les, 50% als er later geannuleerd wordt. Geen restitutie als leerling niet verschijnt.
Als er een klacht van een van beide partijen is, moet dit binnen 24 uur na de sessie aan Apprentus worden gemeld. Apprentus zal bemiddelen wanneer dat nodig is en heeft het laatste woord in alle geschillen.
Een les wordt officieel geannuleerd wanneer de leerling op de knop "Verwijderen" klikt op de pagina "Mijn planning", die ze kunnen vinden in Account> Mijn planning> en vervolgens de betreffende les verwijderen.
Leerlingen kunnen eventuele boetes annuleren en bekijken door hun boekingen te bekijken en vervolgens op 'Annuleren' te klikken bij de juiste boeking.
Als de leraar een bestelling annuleert, ontvangt de leerling een volledige terugbetaling van zijn betaling inclusief alle kosten voor de ongebruikte les.

Geschillen tussen gebruikers
De leerling stemt ermee in, dat als er een geschil ontstaat met betrekking tot de lessen of de boeking, Apprentus een oplossing zal vinden en dat elke partij aan die resolutie gebonden zal zijn. Apprentus is bevoegd om betalingen van beide partijen te innen (waar mogelijk) om uitvoering te geven aan een dergelijke resolutie.
Beide partijen machtigen Apprentus om het geschil of de klacht naar eigen goeddunken te behandelen en komen overeen zich te houden aan alle beslissingen die zij in dergelijke omstandigheden kunnen nemen, waaronder het eisen van terugbetalingen of compensatie. De aansprakelijkheid van leerlingen voor alle verliezen is beperkt tot het bedrag dat door de leerling is betaald.

Good fit garantie
Apprentus staat achter onze marktplaats. Als je niet helemaal tevreden bent na het eerste uur les bij de docent die je boekt, heb je recht op een terugbetaling voor dat uur. (Als je een terugbetaling aanvraagt na meer dan een uur begeleiding, wordt alleen het eerste uur terugbetaald.)

Onbeperkte e-mailondersteuning
Apprentus heeft een toegewijde klantenondersteuning beschikbaar om je te helpen en eventuele vragen te beantwoorden. We willen graag van je horen, dus aarzel niet om contact met ons op te nemen via info@apprentus.nl.