Privélessen
in Den Haag
van24.00EUR/ u
Muziekles voor Franse Hoorn / noten lezen / muziektheorie / gehoortraining (solfège) / samen spelen / examentraining
Wil je hoorn leren spelen, je verder ontwikkelen of samen leren spelen?
Ik geef muzieklessen aan kinderen en volwassen op diverse niveaus, waar ruimte is voor jouw interesses en smaak.
Mogelijkheden:
- hoorn leren spelen volgens bekende bladmuziek methoden
- bladmuziek leren lezen
- eigen muziek inbrengen om te spelen
- samen duetten spelen (verschillende partijen)
- je gehoor trainen (intervallen, toonhoogtes, ritmes)
- HaFaBra examens A en B voorbereiden
Over mij:
Ik ben Michelle en speel hoorn sinds mijn 9e.
Sindsdien heb ik wekelijks in verschillende orkesten gespeeld, waaronder jeugdorkesten en amateurorkesten.
Met mijn vaste vereniging (Wilhelmina Numansdorp) deed ik mee aan orkestwedstrijden (concours niveau 1e divisie) en concerten. Met dit orkest heb ik ook op het podium mogen staan in uitverkochte zalen van De Doelen in Rotterdam en Carré in Amsterdam.
HaFaBra examens:
Dit is het muziekexamen voor muzikanten van harmonieorkesten, brass bands en fanfare orkesten, en wordt afgegeven door de KNFM en VNM. Het examen test je niveau als muzikant volgens het landelijk raamleerplan HaFaBra-opleidingen.
Ik heb niveau C behaald in 2012, dus ik kan je goed begeleiden bij het ontwikkelen van je instrumentale vaardigheden, gehoor, muziektheoretisch inzicht en muzikale vaardigheden (ritmiek, samenspel en expressie).
Zelf deelnemen aan het HaFaBra A- of B-examen? Ik ondersteun je graag.
Ik geef muzieklessen aan kinderen en volwassen op diverse niveaus, waar ruimte is voor jouw interesses en smaak.
Mogelijkheden:
- hoorn leren spelen volgens bekende bladmuziek methoden
- bladmuziek leren lezen
- eigen muziek inbrengen om te spelen
- samen duetten spelen (verschillende partijen)
- je gehoor trainen (intervallen, toonhoogtes, ritmes)
- HaFaBra examens A en B voorbereiden
Over mij:
Ik ben Michelle en speel hoorn sinds mijn 9e.
Sindsdien heb ik wekelijks in verschillende orkesten gespeeld, waaronder jeugdorkesten en amateurorkesten.
Met mijn vaste vereniging (Wilhelmina Numansdorp) deed ik mee aan orkestwedstrijden (concours niveau 1e divisie) en concerten. Met dit orkest heb ik ook op het podium mogen staan in uitverkochte zalen van De Doelen in Rotterdam en Carré in Amsterdam.
HaFaBra examens:
Dit is het muziekexamen voor muzikanten van harmonieorkesten, brass bands en fanfare orkesten, en wordt afgegeven door de KNFM en VNM. Het examen test je niveau als muzikant volgens het landelijk raamleerplan HaFaBra-opleidingen.
Ik heb niveau C behaald in 2012, dus ik kan je goed begeleiden bij het ontwikkelen van je instrumentale vaardigheden, gehoor, muziektheoretisch inzicht en muzikale vaardigheden (ritmiek, samenspel en expressie).
Zelf deelnemen aan het HaFaBra A- of B-examen? Ik ondersteun je graag.
Extra informatie
Je hebt zelf een instrument nodig.Locatie
Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Den Haag, Nederland






|
Use ⊞+wheel to zoom!
Algemene info
Leeftijd: | Kinderen (7-12 jaar oud) Tieners (13-17 jaar oud) Volwassenen (18-64 jaar oud) Senioren (65+ jaar oud) |
---|---|
Niveau van de leerling: | Beginner Gemiddeld Gevorderden |
Duur: | 30 minuten 45 minuten 60 minuten 90 minuten |
De les wordt gegeven in: | Nederlands, Engels |
Over
Ik ben een enthousiaste muzikant en studeer daarnaast cognitieve psychologie. Ik leer bij mijn opleiding veel over ons brein en hoe leren werkt, dus dit komt goed van pas bij het lesgeven. Ik speel zelf hoorn, bugel, gitaar, ukelele en ik zing graag.Ik geef graag leerlinggestuurd les, dus alles op jouw niveau en tempo met ruimte voor je eigen smaak (als je de basis beheerst).
Ik werk graag vanuit bekende lesmethodeboeken, zoals Horen, Lezen en Spelen.
Ook heb ik bladmuziek in huis van verschillende genres, die ik mee kan nemen naar de les.
We kunnen hiervan afwijken door een andere lesmethode te kiezen en je kunt natuurlijk je eigen muziek meenemen.
Ik zal je tijdens de lessen aanwijzingen geven en deze opschrijven, zodat je weet waar je bij het oefenen thuis op kunt letten.
Opleiding
- Universiteit Leiden, Msc. Applied Cognitive Psychology (2020-2022)- Universiteiten van Bologna, Rotterdam & Innsbruck, Europese Master in Health Economics and Management (2019-2020)
- Universiteit Leiden, Bsc. Psychologie (2016-2019)
- VWO (2008-2014)
Leservaring
Diploma's:- HaFaBra A (2008)
- HaFaBra B (2008)
- HaFaBra C (2012)
Actief lid:
- Jeugdorkest OG Strijensas (2008-2010)
- Amateurorkest OG Strijensas (2008-2010)
- Amateurorkest Wilhelmina Numansdorp 1e divisie (2010-2016)
Projecten:
- Bandjes @ To Be Dordrecht (2008-2010)
Invallen voor concerten (2010-2015):
- Jeugdorkest Wilhelmina Numansdorp
- Jeugdorkest Prinses Juliana Klaaswaal
- Amateurorkest Harmonie Oud-Beijerland
Individuele concoursen (wedstrijden):
- Solistenconcours Wilhelmina Numansdorp - 1e prijs afdeling Midden (2011)
- Hoeksche Waards Solistenconcours - 80 punten - 1e prijs 3e divisie (2011)
Stel een vraag
Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Michelle snel zal reageren:
Hoe meer details, des te beter.
Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"
Bijv. "Hallo, wanneer ben je beschikbaar voor een les?"
Beschikbaarheid typische week
(GMT -04:00) New York
Ma | Di | Woe | Do | Vrij | Zat | Zo | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | |||||||
1 | |||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
5 | |||||||
6 | |||||||
7 | |||||||
8 | |||||||
9 | |||||||
10 | |||||||
11 | |||||||
12 | |||||||
13 | |||||||
14 | |||||||
15 | |||||||
16 | |||||||
17 | |||||||
18 | |||||||
19 | |||||||
20 | |||||||
21 | |||||||
22 | |||||||
23 |
van 24€Bij de student thuis
Totale Tevredenheid Gegarandeerd
Good-fit Leraar Garantie
Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.
Online reputatie
- Leraar sinds februari 2020
Beschikbaarheid typische week
(GMT -04:00) New York
Ma | Di | Woe | Do | Vrij | Zat | Zo | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | |||||||
1 | |||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
5 | |||||||
6 | |||||||
7 | |||||||
8 | |||||||
9 | |||||||
10 | |||||||
11 | |||||||
12 | |||||||
13 | |||||||
14 | |||||||
15 | |||||||
16 | |||||||
17 | |||||||
18 | |||||||
19 | |||||||
20 | |||||||
21 | |||||||
22 | |||||||
23 |
van 24€Bij de student thuis
Good-fit Leraar Garantie
Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.
Deel deze pagina
Je bent hier
Vergelijkbare lessen
Akane
Pianolessen met twee vleugels. Voorbereidingen voor ABRSM en competitie.
Op de locatie in Den Haag staan twee vleugels. Er zal voldoende afstand zijn tussen de leerling en de leraar.
Voor kinderen is het belangrijk om naast pianospelen ook basis muzikale vaardigheden te ontwikkelen door middel van zang-, ritme- en gehoortraining. Ik gebruik een technisch oefenboek, het hoofdleerboek en een theorieboek. Door deze 3 boeken leren leerlingen verschillende aspecten van muziek en maken ze zich natuurlijk klaar voor examens en cijfers.
Na het verwerven van basisvaardigheden, bestuderen de studenten ook Harmonie- en Akkoordoefeningen. Deze zijn handig voor het spelen van pops en jazz, en ze verkrijgen ook een dieper begrip van klassieke stukken.
Privé pianoles, vanaf 4 jaar. Kinderen kunnen aan de les beginnen nadat ze het cijfer van 1 tot 5 en het alfabet van A tot G hebben kunnen lezen.
Gevorderde studenten die zich willen voorbereiden op concoursen, audities, ABRSM, GCSE, IB-examens of het toelatingsexamen van het conservatorium.
Het concert wordt jaarlijks gehouden samen met studenten van fluit-, viool- en compositiedocenten.
Voor de leeftijd van 1-7 jaar heb ik groepsritme lessen.
Gabrielė
Pianolessen voor studenten van elke leeftijd en elk niveau
Pianolessen voor studenten van elke leeftijd en elk niveau met focus op zichtlezen, interpretatie, techniek en muziektheorie. Repertoire wordt afgestemd op de behoeften en voorkeuren van de studenten, van barok tot hedendaags, jazzy repertoire. Voorbereiding op ABRSM examens mogelijk.
Ik heb een Master's degree in klassieke piano, diploma in het onderwijs en bijna 10 jaar leservaring. Ik werk met alle leeftijdsgroepen en alle niveaus, van beginners tot gevorderden. Ik kan je helpen bij het ontwikkelen van je muzikale vaardigheden, het verbeteren van je pianotechniek, sight-reading, een breed repertoire aan repertoire presenteren, muziektheorie uitleggen, je helpen bij de voorbereiding op toelatingsexamens of ABRSM/Trinity-examens.
Adil
Klassieke piano en/of theorielessen voor beginners
Ik geef basis piano en muziektheorie. Als je piano wilt leren spelen of kennis wilt maken met muziekanalyse/solfege, dan help ik je graag verder.
Momenteel zit ik in mijn tweede jaar aan het Koninklijk Conservatorium in Den Haag. Ook heb ik eerder muziekproductie op de universiteit gestudeerd.
Nuno
Muziektheorie voor beginners en gevorderden in Den Haag
(English below)
Je kunt een of beide van de volgende vakken kiezen: Harmonie (akkoorden/toonladders, tonaliteiten/progressies, modulaties, enz.) en/of Solfège (ritme/auditieve vaardigheden, toonhoogte/zicht-lezen, partituren schrijven, enz.)
De methode die ik gebruik heeft ook een online audio (meespelen), zodat je de stukken ook thuis kunt spelen/zingen met de begeleiding-online audio: Klassiek en/of Pop/Jazz, enz.
In elk geval staat spelplezier voorop en de lessen zijn voor alle niveaus en leeftijden.
Online lessen is ook mogelijk via Skype, Zoom of Face Time!
English:
You can choose one or both of the following subjects: Harmony (chord/scales, tonalities/progressions, modulations, etc.) and/or Solfège (rhythm/aural skills, pitch/sight-reading, writing scores…)
The method I use also has an online audio (play along), so you can also practice in your house, play/sing along with the online audio: Classical and/or Jazz music theory; In any case, fun is paramount!
The lessons are for all ages/levels and are taught in English, Spanish, Catalan or Portuguese.
Online lessons are also possible via Skype, Zoom or Face Time!
Luis
Pianolessen voor kinderen en volwassenen in Den Haag!
Muziek onderwijzen is een nieuwe taal onderwijzen. Een taal die in al zijn verschillende vormen (spreken/spelen, luisteren, lezen en schrijven) geleerd moet worden om begrepen te worden.
Een van mijn grootste interesses als pianoleraar is om de studenten de meest mogelijke instrumenten voor hun eigen ontwikkeling aan te reiken, om zo in hen het bewustzijn van het zijn te wekken terwijl ze hun instrument bespelen.
In de huidige ervaring gaat alles in een zeer snel tempo en bijna zelfs verteerd voor je op. In contact komen met de kunst van het pianospelen is je onderdompelen in de mooiste ervaring van zelf-ontdekking tijdens het musiceren, in een bodemloze zee van innerlijk-groeien.
Lesgeven is een andere vorm van communicatie, tradities levend houden en de informatie leven inblazen door ze door te geven.
Mijn passie is om te communiceren via de taal van de muziekkunst, en deze te gebruiken als een brug om zielen te bereiken, de zielen van morgen die deze traditie levend zullen houden.
Maya
Compositieles voor kinderen en volwassenen in Amstrdam
Compositielessen zijn voor iedereen die muziek wil componeren, voor elk instrument, emsemble en / of elektronische muziek.
Mijn lesmethode combineert verschillende benaderingen en stijlen, ondersteunt de praktijk met theoretische kennis, en vooral het ontwikkelen van creativiteit en het helpen van de student om hun denkbeeldige visies werkelijkheid te laten worden.
Voor elke student wordt een ander palet aan tools aangeboden, in functie van de muzikale wensen en ambities van de student.
Ik leer de basis van westerse muziekcompositie - theorie, harmonie, contrapunt, partituurlezen, notenleer, ritme, analyse en meer.
Verder stel ik een breed overzicht van wereld, jazz, pop, nieuwe / hedendaagse muziek, verschillende stijlen in elektronische muziek (populair en experimenteel), improvisatorische composities, grafische notatie, tekst- en spelstukken, muziek voor theater, film en dans en interdisciplinaire werken die combineer muziek met andere kunstvelden.
Aviv
Saxofoonlessen: geniet ervan een allround muzikant te worden (EN, HB, NL)
Geniet ervan om een onafhankelijke & allround muzikant te worden!!
Mijn doel als saxofoon- en muziekleraar is om je de mogelijkheid te geven om vaardigheden te ontwikkelen waardoor je zult genieten van "muziek maken" en het leuk zult vinden om allerlei soorten liedjes / muziekstukken te ontdekken. Ook geef ik je handvatten om samen te kunnen werken met andere muzikanten.
De methoden die ik gebruik, zijn gericht op doelen die ik samen met elke individuele leerling (en/of ouders) creëer. Onze doelen zijn gebaseerd op zowel de passie als de muzikale verlangens van de student, samen met de technische behoeften om deze verlangens te laten klinken! (beheersing van het instrument, notenschrift lezen, muziektheorie, improvisatie, compositie, solfège en meer). Muziek is een krachtige taal die iedereen over de hele wereld kan begrijpen, maar nog niet iedereen kan spreken...
Muziek maken omvat vreugde, nieuwsgierigheid, zelfexpressie en het gevoel deel uit te maken van iets groters dan jezelf!
Praktische informatie:
- Een proef eerste les is inderdaad een optie!
- Normaal vinden de lessen plaats op mijn locatie in Amsterdam. (bel om andere opties te bespreken)
- Ik werk met zowel kinderen (vanaf 8/9 jaar) als volwassenen, (totaal) beginners, amateurs & semiprofessionals
- Ik speel en geef les: sopraan-, alt-, tenor- en baritonsaxofoons (ook dwarsfluit en basklarinet voor beginners)
** VOOR OUDERS **
- Muziek maken leert je hoe je een langdurige toewijding en een succesvolle werkethiek opbouwt die je hele leven kan worden toegepast, in elk dossier!
- Muziek leert je gedachten en gevoelens te uiten en kan belangrijk zijn voor de groei van een kind.
- Muziek is een rijke levensstijl en een kind openstellen voor die wereld is een groot geschenk dat een ouder aan zijn/haar kind kan geven.
Lydia
Pianolessen voor beginners tot gevorderden in klassieke en hedendaagse stijlen
Ik ben een professionele pianist die privé piano- en theorielessen aanbiedt aan studenten van alle niveaus. Als pianist 12 jaar leservaring en meer dan 21 jaar spelen, vind ik het leuk om mijn studenten te motiveren met muziek van hun eigen voorkeursstijl en interesse, of dat nu klassiek of hedendaags is. Mijn belangrijkste doel is het bevorderen van een positieve ervaring en liefde voor het maken van muziek tijdens het leren van piano. Als de student geïnteresseerd is in een serieuzere aanpak, kan ik ook de voorbereiding begeleiden voor de klassen 1-8 van de Associated Board of the Royal Schools of Music (ABRSM) examens. Zo hebben mijn leerlingen het afgelopen jaar de hoogste cijfers behaald voor de ABRSM-examens en prijzen in verschillende competities. Mijn eigen studies zijn als volgt: Ik heb twee postgraduaatsdiploma's behaald aan het Koninklijk Conservatorium van Antwerpen: "Concertsolist" in Piano Performance en "Kamermuziek". Daarvoor heb ik mijn bachelor- en masterdiploma in pianouitvoering/muziek behaald aan de Universiteit van Minnesota en TCU-Fort Worth, TX, VS. Mijn ervaring omvat samenwerking met veel verschillende instrumentalisten en zangers, optreden als solist met orkest (ook als harpiste) en het behalen van topprijzen in verschillende concoursen. Terwijl ik momenteel mijn optreden en opnamecarrière in België voortzet, ben ik mijn privé-muziekstudio aan het ontwikkelen en kijk ik ernaar uit om nieuwe studenten te ontmoeten.
Alex
Gitaarlessen en muziek theorie lessen in Rotterdam
Alex heeft een bachelor behaald op het Rotterdamse conservatorium Codarts. Daarnaast heeft hij een diploma pedagogiek behaald aan het Amsterdamse conservatorium. Deze combinatie maakt het, dat Alex op een prettige wijze zijn kennis van muziek kan overbrengen op zijn leerlingen.
Ervaring heeft Alex voldoende, zo heeft hij meer dan 10 jaar ervaring in het lesgeven van muziek in Rotterdam en omstreken. Deze ervaring heeft hij opgedaan door het geven van privélessen en op diverse muziekscholen.
Alex blinkt uit in het verzorgen van akoestische gitaarlessen en muziektheorie lessen. Wanneer je de beste gitaarles in de omgeving van Rotterdam zoekt, dan ben je bij Alex aan het juiste adres. Lees verder op zijn eigen website om een impressie te krijgen van de lessen en van de leraar.
Alex' prioriteiten tijdens de lessen zijn ontwikkeling, motivatie en interesse. Het is inderdaad belangrijk dat er een constructieve evolutie is in het spel van de leerling, een constante wil om vooruit te gaan, evenals stukken / liedjes die hem of haar inspireren.
Het is belangrijk dat de leerlingen leren via een efficiënte en persoonlijke methode, maar ook vanuit hun eigen interesse en repertoire (verlanglijst).
In een lesles wordt de focus gelegd op:
• gitaarhouding, techniek en geluid
• timing en gevoel voor ritme
• tokkelen en grooven
• muzikale interpretatie
• muziektheorie
• improvisatie
• repertoire (op het verlanglijstje van de student)
Werkmateriaal wordt altijd in drie dimensies gemaakt: partituren, videos en coaching.
Met een master's degree in jazz compositie gehaald (Rotterdam) ontwerpt Alex de partituren zelf. Hij maakt toegankelijke arrangementen van stukken of liedjes. Ook de methode en de oefeningen voor gitaartechniek komen uit eigen hand. De partituren zijn geschreven met een hybride notatie (muzieknotatie en tabnotatie), waarbij alle benodigde informatie over de rechter- en linkerhand wordt verstrekt.
Na overeenstemming te hebben bereikt over de te werken stukken of liedjes, krijgt de leerling de desbetreffende partituur. In de les speelt de leraar het live voor de leerling, zodat hij een nog beter beeld krijgt van het stuk. Vervolgens legt de leraar uit wat er moet worden verduidelijkt om huiswerk voor te bereiden.
Ten slotte maakt Alex een videotutorial over het stuk of nummer dat voor de volgende les moet worden geleerd. Dit geeft extra ondersteuning bij het thuis oefenen, om twijfel te voorkomen en de motivatie hoog te houden.
Vervolgens wordt er dan een rapport gemaakt om bij te houden wat er gedaan is en wat moet nog erop gewerkt worden, om technische vereisten te ontgrendelen en een specifiek repertoire op een constructieve en efficiënte manier te voltooien.
Alex doceert in Rotterdam thuis of op de eigen locatie van de leerling. De lessen zijn in het Nederlands, Engels of Frans, voor alle leeftijden en niveaus. De docent geeft voornamelijk live lessen, waarbij hij met zijn leerlingen werkt aan specifiek materiaal (techniek en repertoire). Mocht er om wat voor reden dan ook geen live les kunnen plaatsvinden, dan is het natuurlijk mogelijk om een online les te volgen. De lessen duren 30 minuten of 45 minuten, wekelijks of tweewekelijks.
Nathalie
Piano (klassiek - jazz/pop) en/of zang (jazz/pop) lessen
Hallo en welkom in mijn muziekstudio! Het is absoluut fantastisch dat je geïnteresseerd bent in muziek, en ik hoop dat je er heel veel plezier mee zult hebben! Echter, duiken in de wonderen van de piano/keyboard kan een beetje overweldigend zijn... en dat is waar ik van pas kom!
Deze cursus is voor iedereen, van complete beginners tot gevorderden, van lessen die volledig gericht zijn op klassieke muziek tot lessen die de basis van jazz/pop omvatten of erop focussen. Als je van zingen houdt, kunnen we ook werken aan de basis van jazz/popzang, zodat je jezelf kunt leren begeleiden aan de piano.
In onze lessen zal techniek een inherent onderdeel zijn van de training, evenals analyse, elementaire muziektheorie en efficiënte manieren om muziek te oefenen. Als je dat allemaal goed in de oren klinkt, neem dan contact met me op en we kunnen zo snel mogelijk beginnen!
Lessen kunnen in het Engels of Nederlands zijn.
Dus wie ben ik?
In een notendop, ik ben een professionele pianist, zanger, tekstschrijver en blogger. Sinds 2014 heb ik lesgegeven in verschillende muziekscholen, piano, ensemble, jazzvocaal en solfège.
Op een meer uitgebreide noot, ik behaalde mijn Master of Arts in klassieke piano, summa cum laude, aan het Koninklijk Conservatorium van Gent (KASK) in 2017, en studeerde als Fulbrighter aan de Indiana University Jacobs School of Music in Bloomington USA tijdens de 2019 -2020 studiejaar.
Elke dag streef ik ernaar om een betere muzikant en persoon te worden, en ik wil die passie overbrengen op mijn studenten.
Deborah
Individuele muziek- en zanglessen voor kinderen van 4-12 jaar en muziektheorie. Individuele muziek- en zanglessen met theorie. Ook online.
Houd je van zingen? Of loop je de hele dag met liedjes in je hoofd? Kom dan op zangles bij Deborah online of in Amstelveen Westwijk. We zingen liedjes uit verschillende landen en tijden. Ook gaan we aan de slag met verschillende ritmes, noten en toonoefeningen.
Als je bezig bent met zingen kan je zelfs een heel ander gevoel hebben en je kunt ervoor zorgen dat je de rest van de dag extra energie hebt.
Je lichaam is je instrument bij het zingen. We proberen dat instrument zo mooi mogelijk te laten klinken ..
Tijdens de zanglessen zijn we ook bezig met articulatie, de uitspraak van vreemde talen en ook aan de betekenis van en je gevoel bij een bepaald stuk. Natuurlijk bepalen we samen wat voor soort muziek je gaat zingen. Ook maken we samen een ontdekkingsreis naar jouw favoriete muziek.
WIE KAN ER LEREN ZINGEN?
Iedereen kan leren zingen. Door de zanglessen zal dat zijn. Also is singing good for relaxation, zowel van lichaam als geest. Zingen is gewoon genieten!
Natalia
Muzieklessen / Pianolessen / Muziektheorie in Erpe-Mere (Burst)
Ik geef al lange tijd privé muzieklessen en fortepiano. Naast mijn klassieke muziekopleiding in 2000, heb ik mijn bachelor in psychopedagogie in 2006 afgehaald. Dit jaar ben ik geïnteresseerd in het uitbreiden van mijn praktijk met meer leerlingen met speciale behoeften.
Ik heb geleerd over de verschillende manieren waarop muziek leerlingen met speciale behoeften kan helpen. Het helpt hen hun emoties te uiten en hun herinneringen en zelfregulerende vaardigheden te ontwikkelen.
Het kan hen sterke punten laten zien die ze anders misschien niet zouden vinden tijdens hun schooldag. Het kan ook hun ogen openen voor een hele wereld van expressie en schoonheid, waardoor hun leven wordt verrijkt.
Ik zoek uit wat voor een bepaalde student werkt, wat hen afleidt, wat hen motiveert, wat hen helpt zich te concentreren en soms gewoon te leren hoe ze zich tot hen kunnen verhouden.
Ik als muziekleerkracht werk graag met de leerlingen met speciale behoeften met autisme en met een verminderd gezichtsvermogen
Rita
Creatieve basgitaarlessen waar de liedjes centraal staan
Basgitaarlessen met een holistieke, "all-round" character.
We gaan op de lessen samen oefenen en we gaan hier jouw allerliefste liedjes voor gebruiken. Ik geloof dat als je met een stuk muziek diepe emotionele contact hebt, wordt de leerproces ook sneller, gezelliger en vloeiender!
Onze belangrijkste thema's:
- techniek en overzicht van de bas (waar?)
- algemene muziekleer, gehoortraining (waarom?)
- creatieve improvisatie en compositie (wat?)
- ritme, tempo, frasering en gevoel (hoe?)
Voor volwassenen en tieners duren de lessen 1 uur. Voor alle niveaus vanaf absoluut beginner tot conservatorium niveau.
Hernan
Berklee Graduate biedt privélessen Compositie, Orkestratie, Arrangeren, Gehoortraining, Harmonie & Contrapunt aan in Utrecht
De manier waarop ik lesgeef hangt eigenlijk helemaal af van de student. De manier waarop ik de concepten uitleg, de lessen plan en structureer en elk onderwerp benader, hangt allemaal af van of de student een beginner, halfgevorderd of gevorderd persoon is en of hij of zij enige ervaring heeft met het onderwerp.
Elke student heeft verschillende behoeften en verschillende capaciteiten. Het is gewoon een kwestie van de student leren kennen, om zowel de zwakke punten als de sterke punten te identificeren waaraan gewerkt kan worden.
Aida
viool / altviool lessen met een professionele leraar voor alle leeftijden
Hallo, ik heb uitgebreide ervaring met studenten van alle leeftijden als docent muziektheorie, viool en altviool. Aangepaste lessen, gericht op studentenbelangen.
Ik studeerde viool aan het conservatorium Superior de Música de Vigo in Spanje en altviool in Spanje en aan het Utrechts Conservatorium. Het onderzoek van mijn eindexamen ging over welzijn en praktisch onderwijs om het leerproces te verbeteren en te versnellen.
Ik wil dat mijn studenten zich bewust zijn van het belang van een goede houding en techniek om zonder problemen van het leerproces te kunnen genieten.