Bijles biologie Natuurkunde Scheikunde en Wiskunde

Uitleg nodig of huiswerkbegeleiding?
Dan help ik je graag bij biologie, natuurkunde, scheikunde of wiskunde
Als docent in deze vakken heb ik genoeg kennis om je een stapje verder te helpen
De bijlessen mogen bij mij thuis, maar in overleg is op een andere locatie ook mogelijk

Breng je eigen boeken mee

Op een locatie gekozen door de leraar : Maasdal, 2904 CP Capelle aan den IJssel, Nederland

De les wordt gegeven in:

Nederlands

Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Annemieke snel zal reageren:

13  Maandag om 13:00        Vrijdag om 13:00

20  Maandag om 20:00    Woensdag om 20:00  Donderdag om 20:00
21  Maandag om 21:00    Woensdag om 21:00  Donderdag om 21:00
22  Maandag om 22:00    Woensdag om 22:00  Donderdag om 22:00

Wiskunde, Economie, M&O, Geschiedenis, Scriptiebegeleiding
- Wiskunde A, Geschiedenis op alle niveaus van het voortgezet onderwijs - Economie, M&O op alle niveaus van het voortgezet onderwijs, tevens ook HBO/Universitair - Scriptiebegeleiding alle niveaus van het voortgezet onderwijs, tevens ook HBO/Universitair (economische onderwerpen)

Hanna
Wiskunde, informatica, chemie, Frans, Engels, Nederlands, studiemethode, voorbereiding ingangsexamen geneeskunde
Beste student Ik ben, een jonge, gemotiveerde en enthousiaste leerkracht wiskunde-informatica. Studenten kunnen soms niet altijd goed meevolgen in bepaalde lessen omdat het soms wat snel gaat en hebben soms gewoon wat meer tijd nodig om bepaalde zaken te begrijpen. Het begrijpen van de leerstof is zeer belangrijk. Ik bied daarom bijlessen aan op maat van iedere student! Elke student is anders, leert anders. Door de lerarenopleiding die ik gevolgd heb en de jaren ervaring met bijles geven, ken ik heel veel (online) tools waarmee leerlingen efficiënt en beter zaken kunnen stockeren in het geheugen. De student zal inzien dat leren op die manier ook véél leuker is! Vakken waarin ik bijlesen geef: - Wiskunde - Informatica (Excel, Word, Access, Programmeren...) - Wetenschappelijke vakken - Frans - Engels - Nederlands - Voorbereiding ingangsexamen geneeskunde (ik beschik over duidelijke cursussen) Contacteer me gerust als je nog vragen hebt. :)

Mahmood
Natuurkunde cursus / colleges voor beginners en halfgevorderden
Met deze cursus versterkt u de concepten die in de secundaire fase zijn ontwikkeld om stevig grondwerk en een basis te bieden voor het verder leren van natuurkunde op tertiair niveau en om de relatie met dagelijkse situaties te leren kennen. Je zult de relatie tussen natuur en materie op wetenschappelijke basis begrijpen, een positieve wetenschappelijke houding ontwikkelen en de bijdrage van Natuurkunde aan de verbetering van de kwaliteit van leven en het welzijn van mensen waarderen. CURSUS-OUTLINES: - Fysieke wereld en meting -Kinematica - Bewegingswetten - Werk, energie en kracht - Beweging van het systeem van deeltjes en rigide lichaam - Zwaartekracht - Eigenschappen van bulkstof - Thermodynamica - Gedrag van de perfecte gas- en kinetische theorie - Oscillaties en golven - Elektrostatica - Huidige elektriciteit - Magnetische effecten van stroom en magnetisme - Elektromagnetische inductie en wisselstromen - Elektromagnetische golven - Optica - Dubbele aard van materie en straling - Atomen en kernen - Elektronische apparaten - Communicatie systemen Als je colleges over een bepaald onderwerp nodig hebt, kun je dat natuurlijk laten weten

Harry
Wiskunde bijles voor basis- en middelbare scholieren
Ik heb 10 jaar ervaring in wiskunde, natuurkunde en wetenschappen in de ruimtevaart, elektronica en ruimtefysica. Ik kan wiskunde op een zeer innovatieve manier onderwijzen die iedereen kan begrijpen en bekwaam worden. Ik verstrek heel eenvoudige oefeningen stap voor stap

Christel
Biochemie-Engels voor jonge studenten en volwassenen ...
chemie, organische chemie biologie, biochemie wetenschappelijk Engels Engels eerste certificaat Cambridge Volwassenheidsniveau, hogeschool en middelbare school. Ik ben momenteel ook een scheikundig assistent aan het Voltaire College en heb meegeschreven aan een thuisstudie-instituut Ik heb een bachelor in de biochemie en ik ben momenteel in de Master in Environmental Chemistry. -

Yasmin
Chemie, natuurkunde, biologie, wiskunde en Engels
Ik ben een internationale opvoeder die lessen geeft voor de vakken: Scheikunde, Natuurkunde, Biologie, Wiskunde en Engels. Ik geef les voor zowel A-niveaus als het IB-curriculum en alle lessen worden in het Engels gegeven. De lessen kunnen in de studenten thuis of via skype worden gegeven. Ik ben ook in staat om te helpen met IA's, Engelse essays en opdrachten.

Jeremy
weg van dissectie van het menselijk lichaam
Ik neem alles dat beweegt en ik vertel het hem

Saibal
Wiskunde en / of natuurkunde op alle niveaus, op een professionele manier onderwezen
Leer echte wiskunde of natuurkunde om echt goed te worden in deze onderwerpen. Als je worstelt met wiskunde of natuurkunde op school, dan denk je misschien dat alleen al het proberen te halen wat er op school geleerd wordt moeilijk genoeg zal zijn. Wiskunde en natuurkunde worden echter op een extreem dumbed down manier in scholen onderwezen, wat ervoor kan zorgen dat sommige studenten ook naar beneden gaan. Net zoals je niet fit kunt worden door heel lichte oefeningen te doen die het lichaam nauwelijks belasten, kun je niet goed worden in wiskunde door de oefeningen op het middelbare schoolniveau steeds opnieuw te doen. Iemand die fysiek niet fit is, kan moeite hebben om in een behoorlijk tempo te lopen, maar lopen is geen goede oefening om fit te worden.

Niels
Wiskunde en Engels op een middelbare school niveau, wiskunde en Engels op middelbare school niveau.
Ik ben een tutor voor iedereen die problemen heeft met hun Engelse en Math-lessen op school. Ik ben afgestudeerd in de industriële wetenschappen (8 uur wiskunde per week), studeer voor docent op de middelbare school en spreek Nederlands en Engels op een natuurlijk geboren luidsprekerniveau. Mijn studiebegeleiding is geen vervanging voor je huidige lessen, maar een toevoeging voor het geval je problemen met ze hebt. Ik ben een leraar voor iedereen die problemen heeft met Engels en Wiskunde op school. Ik ben afgestudeerd in Industriële Wetenschappen, studeer currently further for Leraar. Secundair onderwijs en spreek Nederlands en Engels zo vlot als een moedertaal. Mijn lessen zijn geen vervanging voor echte schoollessen, maar eerder als aanvulling als u moeite heeft met het lesmateriaal. Ik kan ook helpen voor mensen sterven op Engels of Wiskunde gewoon willen bijschaven.

Bijles gever voor wiskunde voor 1ste, 2de en 3de graad. Fysica voor 3de graad
Ik heb mijn tweede jaar van de bachelor wiskunde aan de UHasselt nu afgerond zonder herexamens. Ik heb een toneeldiploma en ben oud-leiding bij de scouts (dus ik heb enige ervaring met kinderen). Ik zie te veel kinderen, die het onnodig moeilijk hebben met wiskunde. Persoonlijk zie ik dit allemaal gebeuren door een gebrek aan toepassingen in het dagelijkse leven. Dit wil ik veranderen door hen deze toepassingen te laten zien en het allemaal wat eenvoudiger uit te leggen. Ik zal eerst algemeen kijken waar de problemen zitten en dan specifiek daarop in blijven gaan tot dat deze opgelost zijn.

Yogesh
Verbeter uw wiskundige vaardigheden - Wiskunde A - B (HAVO VWO HBO CCVX OMPT SAT)
Als fanatiek wiskunde ben ik dol op dingen die te maken hebben met wiskunde. Ik kan je dus lesgeven in wiskunde voor middelbare scholieren of universiteitsstudenten (HAVO, HBO, VWO). Als je in korte tijd Nederlandse CCVX toelatingstests of OMPT (online wiskunde plaatsingstest) of SAT (Scholastic Aptitude Test) moet halen, kan ik je helpen met een intensieve cursus.

ervaren wiskundeleraar en docent Griekse taal
Hallo, mijn naam is Maria, ik ben 28 jaar oud en ik geef wiskundelessen. Ik heb een bachelor in wiskunde en volg masterstudies in muziek aan het conservatorium van Antwerpen. Ik heb een grote ervaring in het lesgeven gedurende 8 jaar. Ik ben een native Greek speaker, maar ik kan ook lessen in het Engels geven. Voor Griekse taallessen kan ik ook in het Nederlands lesgeven.

Demi
Biologie bijles voor leerlingen van Voorgezet Onderwijs | Geschikt voor elk niveau en leerjaar
Bijles biologie voor leerlingen op de middelbare school. Geschikt voor alle leerlingen van elk niveau en elke leerlaag binnen het VO. Ik heb geen specifieke lessen, maar zal je ondersteunen bij huiswerk en het leren voor toetsen, zodat je de juiste aanpak hebt om goede punten te halen.

Tina
Wiskunde voor middelbare school, universiteits- en hogeschoolstudenten
Ik bied bijlessen wiskunde aan voor zowel middelbare school studenten als universiteits- en hogeschoolstudenten. Zelf ben ik een masterstudent burgerlijk ingenieur bouwkunde en heb ik al drie jaar ervaring als bijlesleerkracht wiskunde via een erkende bijlesorganisatie. Via Apprentus geef ik ondertussen ook al bijna een jaar succesvol bijlessen. Ik ga gaandeweg na waar het probleem van de student ligt en werk daarop dan verder om de slaagkansen zoveel mogelijk te verhogen. Ik help zowel bij het begrijpen van de leerstof als bij het hervormen van de studiemethode. Dit kan eventueel gepaard gaan met huiswerk geven om een zicht te krijgen op de vooruitgang van de student. De lessen kunnen doorgaan via webcam, indien dit gewenst is. Tijdens de zomervakantie ben ik ook beschikbaar voor bijlessen ter opfrissing van de leerstof, als voorbereiding op een eventueel toelatingsexamen of om een leerstofachterstand bij te werken.

Veerle
Bijles voor de vakken Nederlands, Engels, Duits, Biologie, rekenen, Natuurkunde, maatschappijleer
Deze lessen zijn bedoeld voor middelbare scholieren die moeite hebben met een van de bovengenoemde vakken. Tijdens de lessen zullen we samen kijken waar de moeilijkheid zit en zal ik proberen een duidelijke uitleg te geven. Wanneer dit is gelukt zal ik naar geschikte oefeningen zoeken die verdieping kunnen geven.