Arlo

Wiskunde bijles voor basischool (rekenen) van middelbare school

Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
    Ik ben altijd goed geweest in wiskunde. Ik kan in zowel wiskunde A als B bijles geven, maar ik doe zelf wiskunde B, dus daar ligt wel mijn specialiteit. Ik zal proberen om het probleem waar de leerling mee te bewerk en moeite zal hebben en laat ik het doen.

Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Amsterdam, Nederland

De les wordt gegeven in:

Nederlands, Engels

Ik ben 17 jaar oud en zit momenteel in mijn laatste jaar VWO.
    Ik ben aanspreekbaar en begripvol.
    Ik zal eerst proberen te identificeren waar de leerling moeite mee heeft, vervolgens zal ik een plan bedenken hoe ik de leerling dit zo goed mogelijk kan laten begrijpen.
    Ik ben een eerlijk persoon, dus als er een probleem is met mijn beschikbaarheid, of mijn kosten kunnen er altijd uitzonderingen worden gemaakt.

VWO op het Geert Groote college Amsterdam
    Ik zit zelf nog op de middelbare school waardoor ik veel meer begrip heb voor de moeilijkheden van een leerling op de middelbare school

Ik heb niet erg veel ervaring met het geven van bijles, maar ik zal door middel van uitleg en het gezamenlijk maken van moeilijke opdrachten de leerling het zo goed mogelijk laten begrijpen.
    Ik ben tweetalig opgevoed en ik zou graag andere mensen willen helpen die Engels moeilijk vinden. Zelf ben ik altijd vrij goed geweest in biologie en scheikunde op het VWO, dus ik denk dat ik hiermee mensen zou kunnen helpen die het moeilijk vinden. Ik denk dat ik een goede leraar zou zijn omdat ik erg aanspreekbaar en begripvol ben.

Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Arlo snel zal reageren:

14            Zaterdag om 14:00  Zondag om 14:00
    15            Zaterdag om 15:00  Zondag om 15:00
    16            Zaterdag om 16:00  Zondag om 16:00
    17            Zaterdag om 17:00  Zondag om 17:00
    18            Zaterdag om 18:00  Zondag om 18:00

• Leraar sinds maart 2019

14            Zaterdag om 14:00  Zondag om 14:00
    15            Zaterdag om 15:00  Zondag om 15:00
    16            Zaterdag om 16:00  Zondag om 16:00
    17            Zaterdag om 17:00  Zondag om 17:00
    18            Zaterdag om 18:00  Zondag om 18:00

Wiskunde, Economie, M&O, Geschiedenis, Scriptiebegeleiding
    - Wiskunde A, Geschiedenis op alle niveaus van het voortgezet onderwijs - Economie, M&O op alle niveaus van het voortgezet onderwijs, tevens ook HBO/Universitair - Scriptiebegeleiding alle niveaus van het voortgezet onderwijs, tevens ook HBO/Universitair (economische onderwerpen)

Mahmood
    Wiskunde en natuurkunde lessen voor beginners en halfgevorderden
    Heb je wat extra hulp nodig met wiskunde of natuurkunde? Ik kan je helpen! Slechts een klein overzicht van wat ik je kan leren: - Fundering van de wiskunde - Basisbegrippen in de wiskunde - Algebra en trigonometrie - Elementaire statistieken - Moderne geometrie - Calculus - Differentiaalvergelijkingen Mijn cursussen zijn aangepast aan elk niveau, van basisniveau tot zeer geavanceerd. Geef jezelf een kans op een betere toekomst door deel te nemen aan mijn lessen. :) Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen. Over mij: Ik ben een gepassioneerd en technisch persoon die het heel leuk vindt om mijn kennis te delen door mensen te onderwijzen en op te leiden. - Ik geef les aan studenten sinds 8 jaar - Echt enthousiasme en passie voor wiskundeonderwijs - Uitstekende communicatievaardigheden - Slim gebruik van innovatieve en vindingrijke lesmethoden om te voldoen aan de speciale behoeften van een persoon of groep.

Joachim
    Wiskunde cursus van basis tot middelbare school
    Afgestudeerd in Management Sciences en al een overtuigende ervaring hebben in privé-onderwijs, bied ik individuele cursussen aan van 1 tot 6 jaar voor de volgende onderwerpen: - Wiskunde - Economie - Boekhouding - Engels - Nederlands Wacht niet tot uw kind in grote moeilijkheden verkeert om mij te bellen om de cursussen te herzien en te herzien. Dit moet op regelmatige basis worden gedaan om de kans op succes te maximaliseren. Voel je vrij om op mij te reageren in privébericht

Yasmin
    Chemie, natuurkunde, biologie, wiskunde en Engels
    Ik ben een internationale opvoeder die lessen geeft voor de vakken: Scheikunde, Natuurkunde, Biologie, Wiskunde en Engels. Ik geef les voor zowel A-niveaus als het IB-curriculum en alle lessen worden in het Engels gegeven. De lessen kunnen in de studenten thuis of via skype worden gegeven. Ik ben ook in staat om te helpen met IA's, Engelse essays en opdrachten.

Hanna
    Wiskunde, informatica, chemie, Frans, Engels, Nederlands, studiemethode, voorbereiding ingangsexamen geneeskunde
    Beste student Ik ben, een jonge, gemotiveerde en enthousiaste leerkracht wiskunde-informatica. Studenten kunnen soms niet altijd goed meevolgen in bepaalde lessen omdat het soms wat snel gaat en hebben soms gewoon wat meer tijd nodig om bepaalde zaken te begrijpen. Het begrijpen van de leerstof is zeer belangrijk. Ik bied daarom bijlessen aan op maat van iedere student! Elke student is anders, leert anders. Door de lerarenopleiding die ik gevolgd heb en de jaren ervaring met bijles geven, ken ik heel veel (online) tools waarmee leerlingen efficiënt en beter zaken kunnen stockeren in het geheugen. De student zal inzien dat leren op die manier ook véél leuker is! Vakken waarin ik bijlesen geef: - Wiskunde - Informatica (Excel, Word, Access, Programmeren...) - Wetenschappelijke vakken - Frans - Engels - Nederlands - Voorbereiding ingangsexamen geneeskunde (ik beschik over duidelijke cursussen) Contacteer me gerust als je nog vragen hebt. :)

Hans
    math tutor (online) bijles wiskunde online (live via je pc)
    Math tutor online mijn naam is Hans . Ik ben voormalig docent wiskunde in opleiding en ik geef als zzp'er online bijles wiskunde. Die bijles geef ik live via de computer, dus iedereen in heel Nederland (en zelfs wereldwijd) kan bijles van mij krijgen.

Harry
    Wiskunde bijles voor basis- en middelbare scholieren
    Ik heb 10 jaar ervaring in wiskunde, natuurkunde en wetenschappen in de ruimtevaart, elektronica en ruimtefysica. Ik kan wiskunde op een zeer innovatieve manier onderwijzen die iedereen kan begrijpen en bekwaam worden. Ik verstrek heel eenvoudige oefeningen stap voor stap

Clive
    Bijles Mechanica, Statica, Dynamica, Sterkteleer, Constructieleer, Stromingsleer, Breukmechanica, Thermodynamica, Wiskunde of Natuurkunde
    Ben je mbo, havo, vwo, hbo, wo student of studeer je bouwkunde, civiele techniek, werktuigbouwkunde, Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek of industrieel product ontwerpen en heb je behoefte aan extra hulp/begeleiding om je Mechanica, Statica of Dynamica toets te halen? Woon je in de regio Amsterdam? Neem dan contact met mij op. Ik help je op een geduldige, efficiënte en mbv een effectieve onderwijsmethode om je toets alsnog met een hoog cijfer te halen. Verder bied ik ook hulp in de volgende vakken: Krachtswerking 3D modelleren Warmteleer Eindige Elementen Methode Mechanische Trillingen Machine Onderdelen - Theorie & Praktijk

Niels
    Wiskunde en Engels op een middelbare school niveau, wiskunde en Engels op middelbare school niveau.
    Ik ben een tutor voor iedereen die problemen heeft met hun Engelse en Math-lessen op school. Ik ben afgestudeerd in de industriële wetenschappen (8 uur wiskunde per week), studeer voor docent op de middelbare school en spreek Nederlands en Engels op een natuurlijk geboren luidsprekerniveau. Mijn studiebegeleiding is geen vervanging voor je huidige lessen, maar een toevoeging voor het geval je problemen met ze hebt. Ik ben een leraar voor iedereen die problemen heeft met Engels en Wiskunde op school. Ik ben afgestudeerd in Industriële Wetenschappen, studeer currently further for Leraar. Secundair onderwijs en spreek Nederlands en Engels zo vlot als een moedertaal. Mijn lessen zijn geen vervanging voor echte schoollessen, maar eerder als aanvulling als u moeite heeft met het lesmateriaal. Ik kan ook helpen voor mensen sterven op Engels of Wiskunde gewoon willen bijschaven.

Saibal
    Wiskunde en / of natuurkunde op alle niveaus, op een professionele manier onderwezen
    Leer echte wiskunde of natuurkunde om echt goed te worden in deze onderwerpen. Als je worstelt met wiskunde of natuurkunde op school, dan denk je misschien dat alleen al het proberen te halen wat er op school geleerd wordt moeilijk genoeg zal zijn. Wiskunde en natuurkunde worden echter op een extreem dumbed down manier in scholen onderwezen, wat ervoor kan zorgen dat sommige studenten ook naar beneden gaan. Net zoals je niet fit kunt worden door heel lichte oefeningen te doen die het lichaam nauwelijks belasten, kun je niet goed worden in wiskunde door de oefeningen op het middelbare schoolniveau steeds opnieuw te doen. Iemand die fysiek niet fit is, kan moeite hebben om in een behoorlijk tempo te lopen, maar lopen is geen goede oefening om fit te worden.

Sibel
    Economie, wiskunde en Frans en andere vakken van het middelbaar onderwijs
    Ik heb mijn masterdiploma in Handelsingenieur behaald, aangevuld met het diploma van Leraar. Meestal begeleid ik leerlingen met hun huiswerk of ter voorbereiding van toetsen of examens. In de meeste gevallen hebben de leerlingen hun eigen lesmateriaal mee waarmee ze moeilijkheden ondervinden. Uiteraard kan ik bijkomende oefeningen voorbereiden zodat de leerling thuis zelfstandig kan studeren.

Jasin
    SPECIFIEKE CURSUS in de wiskunde + Specifieke testvoorbereiding
    Student in het derde jaar van Finance in Parijs momenteel en eerder in Telecommunicatie engineering in Zwitserland geeft wiskunde cursussen op alle niveaus tot het 1e jaar University + Specifieke voorbereiding voor algemene en / of professionele baccalaureaat examens. . Student in het tweede jaar van Finance in Parijs momenteel en eerder in Telecommunicatie engineering in Zwitserland geeft wiskunde cursussen op alle niveaus tot het 1e jaar University + Specifieke voorbereiding voor algemene en / of professionele baccalaureaat examens.

Bijles gever voor wiskunde voor 1ste, 2de en 3de graad. Fysica voor 3de graad
    Ik heb mijn eerste jaar van de bachelor wiskunde aan de UHasselt nu afgerond zonder herexamens. Ik heb een toneeldiploma en ben oud-leiding bij de scouts (dus ik heb enige ervaring met kinderen). Ik zie te veel kinderen, die het onnodig moeilijk hebben met wiskunde. Persoonlijk zie ik dit allemaal gebeuren door een gebrek aan toepassingen in het dagelijkse leven. Dit wil ik veranderen door hen deze toepassingen te laten zien en het allemaal wat eenvoudiger uit te leggen. Ik zal eerst algemeen kijken waar de problemen zitten en dan specifiek daarop in blijven gaan tot dat deze opgelost zijn.

Gerrit
    Wiskunde en informatica voor het secundair onderwijs in Mechelen of online
    Wiskunde is voor veel leerlingen een probleem in het secundair onderwijs. Door mijn lange ervaring in het onderwijs in alle jaren en op alle niveaus in het secundair onderwijs denk ik je goed te kunnen verder helpen. Bijlessen geven doe ik bij mij thuis, in het centum van Mechelen of online met een digitaal whiteboard en het delen van het computerscherm.

Luna
    Wiskunde op een verfrissende en leuke manier uitgelegd!
    Wiskunde is voor veel studenten een moeilijk vak en het kan wonderen doen om het eens op een andere manier uitgelegd te krijgen. Mijn doel is om wiskunde niet alleen verstaanbaar te maken, maar er studenten ook het leuke en nuttige ervan te doen inzien.