Collegegeld in biologie tot studenten van IGCSE, GCSE, S5, secundair of vergelijkbaar niveau

Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
(Opmerking: houd er rekening mee dat het eerste bericht dat door ouders / studenten naar de docenten wordt gestuurd, eerst wordt gecontroleerd door Apprentus en daarom kan het wel 1 dag duren voordat het in mijn inbox komt. Maar ik stuur het antwoord meestal binnen 10-30 minuten, wat nog een dag kan duren om terug te gaan naar de ouders / leerlingen. Reserveer daarom maximaal 2 dagen voor ons eerste gesprek.)

Biologiecursus gegeven door een afgestudeerde ingenieur die meer dan 8 jaar ervaring heeft in het lesgeven in wiskunde (tot undergraduate-niveau), biologie (tot secundair niveau, IGCSE, GCSE, S5) en natuurkunde en scheikunde (hoger secundair niveau, IB, A-niveau) . Ook meer dan 3 jaar ervaring in het lesgeven en begeleiden van gestandaardiseerde tests (GRE en SAT). Ik zal je helpen om gestandaardiseerde cursussen (GRE, SAT en zelfs TOEFL) effectiever te leren.

Wetenschaps (biologie) lessen zijn beschikbaar voor de studenten tot Europees secundair niveau, GCSE-niveau en IGCSE-niveau.

Momenteel geef ik les:
1. GCSE-studenten
2. IGCSE-studenten
1. IB-studenten
2. Europese scholieren
3. Studenten op AS / A-niveau

Er zal ook huiswerkhulp beschikbaar zijn voor scholieren.

Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Ik raad studenten en ouders aan om ten minste één demonstratieklas te boeken dan de service te negeren. Ik ben ervan overtuigd dat u / uw kinderen geen spijt zullen hebben van het besteden van tijd en geld aan een les.

Ook ben ik efficiënter als ik de lesonderwerpen en materialen (werkbladen en syllabus) deel.

Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Luxemburg, Luxemburg
Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Esch-sur-Alzette, Luxemburg
Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Schrassig, Luxemburg
Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Bettembourg, Luxemburg
Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Genève, Zwitserland
Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Parijs, Frankrijk

De les wordt gegeven in:Engels, Frans, Duits, Nederlands, Zweeds

Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Ik ben een student aan de Universiteit van Luxemburg en volg momenteel een masterdiploma in civiele techniek. Allereerst zou ik moeten zeggen dat het onderwijzen van die dingen / weten wat ik weet, mijn passie is. Ik heb meer dan honderd studenten een huisonderwijs gegeven in wiskunde en wetenschappen (natuurkunde, scheikunde en biologie) tijdens mijn bacheloropleiding en nu, en bijna allemaal waren ze tevreden met de manier waarop ik lesgeef en maak het dingen gemakkelijker. Bovendien heb ik ervaring met bijna alle syllabus van onderwijssystemen in Luxemburg (Lycée Vauban ::: Athénée de Luxembourg, ::::
St. Georges :::: GCSE, A-niveau :::, Europese school ::: tot S7 :::, ISL ::: ICGSE, IB :::: enz.). Ik had ook thuisonderwijs gedaan in Luxemburg aan een student in jaar 3 (8 jaar oud) die wachtte op toelating tot St. Georges / ISL in jaar 4. Ik leerde haar wiskunde en voltooide de hele wiskundecursus van haar jaar 4 in 3 maanden.

Ook heb ik ervaring met het lesgeven van standaardtests zoals GRE en SAT, wat meestal vereist is voor een kandidaat die zijn verdere studie in de VS wil voltooien en ook voor een aantal andere landen. Ik geef het wiskundegedeelte van GRE- en SAT-tests.
Ik kan begeleiden in wiskunde, natuurkunde, scheikunde, biologie en huiswerkhulp bieden aan de studenten. Als u meer over mij wilt weten, laat dan een bericht achter, u zult zeer snel antwoord krijgen.

Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Master of Science in Civil Engineering - Megastructure Engineering met duurzame bronnen, Universiteit van Luxemburg, Running
Bachelor of Engineering, Civiele Techniek, 2015

Meer dan 8 jaar leservaring in wiskunde tot en met klas 12 studenten
Meer dan 3 jaar ervaring in het geven van gestandaardiseerde tests (GRE en SAT), alleen wiskundeonderdelen

Beoordelingen (23)

Very good! I really liked the lesson.
My figlo today followed a single course, bravo and well explained, we booked another 5 courses
Mr. Narayan is a very good and motivated teacher. He explains all the concepts very clearly and does solve a lot of practice problems with the students. He always encourages the students to try the questions first. And if new questions arise then he answers them making sure that the student understands. I appreciate his effort in teaching and can recommend him as a good teacher.
Narayan is a great teacher. My son really liked working with him!
Narayan was very helpful to our son with just one class. He is very kind, calm and he knows to share the knowledge. We will surely ask for his help anytime we feel the need for it. Thank you Narayan.
...
Civiele techniek gerelateerde vakken/cursussen gegeven door M.Sc Civiele Techniek afgestudeerde die meer dan 10 jaar ervaring heeft in het onderwijzen van wiskunde (tot undergraduate niveau), en meer dan 3 jaar ervaring in het onderwijzen en begeleiden van gestandaardiseerde tests (GRE en SAT) , en meer dan 5 jaar ervaring in het geven van civieltechnische gerelateerde cursussen inclusief de opdrachthulp, begeleiding bij bachelor/master scriptie. Ik kan je ook helpen om gestandaardiseerde cursussen (GRE, SAT en zelfs TOEFL) effectiever te leren. Wiskundelessen zijn beschikbaar voor studenten tot het bachelorniveau, waaronder bachelorstudenten, IB-studenten (Math SL en Math HL), A-studenten, Europese S6- en S7-studenten, GCSE-studenten en IGCSE-studenten. De cursus Wetenschap (Fysica en Scheikunde) is beschikbaar voor studenten tot Europees hoger secundair niveau, IB en A-niveau. Wetenschapslessen (biologie) zijn beschikbaar voor de studenten tot Europees secundair niveau, GCSE-niveau en IGCSE-niveau. Momenteel geef ik les: 1. GCSE-studenten 2. IGCSE-studenten 3. IB-studenten 4. Europese scholieren 5. Studenten op AS / A-niveau 6. Lycée Vauban-studenten 7. Athénée de Luxembourg studenten Ook huiswerkbegeleiding en bachelor/masterscriptiebegeleiding zijn mogelijk. De voortgang van de student kan worden afgeleid uit de periodieke tests in alle bovenstaande cursussen volgens de eisen van de ouders of de student zelf. Gelieve de notitie te lezen. Opmerking: 1. Hoewel sommige van mijn studenten een cursus Frans/Duits/Zweeds volgen, is mijn onderwijstaal Engels. Omdat het onderwerp met civiele techniek te maken heeft, is het gemakkelijk om erachter te komen waar de taak over gaat (omdat ik ook een algemene kennis van een bepaalde taal heb) en daarom leg ik het antwoord in het Engels uit.
Wiskundecursus gegeven door een afgestudeerde ingenieur met meer dan 10 jaar ervaring in het lesgeven in wiskunde (tot bachelorniveau) en meer dan 3 jaar ervaring in het lesgeven en begeleiden van gestandaardiseerde tests (GRE en SAT). Ik zal je helpen om gestandaardiseerde cursussen (GRE, SAT en zelfs TOEFL) effectiever te leren. Er zijn wiskundelessen beschikbaar voor studenten tot bachelorniveau, waaronder bachelorstudenten, IB-studenten (wiskunde SL en wiskunde HL), studenten op A-niveau, studenten op Europees S6- en S7-niveau, GCSE-studenten en IGCSE-studenten. De cursus Wetenschap (Fysica en Scheikunde) is beschikbaar voor studenten tot Europees hoger secundair niveau, IB en A-niveau. Wetenschapslessen (biologie) zijn beschikbaar voor de studenten tot Europees secundair niveau, GCSE-niveau en IGCSE-niveau. Momenteel geef ik les: 1. GCSE-studenten 2. IGCSE-studenten 3. IB-studenten 4. Europese scholieren 5. Studenten op AS / A-niveau 6. Lycée Vauban-studenten 7. Athénée de Luxembourg studenten Er zal ook huiswerkhulp beschikbaar zijn voor scholieren. De voortgang van de student kan worden afgeleid uit de periodieke tests in alle bovenstaande cursussen volgens de eisen van de ouders of de student zelf. Gelieve de notitie te lezen. Opmerking: 1. Hoewel sommige van mijn studenten een cursus Frans / Duits / Zweeds volgen, is mijn onderwijstaal Engels. Aangezien het onderwerp wiskunde is, is het gemakkelijk om erachter te komen waar de taak over gaat (aangezien ik ook een algemene kennis van een bepaalde taal heb) en daarom leg ik het antwoord in het Engels uit.
Beroepshalve ben ik burgerlijk ingenieur. Maar ik hou ervan om de dingen die ik ken aan anderen te delen en te leren. Daarom wil ik u graag leren hoe u uw eigen website kunt bouwen. Ik zal je vanaf het begin leren, wat begint met het kopen van een domeinnaam, het kopen van webhosting, website-ontwikkeling, enzovoort. Ik geef ook wiskunde, natuurkunde en scheikunde aan studenten op school- en hoger schoolniveau. Er zijn wiskundelessen beschikbaar voor studenten tot hoger schoolniveau, waaronder IB-studenten (Math SL en Math HL), A-niveau-studenten, Europese S6- en S7-niveau-studenten, GCSE-studenten en IGCSE-studenten. De cursus Wetenschap (Fysica en Scheikunde) is beschikbaar voor studenten tot Europees hoger secundair niveau, IB en A-niveau. Wetenschapslessen (biologie) zijn beschikbaar voor de studenten tot Europees secundair niveau, GCSE-niveau en IGCSE-niveau. Momenteel geef ik les: 1. GCSE-studenten 2. IGCSE-studenten 1. IB-studenten 2. Europese scholieren 3. Studenten op AS / A-niveau Er zal ook huiswerkhulp beschikbaar zijn voor scholieren. De voortgang van de student kan worden afgeleid uit de periodieke tests in alle bovenstaande cursussen volgens de eisen van de ouders of de student zelf.

Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Narayan snel zal reageren:

7  Maandag om 7:00  Dinsdag om 7:00  Woensdag om 7:00  Donderdag om 7:00  Vrijdag om 7:00  Zaterdag om 7:00  Zondag om 7:00
8  Maandag om 8:00  Dinsdag om 8:00    Donderdag om 8:00    Zaterdag om 8:00  Zondag om 8:00
9            Zaterdag om 9:00
10            Zaterdag om 10:00
11            Zaterdag om 11:00
12            Zaterdag om 12:00  Zondag om 12:00
13            Zaterdag om 13:00  Zondag om 13:00
14  Maandag om 14:00    Woensdag om 14:00      Zaterdag om 14:00  Zondag om 14:00
15  Maandag om 15:00    Woensdag om 15:00        Zondag om 15:00

19  Maandag om 19:00    Woensdag om 19:00        Zondag om 19:00
20              Zondag om 20:00
21              Zondag om 21:00

Christel
Biochemie-Engels voor jonge studenten en volwassenen ...
chemie, organische chemie biologie, biochemie wetenschappelijk Engels Engels eerste certificaat Cambridge Volwassenheidsniveau, hogeschool en middelbare school. Ik ben momenteel ook een scheikundig assistent aan het Voltaire College en heb meegeschreven aan een thuisstudie-instituut Ik heb een bachelor in de biochemie en ik ben momenteel in de Master in Environmental Chemistry. -

Serdane
Wetenschapscursus (natuurkunde-chemie-bio) voor middelbare scholieren.
Mijn naam is Serdane en ik bied wetenschapslessen aan middelbare scholieren die het moeilijk hebben om een manier van werken te vinden die bij hen past. Extravert en bubbels ... en vooral veel humor! Iedereen leert op zijn eigen manier. Daarom heb ik geen rigide methode, maar pas ik me aan het tegendeel aan aan de specifieke kenmerken van elke student. Ik evalueer het niveau, de sterke punten, de mogelijke zwakke punten of vertragingen, en ik ontwikkel mijn koers dienovereenkomstig. Mijn prioriteit: om het vertrouwen van de student te herstellen: wetenschap is binnen ieders bereik als het goed wordt uitgelegd! Ik geloof in actieve onderwijsmethoden: ik probeer de student zoveel mogelijk te betrekken, om hem te laten ontdekken wat voor hem werkt, zodat hij zelfstandig zijn carrière kan voortzetten. Tot slot breng ik specifieke hulp bij het voorbereiden van vragen of examens over een moeilijker onderwerp. Mijn tarief is inclusief volledig collegegeld (privélessen, de mogelijkheid om vragen te stellen buiten de lesuren, vragen te schrijven en te corrigeren, enz.). NB: ik ben op vakantie (zonder internettoegang) tot en met 9 september. Ik kijk ernaar uit je te lezen.

Georgiana
Privélessen in wiskunde - wetenschappen - Frans (ook online beschikbaar)
Wiskunde cursus: - Tot 2de secundair. - CEB, CE1D voorbereiding, ... - Regelmatige opvolging gedurende het hele jaar mogelijk. - Basisprincipes van wiskunde. - Versterking en post-COVID-upgrading. Wetenschapscursussen: - Tot 4de secundair. - Regelmatige opvolging gedurende het hele jaar mogelijk. - Versterking en post-COVID-upgrading. Cursus Frans: - Kinderen en volwassenen. - Alle niveaus. - CEB, CE1D, CESS, DELF-DALF, TCF voorbereiding, ... - Verbeter uw mondeling en schriftelijk Frans (communicatie- en mondelinge / schriftelijke uitdrukkingsinstrumenten, werk aan uw spontaniteit, enz.) - Regelmatige opvolging gedurende het hele jaar mogelijk. - Versterking en post-COVID-upgrading.

Oumaima
Privélessen in wiskunde - biologie - talen
Student in bio-engineering, afgestudeerd in wiskundige wetenschappen. Ik heb ook een goede basis in talen, ik kan zowel in het Nederlands als in het Frans lesgeven. Ik help de studenten om voor hun tests en examens te slagen en ik motiveer ze moreel. Ik heb al veel ervaring met bijles. Ik had verschillende studenten, van alle leeftijden. Daarom kan ik mijn manier van lesgeven gemakkelijk aanpassen, zodat de student de cursus goed begrijpt. Mijn studenten voelen zich op mijn gemak bij mij en ze hebben duidelijk betere cijfers dankzij mijn hulp.

Bijles gever voor wiskunde voor 1ste, 2de en 3de graad. Fysica voor 3de graad
Ik heb mijn tweede jaar van de bachelor wiskunde aan de UHasselt nu afgerond zonder herexamens. Ik heb een toneeldiploma en ben oud-leiding bij de scouts (dus ik heb enige ervaring met kinderen). Ik zie te veel kinderen die het onnodig moeilijk hebben met wiskunde. Persoonlijk zie ik dit allemaal gebeuren door een gebrek aan toepassingen in het dagelijkse leven. Dit wil ik veranderen door hen deze toepassingen te laten zien en het allemaal wat eenvoudiger uit te leggen. Ik zal eerst algemeen kijken waar de problemen zitten en dan specifiek daarop in blijven gaan tot dat deze opgelost zijn.

Robrecht
Wiskunde en alle wetenschappelijke vakken voor alle leeftijden
Ik ben leerkracht in het volwassen onderwijs en heb ook lessen in het secundair- en lager onderwijs gegeven. Ik geef wiskunde, biologie, fysica, chemie en andere wetenschappelijke vakken. Mijn voornaamste doel is vooral om er voor te zorgen dat de student snapt waar hij/zij mee bezig is zonder zomaar iets van buiten te leren. Als je iets leert dat je snapt, gaat het leren veel makkelijker en sneller. Geen saaie bijles bij mij dus!

Kate
Highschool Chemistry / Biology / Test Prep Tutoring / Medical toelatingsexamen tutoring
Hallo, ik ben Kate. Ik bied scheikunde- en biologielessen op de middelbare school. Veel studenten worstelen met wetenschappelijke vakken, met name scheikunde. Dit is begrijpelijk, omdat deze onderwerpen overweldigend kunnen zijn. Daarom structureer ik elke klas rond het begrijpen van enkele kernconcepten en de toepassing daarvan. Met meer dan een jaar ervaring als docent bij een reeks vakken zoals Scheikunde, Biologie en Engels, ben ik ervan overtuigd dat ik je kan helpen een manier te vinden om dit onderwerp te leren op een manier die bij je past en je ook adequaat voorbereidt op elk examen in de ( nabije toekomst! Ik geloof dat wetenschap binnen ieders bereik ligt, zolang het maar goed wordt uitgelegd. Ik geloof in een ontspannen leermethode waarbij de studenten zoveel mogelijk worden betrokken.

Allison
Biologie (een-op-een of groepslessen) (IB HL en SL, AP, SAT, GCSE, iGCSE, etc.)
- Ik promoveer momenteel aan het Imperial College in Londen -MSc Biochemistry University of Oxford: ik ben in 2018 afgestudeerd met een specialisatie in virologie -IB diploma 42/45: HL Wiskunde 7/7; HL Physics 7/7; HL Chemistry 7/7; SL Geografie 7/7; SL Frans 7/7; SL Enligsh: 6/7. Ik ben in 2014 afgestudeerd aan de United World College van Zuidoost-Azië East Campus in Singapore Ik gaf les aan de Oxford Royale Academy en gaf les in scheikunde, natuurkunde en academisch schrijven aan studenten van 16-18 jaar in groepen van 8 tot 25 studenten. In mijn laatste jaren van de middelbare school en tijdens het studeren aan Oxford, gaf ik les aan studenten in groepen van maximaal 5. II ben gespecialiseerd in het voorbereiden van studenten op IB-, A-niveau- of IGCSE-examens, maar ik heb ook ervaring met het begeleiden van studenten vanaf 8 jaar jaar oud. Mijn aanpak varieert afhankelijk van de behoeften en leerstijl van de student. Ik stimuleer mijn studenten om onafhankelijk te denken en abstracte concepten toe te passen op realistische scenario's. Ik begin met onderwerpen waar de student redelijk vertrouwd mee is en ga langzaam verder naar nieuwe en complexere gebieden naarmate hun begrip groeit. Ik heb de neiging om examenvragen uit het verleden over een bepaald onderwerp te gebruiken om het begrip te controleren terwijl we het onderwerp doornemen. Als een student een onderwerp eenmaal heeft begrepen, verleg ik mijn focus naar examentechniek: waar moet ik op letten bij examenvragen, veel voorkomende valkuilen en hoe te beginnen met het aanpakken van de meer uitdagende vragen. Ik geloof dat een duidelijke en systematische aanpak essentieel is bij het afleggen van examens in de wetenschappen.

Yasmin
Chemie, natuurkunde, biologie, wiskunde en Engels
Ik ben een internationale opvoeder die les geeft in de vakken: scheikunde, natuurkunde, biologie, wiskunde en Engels. Chemie tot universitair niveau Biologie tot universitair niveau Engels naar HL IB of gelijkwaardig Wiskunde en natuurkunde naar SL IB of gelijkwaardig Ik geef les voor zowel A-Levels als het IB-curriculum en alle lessen worden in het Engels gegeven. Lessen kunnen gegeven worden in het studentenhuis of via skype. Ik kan ook helpen met IA's, Engelse essays en opdrachten.

Mike
Natuurwetenschappen op een leuke en serieuze manier (lager- middelbaar onderwijs)
Ben je opzoek naar leuke bijles omdat je het moeilijk hebt met natuurwetenschappen? Dan leg ik je dat met plezier uit. Ik heb een grote kennis in biologie, fysica in chemie. Wil je punten naar boven trekken, je kennis uitbreiden of dan nog alles herhalen omdat het binnen korte examens zijn dan ben je op het juiste profiel. Aarzel dus niet om mij een berichtje te sturen indian je meer informatie wenst.

Pim
Middelbaar onderwijs bijles op meerdere vakken van wiskunde en rekenen tot biologie en aardrijkskunde
met deze les ga ik de student ondersteunen in meerdere vakken. De lessen kunnen verlopen via Microsoft Teams, discord of andere online communicatie materialen. de lessen kunnen alle vakken van het basis onderwijs tot aan het middelbaar onderwijs bevatten. ik ben bijna altijd beschikbaar. zelf zit ik nu in het laatste jaar van mijn studie.

Esra
Biologie IB en moleculaire biologie, lessen genetica
Zou je het leven willen zien en het willen leren met goede voorbeelden van het echte leven van een biologieleraar die graag het leven uitlegt vanuit een wetenschappelijk oogpunt? Houd je van biologie, maar zijn vakken moeilijk te onthouden of met elkaar in verband te brengen? We kunnen samen het onderwerp dat je wilt beheersen oefenen en we kunnen het doen op een manier die resulteert in wat je wilt bereiken in termen van een krachtig begrip van biologielessen met hogere cijfers of hoe je je wetenschappelijke interesse kunt richten op het hoger onderwijs. Mijn onderwijsaanpak is gebaseerd op zelfmotivatie, doorzettingsvermogen, verantwoordelijkheid voor de studie, nieuwsgierigheid en een sterke wil om te leren. Hiermee zou het leerproces gemakkelijk voor u zijn en zult u leren hoe u biologische problemen kunt oplossen met uw uitgebreide kennis van de syllabus.

Natalia
Biologie, scheikunde, natuurkunde, statistiek, engels, nederlands, anatomie.
Hallo iedereen, Ik ben een Belgische student, momenteel zit ik in mijn eerste masterjaar aan de KULeuven. Ik koos voor de master 'Revalidatiewetenschappen en fysiotherapie specialisatie musculoskeletale aandoeningen'. Tijdens mijn bachelorjaren ontwikkelde ik een zeer goede basiskennis van bètavakken en wiskunde: ik studeerde 3 jaar statistiek, moleculaire celbiologie, scheikunde, natuurkunde, biomechanica, biochemie en anatomie. De kwaliteit van het lesgeven van zowel de KU Leuven als de middelbare school waar ik naar toe ging (Heilig Hartcollege Tervuren) is iets waar ik heel blij / dankbaar voor ben. Ik zou het onderwijs en de kennis die ik heb opgedaan graag willen delen door jou of je kind / tiener te ondersteunen en les te geven. Ik zou het beschouwen als een soort studietrajectbegeleiding. Omdat ik al een bachelordiploma heb aan een van de hoogst genoteerde universiteiten van Europa, heb ik een brede kennis van behoorlijk wat vakken. Ik heb veel ervaring met het werken met kinderen en tieners, ik ben een leider geweest in een scout voor kinderen van 12 tot 18 jaar. Ik ben nu ook 5 jaar tutor. Ik werk graag met andere mensen omdat ik een erg sociaal, empathisch en gemotiveerd persoon ben. Aarzel niet om contact met mij op te nemen als u meer vragen heeft over de onderwerpen en studierichtingen die ik kan behandelen, of als u een speciale vraag heeft Ik woon momenteel in België. Lessen kunnen in het Engels of Nederlands worden gegeven. Ik hoop je snel te ontmoeten en te beginnen met het verbeteren van die prestaties! Vriendelijke groeten, Natalia

Bruno
ONLINE FYSICA, CHEMIE OF WETENSCHAP | NEDERLANDS OF ENGELS
Ik geef wekelijks online natuurkunde met standaardvakken. Op maat gemaakte onderwerpen kunnen worden aangevraagd. Ik heb ervaring met het Nederlandse schoolcurriculum. Ik heb ook toegang tot GPA-curricula, maar ik heb er geen ervaring mee. Ik werk op gemakkelijk toegankelijke platform.s

Daniëlla
Biologie, Scheikunde, Natuurkunde en Wiskunde met medisch rekenen.
Voor alle exacte vakken kun je bij mij terecht voor bijles en (gast) lessen! Graag coach ik jou bij de voorbereidingen voor het examen en/ of toets (en). We kunnen op lokatie afspreken, bij jou thuis of via webcam! Ook voor hulp bij het leren leren!