Collegegeld in biologie tot studenten van IGCSE, GCSE, S5, secundair of vergelijkbaar niveau

Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.

Biologiecursus gegeven door een afgestudeerde ingenieur die meer dan 8 jaar ervaring heeft in het lesgeven in wiskunde (tot undergraduate-niveau), biologie (tot secundair niveau, IGCSE, GCSE, S5) en natuurkunde en scheikunde (hoger secundair niveau, IB, A-niveau) . Ook meer dan 3 jaar ervaring in het lesgeven en begeleiden van gestandaardiseerde tests (GRE en SAT). Ik zal je helpen om gestandaardiseerde cursussen (GRE, SAT en zelfs TOEFL) effectiever te leren.

Wetenschaps (biologie) lessen zijn beschikbaar voor de studenten tot Europees secundair niveau, GCSE-niveau en IGCSE-niveau.

Momenteel geef ik les:
1. GCSE-studenten
2. IGCSE-studenten
1. IB-studenten
2. Europese scholieren
3. Studenten op AS / A-niveau

Er zal ook huiswerkhulp beschikbaar zijn voor scholieren.

Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Ik raad studenten en ouders aan om ten minste één demonstratieklas te boeken dan de service te negeren. Ik ben ervan overtuigd dat u / uw kinderen geen spijt zullen hebben van het besteden van tijd en geld aan een les.

Ook ben ik efficiënter als ik de lesonderwerpen en materialen (werkbladen en syllabus) deel.

Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Luxemburg, Luxemburg
Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Esch-sur-Alzette, Luxemburg
Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Schrassig, Luxemburg
Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Bettembourg, Luxemburg
Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Genève, Zwitserland
Op een plaats gekozen door de leerling : In de omgeving van Parijs, Frankrijk

De les wordt gegeven in:Engels, Frans, Duits, Nederlands, Zweeds

Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.
Update: Ik werk fulltime als Projectmanager in de bouwsector.

Ik ben een student aan de Universiteit van Luxemburg en volg momenteel een masterdiploma in civiele techniek. Allereerst zou ik moeten zeggen dat het onderwijzen van die dingen / weten wat ik weet, mijn passie is. Ik heb meer dan honderd studenten een huisonderwijs gegeven in wiskunde en wetenschappen (natuurkunde, scheikunde en biologie) tijdens mijn bacheloropleiding en nu, en bijna allemaal waren ze tevreden met de manier waarop ik lesgeef en maak het dingen gemakkelijker. Bovendien heb ik ervaring met bijna alle syllabus van onderwijssystemen in Luxemburg (Lycée Vauban ::: Athénée de Luxembourg, ::::
St. Georges :::: GCSE, A-niveau :::, Europese school ::: tot S7 :::, ISL ::: ICGSE, IB :::: enz.). Ik had ook thuisonderwijs gedaan in Luxemburg aan een student in jaar 3 (8 jaar oud) die wachtte op toelating tot St. Georges / ISL in jaar 4. Ik leerde haar wiskunde en voltooide de hele wiskundecursus van haar jaar 4 in 3 maanden.

Ook heb ik ervaring met het lesgeven van standaardtests zoals GRE en SAT, wat meestal vereist is voor een kandidaat die zijn verdere studie in de VS wil voltooien en ook voor een aantal andere landen. Ik geef het wiskundegedeelte van GRE- en SAT-tests.
Ik kan begeleiden in wiskunde, natuurkunde, scheikunde, biologie en huiswerkhulp bieden aan de studenten. Als u meer over mij wilt weten, laat dan een bericht achter, u zult zeer snel antwoord krijgen.

Master Bedrijfskunde
Master of Science in financiën en economie
Master of Science in Civiele Techniek - Megastructure Engineering met duurzame hulpbronnen

Meer dan 12 jaar onderwijservaring in wiskunde tot leerlingen van groep 12
Meer dan 7 jaar ervaring in het geven van gestandaardiseerde tests (GRE en SAT), alleen wiskundegedeelten

Beoordelingen (28)

My son was happy with the way of explanation the teacher gives. Highly recommend.
Good teacher thank you for the lesson,
Very good! I really liked the lesson.
My figlo today followed a single course, bravo and well explained, we booked another 5 courses
...
(Opmerking: houd er rekening mee dat het eerste bericht dat door ouders / studenten naar de docenten wordt gestuurd, eerst wordt gecontroleerd door Apprentus en daarom kan het wel 1 dag duren voordat het in mijn inbox komt. Maar ik stuur het antwoord meestal binnen 10-30 minuten, wat nog een dag kan duren om terug te gaan naar de ouders / leerlingen. Reserveer daarom maximaal 2 dagen voor ons eerste gesprek.) Wiskundecursus gegeven door een afgestudeerde ingenieur met meer dan 10 jaar ervaring in het lesgeven in wiskunde (tot bachelorniveau) en meer dan 3 jaar ervaring in het lesgeven en begeleiden van gestandaardiseerde tests (GRE en SAT). Ik zal je helpen om gestandaardiseerde cursussen (GRE, SAT en zelfs TOEFL) effectiever te leren. Er zijn wiskundelessen beschikbaar voor studenten tot bachelorniveau, waaronder bachelorstudenten, IB-studenten (wiskunde SL en wiskunde HL), studenten op A-niveau, studenten op Europees S6- en S7-niveau, GCSE-studenten en IGCSE-studenten. De cursus Wetenschap (Fysica en Scheikunde) is beschikbaar voor studenten tot Europees hoger secundair niveau, IB en A-niveau. Wetenschapslessen (biologie) zijn beschikbaar voor de studenten tot Europees secundair niveau, GCSE-niveau en IGCSE-niveau. Momenteel geef ik les: 1. GCSE-studenten 2. IGCSE-studenten 3. IB-studenten 4. Europese scholieren 5. Studenten op AS / A-niveau 6. Lycée Vauban-studenten 7. Athénée de Luxembourg studenten Er zal ook huiswerkhulp beschikbaar zijn voor scholieren. De voortgang van de student kan worden afgeleid uit de periodieke tests in alle bovenstaande cursussen volgens de eisen van de ouders of de student zelf. Gelieve de notitie te lezen. Opmerking: hoewel sommige van mijn studenten de cursus Frans / Duits / Zweeds volgen, is mijn onderwijstaal Engels. Aangezien het onderwerp wiskunde is, is het gemakkelijk om erachter te komen waar de taak over gaat (aangezien ik ook een algemene kennis van een bepaalde taal heb) en daarom leg ik het antwoord in het Engels uit.
Wiskundecursus gegeven door een afgestudeerde ingenieur die meer dan 14 jaar ervaring heeft in het onderwijzen van wiskunde (tot undergraduate niveau), en meer dan 3 jaar ervaring in het onderwijzen en begeleiden van gestandaardiseerde tests (GRE en SAT). Ik zal je helpen om gestandaardiseerde cursussen (GRE, SAT en zelfs TOEFL) effectiever te leren. Wiskundelessen zijn beschikbaar voor studenten tot het vwo-niveau, inclusief IB-studenten (Math SL en Math HL), A-niveau studenten, Europese S6- en S7-studenten, GCSE-studenten en IGCSE-studenten en lagere niveaus (primair) studenten. De cursus Wetenschap (Fysica en Scheikunde) is beschikbaar voor studenten tot Europees hoger secundair niveau, IB en A-niveau. Wetenschapslessen (biologie) zijn beschikbaar voor de studenten tot Europees secundair niveau, GCSE-niveau en IGCSE-niveau. Momenteel geef ik les: 1. GCSE-studenten 2. IGCSE-studenten 3. IB-studenten 4. Europese scholieren 5. Studenten op AS / A-niveau 6. Lycée Vauban-studenten 7. Athénée de Luxembourg studenten Er zal ook huiswerkhulp beschikbaar zijn voor scholieren. De voortgang van de student kan worden afgeleid uit de periodieke tests in alle bovenstaande cursussen volgens de eisen van de ouders of de student zelf. Gelieve de notitie te lezen. Opmerking: 1. Hoewel sommige van mijn studenten een cursus Frans / Duits / Zweeds volgen, is mijn onderwijstaal Engels. Aangezien het onderwerp wiskunde is, is het gemakkelijk om erachter te komen waar de taak over gaat (aangezien ik ook een algemene kennis van een bepaalde taal heb) en daarom leg ik het antwoord in het Engels uit.

Stuur een bericht waarin je je wensen uitlegt, waarna Narayan snel zal reageren:

1            Zaterdag om 1:00  Zondag om 1:00
2            Zaterdag om 2:00  Zondag om 2:00
8              Zondag om 8:00
9            Zaterdag om 9:00  Zondag om 9:00
10  Maandag om 10:00  Dinsdag om 10:00  Woensdag om 10:00  Donderdag om 10:00  Vrijdag om 10:00  Zaterdag om 10:00  Zondag om 10:00
11  Maandag om 11:00  Dinsdag om 11:00  Woensdag om 11:00  Donderdag om 11:00  Vrijdag om 11:00  Zaterdag om 11:00  Zondag om 11:00
12  Maandag om 12:00  Dinsdag om 12:00  Woensdag om 12:00  Donderdag om 12:00  Vrijdag om 12:00  Zaterdag om 12:00  Zondag om 12:00
13  Maandag om 13:00      Donderdag om 13:00  Vrijdag om 13:00  Zaterdag om 13:00  Zondag om 13:00
14  Maandag om 14:00    Woensdag om 14:00  Donderdag om 14:00  Vrijdag om 14:00  Zaterdag om 14:00  Zondag om 14:00
15  Maandag om 15:00    Woensdag om 15:00  Donderdag om 15:00  Vrijdag om 15:00  Zaterdag om 15:00  Zondag om 15:00

• Leraar sinds juli 2018
  • 6 herhaalleerlingen

1            Zaterdag om 1:00  Zondag om 1:00
2            Zaterdag om 2:00  Zondag om 2:00
8              Zondag om 8:00
9            Zaterdag om 9:00  Zondag om 9:00

Christel
Biochemie-Engels voor jonge studenten en volwassenen ...
chemie, organische chemie biologie, biochemie wetenschappelijk Engels Engels eerste certificaat Cambridge Volwassenheidsniveau, hogeschool en middelbare school. Ik ben momenteel ook een scheikundig assistent aan het Voltaire College en heb meegeschreven aan een thuisstudie-instituut Ik heb een bachelor in de biochemie en ik ben momenteel in de Master in Environmental Chemistry. -

Yas
Fysica, : bijtest/examenles, Natuurkunde
Als ingenieur wil ik graag helpen andere studenten wegwijs te maken in de soms complexe wereld van wiskunde en fysica. Gedurende de mijne studies heb ik 6j bijles gegeven in de middelbare scholen, regio Den Haag, Delft, Rotterdam en Antwerpen. Hierbij tracht ik interactief met de leerling de leerstof door te nemen en oefeningen concepten zoveel mogelijk als mogelijk te linken aan voorbeelden uit ons dagelijks leven om student te voorbereiden en te oefenen. Indien je dus bijles wenst over een van meerdere onderwerpen in wiskunde of fysica, kan je mij beginnen. Ik geef bijles aan leerlingen van het basis- en voortgezet onderwijs tot en met het hoger onderwijs. Van vermenigvuldigingsta tot kwadratische en exponentiële bellen, logaritmische en exponentiële bellen, afgeleiden, integralen,… alles mogelijk!

Daniel
Bijles in verschillende vakken (Engels, rekenen, biologie, aardrijkskunde/topografie)
Ik zal alle vragen zo goed mogelijk beantwoorden naar mijn eigen kennis. Ook als ik zelf niet op het antwoord kom zal ik research doen om het zo goed mogelijk te beantwoorden. Van te voren zal ik de les ook voorbereiden. Ik kan zowel hulp bieden bij theoretische vragen als inzicht vragen en ik zal zo goed mogelijk mijn best doen om goed oefen materiaal te verkrijgen.

Thibault
Wiskunde/Wetenschappen, Industriële Wetenschappen, Ingenieurswetenschappen, HVAC
Voor zover mogelijk probeer ik mijn methodologie altijd aan te passen aan de specifieke behoeften van de studenten met wie ik de kans heb om te werken. In die zin zal ik veel belang hechten aan het eerste contact en aan de verschillende uitwisselingen van informatie die aan de cursus zelf voorafgaan. Zo kunnen we het niveau en de verschillende doelstellingen die je jezelf hebt gesteld in het betreffende vak duidelijk in kaart brengen. Voor uw comfort kan ik mij baseren op de begrippen die in uw cursusmateriaal worden gepresenteerd en ervoor zorgen dat ik mijn professionele ervaring integreer om de situatie te deblokkeren door middel van een geschikte pedagogische aanpak. (Populatie van abstracte concepten, illustratie van het betreffende onderwerp met concrete voorbeelden, interpretatie van resultaten, enz...). Ik kan u ook de synthese uitleggen van de theoretische noties die ten grondslag liggen aan het oorspronkelijke probleem, alvorens u te begeleiden bij een reeks toepassingen die bedoeld zijn om het begrip te vergemakkelijken. (Oefeningen + Correcties). Gedurende de hele sessie stimuleer en onderhoud ik een constante interactie met mijn studenten, om te voorkomen dat ik overstap naar een ex-cathedra-cursus die niet geschikt is voor studenten met moeilijkheden. Ik maak ook gebruik van de specifieke context om ervoor te zorgen dat we de leraar/leerling-barrière kunnen doorbreken die sommige leerlingen soms dwingt terughoudendheid te betrachten als het gaat om het uiten van hun vragen. tot uw beschikking om te proberen ze te beantwoorden door mijn passie voor de betreffende onderwerpen met u te delen. Ik kijk ernaar uit om je binnenkort te vergezellen. Thibault Doelgroep : Wetenschappelijk Secundair, Technisch Secundair, Bachelor, Anders... Werkterrein: Wiskunde, Natuurkunde, Ingenieurswetenschappen, Industriële Wetenschappen. Vakken gedoceerd op bachelorniveau: Thermodynamica, vloeistofmechanica, warmteoverdracht, elektrotechniek, logica en automatisering, duurzame energie, dimensionering van verwarmings- en warmwaterinstallaties, airconditioning- en koeltechnieken... -------------------------------------------------- -----------------------------

Chaima
Wiskunde, natuurkunde, scheikunde, Franse en Spaanse lessen
Ik studeer wiskunde aan VuAmsterdam en bied hulp bij wiskunde, scheikunde, natuurkunde, Spaans (moedertaal), Engels en Frans. De lessen vinden plaats aan huis of online, en volgens uw behoeften. Ik pas me aan elke manier van werken aan, met als doel een gedetailleerd en diep begrip van het onderwerp te krijgen. De methodologie hangt af van de voorkeuren van elke persoon om een vertrouwens- en welzijnsrelatie tot stand te brengen. De lessen zijn gebaseerd op een follow-up om het ritme te behouden en de kennis te optimaliseren. Ik werk nu vijf jaar als privéleraar voor een bureau in Brussel, maar ook online. Dit heeft me geduld en consistentie geleerd. Ik zal er alles aan doen om anderen te helpen en zoveel mogelijk rekening te houden met hun perspectief om voor iedereen de meest geschikte oplossing te vinden.

Evita
Persoonlijke biologie biologie HAVO en VWO voor onderbouw en bovenbouw
Beste leerlingen en ouders, Ben of ken je iemand die het op school net niet helemaal bij kan houden, en wil je daar graag hulp bij? Wie weet kan ik je wel helpen. (Wil je voor meerdere vakken hulp? Neem een kijkje op mijn profiel voor de andere vakken die ik kan geven) Ik zal me even voorstellen. Ik ben Evita, nu 20 en geneeskundestudent. Op het Vossiusgymnasium heb ik NT&NG met grieks, muziek en filosofie gevolgd en ben ik cum laude geslaagd. Sinds 2017 geef ik particulier bijles aan middelbare scholieren en ik ben ook windsurfdocent. Ik geef al jaren met veel plezier les waarbij ik groot fan ben van het zoeken naar en gebruiken van leerstrategieën die bij de leerling zelf goed passen. Zowel onderbouwers als bovenbouwers zijn welkom. Verder bied ik ook ondersteuning met examens voorbereiden. Bij biologie zie ik vaak dat leerlingen moeite hebben om te bedenken hoe ze een opgave aan moeten pakken, vandaar dat ik veel met stappenplannen werk die ik samen met leerlingen opstel. Daarnaast gaan we ook in op begrijpend lezen, omdat dit vaak een skill is die je nodig hebt om biologievragen goed te kunnen beantwoorden. Verder bespreken we toetsen na en nemen we de knelpunten daaruit onder de loep. Ook vind ik het belangrijk om laagdrempelig beschikbaar te zijn: leerlingen mogen me gewoon benaderen buiten de lessen om als ze dringende vragen hebben. Qua tijden kunnen we eens per week of per twee weken een vast moment doordeweeks of in het weekend plannen. Ook kun je "on demand" les nemen, juist in de maand voor de toetsweek bijvoorbeeld. Vaak heb ik meer mogelijkheden dan in het rooster staat, omdat mijn eigen rooster van week tot week verschilt. Je kunt in je eentje of evt. met z'n tweeën lessen nemen (hiervoor hanteer ik andere prijzen) De lessen zijn een uur, tenzij je zelf langer wilt. Hierin ben ik vrij flexibel. Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag!

American Program Physics: Interactive Concepts Class
Doe mee aan deze les om interactief natuurkunde te leren met veel onderzoek, praktische ervaring, toepassingen in het dagelijks leven en het oplossen van problemen. Je leert de WAAROM'S en HOE's met educatieve strategieën ondersteund door Science Education-onderzoek. Methoden en technieken worden niet willekeurig gekozen, ze zijn aangepast aan de behoeften en opleidingsachtergrond van de student.

Tirza
Scheikunde, biologie en wiskunde b tot havo niveau
Beta vakken zoals scheikunde, biologie en wiskunde kunnen erg lastig zijn, maar als je veel oefent en het eenmaal door hebt is het erg interessant. De lessen zullen per leerling anders zijn omdat we zullen focussen op wat de leerlingen lastig vinden. Zo kunnen we daar meer tijd en uitleg aan besteden.

Gijs
Milieusystemen en samenlevingen IB Studiebegeleiding
Voor deze sessies ondersteun ik je in je leertraject door middel van een persoonlijke benadering. Ik gebruik mijn iPad om dingen te tekenen en te delen die gemakkelijk kunnen worden geplaatst en met u kunnen worden gedeeld, zodat u uw aantekeningen kunt opslaan. Dit kan zowel online als persoonlijk goed werken.

Djailey
Biologie, Engels of wiskunde A bijles met testvoorbereidingen
Biologie, Engels en wiskunde zijn belangrijke vakken die aan de basis staan van veel vervolgopleidingen. Door mijn universitaire achtergrond in Plantenwetenschappen bied ik inzichten opgedaan vanuit praktijkervaring die niet verworven kunnen worden door alleen theoretische kennis te bestuderen. Verder bied ik de student een alternatieve manier van denken en aanpak tijdens het lesgeven. Na elke les geef ik huiswerk op basis van de prestaties van de leerling. Lessen kunnen in persoon gegeven worden indien op fietsafstand (maximaal 7km).

Bijles gever voor wiskunde voor 1ste, 2de en 3de graad. Fysica voor 3de graad
Ik heb een diploma academische bachelor wiskunde met onderscheiding aan de UHasselt en zit momenteel in mijn master Data Science & (Bio)statistics. Ik heb een toneeldiploma en ben oud-leiding bij de scouts (dus ik heb enige ervaring met kinderen). Ik zie te veel kinderen die het onnodig moeilijk hebben met wiskunde. Persoonlijk zie ik dit allemaal gebeuren door een gebrek aan toepassingen in het dagelijkse leven. Dit wil ik veranderen door hen deze toepassingen te laten zien en het allemaal wat eenvoudiger uit te leggen. Ik zal eerst algemeen kijken waar de problemen zitten en dan specifiek daarop in blijven gaan tot dat deze opgelost zijn.

Manaal
Wetenschappelijke vakken die haalbaar zijn. Oefenen baart kunst!
Een bijles vertrekt altijd vanuit een vraag of een stuk leerstof dat niet duidelijk is voor de persoon in kwestie. Hierna begin ik even af te tasten of de persoon over de juiste voorkennis beschikt om dit stuk te begrijpen. Indien dat niet het geval is, leg ik het met veel plezier even uit! In de les zelf zal ik erop letten dat de persoon mee is met mijn uitleg. Ik laat hem/haar zelf conclusies trekken die ik later bevestig of corrigeer. Ik zorg ervoor dat er een algemeen inzicht is. Ik beëindig mijn bijlessen altijd met een korte samenvatting. Ik vraag vaak aan een leerling of hij/zij de cursus inscant en deze doorstuurt via e-mail. Dit heeft als doel: - Begrijpen wat de leerkracht van een leerling verwacht - Begrijpen hoe de leerstof afgebakend is - Eventueel zelf kort de leerstof herhalen Als ik zicht heb op deze dingen kan ik mijn bijlessen aanpassen aan de noden van de leerling in kwestie. Hij/zij krijgt dan een les volledig aangepast aan zijn/haar vragen en moeilijkheden. Om optimaal rekening te kunnen houden met wat de "echte" leerkracht van jou verwacht, vraag ik (al verplicht ik dit zeker niet) om ook eventuele toetsen in te scannen. Zo ken ik bijvoorbeeld de vraagstelling van de leerkracht.

Taake
Bijles voor middelbare schoolvakken voor HAVO en VWO
Bijles voor exacte vakken, eventueel talen en economie voor middelbare scholieren op de HAVO of op het VWO. Zelf ben ik dit jaar met een VWO diploma geslaagd voor de middelbare school en mag ik dus bijles geven in o.a. scheikunde en biologie.

Pieter
Wiskunde/Wetenschappen Primair, Secundair en Hoger Onderwijs (privéles)
Is wiskunde voor jou niet helemaal duidelijk? Heb je nog vragen bij fysica? Wil je je verder verdiepen in de wetenschappen? Dan help ik je hier graag bij! Als burgerlijk ingenieur mechanica, 26 jaar, help ik je verder met al je vragen op een duidelijke en gestructureerde manier. Ik geef mijn lessen op een interactieve manier en pas dit aan aan je specifieke vragen en verwachtingen. Al vanaf mijn 16 jaar geef ik les aan kinderen en (jong)volwassen in verschillende domeinen. Lessen zijn mogelijk via Zoom/Skype of ter plaatse indien gewenst.

Loïc
Wiskunde, natuurkunde, scheikunde en alle biowetenschappen
Ik geef wiskunde en biowetenschappen. Zelf heb ik deze vakken 3 jaar gestudeerd aan de universiteit. Ik heb veel materiaal (boeken, afdrukken, enz.) Om me te helpen deze vakken te onderwijzen. Ik heb veel ervaring met het bijles geven van deze vakken aan kinderen en tieners. Het geeft veel voldoening om te zien dat iemand blij is met een goede test over een onderwerp waar ze mee worstelden.