Over de cursus: - Deze cursus biedt een complete, toegankelijke en aantrekkelijke introductie tot de marketingprincipes. Mijn doel is om u te leren hoe u een marketingstrategie kunt ontwikkelen en hoe u een marketingplan kunt opstellen. Ik probeer een eenvoudige en duidelijke structuur aan te nemen en de volgende onderwerpen te behandelen: de hoofdlijnen van een marketingstrategie, markt- en consumentenanalyse (segmentatie, positionering, targeting), het product, de prijs, de distributiestrategie, evenals communicatie (creatie van campagnes en mediaplanning). Ik neem een ​​beslist concrete aanpak, met veel recente voorbeelden van wereldberoemde bedrijven. Over mij: - Ik werk in marketing bij een van 's werelds grootste bedrijven voor consumptiegoederen (FMCG), met meer dan 100.000 mensen in ongeveer 70 landen. Ik ben gevestigd in Genève, waar ik de wereldwijde marketing van een merk van meer dan een miljard dollar beheer. In mijn vrije tijd ben ik Marketingassistent aan de Solvay Business School Brussel School of Economics & Management en beoefen ik triatlon en zeilen.
Mijn doel is om "mensen in beweging te krijgen" en hen te helpen de voordelen (en geneugten!) van hardlopen te ontdekken! Hardlopen is gezond en kan een ongelooflijk positieve impact hebben op je leven, zowel fysiek als mentaal. Maar hoe eenvoudig hardlopen ook is, het is zeker niet gemakkelijk. Zeker als je een beginner bent. 'Beginnen met rennen is als proberen een geparkeerde auto naar voren te duwen. Het kost veel meer moeite dan wanneer het al aan het rollen is, en ... het gaat makkelijker als iemand je helpt! '. Daarom wil ik de maatje zijn die je helpt bij je "eerste stappen"!
Over de cursus: - Deze cursus biedt een complete, toegankelijke en aantrekkelijke introductie tot het schrijven van een businessplan. Mijn doel is om u te leren hoe u een businessplan kunt ontwikkelen met behulp van het Business Model Canvas. De hoofdthema's zijn: 1. Markt en concurrenten 2. Klanten 3. Waardepropositie 4. Partners 5. Middelen 6. Relaties 7. Kanalenverkoop 8. Marketingplan 9. Inkomsten en kosten 10. Winstgevendheid en financiering Over mij: - Ik werk in marketing bij een van 's werelds grootste bedrijven voor consumptiegoederen (FMCG), met meer dan 100.000 mensen in ongeveer 70 landen. Ik ben gevestigd in Genève, waar ik de wereldwijde marketing van een merk van meer dan een miljard dollar beheer. In mijn vrije tijd ben ik Marketingassistent aan de Solvay Business School Brussel School of Economics & Management en beoefen ik triatlon en zeilen. - Ik won de IVE-ondernemingsplancompetitie in 2011 en was finalist van de Iddea 2015. Ik hielp ook mijn broer de Start'Academy Belgische wedstrijd in 2015 winnen.
Over de cursus: - Deze cursus biedt een complete, toegankelijke en aantrekkelijke introductie tot de principes van digitale marketing. Mijn doel is om u te leren hoe u een digitale marketingstrategie kunt ontwikkelen en hoe u deze kunt uitvoeren. Over mij: - Ik werk in marketing bij een van 's werelds grootste bedrijven voor consumptiegoederen (FMCG), met meer dan 100.000 mensen in ongeveer 70 landen. Ik ben gevestigd in Genève, waar ik de wereldwijde marketing van een merk van meer dan een miljard dollar beheer. Eerder was ik Digital Marketing Manager voor een merk van shampoos en haarkleurmiddelen, evenals Consultant in Digital Market + ing. In mijn vrije tijd ben ik Marketingassistent aan de Solvay Business School Brussel School of Economics & Management en beoefen ik triatlon en zeilen.
Ik bied een volledige initiatie aan voor het schrijven van een cv, begeleidende brieven, evenals het voorbereiden van sollicitatiegesprekken (naar keuze te kiezen op basis van uw behoeften). 1. Hulp bij het SCHRIJVEN VAN CURRICULUM VITAE 2. Hulp bij het SCHRIJVEN VAN MOTIVATIEBRIEVEN 3. Voorbereiding op het inhuren van INTERVIEWS Voor (1) en (2): Als het schrijven helemaal opnieuw begint, wacht dan 2-3 uur. Als het alleen maar perfectioneren is, zou 1-2 uur genoeg moeten zijn. Over mij: - Ik werk in de marketing bij een van de grootste consumentengoederenbedrijven (FMCG) ter wereld met meer dan 100.000 mensen in ongeveer 70 landen. Ik ben gevestigd in Genève, waar ik de wereldwijde marketing beheer van een merk met meer dan 1 miljard omzet. - - In mijn vrije tijd ben ik marketing assistent en geef ik ook coaching. - Ik beoefen triatlon en zeilen.
Facebook en Instagram kunnen zeer effectief zijn bij het promoten van uw bedrijf, producten en diensten. Over de cursus: - Het doel van deze cursus is om u te leren hoe u Facebook-advertenties kunt gebruiken om uw bedrijf te ondersteunen en om u te helpen begrijpen welke advertentie-indelingen en -typen het beste werken. Ik zal je helpen 1) de verschillende soorten advertenties op Facebook en Instagram te begrijpen, 2) een Facebook-advertentiecampagne op te zetten en 3) de verschillende manieren te begrijpen om een Facebook-advertentiecampagne te optimaliseren. Over mij: - Ik ben een marketingdirecteur bij een van de grootste bedrijven in consumptiegoederen (FMCG) ter wereld met> 100.000 mensen in ongeveer 70 landen. In mijn vrije tijd ben ik marketingassistent aan de Solvay Brussels School of Economics & Management business school en beoefen ik triatlon en zeilen. Ik geef graag coaching, vandaar mijn lessen op Apprentus.

Beoordelingen (1)

Super, bedankt voor de hulp en het advies
Vertaald met Google Translate. Klik om het origineel te zien.

Good-fit Leraar Garantie


Als je niet tevreden bent na je eerste les, dan zal Apprentus een andere leraar voor je zoeken of je eerste les terugbetalen.

Online reputatie

  • Leraar sinds april 2018
  • Geverifieerd telefoonnummer
  • Verbonden met Google